AaB Reklamer og Merchandise
Re: AaB Reklamer og Merchandise
Cool. Tak for svar!
Det kommer nok også rimelig meget an på størrelsen. I starten af april fik jeg at vide at hjemmebanetrøjen i str. L var udsolgt online og den ville ikke komme på lager igen.
// gwailo
Synes også de der ophørssalg på sidste sæsons trøje plejer at være i meget store eller små størrelser og ikke så meget i de mest gængse.
RAUS RAUS SSE!
Jeg er 196 cm - så jeg regner med at skulle op i en 3XL - den skal heller ikke sidde alt for stramt... :-)
Regner med en "10 Andersen" på trods af den historiske ukorrekthed.
Regner med en "10 Andersen" på trods af den historiske ukorrekthed.
Nogen der ved noget om hvornår vi får næste sæsons trøjer at se...
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Jeg så lige et billede af den nye trøje. Idéen bag er rigtig fed, men desværre er designet en katastrofe.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
-
dnoerholm
Sponsorboks? Altså i stil med den nuværende, eller en decideret kasse rundt om "Arbejdernes Landsbank"?
Den midlertidig trøje er ret fed. Håber at man kan købe en 
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Jeg synes faktisk at den trøje de har spillet træningskampe er super lækker.
Den ville have været helt perfekt hvis striberne også var på ryggen.
Den ville have været helt perfekt hvis striberne også var på ryggen.
-
dnoerholm
Striber bag nummeret kommer der desværre aldrig i Danmark. Ikke så længe divisions foreningen har regler om, at der ikke må være striber bag navn og nummer. I modsætning til Premier League fx, hvor man godt må
Det burde vel være til at ændre. AaB, OB og EfB må have en stor interesse i det. SønderjyskE og gylletanken har haft striber på deres hjemmetrøje i perioder og FCK har i perioder kørt med stribere udebanetrøjer. Selvfølgelig ikke den vigtigste sag for klubberne politisk, men der må alligevel være et vis kontingent af klubber der bør have det som ønske og for mig at se ingen grunde for at holde fast i den regel længere i hvert fald. Det er jo ikke længere sådan, at folk sidder derhjemme bag små dårlige fjernsyn, hvor det bør være svært at se og vores langsomme dommere kan altid få hjæp af deres kære VAR-vogn.
RAUS RAUS SSE!
-
dnoerholm
Enig. Det har ødelagt meget af æstetikken på vores trøjer de sidste 25 år i hvert fald.
Kunne godt ligne at den nye trøje bliver præsenteret imorgen med de opslag der har været på FB de sidste par dage. Nu kommer jeg med et friskt gæt... Der kommer nye trøjer, men den fysiske AaB holder lukket den dag så det bliver kun muligt at købe den online.
Det kan vel ikke være så svært at låse døren op ude i forgangen og så sælge de trøjer fysisk... I hvert fald på lanceringsdagen.
Det kan vel ikke være så svært at låse døren op ude i forgangen og så sælge de trøjer fysisk... I hvert fald på lanceringsdagen.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
R Rosenberg
- Allstar

Webshoplageret i Herning skal jo også have noget at lave.Lyfe skrev: ↑3. jul 2025, 09:55Kunne godt ligne at den nye trøje bliver præsenteret imorgen med de opslag der har været på FB de sidste par dage. Nu kommer jeg med et friskt gæt... Der kommer nye trøjer, men den fysiske AaB holder lukket den dag så det bliver kun muligt at købe den online.
Ædruelighedens stemme