Vendsyssel - AaB, 28/6 kl 12
-
Dongdongwh0
- 2. div

Re: Vendsyssel - AaB, 28/6 kl 12
Kelvin John lignede jo også Messi i vinter træningskampene..
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Kelvin, Bomholt, Børsting, Jørgensen og Kallesøe var virkelig gode i første halvleg! Müller havde også et par gode redninger. Vi spillede 4-3-3. Kelvin på toppen med Jørgensen og Ross på kanterne. De blev alle skiftet ud undervejs.KongGulerod skrev: ↑28. jun 2025, 12:47Er der nogen der kan give et kort referat til os, der ikke har mulighed for at se kampen? Kan fornemme at det går en smule bedre end mod Vejgaard
Længe leve arbejderklassen!
Bomholt klart MOM. I øvrigt dejligt at se vi har fået en højre back i Kallesøe som kan forsvare.
Fine præstationer fra flere af de helt unge. Bonde og Skovgaard synes jeg slap rigtig fint fra det f.eks.
Børsting med masser af energi…
Men det var dælme også et ret sløjt Vendsyssel hold.
Fine præstationer fra flere af de helt unge. Bonde og Skovgaard synes jeg slap rigtig fint fra det f.eks.
Børsting med masser af energi…
Men det var dælme også et ret sløjt Vendsyssel hold.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Råber Bo Zinck virkelig "Bjarne - take him out!" i det 44'??
Og lige bagefter "Heeeeey, Bjarne Pudel - push harder!"
Det er lidt bøvet, men kan ikke lade være med elsker det en lille smule.
Og lige bagefter "Heeeeey, Bjarne Pudel - push harder!"
Det er lidt bøvet, men kan ikke lade være med elsker det en lille smule.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Hvem var anfører idag?
Børsting, Pudel, Jason
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Synes faktisk det er meget fedt med de helt brede striber på den nye trøje. Hvis man fjernede sponsordelen og lavede den i bomuld, kunne det nærmest være en trøje jeg kunne finde på at tage på sådan en god sommerdag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Også god fidus til den der midlertidige trøje.
Der skal måske lige lidt finish omkring sponsorlogoet, men ellers kan jeg godt lide designet.
Det undrer mig dog lidt, at man må ty til en midlertidig trøje. Ideen med Macron var jo netop, at AaB er højt prioriteret og derudover har man jo arbejdet på nye trøje siden efteråret. Derudover kunne man vel bare spille i sidste sæsons trøje indtil den nye er klar.
Der skal måske lige lidt finish omkring sponsorlogoet, men ellers kan jeg godt lide designet.
Det undrer mig dog lidt, at man må ty til en midlertidig trøje. Ideen med Macron var jo netop, at AaB er højt prioriteret og derudover har man jo arbejdet på nye trøje siden efteråret. Derudover kunne man vel bare spille i sidste sæsons trøje indtil den nye er klar.
RAUS RAUS SSE!
-
dnoerholm
Jakobsen skrev: ↑29. jun 2025, 12:13Også god fidus til den der midlertidige trøje.
Den del undrer også mig. Det undrede mig allerede lidt, da Tuxen Boll for et par uger siden var i Italien. På det tidspunkt burde trøjen jo allerede være i fuld gang med produktionen.
Husker ikke, at vi har haft midlertidig trøje siden Adidas svigtede, og vi spillede i hvidt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Alt er midlertidig (og middelmådigt) i det nye AaB.dnoerholm skrev: ↑29. jun 2025, 14:34Jakobsen skrev: ↑29. jun 2025, 12:13Også god fidus til den der midlertidige trøje.
Den del undrer også mig. Det undrede mig allerede lidt, da Tuxen Boll for et par uger siden var i Italien. På det tidspunkt burde trøjen jo allerede være i fuld gang med produktionen.
Husker ikke, at vi har haft midlertidig trøje siden Adidas svigtede, og vi spillede i hvidt.
Ædruelighedens stemme
Middelmådigt var Wieghorst æraen. Nu er vi danmarks nye galehus og er misundelige på Vejle, Horsens mfl. Nej, vi er desværre langt fra middelmådighed i AaB.R Rosenberg skrev: ↑29. jun 2025, 18:34Alt er midlertidig (og middelmådigt) i det nye AaB.dnoerholm skrev: ↑29. jun 2025, 14:34Jakobsen skrev: ↑29. jun 2025, 12:13Også god fidus til den der midlertidige trøje.
Men ja, det virker underligt hvis man ikke er klar, Macron samarbejdet virker ellers til at have været rigtig fornuftigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvem var det der fandt odds 500 på en nedrykning fra 1. Division? Vil gerne have link. Kan kun finde odds 75 på danskespil
-
Alpa Chino
- Superliga

Danske spil havde nedrykning til odds 500. Dagen efter sænkede de den til 300, så 200, så 150 og nu 75.
Der var god værdi i at spille 300kr og vinde 150.000kr.
Pis. Irriterende mange sider har slet ikke odds på 1. division endnu.Alpa Chino skrev: ↑1. jul 2025, 13:04Danske spil havde nedrykning til odds 500. Dagen efter sænkede de den til 300, så 200, så 150 og nu 75.
Hvis vi er på vej ud over afgrunden, kan jeg lige så godt lave lidt mønt på det. Odds 75 er lidt fattigt.
-
Alpa Chino
- Superliga

Bare hold øje med siderne hver dag.jonas386 skrev: ↑1. jul 2025, 13:11Pis. Irriterende mange sider har slet ikke odds på 1. division endnu.Alpa Chino skrev: ↑1. jul 2025, 13:04Danske spil havde nedrykning til odds 500. Dagen efter sænkede de den til 300, så 200, så 150 og nu 75.
Hvis vi er på vej ud over afgrunden, kan jeg lige så godt lave lidt mønt på det. Odds 75 er lidt fattigt.
Lige pludselig er de klar og måske med at odds der er alt for højt.