Du tilhører så gruppe to, kan jeg forstå. Det kommer som et kæmpe chok for mig.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:07Herr KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
https://www.linkedin.com/in/anton-boeck ... bdomain=de
Sikke noget pis at fyre af..
Men okay - SÅ skal du sgu heller ikke fejre det, når det vender til det positive.
Sports excellence 22
- KongGulerod
- Landshold

Re: Sports excellence 22
- MF issehoved
- 2. div

Jeg er ikke SSE22 tro som du, nej! Men du har så opfundet at vi er inddelt i grupper.. Det kører for digKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:14Du tilhører så gruppe to, kan jeg forstå. Det kommer som et kæmpe chok for mig.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:07Herr KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
Men okay - SÅ skal du sgu heller ikke fejre det, når det vender til det positive.
- KongGulerod
- Landshold

Pas på blodtrykket. Gruppe to, som i: Dem der bliver nødt til at gætte på, hvordan høj medarbejderafgang påvirker en virksomhed.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:18Jeg er ikke SSE22 tro som du, nej! Men du har så opfundet at vi er inddelt i grupper.. Det kører for digKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:14Du tilhører så gruppe to, kan jeg forstå. Det kommer som et kæmpe chok for mig.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:07Herr KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
- MF issehoved
- 2. div

Så du støtter op om mobning på arbejdspladsen - fy for satan. Men det er jo op til dig KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:25Pas på blodtrykket. Gruppe to, som i: Dem der bliver nødt til at gætte på, hvordan høj medarbejderafgang påvirker en virksomhed.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:18Jeg er ikke SSE22 tro som du, nej! Men du har så opfundet at vi er inddelt i grupper.. Det kører for digKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:14Du tilhører så gruppe to, kan jeg forstå. Det kommer som et kæmpe chok for mig.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:07Herr KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17
Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
-
Debatjuntaen
- Administrator

STRAM OP!MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:28Så du støtter op om mobning på arbejdspladsen - fy for satan. Men det er jo op til dig KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:25Pas på blodtrykket. Gruppe to, som i: Dem der bliver nødt til at gætte på, hvordan høj medarbejderafgang påvirker en virksomhed.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:18Jeg er ikke SSE22 tro som du, nej! Men du har så opfundet at vi er inddelt i grupper.. Det kører for digKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:14Du tilhører så gruppe to, kan jeg forstå. Det kommer som et kæmpe chok for mig.MF issehoved skrev: ↑1. jul 2025, 17:07Herr KönigskarotteKongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18
Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
-
dnoerholm
[
Tror måske du overvurderer dette forums indflydelse en kende...
Sikke noget vås. Der er da ikke en eneste bruger på debatside.dk, der kan drages til ansvar for de medarbejdere ansat af SSE22, som enten selv har sagt op eller er blevet fyret.Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Kan en person fra Gruppe 1 (læs: folk der har haft et rigtigt arbejde) forklare hvordan det påvirker en virksomhed, når man ansætter folk uden den rette erfaring (læs: CV)KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
- KongGulerod
- Landshold

Nu hentyder jeg ikke til forummet specifikt, men til den del af fanscenen, der sætter bannere op på Hornevej, køber reklameplads på Vesterbro og tagger ejerne i diverse posts på sociale medier. Du mener måske ikke, at det har en indflydelse på opsigelser og/eller fyringer?dnoerholm skrev: ↑1. jul 2025, 18:01[Sikke noget vås. Der er da ikke en eneste bruger på debatside.dk, der kan drages til ansvar for de medarbejdere ansat af SSE22, som enten selv har sagt op eller er blevet fyret.Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
- KongGulerod
- Landshold

Ja, selvfølgelig. Det vil typisk betyde, at det tager længere tid at oplære og dygtiggøre personen indenfor det pågældende område. Er der andet jeg kan være behjælpelig med?Dongdongwh0 skrev: ↑1. jul 2025, 18:17Kan en person fra Gruppe 1 (læs: folk der har haft et rigtigt arbejde) forklare hvordan det påvirker en virksomhed, når man ansætter folk uden den rette erfaring (læs: CV)KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej, det er ingenlunde din pointe uvedkommende. Det er absolut ikke væsentligt, hvor dygtige og kompetente medarbejdere, en virksomhed har. Og da slet ikke i noget så konkurrencepræget som elitefodbold, hvor der er kontant afregning, og dem med de dygtigste medarbejdere (og flest penge) vinder.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:03Det er sådan set min pointe uvedkommende.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 16:48Har du set Jack Cassidys CV? Altså, man kan jo gå ned på Arbejdsformidlingen og finde bedre med løntilskud.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
Men hvis jeg skal forholde mig til din kommentar, så er svaret: Nej, det har jeg ikke. Jeg vil aldrig konkludere på en persons egenskaber og evne til at udføre sit job baseret på et CV.
Men surprise: Jack Cassidy har aldrig beskæftiget sig med fodbold på eliteniveau før.
Ædruelighedens stemme
KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 18:18Nu hentyder jeg ikke til forummet specifikt, men til den del af fanscenen, der sætter bannere op på Hornevej, køber reklameplads på Vesterbro og tagger ejerne i diverse posts på sociale medier. Du mener måske ikke, at det har en indflydelse på opsigelser og/eller fyringer?dnoerholm skrev: ↑1. jul 2025, 18:01[Sikke noget vås. Der er da ikke en eneste bruger på debatside.dk, der kan drages til ansvar for de medarbejdere ansat af SSE22, som enten selv har sagt op eller er blevet fyret.Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
Og det samme gjaldt i øvrigt James Gow; som i hvert fald intet kendskab havde til dansk fodbold. Det samme kan siges om alt og alle fra det pågældende foretagende, så jeg kan undre mig over bizarre forsøg på at agere apologeter for disse kamikazepiloter, når man kan forvisse sig om katastrofens omfang ved et flygtigt kig på stillingen i forrige års Superliga, den nuværende spillertrup samt dennes ledelse i form af fraværende cheftrænere og sportsdirektører.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 18:32Nej, det er ingenlunde din pointe uvedkommende. Det er absolut ikke væsentligt, hvor dygtige og kompetente medarbejdere, en virksomhed har. Og da slet ikke i noget så konkurrencepræget som elitefodbold, hvor der er kontant afregning, og dem med de dygtigste medarbejdere (og flest penge) vinder.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:03Det er sådan set min pointe uvedkommende.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 16:48Har du set Jack Cassidys CV? Altså, man kan jo gå ned på Arbejdsformidlingen og finde bedre med løntilskud.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
Men hvis jeg skal forholde mig til din kommentar, så er svaret: Nej, det har jeg ikke. Jeg vil aldrig konkludere på en persons egenskaber og evne til at udføre sit job baseret på et CV.
Men surprise: Jack Cassidy har aldrig beskæftiget sig med fodbold på eliteniveau før.
Anyway, de har jo som erklæret mål, at AaB skal være en del af dansk topfodbold. Så lad os nu hænge dem op den målsætning, som de samtidig har haft oceaner af forberedelsestid til at gennemføre. De overtog et færdigpakket Superligakoncept og kendte betingelserne fra A til Å og en smule til.
OG - medmindre der kommer oplysninger om, at SSE 22 omkring samme tidspunkt i fjor modtog en hilsen med denne ordlyd: "Hej. Her er en regning på 100 millioner kroner, som skal betales inden for den næste måned. Hilsen tidligere ledelser i AaB".
Skal vi så ikke blive enige om, at SSE 22 skal til at påtage sig blot et minimum af ansvar for måden, de egenhændigt har kørt denne forretning på i flere år nu. OG i øvrigt blevet fyrsteligt belønnet for - ja, det lyder utroligt, men AaB betaler af egen lomme 140.000 kroner hver måned (og har gjort dette siden maj 2022!) + diverse bonusser for guderne må vide hvad. Alene dette beløb overstiger langt, hvad der måttet være blevet investeret i AaBs fodboldhold - hvilket vist nok var årsagen til disse menneskers ankomst i klubben, for så meget haltede den "infrastruktur" på AaBs anlæg vist heller ikke før 2022...
- KongGulerod
- Landshold

Et sted skal jo være det første. Ellers er det et uløseligt paradoks. Catch-22, Rabbi!R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 18:32Nej, det er ingenlunde din pointe uvedkommende. Det er absolut ikke væsentligt, hvor dygtige og kompetente medarbejdere, en virksomhed har. Og da slet ikke i noget så konkurrencepræget som elitefodbold, hvor der er kontant afregning, og dem med de dygtigste medarbejdere (og flest penge) vinder.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:03Det er sådan set min pointe uvedkommende.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 16:48Har du set Jack Cassidys CV? Altså, man kan jo gå ned på Arbejdsformidlingen og finde bedre med løntilskud.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
-
dnoerholm
Jeg mener i hvert fald ikke, at du kan tale til folk herinde, som om det er dem, der løber rundt og laver de ting...KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 18:18Nu hentyder jeg ikke til forummet specifikt, men til den del af fanscenen, der sætter bannere op på Hornevej, køber reklameplads på Vesterbro og tagger ejerne i diverse posts på sociale medier. Du mener måske ikke, at det har en indflydelse på opsigelser og/eller fyringer?dnoerholm skrev: ↑1. jul 2025, 18:01[Sikke noget vås. Der er da ikke en eneste bruger på debatside.dk, der kan drages til ansvar for de medarbejdere ansat af SSE22, som enten selv har sagt op eller er blevet fyret.Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
Ifølge dine tal har de fået noget der ligner 5-6 mio. kr. udbetalt i konsulenthonorarer. Uanset hvordan du vender og drejer det, er det langt under hvad de har smidt i klubben, uanset hvad disse penge er gået til.Hovedet skrev: ↑1. jul 2025, 18:50Og det samme gjaldt i øvrigt James Gow; som i hvert fald intet kendskab havde til dansk fodbold. Det samme kan siges om alt og alle fra det pågældende foretagende, så jeg kan undre mig over bizarre forsøg på at agere apologeter for disse kamikazepiloter, når man kan forvisse sig om katastrofens omfang ved et flygtigt kig på stillingen i forrige års Superliga, den nuværende spillertrup samt dennes ledelse i form af fraværende cheftrænere og sportsdirektører.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 18:32Nej, det er ingenlunde din pointe uvedkommende. Det er absolut ikke væsentligt, hvor dygtige og kompetente medarbejdere, en virksomhed har. Og da slet ikke i noget så konkurrencepræget som elitefodbold, hvor der er kontant afregning, og dem med de dygtigste medarbejdere (og flest penge) vinder.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:03Det er sådan set min pointe uvedkommende.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 16:48Har du set Jack Cassidys CV? Altså, man kan jo gå ned på Arbejdsformidlingen og finde bedre med løntilskud.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17
Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
Anyway, de har jo som erklæret mål, at AaB skal være en del af dansk topfodbold. Så lad os nu hænge dem op den målsætning, som de samtidig har haft oceaner af forberedelsestid til at gennemføre. De overtog et færdigpakket Superligakoncept og kendte betingelserne fra A til Å og en smule til.
OG - medmindre der kommer oplysninger om, at SSE 22 omkring samme tidspunkt i fjor modtog en hilsen med denne ordlyd: "Hej. Her er en regning på 100 millioner kroner, som skal betales inden for den næste måned. Hilsen tidligere ledelser i AaB".
Skal vi så ikke blive enige om, at SSE 22 skal til at påtage sig blot et minimum af ansvar for måden, de egenhændigt har kørt denne forretning på i flere år nu. OG i øvrigt blevet fyrsteligt belønnet for - ja, det lyder utroligt, men AaB betaler af egen lomme 140.000 kroner hver måned (og har gjort dette siden maj 2022!) + diverse bonusser for guderne må vide hvad. Alene dette beløb overstiger langt, hvad der måttet være blevet investeret i AaBs fodboldhold - hvilket vist nok var årsagen til disse menneskers ankomst i klubben, for så meget haltede den "infrastruktur" på AaBs anlæg vist heller ikke før 2022...
Det er simpelthen en gang ævl at blive ved med at poste disse tal og påstå at SSE22 smed 45 mio. kr. i AaB for at få 5-6 mio. i konsulenthonorar.
Er ikke noget problem hvis de har den rigtige faglighed (uddannelse) og talent. På min arbejdsplads ansætter vi primært nyuddannede. Jeg vil hellere have en talentfuld medarbejder der har det rigtige drive, end en erfaren med et stort CV der ikke vil/kan tilpasse sig "fordi man plejer at.."Dongdongwh0 skrev: ↑1. jul 2025, 18:17Kan en person fra Gruppe 1 (læs: folk der har haft et rigtigt arbejde) forklare hvordan det påvirker en virksomhed, når man ansætter folk uden den rette erfaring (læs: CV)KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
Modsat AaBs spillertrup kræver det dog der er erfarne de kan læne sig op ad og lære af.
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Du har ikke lavet andet end at forsvare SSE, så det er ret mageløst, at du nu pludselig bekymrer dig om stabilitet. Ja, udskiftning skaber uro, men hvad er alternativet? At lade inkompetente medarbejdere blive og håbe, det mirakuløst vender? Hvad vil du helst - fortsætte i frit fald med folk, der ikke fatter hvad de laver, eller starte forfra med nogen, der muligvis har en chance for at løfte klubben? Du lyder mest til at ville forsvare rodet, bare fordi du har investeret dig følelsesmæssigt i et forfejlet projekt.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
- KongGulerod
- Landshold

Jeg går ud fra, at du ikke er en del af den sportslige stab i AaB. Såfremt jeg har ret i dette, så har du har ikke noget belæg for at vurdere, hvorvidt en medarbejder er kompetent eller ej. At påstå andet er decideret useriøst og respektløst. Af den grund kan du ikke opstille det så sort/hvidt som du gør. Og af helt samme grund hverken kan eller vil jeg vurdere, hvorvidt en medarbejder i AaB bør fyres eller ej. Jeg forholder mig blot til, at alt for stor udskiftning indenfor kort tid sjældent gavner en virksomheds evne til at levere positive resultater.Brizzie1885 skrev: ↑1. jul 2025, 22:20Du har ikke lavet andet end at forsvare SSE, så det er ret mageløst, at du nu pludselig bekymrer dig om stabilitet. Ja, udskiftning skaber uro, men hvad er alternativet? At lade inkompetente medarbejdere blive og håbe, det mirakuløst vender? Hvad vil du helst - fortsætte i frit fald med folk, der ikke fatter hvad de laver, eller starte forfra med nogen, der muligvis har en chance for at løfte klubben? Du lyder mest til at ville forsvare rodet, bare fordi du har investeret dig følelsesmæssigt i et forfejlet projekt.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg fornemmer, du ikke rigtig kan modargumentere.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 19:02Et sted skal jo være det første. Ellers er det et uløseligt paradoks. Catch-22, Rabbi!R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 18:32Nej, det er ingenlunde din pointe uvedkommende. Det er absolut ikke væsentligt, hvor dygtige og kompetente medarbejdere, en virksomhed har. Og da slet ikke i noget så konkurrencepræget som elitefodbold, hvor der er kontant afregning, og dem med de dygtigste medarbejdere (og flest penge) vinder.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 17:03Det er sådan set min pointe uvedkommende.R Rosenberg skrev: ↑1. jul 2025, 16:48Har du set Jack Cassidys CV? Altså, man kan jo gå ned på Arbejdsformidlingen og finde bedre med løntilskud.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17
Ædruelighedens stemme
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Hahaha, det kræver fandme ikke en ansættelseskontrakt at se, om tingene fungerer eller ej.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 23:10Jeg går ud fra, at du ikke er en del af den sportslige stab i AaB. Såfremt jeg har ret i dette, så har du har ikke noget belæg for at vurdere, hvorvidt en medarbejder er kompetent eller ej. At påstå andet er decideret useriøst og respektløst. Af den grund kan du ikke opstille det så sort/hvidt som du gør. Og af helt samme grund hverken kan eller vil jeg vurdere, hvorvidt en medarbejder i AaB bør fyres eller ej. Jeg forholder mig blot til, at alt for stor udskiftning indenfor kort tid sjældent gavner en virksomheds evne til at levere positive resultater.Brizzie1885 skrev: ↑1. jul 2025, 22:20Du har ikke lavet andet end at forsvare SSE, så det er ret mageløst, at du nu pludselig bekymrer dig om stabilitet. Ja, udskiftning skaber uro, men hvad er alternativet? At lade inkompetente medarbejdere blive og håbe, det mirakuløst vender? Hvad vil du helst - fortsætte i frit fald med folk, der ikke fatter hvad de laver, eller starte forfra med nogen, der muligvis har en chance for at løfte klubben? Du lyder mest til at ville forsvare rodet, bare fordi du har investeret dig følelsesmæssigt i et forfejlet projekt.KongGulerod skrev: ↑1. jul 2025, 16:18Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.gwailo skrev: ↑1. jul 2025, 15:17Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
Nagel har haft én god signing, og det er Mathias Jørgensen. Men jeg er i godt humør i dag, så jeg tæller også Bjarne Pudel med. Men han har også stået bag Diakhité, Iredale, Kelvin John, Seydel og flere store fiaskoer. Og bare lige for at være dig i forkøbet: Hiljemark er manden bag Widells transfer, ikke Nagel.