Ny sportschef

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Ny sportschef

Indlæg af Lyngehoevdingen » 2. jul 2025, 14:16

morten_bertelsen skrev:
1. jul 2025, 15:05
Nestor skrev:
27. jun 2025, 14:40
Men SSE22 har måske allerede nedskrevet deres investering til nul.
Har tyskerne ikke altid sagt, at de har smidt alt de ejer og har ind i AaB? Og vel derfor har brug for at få det fulde beløb med derfra igen?
ALtså, det komme jo an på, hvad man mener med "akt de ejer og har".

Man kan sikkert godt sige, at alt hvad ejerne har lagt i SSE22 er lagt i købet af AaB.

Men det er jo ikke sådan at ejerne af SSE22 har lagt alle deres penge i firmaet. Der er jo rige mennesker imellem, der blot har lagt, hvad de ville.

At de vil have det fulde beløb med igen er vel bare en fornuftsting som investor. Det betyder jo bare, at man ikke vil have tabt noget på sin investering.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. jul 2025, 17:19

Ifølge Simon Ydesen i ripodsten er man nu tættere på en sportschef. Man har sendt et kontrakttilbud til en.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Portland
1. div
1. div
Favoritspiller: Pallesen

Indlæg af Portland » 2. jul 2025, 17:33

Forza skrev:
2. jul 2025, 17:19
Ifølge Simon Ydesen i ripodsten er man nu tættere på en sportschef. Man har sendt et kontrakttilbud til en.
Jeg har takket nej til stillingen som sportschef.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 2. jul 2025, 17:50

Portland skrev:
2. jul 2025, 17:33
Forza skrev:
Det har Per Rishøj, Henning G og Theodor også.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. jul 2025, 17:52

R Rosenberg skrev:
2. jul 2025, 17:50
Portland skrev:
Forza skrev:
Det bliver ham i det røde jakkesæt...

Nu må vi se, jeg håber godt nok at det er lykkedes at få overtalt en der har lidt erfaring, for det tror jeg der er brug for i vores situation hvor klubben er en stor rodebutik med kaos i kulissen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 2. jul 2025, 23:48

Hanga skrev:
2. jul 2025, 17:52
R Rosenberg skrev:
2. jul 2025, 17:50
Portland skrev:
Forza skrev:
Det bliver ham i det røde jakkesæt...

Nu må vi se, jeg håber godt nok at det er lykkedes at få overtalt en der har lidt erfaring, for det tror jeg der er brug for i vores situation hvor klubben er en stor rodebutik med kaos i kulissen.
NY SPIIIIIILLEEEEEEER TIL AaaaaaaaB
AaB -50.000 kr. om måneden
Spilleren 50.000 kr. måneden
TAK "Selv tak"
RAUS RAUS SSE!

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 3. jul 2025, 09:43

Gad vide om en kandidat der er sent kontrakttilbud til er en af dem man tidligere har haft fat i eller det er en ny. Måske det kunne tænkes at en kommende sportschef ville have garantier om at beslutningskraften ligger på Hornevej - og at det er derfor at vi skulle forbi gårsdagens generalforsamling. Håber i hvert fald mere at det er derfor end at det er fordi vi er nede ved nummer 25 på listen....
// gwailo

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 3. jul 2025, 09:56

gwailo skrev:
3. jul 2025, 09:43
Gad vide om en kandidat der er sent kontrakttilbud til er en af dem man tidligere har haft fat i eller det er en ny. Måske det kunne tænkes at en kommende sportschef ville have garantier om at beslutningskraften ligger på Hornevej - og at det er derfor at vi skulle forbi gårsdagens generalforsamling. Håber i hvert fald mere at det er derfor end at det er fordi vi er nede ved nummer 25 på listen....
Ja, selvfølgelig har betydet noget. Alene en splittet bestyrelse, har sorteret mange fra - hvem gider have så udsat en post, og så på et spinkelt mandat.

Tror ikke vi skal sætte næsen op efter Jan Laursen, men mindre kan også gøre det.

Gamling
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Gamling » 4. jul 2025, 07:35

Hvis man allerede har sendt kontrakttilbud til en potentiel ny sportschef 1/7 eller 2/7 må det jo betyde at man har haft samtaler med vedkommende inden. I det forløb vil man jo normalt have klappet mandat, forudsætninger og ca. lønramme af med kandidaten. Så det kan undre at intet er landet endnu.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Bros
2. div
2. div
Favoritspiller: Jeppe Curth

Indlæg af Bros » 4. jul 2025, 08:23

Gamling skrev:
4. jul 2025, 07:35
Hvis man allerede har sendt kontrakttilbud til en potentiel ny sportschef 1/7 eller 2/7 må det jo betyde at man har haft samtaler med vedkommende inden. I det forløb vil man jo normalt have klappet mandat, forudsætninger og ca. lønramme af med kandidaten. Så det kan undre at intet er landet endnu.
nu sagde Ydesen jo i ripodsten, at de havde tidligere havde sendt en kontrakt ud, til en som ikke blev til noget.

Jimmy1
2. div
2. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Indlæg af Jimmy1 » 4. jul 2025, 11:25

Bros skrev:
4. jul 2025, 08:23
Gamling skrev:
4. jul 2025, 07:35
nu sagde Ydesen jo i ripodsten, at de havde tidligere havde sendt en kontrakt ud, til en som ikke blev til noget.
ja, studsede også over den del. I en hverv professionel virksomhed er det normalvis en formalitet, når der sendes en kontrakt. Løn, KPI'er, mandater og andre forhold er klappet af inden. Så hvis man faktisk har sendt en kontrakt der siden er afvist (jeg har mine tvivl, ligesom da Fassam sagde at man havde tilbudt jobbet til Prelec fra Vejle, når det man havde var at spørge om han var interesseret), er det ekstremt amatør-agtigt.

Bongo123456
Junior
Junior
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af Bongo123456 » 4. jul 2025, 12:00

Hvad en Nibe-festival ikke kan bringe af nyheder......

I VIP Loungen i Nibe hørte jeg iaftes, at en ny Sportschef er tæt på og det bliver Steen Nedergaard.

Om det bare er et rygte eller noget mere med hold ved jeg ikke.

Dalbjerg
Allstar
Allstar

Indlæg af Dalbjerg » 4. jul 2025, 13:17

Altså Mogens er jo ledig..

Tænker den lægger lige til højre benet, men tvivler nok på om Mogens er så desperat..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 4. jul 2025, 14:33

Dalbjerg skrev:
4. jul 2025, 13:17
Altså Mogens er jo ledig..

Tænker den lægger lige til højre benet, men tvivler nok på om Mogens er så desperat..
Alle spillerhenvendelser startes med “Ja’ aka’ li’ snak mæ daj”. Også til decudelandske spillere
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 4. jul 2025, 14:44

I den seneste Mediano mener Egelund at vide, at SSE ønsker Søren Henriksen og Henrik Pedersen, mens processen på Hornevej er gået i retning af Fredberg.

De fortæller desuden, at Wichmann havde præsenteret for bestyrelsen, hvilken kvalitet han rent faktisk mente man kunne få for AaBs lønramme (læs: fx for den løn man gav Diakithé), hvilket jo var en indirekte kritik af SSEs ageren på markedet. Det havde resulteret i at Bernhard Peters havde fyret ham - ikke bestyrelsen, Peters.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 4. jul 2025, 14:48

Kokkefar skrev:
4. jul 2025, 14:44
I den seneste Mediano mener Egelund at vide, at SSE ønsker Søren Henriksen og Henrik Pedersen, mens processen på Hornevej er gået i retning af Fredberg.

De fortæller desuden, at Wichmann havde præsenteret for bestyrelsen, hvilken kvalitet han rent faktisk mente man kunne få for AaBs lønramme (læs: fx for den løn man gav Diakithé), hvilket jo var en indirekte kritik af SSEs ageren på markedet. Det havde resulteret i at Bernhard Peters havde fyret ham - ikke bestyrelsen, Peters.
Har lige selv hørt det. Egelund sagde også, at AaB NATURLIGVIS ikke får Fredberg - så jeg er lidt i tvivl om, hvad "i retningen af Fredberg" betyder i den sammenhæng.

Og ja, den med Peters var også noget, der fik mine øjenbryn til at hæve sig! Jeg ved ikke, hvor meget Egelund reelt ved, men han plejer at være særdeles velinformeret.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 4. jul 2025, 14:49

Bongo123456 skrev:
4. jul 2025, 12:00
Hvad en Nibe-festival ikke kan bringe af nyheder......

I VIP Loungen i Nibe hørte jeg iaftes, at en ny Sportschef er tæt på og det bliver Steen Nedergaard.

Om det bare er et rygte eller noget mere med hold ved jeg ikke.
Han har vist været inde i overvejelserne, men er ikke aktuel længere - har jeg ladet mig fortælle

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 4. jul 2025, 14:53

le Cid skrev:
4. jul 2025, 14:48
Kokkefar skrev:

Har lige selv hørt det. Egelund sagde også, at AaB NATURLIGVIS ikke får Fredberg - så jeg er lidt i tvivl om, hvad "i retningen af Fredberg" betyder i den sammenhæng.

Og ja, den med Peters var også noget, der fik mine øjenbryn til at hæve sig! Jeg ved ikke, hvor meget Egelund reelt ved, men han plejer at være særdeles velinformeret.
Mon ikke at vi har haft følerne ude på rigtig mange emner, men har fået dusinvis af afslag… vi kan i hvert fald rolig forvente, at ham der får jobbet, ikke var 1., 2. eller 3. prioritet

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 4. jul 2025, 14:56

Kokkefar skrev:

Det er jo direkte skræmmende og endnu et signal om, at SSE22 skal HELT væk. Det betyder jo at han ikke har ageret ud fra AaBs absolut bedste, men ud fra at hans egne følelser er blevet ramt. Yderst kritisabelt hvis det forholder sig sådan.

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 4. jul 2025, 15:02

Kokkefar skrev:

Fortæller jo så alt om deres knowhow.. Til grin

Hvis det er deres kompetencer så skal de ud

Besvar