Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 2. jul 2025, 18:28

bonanza skrev:
2. jul 2025, 18:16
R Rosenberg skrev:
2. jul 2025, 17:48
bonanza skrev:
2. jul 2025, 17:21
ABC90 skrev:
2. jul 2025, 16:33
Er jeg den eneste som føler tiden løber fra os som klub med hensyn til overtagelse (tilbuddet der eftersigende er landet hos SSE) transfers med ny/gammel ejerkreds, cheftræner, sportschef, chefscout osv
Hvor meget af det er på stand-by?

Frygter virkelig det hele sejler fra os her i sommeren og ender som en Esbjerg delight
Et salg og ny ejerkreds kan fuldstændig sikkert udelukkes. Det sker ikke.
Transfers, ny cheftræner og sportsdirektør skal nok ske. I mellemtiden har Bo Zinck og resten af den sportslige stab, det sportslige ansvar for at forberede truppen til sæsonstarten.
Hvordan kan du udelukke det?
Fordi man ikke indsætter en ny bestyrelsesformand, hvis der er et realistisk opkøb under opsejling. Hvis det var tilfældet, ville der helt naturlig blive dannet en ny bestyrelse.
Er forskellen her ikke, at hvis der kommer nye ejere, så køber de ikke AaB A/S men den tyske del af SSE22?

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 2. jul 2025, 18:30

Jefe9000 skrev:
2. jul 2025, 16:56
Når man har en næstformand der til generalforsamlingen stiller sig op og siger at nu skal fansene holde op med at være så kritiske, nu kræves der arbejdsro, ellers er fansene skyld i at der kke er nogen der vil investere i klubben i fremtiden, har vi nok at gøre med en bestyrelse uden så stor selvindsigt og kvalitet. Efter morgenens generalforsamling kan man bare konstatere at vi står på et fundament af mosebund. Og de potentielle nye investorer, der vil købe tyskerne ud repræsenterer nærmest noget der er endnu værre, svovlpølen oven i, var hvad man fik opsnuset til morgen. Hvis de er de eneste om buddet står det godt nok skidt til.
Hvem tror du der har bedst forudsætninger for at vurdere, hvorvidt det er tilfældet eller ej? Ham der rent faktisk sidder i maskinrummet og selv har prøvet at købe sig ind i fodboldklub eller den gennemsnitlige fan?

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 2. jul 2025, 18:33

haghdk skrev:
2. jul 2025, 18:28
bonanza skrev:
R Rosenberg skrev:
bonanza skrev:
ABC90 skrev:
Er jeg den eneste som føler tiden løber fra os som klub med hensyn til overtagelse (tilbuddet der eftersigende er landet hos SSE) transfers med ny/gammel ejerkreds, cheftræner, sportschef, chefscout osv

Frygter virkelig det hele sejler fra os her i sommeren og ender som en Esbjerg delight
Transfers, ny cheftræner og sportsdirektør skal nok ske. I mellemtiden har Bo Zinck og resten af den sportslige stab, det sportslige ansvar for at forberede truppen til sæsonstarten.
Fordi man ikke indsætter en ny bestyrelsesformand, hvis der er et realistisk opkøb under opsejling. Hvis det var tilfældet, ville der helt naturlig blive dannet en ny bestyrelse.
Er forskellen her ikke, at hvis der kommer nye ejere, så køber de ikke AaB A/S men den tyske del af SSE22?
Men hvorfor er det realistisk? Artiklen i Nordjyske beskriver jo meget godt hvilke investorer det så er man skal købe ud af SSE22, hvis man skal overtage det. Det er nogen af de rigeste mennesker i Tyskland, så jeg har ingen idé om hvem der har fundet på at det skulle være aktuelt. Lyder som en Hegnet og Ottesen special.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 2. jul 2025, 18:44

Jefe9000 skrev:
Når man har en næstformand der til generalforsamlingen stiller sig op og siger at nu skal fansene holde op med at være så kritiske, nu kræves der arbejdsro, ellers er fansene skyld i at der kke er nogen der vil investere i klubben i fremtiden, har vi nok at gøre med en bestyrelse uden så stor selvindsigt og kvalitet. Efter morgenens generalforsamling kan man bare konstatere at vi står på et fundament af mosebund. Og de potentielle nye investorer, der vil købe tyskerne ud repræsenterer nærmest noget der er endnu værre, svovlpølen oven i, var hvad man fik opsnuset til morgen. Hvis de er de eneste om buddet står det godt nok skidt til.
Hvad repræsenterer de?

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler

Indlæg af haghdk » 2. jul 2025, 18:59

bonanza skrev:
2. jul 2025, 18:33
haghdk skrev:
bonanza skrev:
R Rosenberg skrev:
bonanza skrev:
ABC90 skrev:

Men hvorfor er det realistisk? Artiklen i Nordjyske beskriver jo meget godt hvilke investorer det så er man skal købe ud af SSE22, hvis man skal overtage det. Det er nogen af de rigeste mennesker i Tyskland, så jeg har ingen idé om hvem der har fundet på at det skulle være aktuelt. Lyder som en Hegnet og Ottesen special.
Det tror jeg det er fordi, at situationen som den er nu, tror jeg vi alle kan blive enige om, ikke er som SSE22 forestillede sig for godt to år siden. De har ikke længere formandsposten - eller næstformandsposten for den sags skyld, uagtet at de selv har indstillet Jesper Thing, men han er jo ikke som sådan ansat af den tyske del af SSE22. Så de daglige beslutninger foretages lokalt af danskere der ikke nødvendigvis deler Jan og Bernhards filosofi 1:1.

Derfor forestiller jeg mig, at den tyske del af SSE22 godt kunne være interesseret i at komme ud og tage deres penge med hen et andet sted.

AaBager
1. div
1. div
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af AaBager » 2. jul 2025, 19:30

bonanza skrev:
2. jul 2025, 18:33
haghdk skrev:
bonanza skrev:
R Rosenberg skrev:
bonanza skrev:
ABC90 skrev:

Pudsigt at blive ved med at køre had på de to, der fremlægger den ene sandhed efter den anden. Vi skal være lykkelige for at de er AaB fans.
Legaliser pyro!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 2. jul 2025, 19:52

AnyFellow skrev:
1. jul 2025, 19:20
Hovedet skrev:
1. jul 2025, 18:50
R Rosenberg skrev:
1. jul 2025, 18:32
KongGulerod skrev:
1. jul 2025, 17:03
R Rosenberg skrev:
1. jul 2025, 16:48
KongGulerod skrev:
1. jul 2025, 16:18

Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
Har du set Jack Cassidys CV? Altså, man kan jo gå ned på Arbejdsformidlingen og finde bedre med løntilskud.
Det er sådan set min pointe uvedkommende.

Men hvis jeg skal forholde mig til din kommentar, så er svaret: Nej, det har jeg ikke. Jeg vil aldrig konkludere på en persons egenskaber og evne til at udføre sit job baseret på et CV.
Nej, det er ingenlunde din pointe uvedkommende. Det er absolut ikke væsentligt, hvor dygtige og kompetente medarbejdere, en virksomhed har. Og da slet ikke i noget så konkurrencepræget som elitefodbold, hvor der er kontant afregning, og dem med de dygtigste medarbejdere (og flest penge) vinder.

Men surprise: Jack Cassidy har aldrig beskæftiget sig med fodbold på eliteniveau før.
Og det samme gjaldt i øvrigt James Gow; som i hvert fald intet kendskab havde til dansk fodbold. Det samme kan siges om alt og alle fra det pågældende foretagende, så jeg kan undre mig over bizarre forsøg på at agere apologeter for disse kamikazepiloter, når man kan forvisse sig om katastrofens omfang ved et flygtigt kig på stillingen i forrige års Superliga, den nuværende spillertrup samt dennes ledelse i form af fraværende cheftrænere og sportsdirektører.

Anyway, de har jo som erklæret mål, at AaB skal være en del af dansk topfodbold. Så lad os nu hænge dem op den målsætning, som de samtidig har haft oceaner af forberedelsestid til at gennemføre. De overtog et færdigpakket Superligakoncept og kendte betingelserne fra A til Å og en smule til.

OG - medmindre der kommer oplysninger om, at SSE 22 omkring samme tidspunkt i fjor modtog en hilsen med denne ordlyd: "Hej. Her er en regning på 100 millioner kroner, som skal betales inden for den næste måned. Hilsen tidligere ledelser i AaB".

Skal vi så ikke blive enige om, at SSE 22 skal til at påtage sig blot et minimum af ansvar for måden, de egenhændigt har kørt denne forretning på i flere år nu. OG i øvrigt blevet fyrsteligt belønnet for - ja, det lyder utroligt, men AaB betaler af egen lomme 140.000 kroner hver måned (og har gjort dette siden maj 2022!) + diverse bonusser for guderne må vide hvad. Alene dette beløb overstiger langt, hvad der måttet være blevet investeret i AaBs fodboldhold - hvilket vist nok var årsagen til disse menneskers ankomst i klubben, for meget haltede den "infrastruktur" på AaBs anlæg vist heller ikke før 2022...
Ifølge dine tal har de fået noget der ligner 5-6 mio. kr. udbetalt i konsulenthonorarer. Uanset hvordan du vender og drejer det, er det langt under hvad de har smidt i klubben, uanset hvad disse penge er gået til.

Det er simpelthen en gang ævl at blive ved med at poste disse tal og påstå at SSE22 smed 45 mio. kr. i AaB for at få 5-6 mio. i konsulenthonorar.
Næ, jeg har heller aldrig stiftet bekendtskab med fortilfælde på en sådan form for investor. Ikke desto mindre er det lige præcis dét, de foretager sig! Jeg aner ikke, hvad den dybere mening med deres engagement i klubben skulle forestille at være, for det er eddermame et fåtal af de 45 millioner kroner, der er investeret i AaBs spillertrup, og det er pt. AaB, der tilfører kapital til SSE 22. Ikke omvendt.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 2. jul 2025, 20:08

Reyad skrev:
2. jul 2025, 10:19
baresi skrev:
2. jul 2025, 10:08
haghdk skrev:
2. jul 2025, 10:03
dnoerholm skrev:
2. jul 2025, 09:56
Sønderhof skrev:
2. jul 2025, 09:46
haghdk skrev:
2. jul 2025, 09:25

Jens Rasmussen har været nævnt som en del af den investorgruppe der var rygtet til at købe SSE22 ud. Han har mange penge, derfor er han interessant.

De der spekulationer om Jens Rasmussen ønsker SSE22 ud af AaB, hvor stammer de fra? Måske Jens Rasmussen er dem 100% tro?
Som jeg har sagt lige siden Jan p. meldte ud, at han ville stoppe, så ændrer det som udgangspunkt ikke et komma i hvem der bestemmer i AaB, da den nye formand også er SSE22’er.
Ja det er der desværre meget, der kunne tyde på, at du har ret i.
Tror vi var mange, der lavede den slutning, at trækket med en ny formand var et tegn på, at Jens Rasmussen ønskede at trække SSE i en anden retning.
Men reelt kan det jo også bare være, at han lægger sit gode navn til, og alt det her bare er en del af afledningsmanøvren for at få ro på fans, sponsorer og omgivelser.
Ovenstående udfordrer bare min logik voldsomt. Jens Rasmussen har en succesfuld forretning og vores nye formand har været CFO i den succesfulde forretning, så vi må antage at det er relativt kloge mennesker. Jeg vil gå så langt som at de muligvis ligger i den høje ende af normalskalaen af intelligenskvotienten, måske over, I don't know.

Nu har de så haft en månedstid til at se hvordan fanmiljøet reagerer på SSE22 og at de ønsker SSE22 langt væk fra grænsen. Så vil det fandme grænse til det uintelligente hvis de så fortsætter SSE22-linjen og håber at fordi de hedder Jens og Jesper, så tier fansene nok stille i fremtiden.
Der lægges for meget vægt på at Jesper er vind brødrenes højre hånd og dermed en "del" af SSE22.
SSE22 ejer naturligvis forretningen med vind brødrene som en del af den konstellation. Jesper bliver ikke SSE22s marionet dukke, og vind brødrene de vil faktisk AaB godt.
SSe22 skal ud af klubben ift. hele den tyske delegation, men det kan jo ikke ske over night. Jeg ser det her som et fornuftigt naturligt skridt i at der er ny nordjysk formand og at han forretningsmæssigt er super skarp. Selvfølgelig kan alle beslutninger ikke træffes udenom et ejerskab, men det skal nok på kort bane også skabe mere ro, uden tvivl. Jeg er dog ikke i tvivl om at SSE22 også ryger ud, men det tager lidt tid. Man er på rette vej, men der er sygt meget der skal indhentes.
Enig. Jeg tror også tyskerne er på vej ud. Men det kan tage en del tid. Tilliden er tabt og den tror jeg simpelthen ikke, at de kan vinde tilbage. Og det tror jeg også godt, at de ved. Men det er klart, at millionhandler ikke sker over natten. Vi husker vel stadig, hvor langt købsprocessen var. Jeg har stor tiltro til både vindbrødrene og de lokale kræfter. En oplevelse med udenlandske ejere kan rykke os tættere sammen og skabe muligheden for (lokal) succes. I bund og grund var tyskernes analyse rigtig. Udførslen mindre god.
Skal dette indlæg forstås sådan, at tyskerne har foretaget en i bund og grund korrekt analyse af dansk fodbold og niveauet i Superligaen i løbet af de 2-3 år, de var engagerede i AaB op til sidste års sæsonstart; en analyse, der skulle lægge til grund for at eksekvere deres lykkeligt glemte målsætning om et AaB i toppen af dansk fodbold?

Og udkommet af denne grundige analyse var en i huj og hast sammenflikket discounttrup, som enhver med basal fodboldforstand kunne se var for ringe til blot at kunne overleve i Superligaen.

Det lyder ikke umiddelbart som analytikere, der er værd at betale 140.000 kroner hver måned. Og heller ikke særligt bæredygtigt i øvrigt :aabfan:

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Favoritspiller: Enevoldsen

Indlæg af Krage » 2. jul 2025, 20:52

Jeg får lige en tanke som jeg gerne vil høre jeres andres mening om.
Jeg er ikke erhvervsmand eller noget som helst, men fik en tanke om følgende:
BPTC gruppen var primus motor i at få startet SSE22 for at investere i AaB, men ved vi reelt om gruppen selv har investeret størstedelen af pengene? For det tænker jeg ikke umiddelbart de har? Specielt ikke med tanke på den artikel som nordjyske har fremlagt, hvor de fremviser de forskellige pengetanke bag (den ene ejendomsinvestor med over 110 millarder bag sig, den anden en Lytszen familie der ligeledes har voldsomt mange penge bag sig). Min tanke var blot at bptc gruppen selvfølgelig har investeret nogle penge i SSE, men fået ind at AaB skal betale 140.000 om måneden til dem. Det betyder vel at bptc gruppen efterhånden har fået en betydelig/større del af deres investering tilbage udenom investeringsgruppen SSE22. (ved godt der skal betales skat m.m., men efterhånden er det vel oppe i 3 millioner de har fået tilbage?
Jeg aner ikke bptc gruppens oprindelige investeringsmængde og det mest elskværdige vil være at de skred af h til, men i det absolut mindste! skal de simpelthen stoppe denne aftale før vi kan give dem arbejdsro.
Men måske jeg er helt skævt på den, som sagt er jeg ikke erhvervsmand og aner intet om investeringer eller lignende, men er min ovenstående tanke helt tosset?

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 2. jul 2025, 21:37

Krage skrev:
2. jul 2025, 20:52
BPTC gruppen var primus motor i at få startet SSE22 for at investere i AaB, men ved vi reelt om gruppen selv har investeret størstedelen af pengene? For det tænker jeg ikke umiddelbart de har? Specielt ikke med tanke på den artikel som nordjyske har fremlagt, hvor de fremviser de forskellige pengetanke bag (den ene ejendomsinvestor med over 110 millarder bag sig, den anden en Lytszen familie der ligeledes har voldsomt mange penge bag sig). Min tanke var blot at bptc gruppen selvfølgelig har investeret nogle penge i SSE, men fået ind at AaB skal betale 140.000 om måneden til dem. Det betyder vel at bptc gruppen efterhånden har fået en betydelig/større del af deres investering tilbage udenom investeringsgruppen SSE22. (ved godt der skal betales skat m.m., men efterhånden er det vel oppe i 3 millioner de har fået tilbage?
Jeg aner ikke bptc gruppens oprindelige investeringsmængde og det mest elskværdige vil være at de skred af h til, men i det absolut mindste! skal de simpelthen stoppe denne aftale før vi kan give dem arbejdsro.
Men måske jeg er helt skævt på den, som sagt er jeg ikke erhvervsmand og aner intet om investeringer eller lignende, men er min ovenstående tanke helt tosset?
Det er ikke en helt dum tanke. Hvis de f.eks. “kun” har investeret 10 mio. DKK, så er afkastet pludselig meget interessant alene via konsulenthonoraret. Jeg tvivler dog stærkt på, at det har været årsagen til deres investering i første omgang, men jeg så meget gerne, at der blev lukket ned for dette og at de i stedet bidrog gratis med deres “ekspertise”.

Jefe9000
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Andreas johanson

Indlæg af Jefe9000 » 2. jul 2025, 22:29

KongGulerod skrev:
2. jul 2025, 18:30
Jefe9000 skrev:
Hvem tror du der har bedst forudsætninger for at vurdere, hvorvidt det er tilfældet eller ej? Ham der rent faktisk sidder i maskinrummet og selv har prøvet at købe sig ind i fodboldklub eller den gennemsnitlige fan?
Før han begynder at gå efter fans for at kritisere, skulle han måske se på baggrunden for kritikken. Nemlig at selvsamme næstformand sammen med bestyrelsen har medvirket til at køre klubben totalt i sænk over en årrække. Og selvsamme næstformand har været med på hele nedturen. Sådan som AaB ser ud i dag har han absolut ingen forudsætninger for noget som helst. Tror faktisk de fleste fans har mere forstand på fodbold end ham.

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 2. jul 2025, 22:36

Jefe9000 skrev:
2. jul 2025, 22:29

Før han begynder at gå efter fans for at kritisere, skulle han måske se på baggrunden for kritikken. Nemlig at selvsamme næstformand sammen med bestyrelsen har medvirket til at køre klubben totalt i sænk over en årrække. Og selvsamme næstformand har været med på hele nedturen. Sådan som AaB ser ud i dag har han absolut ingen forudsætninger for noget som helst. Tror faktisk de fleste fans har mere forstand på fodbold end ham.
Kim jacobsen har kun siddet i bestyrelsen siden 2020….
de økonomiske vanskeligheder der førte til SSE entre startede jo mange år før det
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 2. jul 2025, 22:39

Jefe9000 skrev:
KongGulerod skrev:
Jefe9000 skrev:
Både og jeg. Synes det bliver for plat når man snakker om mødre på Reperbahn eller når man insinuerer at Julius Nagel begår ulovligheder. Mht. den sidste kunne man jo gøre det meget mere elegant. Hvis han muligvis er på kant med den regel kunne man jo med rette stille spørgsmål ved hvorfor han ikke bor i byen og er her på fuld tid taget hans nøglerolle i betragtning. Vi vil gerne have dem der står i spidsen af AaB skal repræsentere en ret udefinerbar ordentlighed, hvor baren skal sættes meget højt. Så nytter det ærligtalt ikke man er så underlødige i sin "blodrus". Jeg vil da også have SSE ud og der er rigeligt at kritisere dem på, men jeg bryder mig aldrig om når tignene bliver unuancerede eller under niveau.
RAUS RAUS SSE!

Dongdongwh0
2. div
2. div

Indlæg af Dongdongwh0 » 2. jul 2025, 23:12

"- Rent konkret, så er der en stor forståelse for – også i SSE22 – at måden at gøre det fremover er, at medarbejderne på Hornevej rækker ud – og ikke omvendt"

Bliver godt nok spændende om det er rigtigt eller om vores to Bloggere igen om et par uger kan berette at vi er alle er taget ved næsen for 17. gang.

Brugeravatar
morten_bertelsen
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Augo
Kontakt:

Indlæg af morten_bertelsen » 3. jul 2025, 01:29

Brizzie1885 skrev:
2. jul 2025, 00:42
KongGulerod skrev:
1. jul 2025, 23:10
Brizzie1885 skrev:
1. jul 2025, 22:20
KongGulerod skrev:
1. jul 2025, 16:18
gwailo skrev:
1. jul 2025, 15:17
morten_bertelsen skrev:
1. jul 2025, 15:00

Ham glemte jeg ja, James' gode kammerat.. :cheers:
Mon ikke også snart Anton Boeckel med dette CV er fortid som international data scout...
https://www.linkedin.com/in/anton-boeck ... bdomain=de
Hvordan tror I det påvirker en virksomhed, når der er så voldsom udskiftning af medarbejdere? Dem af jer der har haft et rigtigt arbejde ved det jo godt. I andre må nøjes med at gætte. Det er helt sygeligt, hvor travlt I har med at afskippe samtlige medarbejdere, der har bare det mindste med SSE at gøre. Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
Du har ikke lavet andet end at forsvare SSE, så det er ret mageløst, at du nu pludselig bekymrer dig om stabilitet. Ja, udskiftning skaber uro, men hvad er alternativet? At lade inkompetente medarbejdere blive og håbe, det mirakuløst vender? Hvad vil du helst - fortsætte i frit fald med folk, der ikke fatter hvad de laver, eller starte forfra med nogen, der muligvis har en chance for at løfte klubben? Du lyder mest til at ville forsvare rodet, bare fordi du har investeret dig følelsesmæssigt i et forfejlet projekt.
Jeg går ud fra, at du ikke er en del af den sportslige stab i AaB. Såfremt jeg har ret i dette, så har du har ikke noget belæg for at vurdere, hvorvidt en medarbejder er kompetent eller ej. At påstå andet er decideret useriøst og respektløst. Af den grund kan du ikke opstille det så sort/hvidt som du gør. Og af helt samme grund hverken kan eller vil jeg vurdere, hvorvidt en medarbejder i AaB bør fyres eller ej. Jeg forholder mig blot til, at alt for stor udskiftning indenfor kort tid sjældent gavner en virksomheds evne til at levere positive resultater.
Hahaha, det kræver fandme ikke en ansættelseskontrakt at se, om tingene fungerer eller ej.

Nagel har haft én god signing, og det er Mathias Jørgensen. Men jeg er i godt humør i dag, så jeg tæller også Bjarne Pudel med. Men han har også stået bag Diakhité, Iredale, Kelvin John, Seydel og flere store fiaskoer. Og bare lige for at være dig i forkøbet: Hiljemark er manden bag Widells transfer, ikke Nagel.
Og jeg mener altså at have hørt et par gange at Jim Holm Larsen var manden bag Mathias Jørgensen. Ikke Nagel.

Brugeravatar
morten_bertelsen
Lilleput
Lilleput
Kontakt:

Indlæg af morten_bertelsen » 3. jul 2025, 01:32

Reyad skrev:
2. jul 2025, 09:24
PonySlaystation skrev:
2. jul 2025, 09:21
Patmand skrev:
2. jul 2025, 09:20
PonySlaystation skrev:
2. jul 2025, 09:18
Er det mig der er helt idiot?
Var det ikke Jens Rasmussen der var indstillet af SSE? Hvem er det lige Jesper Brøchner Thing er?
Det er dig der er en idiot. Det har hele tiden været Jesper Brøchner Ting der har været bestyrelsens bud på en ny formand.
Ja, det kan jeg se :D

Hvorfor er det folk har snakket så meget om Jens Rasmussen så?
Fordi Jesper er tidligere CFO i Eurowind, som Jens Rasmussen er medejer af. Fordi Jens Rasmussen investerede sammen med SSE22 i sin tid, og fordi han har midlerne til at købe SSE22, så tyskerne kan ryge ud af AaB. Han har (formentlig) været en stor del af det købstilbud, som tyskerne ikke har svaret på.
Så Jens Rasmussen er helt sikkert en stor del af arbejdet omkring, hvad der skal ske med AaB.
Jesper Brøchner Thing er Jens Rasmussens soldat.

Brugeravatar
morten_bertelsen
Lilleput
Lilleput
Kontakt:

Indlæg af morten_bertelsen » 3. jul 2025, 01:46

MF issehoved skrev:
2. jul 2025, 17:22
bonanza skrev:
ABC90 skrev:

Men mangler der ikke en fysisk træner i den kabale?
Nej, der er stadig SSE22’s tyske Pierre Gillo som Head of Performance. Han stod også for det fysiske til træning på banen i dag har jeg hørt. Det skulle vidst have været spild af lønkroner med både Mads Wurms, Telling (iPad fyren) og Gillo på samme tid.

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 3. jul 2025, 05:54

morten_bertelsen skrev:
3. jul 2025, 01:46
Han stod også for det fysiske til træning på banen i dag har jeg hørt. Det skulle vidst have været spild af lønkroner med både Mads Wurms, Telling (iPad fyren) og Gillo på samme tid.
enden har rigtig mange nyere profiler herinde direkte adgang til Hornevej eller også er der nogen der synes det er sjovt at oprette nye profiler at skrive fra….
hjertet i nord :aabfan:

Alpa Chino
Superliga
Superliga

Indlæg af Alpa Chino » 3. jul 2025, 07:36

Krage skrev:
2. jul 2025, 20:52
Du rammer hovedet på sømmet.

Få investorer til at betale 45 mio. Tilbyd dig selv som konsulent. Tjen 140.000 om måneden.

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 3. jul 2025, 08:08

Jakobsen skrev:
2. jul 2025, 22:39
Jefe9000 skrev:
KongGulerod skrev:
Jefe9000 skrev:
Både og jeg. Synes det bliver for plat når man snakker om mødre på Reperbahn eller når man insinuerer at Julius Nagel begår ulovligheder. Mht. den sidste kunne man jo gøre det meget mere elegant. Hvis han muligvis er på kant med den regel kunne man jo med rette stille spørgsmål ved hvorfor han ikke bor i byen og er her på fuld tid taget hans nøglerolle i betragtning. Vi vil gerne have dem der står i spidsen af AaB skal repræsentere en ret udefinerbar ordentlighed, hvor baren skal sættes meget højt. Så nytter det ærligtalt ikke man er så underlødige i sin "blodrus". Jeg vil da også have SSE ud og der er rigeligt at kritisere dem på, men jeg bryder mig aldrig om når tignene bliver unuancerede eller under niveau.
Har det på samme måde. Vil egentlig gerne støtte op om protesterne - køb af t-shirts osv, men mister totalt lysten når det er niveauet. Vil egentlig også gerne støtte op omkring fanforeningen, men igen vil jeg ikke repræsenteres af folk der finder det nødvendigt at synke så lavt verbalt, når tingene ikke er, som man selv gerne vil have.
Hvis man opponerer mod SSEs manglende klasse i deres ageren, så synes jeg minimums kravet må være at hæve sig selv over deres niveau.

Forhåbentligt er vejen fremad herfra og uden for mange opslidende bump - uanset hvem der ejer klubben.
Der er ikke nogen som har hørt hvorfor Saabye valgte at poste et billede af Aalborg Portland Park i går? Timingen virkede meget gennemtænkt.

Besvar