AaB - Hillerød 4/7/25
AaB - Hillerød 4/7/25
Dagens træningskamp på neutral grund er så første test mod en 1.div. modstander.
AaB stiller med følgende (4-3-3): Bertil Grønkjær - Christian Tcacenco, Cornelius Olsson, Elison Makolli, Marc Nielsen - Mads Bomholt, Mylian Jimenez, Frederik Børsting - Mathias Jørgensen, Kelvin John, Oliver Ross.
Arnorsson, Helenius og Kallesøe er blevet hjemme.
Man kan nok roligt sige, at uanset hvordan det går i dag, så har man ikke røbet en hel masse for Hillerød i forhold til når holdene skal mødes i en tællende kamp lidt senere... Men jeg vil da se frem til at følge, hvordan Olsson, Nielsen, Børsting, Bomholt og John gør det. Det er 5 navne jeg gætter på, vi sagtens kan se i start-11 når sæsonen starter.
AaB stiller med følgende (4-3-3): Bertil Grønkjær - Christian Tcacenco, Cornelius Olsson, Elison Makolli, Marc Nielsen - Mads Bomholt, Mylian Jimenez, Frederik Børsting - Mathias Jørgensen, Kelvin John, Oliver Ross.
Arnorsson, Helenius og Kallesøe er blevet hjemme.
Man kan nok roligt sige, at uanset hvordan det går i dag, så har man ikke røbet en hel masse for Hillerød i forhold til når holdene skal mødes i en tællende kamp lidt senere... Men jeg vil da se frem til at følge, hvordan Olsson, Nielsen, Børsting, Bomholt og John gør det. Det er 5 navne jeg gætter på, vi sagtens kan se i start-11 når sæsonen starter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: AaB - Hillerød 4/7/25
Ærgerligt med Kallesøe.
Nogen der ved, hvad der plager ham denne gang?
Nogen der ved, hvad der plager ham denne gang?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Satme et spændende ungt forsvar - specielt højre back og den ny stopper er jeg spændt på.
Hvordan går kampen?
1-1. MJ på flot oplæg af Marc Nielsen.
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Marc Nielsens niveau er ikke til mere end 1. division. Så det er vel bare et udtryk for at han nu er på et niveau der passer til ham.
1-2 Makolli. På hjørne...
Hvor er det vigtigt at vi får nogle mål banket ind! Og vigtigt at de unge får noget selvtillid
1-4 Kelvin John. Fantastisk aflevering af Valdemar Møller.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Nu skal man ikke lægge alt for meget i træningskampe, men Kelvin John virker omsider skarpslebet. Om det er fordi han - som en anden sagde om Marc Nielsen - nu er på det niveau der passer ham, eller om han virkelig er ved at udvikle sig, det ved jeg ikke. Men dejligt at han ser farlig ud i front.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Han var udråbt som et af de helt store talenter i Tanzania og generelt beskrevet som en afrikansk wonderboy inden han skiftede til Holland. Så der er nok noget i ham der bare skal findes frem.jens fup skrev: ↑4. jul 2025, 17:21Nu skal man ikke lægge alt for meget i træningskampe, men Kelvin John virker omsider skarpslebet. Om det er fordi han - som en anden sagde om Marc Nielsen - nu er på det niveau der passer ham, eller om han virkelig er ved at udvikle sig, det ved jeg ikke. Men dejligt at han ser farlig ud i front.