Vidste ikke at den kære Peters også havde arbejdet indenfor skydesport.FM issen skrev: ↑4. jul 2025, 18:22Kom glad med facts... Nej du udelukker folk der taler sig imod. Du er højt på stråKongGulerod skrev: ↑4. jul 2025, 18:13Det vil jeg gøre. Så kan du i mellemtiden dykke ned i hans engagement i Hoffenheim.FM issen skrev: ↑4. jul 2025, 17:48Dyk lidt ned i Peters og han arrangement i HSV - han var med i deres nedrykning - samt det har taget år at komme op igen. En anden ting er efter alle disse år, skal der handles iind discount ( han har taget sig mere end godt betalt ) søg selv - kig på HSV's fanpage. Just sayingKongGulerod skrev: ↑4. jul 2025, 15:51Selvfølgelig en kæmpe overreaktion af Peters, hvis det er sandt, men det lyder da også som mærkelig opførsel af Wichmann. Vi stod overfor en række sindssygt vigtige kampe for overlevelse og så bruger han tid på at kritisere den forhenværende transferstrategi udenfor transfervinduets åbning. Der havde jeg nok brugt min tid anderledes. Desto mere jeg hører om Wichmann, desto mere synes jeg der tegner sig et billede af en utroligt konfrontatorisk, bedrevidende og dominerende person.Kokkefar skrev: ↑4. jul 2025, 14:44I den seneste Mediano mener Egelund at vide, at SSE ønsker Søren Henriksen og Henrik Pedersen, mens processen på Hornevej er gået i retning af Fredberg.
De fortæller desuden, at Wichmann havde præsenteret for bestyrelsen, hvilken kvalitet han rent faktisk mente man kunne få for AaBs lønramme (læs: fx for den løn man gav Diakithé), hvilket jo var en indirekte kritik af SSEs ageren på markedet. Det havde resulteret i at Bernhard Peters havde fyret ham - ikke bestyrelsen, Peters.
Så FUCK SSE22 they sucks big time.
SSE har bragt hockey spillere og en enkelt tennis spiller ind i VORES organisation![]()
Men giv mig facts om han gæren og laden i Hoffenheim football og ikke noget bøsse/floorball
Ny sportschef
Re: Ny sportschef
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... ab/5648251
Forklaringen er vel at man har fået nej fra nogle kandidater?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Har Ydesen nævnt nogle navne, eller er det bare unavngivne kandidater?Forza skrev: ↑5. jul 2025, 08:28https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... ab/5648251
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kan du eller andre gengive hvad Ydesen specifikt skriver? Der er utrolig mange gætterier på Debatsiden, og Ydesen virker til at være en af de meget få, som efterhånden kan opsnuse valid info fra inderkredsen i klubben.Forza skrev: ↑5. jul 2025, 08:28https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... ab/5648251
Jeg har ikke adgang, så det jeg skrev var bare et budandrii skrev: ↑5. jul 2025, 08:38Kan du eller andre gengive hvad Ydesen specifikt skriver? Der er utrolig mange gætterier på Debatsiden, og Ydesen virker til at være en af de få, som kan opsnuse ting fra inderkredsen i klubben.Forza skrev: ↑5. jul 2025, 08:28https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... ab/5648251
Forklaringen er vel at man har fået nej fra nogle kandidater?![]()
Af respekt for Nordjyske/Ydesens arbejde kommer der kun lige et lille klip derfra. Iøvrigt en rigtig god artikel.
Nordjyske erfarer, at AaB har stukket fingeren i jorden i forhold til flere emner, ligesom man stadig ønsker at sondere terrænet hos andre kandidater, før man træffer en endelig beslutning om, hvem man vil forsøge at få ombord.
...
Der har været udpeget flere stærke kandidater fra Michael Tuxen Bolls side, men når du ikke kan lokke med et stort sportsligt budget, nogen kæmpe løn eller et krystalklart mandat, så er det indtil videre svært at lande en passende kandidat i jobbet.
SSE22 er IKKE på vej ud af AaB. Det er gjort klart overfor interesserede købere.Forza skrev: ↑5. jul 2025, 08:48Jeg har ikke adgang, så det jeg skrev var bare et budandrii skrev: ↑5. jul 2025, 08:38Kan du eller andre gengive hvad Ydesen specifikt skriver? Der er utrolig mange gætterier på Debatsiden, og Ydesen virker til at være en af de få, som kan opsnuse ting fra inderkredsen i klubben.Forza skrev: ↑5. jul 2025, 08:28https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... ab/5648251
Forklaringen er vel at man har fået nej fra nogle kandidater?![]()
![]()
Tyskerne har erkendt at de har begået store og kostbare fejl, specielt i deres rekruttering. Også derfor vi ser spillere som Børsting og Kallesøe, det ville ikke være sket for 1 år siden
Jens Rasmussen bliver en nøglefigur for fremtidens AaB, han har muligvis forkøbsret hvis/når klubben skal købes tilbage på et tidspunkt.
Den danske del af bestyrelsen har eftersigende gjort det meget klart overfor SSE22, at der skulle ske radikale ændringer. Ansættelsen af den nye bestyrelsesformand skulle også være et klart signal om, at der er større handlefrihed og magt til at træffe beslutninger på Hornevej end tidligere.
AaB har spurgt ind til flere kandidater til sportschef posten. Men dels er det svært når man ikke kan lokke med en kæmpeløn eller stort transferbudget, men også det faktum at der har været usikkerhed omkring hvilket mandat man er ansat på spiller ind. Derfor har AaB angiveligt også afventet at Jesper Thing officielt blev indsat, da han kan blive en meget vigtig brik i ansættelsen af den nye spirtschef
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvorfor ikke bare droppe den sportschef og spare de penge.
Det er jo alligevel ejere og bestyrelse der styrer de handler.
Det er jo alligevel ejere og bestyrelse der styrer de handler.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- KongGulerod
- Landshold

Udklip fra artiklen i Nordjyske:
Jesper Brøchner Thing virker også til at være blevet indsat som bestyrelsesformand med et meget stærkt mandat, hvor der er opbakning til, at han kan være garant for større handlefrihed og beslutningsduelighed på Hornevej.
Selvfølgelig skal SSE22's forskellige interessenter stadig have noget at sige i vigtige beslutninger, men alene det faktum, at Michael Tuxen Boll har fået så stor en rolle i rekrutteringen af en ny sportschef tyder entydigt på, at den tyske indblanding i hverdagen er aftagende.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fair nok at du tror på det og at Ydesen tror på det, men har svært ved at se hvordan de skal bilde en potentiel sportschef det ind.KongGulerod skrev: ↑5. jul 2025, 09:20Udklip fra artiklen i Nordjyske:
Jesper Brøchner Thing virker også til at være blevet indsat som bestyrelsesformand med et meget stærkt mandat, hvor der er opbakning til, at han kan være garant for større handlefrihed og beslutningsduelighed på Hornevej.
Selvfølgelig skal SSE22's forskellige interessenter stadig have noget at sige i vigtige beslutninger, men alene det faktum, at Michael Tuxen Boll har fået så stor en rolle i rekrutteringen af en ny sportschef tyder entydigt på, at den tyske indblanding i hverdagen er aftagende.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nu synes jeg det er ved at være skandaløst og pinligt, at der ikke er skrevet med en Sportschef endnu. Altså vi skal også have en ny cheftræner samt flere nye spillere ind.
Rykker vi ikke op i første hug, så ved vi da, hvor kritikken skal sendes hen.
Rykker vi ikke op i første hug, så ved vi da, hvor kritikken skal sendes hen.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Mikrofonholderi og røvkysseri af værste skuffe fra Ydesen. Kritisk og ædruelig journalistik er en by i Rusland.Kasper skrev: ↑5. jul 2025, 09:26Fair nok at du tror på det og at Ydesen tror på det, men har svært ved at se hvordan de skal bilde en potentiel sportschef det ind.KongGulerod skrev: ↑5. jul 2025, 09:20Udklip fra artiklen i Nordjyske:
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
bare fordi han siger noget andet end du vil høre?
jeg tænker han ved væsentligt mere om det end dig….
hjertet i nord 
Ydesen har nu også været kritisk overfor SSE22. Det er den klassiske automatiske respons der kommer på alt nordjyske bringer.Gamling skrev: ↑7. jul 2025, 16:18Mikrofonholderi og røvkysseri af værste skuffe fra Ydesen. Kritisk og ædruelig journalistik er en by i Rusland.Kasper skrev: ↑5. jul 2025, 09:26Fair nok at du tror på det og at Ydesen tror på det, men har svært ved at se hvordan de skal bilde en potentiel sportschef det ind.KongGulerod skrev: ↑5. jul 2025, 09:20Udklip fra artiklen i Nordjyske:
Seriøst? Det synes jeg sgu er en helt forfejlet kritik af en dygtig journalist.Gamling skrev: ↑7. jul 2025, 16:18Mikrofonholderi og røvkysseri af værste skuffe fra Ydesen. Kritisk og ædruelig journalistik er en by i Rusland.Kasper skrev: ↑5. jul 2025, 09:26Fair nok at du tror på det og at Ydesen tror på det, men har svært ved at se hvordan de skal bilde en potentiel sportschef det ind.KongGulerod skrev: ↑5. jul 2025, 09:20Udklip fra artiklen i Nordjyske:
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Helt enig. Ydesen har altid fingeren på pulsen af Nordjysk fodbold. Det er kommentarer og gennemført tom kritik som det der, man bliver idiot af at læse.Martino1 skrev: ↑7. jul 2025, 16:28Seriøst? Det synes jeg sgu er en helt forfejlet kritik af en dygtig journalist.Gamling skrev: ↑7. jul 2025, 16:18Mikrofonholderi og røvkysseri af værste skuffe fra Ydesen. Kritisk og ædruelig journalistik er en by i Rusland.Kasper skrev: ↑5. jul 2025, 09:26Fair nok at du tror på det og at Ydesen tror på det, men har svært ved at se hvordan de skal bilde en potentiel sportschef det ind.KongGulerod skrev: ↑5. jul 2025, 09:20Udklip fra artiklen i Nordjyske:
Hvis du vil have kritisk journalistik så læs Ottesens blog, den forholder sig mindre til underbygget fakta.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -i-brondby
Jeg prøver lige at bruge den rette tråd til at poste dette i
Jeg prøver lige at bruge den rette tråd til at poste dette i
- bonanza
- Landshold

Det er et spændende valg, vi mangler virkelig endnu dygtigere rekruttering og en sportschef og forhåbentlig også et træner navn, der kan være med til at trække bedre spillere nord på. Det passer perfekt med at Nagel stopper, da vi så henter en profil ind der er stærk til netop rekruttering.andrii skrev: ↑22. jul 2025, 14:02https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -i-brondby
Jeg prøver lige at bruge den rette tråd til at poste dette i![]()
Forsætter vi med at sælge med dette års kadence, så skal vi virkelig have en god rekruttering.
Det næste spændende er så, hvem bliver træner?
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Spændende valg! Svært at få øje på nogle kritikpunkter. Så er det i hvert fald fordi man selv har puttet hår ned i suppen.andrii skrev: ↑22. jul 2025, 14:02https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -i-brondby
Man må vel næsten forvente at han så også har stillet nogle rimelige strenge krav når han vælger at skifte Brøndby ud med Cirkus AaB.
- bonanza
- Landshold

Mon det er helt utænkeligt at han havde ambitioner om at efterfølge CV, og da Brøndby har ansat Benjamin Schmedes - nu bliver nødt til at skifte væk fra Brøndby for at tage sin karrierer op på sportsdirektør niveau? Det lyder som et scoop AaB har lavet her, med tanke på at rekruttering har fungeret så dårligt de sidste mange mange år. Hvis vi forsætter med at sælge som vi har gjort i 2025, så skal vi være meget meget bedre til at rekruttere, og det lyder som om at John Møller kan hjælpe med det.haghdk skrev: ↑22. jul 2025, 15:08Spændende valg! Svært at få øje på nogle kritikpunkter. Så er det i hvert fald fordi man selv har puttet hår ned i suppen.andrii skrev: ↑22. jul 2025, 14:02https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -i-brondby
Man må vel næsten forvente at han så også har stillet nogle rimelige strenge krav når han vælger at skifte Brøndby ud med Cirkus AaB.