Søger feedback: Samlet AaB-nyhedsoverblik – noget I kunne bruge?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
morten_bertelsen
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Augo
Kontakt:

Søger feedback: Samlet AaB-nyhedsoverblik – noget I kunne bruge?

Indlæg af morten_bertelsen » 5. jul 2025, 18:23

Hej medfans! :aabfan:

Jeg håber, det er i orden, at jeg lige laver et opslag her – og hvis ikke, så er det selvfølgelig helt fair, at admins fjerner det.

Jeg har nemlig rodet med et lille hobbyprojekt, som måske kunne være relevant for jer, der følger AaB tæt. Jeg har bygget en ny hjemmeside, Feedball.dk, som automatisk samler alle nyheder om de største danske klubber – herunder selvfølgelig AaB – fra over 100 medier i realtid. Den viser dem samlet ét sted, gør det lidt lettere at følge med, og sikrer, at I aldrig går glip af rygter, historier og seneste nyt.

Det er ikke et medie, hvor vi selv skriver nyheder – det er mere et værktøj til at få overblik og spare tid. Man kan også få en daglig mail hver aften med nyheder om sin klub.

Jeg er på ingen måde ude på at "sælge" noget – jeg er bare nysgerrig på, om I synes, det overhovedet giver mening, eller om der er noget, I savner i den måde, I følger AaB-nyheder på i dag? Jeg ville virkelig sætte pris på noget ærlig feedback fra nogen, der kender klubben så godt som jer.

Tak fordi I gad læse med – og hvis I kigger forbi siden, så håber jeg, den giver lidt værdi :cheers:

Mvh
Morten

Denmack
Lilleput
Lilleput

Re: Søger feedback: Samlet AaB-nyhedsoverblik – noget I kunne bruge?

Indlæg af Denmack » 9. jul 2025, 14:01

Synes det er en rigtig god side – bruger den allerede flittigt.

Visuelt er den også både pæn og overskuelig. Kæmpe plus, at den ikke er plastret til med reklamer – det sætter jeg virkelig pris på. (Selvom det sikkert kommer på et tidspunkt ;) )

Mit eneste lille forslag til forbedring: Det ville være fedt, hvis man kunne åbne nyhederne direkte med ét klik fra oversigten, i stedet for at skulle klikke to gange.

Men alt i alt – virkelig godt initiativ. Tak for det! :thumbsup:

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 18. jul 2025, 16:30

Fedt initiativ. Der sker ikke noget, når man trykker “Vælg en klub” på iPad. Nu har jeg ikke prøvet hjemmesiden på hverken mobil eller PC, men forestiller mig at man der vælger, hvilken klub man vil se nyheder for/fra.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 23. jul 2025, 15:23

Hej, jeg har brugt siden den sidste måneds tid, men jeg synes aktualiteten halter lidt. Fx er det nu næsten en time siden AaB offentliggjorde en ny sportschef, men seneste nyhed er 11 timer gammel. Så jeg vil ikke helt mene man kan kalde det realtid ;)

Besvar