Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Men hvilken 8er får vi ind? En fysisk spiller med en kæmpe motor ala Børsting, boks til boks Risgård typen eller den mere finurlige 8er med driblinger og gode afleveringer Johansson typen? Kan ikke finde noget højde på ham heller, hvem er han?

Stor motor har han i hvert fald. Så vidt jeg kan opklare er han 1.77m
Maarup? Alle steder jeg kan finde på nettet står der 1.85.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tror jeg også, men rent antalmæssigt ser det okay ud.
Vores centrale midt på nuværende tidspunkt:
Bomholt, Jimenez, Børsting, Jasson, Malthe Holt, Bonde
Og så Valdemar Møller. Kunne godt ligne en starter på 8'eren, men kan også være i spil til den ene kant.
+ Andreas Maarup, hvis han består lægetjekket.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Ja antal er vel fint, men synes vi mangler kvalitet.Kasper skrev: ↑10. jul 2025, 12:56Tror jeg også, men rent antalmæssigt ser det okay ud.
Og så Valdemar Møller. Kunne godt ligne en starter på 8'eren, men kan også være i spil til den ene kant.
Jeg håber da virkelig, at Maarup er vores Jakob Bonde signing, men det ved vi ikke. Jeg var ret skeptisk i går, men de ting der bliver skreet lyder super fede.
Bomholt og Møller er begge på vej. En fair foventning er, at en af dem bliver profil i 1. div, men de er ikke aktuelt profiler.
Vi ved hvad vi får og ikke får med Børsting. Jeg foretrækker nok personligt at se ham længere fremme som arbejdsmanden i frontkæden der laver plads til de andre med hans løb og er første mand i presspillet, men lyder til han bliver 8'er hos os.
Alt i alt efterlader det os så med fire sikre 8'ere Maarup, Bomholt, Møller og Børsting.
Sekseeren er jo derimod håbløst besat. Jimenez bør bare videre og Bonde og Holt er alt for grønne til der skal bygges op om dem som faste 6'ere. Vi skal have noget robusthed ind på den 6'er plads. Det var måske den største fejl i sidste sæson, at man aldrig fik ordentligt styr på den 6'er rolle og bare kastede Davidsen og Jimenez for løverne.
RAUS RAUS SSE!
-
Dongdongwh0
- 2. div

Jeg forstår ikke tilgangen af en 8er mere for at være ærlig.
Hvis man vil have bare en smule offensive backs så er 6'er positionen den vigtigste plads på hele banen.
Hvis man vil have bare en smule offensive backs så er 6'er positionen den vigtigste plads på hele banen.
- Kasper
- Allstar

Bomholt og Valdemar Møller er som udgangspunkt ikke i samme kategori.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2025, 13:19Ja antal er vel fint, men synes vi mangler kvalitet.Kasper skrev: ↑10. jul 2025, 12:56Tror jeg også, men rent antalmæssigt ser det okay ud.
Jeg håber da virkelig, at Maarup er vores Jakob Bonde signing, men det ved vi ikke. Jeg var ret skeptisk i går, men de ting der bliver skreet lyder super fede.
Bomholt og Møller er begge på vej. En fair foventning er, at en af dem bliver profil i 1. div, men de er ikke aktuelt profiler.
Vi ved hvad vi får og ikke får med Børsting. Jeg foretrækker nok personligt at se ham længere fremme som arbejdsmanden i frontkæden der laver plads til de andre med hans løb og er første mand i presspillet, men lyder til han bliver 8'er hos os.
Alt i alt efterlader det os så med fire sikre 8'ere Maarup, Bomholt, Møller og Børsting.
Sekseeren er jo derimod håbløst besat. Jimenez bør bare videre og Bonde og Holt er alt for grønne til der skal bygges op om dem som faste 6'ere. Vi skal have noget robusthed ind på den 6'er plads. Det var måske den største fejl i sidste sæson, at man aldrig fik ordentligt styr på den 6'er rolle og bare kastede Davidsen og Jimenez for løverne.
Bomholt kommer uden tvivl til at være en af rækkens helt store profiler. Valdemar Møller tror jeg også på, men han fuldstændig uprøvet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Synes også 6'eren er vigtigere. Nu er grænsen mellem 6'er og 8'er mere flydende i moderne fodbold, men jeg synes stadig det er hold mangler en der kan være den mere holdende midtbane. Mere klassisk bolderobrer og den der beskytter forsvaret. Vi har jo midtbanespillere nok er vil fremad.Dongdongwh0 skrev: ↑10. jul 2025, 13:49Jeg forstår ikke tilgangen af en 8er mere for at være ærlig.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi har en del upcoming og spændende spillere til midtbanen, hvoraf Bomholt naturligvis er den mest interessante.
Krydrer vi dem med en erfaren general på 6'eren, så har vi en ganske fin midtbane.
Får vi også en erfaren karl til forsvaret, så ser det også fint ud.
Krydrer vi dem med en erfaren general på 6'eren, så har vi en ganske fin midtbane.
Ædruelighedens stemme
hvis man mener at truppen er ved at være på plads , så siger jeg tillyk mæe , det bliver nemt at flyve igennem 1. div. og tilbage til superligaen ???
måske var det en ide at ringe til DBU og høre om vi må ha lov til at sidde 1. div. over i år , og så til næste sæson starte op i 2.div.
så kunne det jo også være vi havde nået at finde en ny sportsdirektør og cheftræner til den tid
spøg til side , vi kan selvfølgelig ikke bare gå ud og hente superklasse spillere til truppen nu med den forfatning klubben er i på nuværende tidspunkt
synes der findes rigtig mange unge og spændene spillere i truppen nu , det der mangler er vel et par faderfigurer Ala en Dalsgård , og så nogle der har spillet med som minimum i toppen af 1, div. , måske fra den nederste del af suppen , som kan gå ind og være trup spillere , kan se der nu hentes en fra Roskilde . kender ham ikke , men der findes altså også gode spillere i de nedre divisioner som det måske godt kunne lykkes med at sætte sammen i en trup
måske var det en ide at ringe til DBU og høre om vi må ha lov til at sidde 1. div. over i år , og så til næste sæson starte op i 2.div.
så kunne det jo også være vi havde nået at finde en ny sportsdirektør og cheftræner til den tid
spøg til side , vi kan selvfølgelig ikke bare gå ud og hente superklasse spillere til truppen nu med den forfatning klubben er i på nuværende tidspunkt
synes der findes rigtig mange unge og spændene spillere i truppen nu , det der mangler er vel et par faderfigurer Ala en Dalsgård , og så nogle der har spillet med som minimum i toppen af 1, div. , måske fra den nederste del af suppen , som kan gå ind og være trup spillere , kan se der nu hentes en fra Roskilde . kender ham ikke , men der findes altså også gode spillere i de nedre divisioner som det måske godt kunne lykkes med at sætte sammen i en trup
- Kasper
- Allstar

En erfaren karl til forsvaret er for mig den klart vigtigste signing.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2025, 13:56Vi har en del upcoming og spændende spillere til midtbanen, hvoraf Bomholt naturligvis er den mest interessante.
Jeg tror overhovedet ikke på at Pudel er manden der kommer til at kunne styre løjerne i bagkæden og de unge er et kæmpe stort spørgsmålstegn.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvis Maarup er done deal, så ser jeg en 6'er og en erfaren midterforsvar som de sidste nødvendigheder på ind-siden. Vel og mærke som direkte forstærkninger til start-11.
Hvis der så sker noget på ud-siden, skal der selvfølgelig hentes erstatninger. Jeg tror fx stadig, at det er ret sandsynligt, at Ross og Jørgensen er fortid inden september.
Og så er der fyld-spillerne, der ikke har leveret nok. Her tænker jeg især på Seydel og Amankwah. Men det kunne også være Marc Nielsen og Jimenez, hvis der opstår muligheder for dem. Så skal de have lov at rejse videre. Der kan findes bedre erstatninger for de lønkroner.
Det vil efterlade os med et hold, der under den rette træner/ledelse, godt kan sikre sig oprykning mod de nuværende konkurrenter. Horsens mangler deres to mest kreative spillere fra sidste sæson, og indtil videre er der kun kommet 'rugbrød' ind. Lyngby er kraftigt decimeret pt. Hvidovre, Kolding og Esbjerg ser ikke voldsomt stærke ud på papiret. Men det 'papir' kan selvfølgelig ændre sig meget den næste halvanden måneds tid.
Hvis der så sker noget på ud-siden, skal der selvfølgelig hentes erstatninger. Jeg tror fx stadig, at det er ret sandsynligt, at Ross og Jørgensen er fortid inden september.
Og så er der fyld-spillerne, der ikke har leveret nok. Her tænker jeg især på Seydel og Amankwah. Men det kunne også være Marc Nielsen og Jimenez, hvis der opstår muligheder for dem. Så skal de have lov at rejse videre. Der kan findes bedre erstatninger for de lønkroner.
Det vil efterlade os med et hold, der under den rette træner/ledelse, godt kan sikre sig oprykning mod de nuværende konkurrenter. Horsens mangler deres to mest kreative spillere fra sidste sæson, og indtil videre er der kun kommet 'rugbrød' ind. Lyngby er kraftigt decimeret pt. Hvidovre, Kolding og Esbjerg ser ikke voldsomt stærke ud på papiret. Men det 'papir' kan selvfølgelig ændre sig meget den næste halvanden måneds tid.
Men vi skal vel ikke have flere spillere til den midtbane?
2-3 spillere fordelt på
Bomholt, Jimenez, Børsting, Jasson, Malthe Holt, Bonde, Valdemar Møller og Andreas Maarup?
8 spillere til midtbanen?
Tænker mere forsvaret har brug for en erfaren herre (Læs Dalsgård typen)
For det forsvar har da set mere hullet ud end en si - Målene er da suset ind, selv når vi har mødt ret ringe modstandere?!
Angreb tænker jeg er fint, med tanke på vi nu er i 1. division.
2-3 spillere fordelt på
Bomholt, Jimenez, Børsting, Jasson, Malthe Holt, Bonde, Valdemar Møller og Andreas Maarup?
For det forsvar har da set mere hullet ud end en si - Målene er da suset ind, selv når vi har mødt ret ringe modstandere?!
Vi har bare mere brug for en 6’er end en 8’er. Så det største hul på midtbanen er ikke addresseret.Bugatti1 skrev: ↑10. jul 2025, 14:17Men vi skal vel ikke have flere spillere til den midtbane?
2-3 spillere fordelt på
Men hvad tænker i planen er med vores backs? Hvem skal spille dem?
Man kan så sige at 3 af de 8 spillere er kun 2. Års u19, så vil ikke se et problem i at få en mere rutineret spiller ind.Bugatti1 skrev: ↑10. jul 2025, 14:17Men vi skal vel ikke have flere spillere til den midtbane?
2-3 spillere fordelt på
Bonde, Holt og Møller er fremtiden, og regner med at i hvert fald Bonde og Møller nok skal få deres minutter.
Synes man skulle have gået efter Okosun inden han skiftede til Hvidovre. Han har mange af de kvaliteter som vi kunne bruge i 1. Div.
Kallesøe er vel givet til højrebacken, og har haft gode præstationer i opstarten.Forza skrev: ↑10. jul 2025, 14:26Vi har bare mere brug for en 6’er end en 8’er. Så det største hul på midtbanen er ikke addresseret.Bugatti1 skrev: ↑10. jul 2025, 14:17Men vi skal vel ikke have flere spillere til den midtbane?
2-3 spillere fordelt på
Venstrebacken tror jeg, at Marc Nielsen og Arnorsson kommer til at deles.
Jeg havde fuldstændig svedt kallesøe ud. Sandt.Balken skrev: ↑10. jul 2025, 14:32Kallesøe er vel givet til højrebacken, og har haft gode præstationer i opstarten.Forza skrev: ↑10. jul 2025, 14:26Vi har bare mere brug for en 6’er end en 8’er. Så det største hul på midtbanen er ikke addresseret.Bugatti1 skrev: ↑10. jul 2025, 14:17Men vi skal vel ikke have flere spillere til den midtbane?
2-3 spillere fordelt på
Venstrebacken tror jeg, at Marc Nielsen og Arnorsson kommer til at deles.
Jeg håber Arnorssons fysik kan holde til kampene. Ellers må Marc oppe sit niveau.
Okosun for fem år siden ja…han var fandme ringe i hele sidste sæson, og også senest i træningskampen for Vendsyssel mod os.Balken skrev: ↑10. jul 2025, 14:30Man kan så sige at 3 af de 8 spillere er kun 2. Års u19, så vil ikke se et problem i at få en mere rutineret spiller ind.Bugatti1 skrev: ↑10. jul 2025, 14:17Men vi skal vel ikke have flere spillere til den midtbane?
2-3 spillere fordelt på
Bonde, Holt og Møller er fremtiden, og regner med at i hvert fald Bonde og Møller nok skal få deres minutter.
Synes man skulle have gået efter Okosun inden han skiftede til Hvidovre. Han har mange af de kvaliteter som vi kunne bruge i 1. Div.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Okosun er håbløst for langsom til den type fodbold AaB gerne vil spille. Jeg tror også flere glemmer at Maarup også kan spille 6’er. I mine øjne har vi 8’ere nok i Børsting, Jasson, Bomholt og Møller. Konkurrencen på midtbanen ser god ud med Maarup tilføjet. Det er klart en centerback vi mangler. Virker ikke til at der er tillid til Makolli, der måske mere vil blive brugt som Kallesøe reserve. Pudel og Arnorsson er de venstrefodede forsvar, så vi mangler en erfaren højrefodet centerback til at konkurrere med Olsson. Venstreback må være Marc Nielsen, det er på tide og hvad har man ellers købt ham for? Jeg vil se den indlægsliste komme i spil. Reserver her er Arnorsson og jimenez.