Det er meget normalt i FM. Så sikkert også i virkeligheden.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg så det modsatte.Pontoppi skrev: ↑11. jul 2025, 21:20I 1. div var der ingen vilje nej. En kaptajn der spiller sit hold ned skal fanme ikke bukke under som den første…R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 21:04
Viljen fejlede ikke noget hos Lucas. Tværtimod var der for meget af den, og sammen med hans status som messias, brændte det sammen hos ham.
Og stop med 'undervældende'. Lad Claus Jensen om at tage det med til sit nye job.
han kunne lære rigtig meget af en spiller som Widell.
Ædruelighedens stemme
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Ja, kald nu bare de spillere det, de er: Nogle, der IKKE brænder banen af!R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 12:13Og opråb til ALLE: Undlad nu for helvede at bruge det kawe, dovne Claus Jensen-udtryk 'undervældende'.
Det er så bøvet.
En AaB’er med ægte klubkærlighed. Men også den dårligste anfører vi nogensinde har haft.Pontoppi skrev: ↑11. jul 2025, 21:20I 1. div var der ingen vilje nej. En kaptajn der spiller sit hold ned skal fanme ikke bukke under som den første…R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 21:04
Viljen fejlede ikke noget hos Lucas. Tværtimod var der for meget af den, og sammen med hans status som messias, brændte det sammen hos ham.
Og stop med 'undervældende'. Lad Claus Jensen om at tage det med til sit nye job.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Enig, det anførerbind endte med at være en møllesten. Lucas slår mig virkelig ikke som nogen leder og sætte en mand øverst i hierarkiet alene fordi han var bedst var bare en fejl. Især fordi det ville blive svært for alle trænere at tage bindet fra ham. Det hold der rykkede ned første gang manglede jo netop lederskab omend det også havde nogle graverende mangler i trupsammensætningen sådan mere spillertype relateret.Forza skrev: ↑12. jul 2025, 07:16En AaB’er med ægte klubkærlighed. Men også den dårligste anfører vi nogensinde har haft.Pontoppi skrev: ↑11. jul 2025, 21:20I 1. div var der ingen vilje nej. En kaptajn der spiller sit hold ned skal fanme ikke bukke under som den første…R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 21:04
RAUS RAUS SSE!
At se hvad Vejle henter ind før denne sæson, på et budget på størrelse med vores inden sidste sæson, fremhæver virkeligt hvor elendigt SSEs strategi og evner viste sig at være.
Legaliser pyro!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Vejle har et helt andet budget i år. Ny ejer og investorkreds, så det er slet slet ikke sammenligneligt.
Hvis AaB var blevet oppe, havde vi ikke kunne signe de dyre og relativt aldrene folk uden videresalgspotentiale Vejle har fået ind.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Jeg håbede erstatningen blev Emil Frederiksen. Vi mangler desperat en målmager. Nogle gode bud på en erstatning?
Sami Jalal
Jeg håbede erstatningen blev Emil Frederiksen. Vi mangler desperat en målmager. Nogle gode bud på en erstatning?
Sami Jalal
Jeg læste artiklen sådan, at Farzam reelt ikke ved, om der er et skifte under opsejling. De plejer ikke holde sig tilbage med at breake det, hvis de har viden om en handel.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
Og så skal AaB vel stadig melde det til fondsbørsen, hvis man indleder nye forhandlinger med Bodø eller andre?
-
PonySlaystation
- Superliga

Det er muligt at han ved noget andet. Men det der er skrevet i artiklen er udelukkende gætværk på baggrund af hans fravær.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
-
DarkHorse9000
- Landshold

Det er på Twitter under artiklen, han antyder at vide mere end han deler lige nu.PonySlaystation skrev: ↑12. jul 2025, 17:27Det er muligt at han ved noget andet. Men det der er skrevet i artiklen er udelukkende gætværk på baggrund af hans fravær.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
Farzam er en seriøs håbløs journalist. Han render med rygter som en anden Qureshi, og puster alt op selvom der ingenting er. Hvis den transfer bare er nogenlunde tæt på skal det meldes til fondsbørsen - alt andet er ulovligt.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:34Det er på Twitter under artiklen, han antyder at vide mere end han deler lige nu.PonySlaystation skrev: ↑12. jul 2025, 17:27Det er muligt at han ved noget andet. Men det der er skrevet i artiklen er udelukkende gætværk på baggrund af hans fravær.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
-
PonySlaystation
- Superliga

Der er en der siger at han må vide mere og han svarer med "DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:34Det er på Twitter under artiklen, han antyder at vide mere end han deler lige nu.PonySlaystation skrev: ↑12. jul 2025, 17:27Det er muligt at han ved noget andet. Men det der er skrevet i artiklen er udelukkende gætværk på baggrund af hans fravær.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
Jeg er da enig i at det også er sådan jeg tolker det, men han har ikke skrevet andet end gætværk. Jeg synes han plejer at være ret konkret når han ved noget.
Som jeg forstår det, skal der udsendes en fondsbørsmeddelelse, hvis forhandlingerne er genoptaget.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:34Det er på Twitter under artiklen, han antyder at vide mere end han deler lige nu.PonySlaystation skrev: ↑12. jul 2025, 17:27Det er muligt at han ved noget andet. Men det der er skrevet i artiklen er udelukkende gætværk på baggrund af hans fravær.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
Så når Farzam antyder at vide, MJs fravær i dag er pga. Bodø-situationen, handler det måske nærmere om, at MJ ikke har ønsket at spille i dag. Ikke et forsøg på at piske en stemning op - bare et gæt ud fra Farzams udmelding og manglende fondsbørsmeddelelse.
Farzam havde også historien om MJ og anførerbindet, inden Tuxen Boll kendte til det. Så indtil videre har han haft kilderne i orden - formentlig MJs agent.
-
DarkHorse9000
- Landshold

Korrekt ift. fondsbørsenSauer skrev: ↑12. jul 2025, 17:52Som jeg forstår det, skal der udsendes en fondsbørsmeddelelse, hvis forhandlingerne er genoptaget.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:34Det er på Twitter under artiklen, han antyder at vide mere end han deler lige nu.PonySlaystation skrev: ↑12. jul 2025, 17:27Det er muligt at han ved noget andet. Men det der er skrevet i artiklen er udelukkende gætværk på baggrund af hans fravær.DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 17:08Farzam mere end antyder, at Jørgensen er solgt til Bodø Glimt lige omlidt.
Sami Jalal
Så når Farzam antyder at vide, MJs fravær i dag er pga. Bodø-situationen, handler det måske nærmere om, at MJ ikke har ønsket at spille i dag. Ikke et forsøg på at piske en stemning op - bare et gæt ud fra Farzams udmelding og manglende fondsbørsmeddelelse.
Farzam havde også historien om MJ og anførerbindet, inden Tuxen Boll kendte til det. Så indtil videre har han haft kilderne i orden - formentlig MJs agent.
https://aabsport.dk/media/25739/boersme ... 6-2025.pdf
Theo Sander meldes væk. Ærligt, er han så ikke et langt bedre valg end Müller?
Müller så håbløs ud ved 1-0 målet i dag. Han skal aldrig gå så lagt ud i en spiller der er ved at drible sig selv i en 0-graders vinkel. Generelt har han været dårlig siden forlængelsen. Og Sander spillede fremragende for Hvidovre.
Garanteret ikke en top prioritet lige nu - desværre
Müller så håbløs ud ved 1-0 målet i dag. Han skal aldrig gå så lagt ud i en spiller der er ved at drible sig selv i en 0-graders vinkel. Generelt har han været dårlig siden forlængelsen. Og Sander spillede fremragende for Hvidovre.
Nej desværre. Müller kommer til at koste en del mål, også i 1 division. Derfor er det vigtigt med en ny central forsvarer, som er god i luften, da det bliver et fokuspunkt for vores modstandere, at Müller er absurd ringe i luften.Jimmy1 skrev: ↑12. jul 2025, 20:54Theo Sander meldes væk. Ærligt, er han så ikke et langt bedre valg end Müller?
Müller har en lang kontrakt og skal ikke erstattes. Men hvis han skulle, så er Theo ikke løsningen. Han er ikke god nok.Jimmy1 skrev: ↑12. jul 2025, 20:54Theo Sander meldes væk. Ærligt, er han så ikke et langt bedre valg end Müller?
------------------------------------------------
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Fuldstændigt sindsygt man forlængede den kontraktForza skrev: ↑12. jul 2025, 22:05Müller har en lang kontrakt og skal ikke erstattes. Men hvis han skulle, så er Theo ikke løsningen. Han er ikke god nok.Jimmy1 skrev: ↑12. jul 2025, 20:54Theo Sander meldes væk. Ærligt, er han så ikke et langt bedre valg end Müller?
Han stod faktisk blændende mod Vendsyssel mener jeg det var, her i optakten, så drømmer da om han rammer det niveau. Vi må se - håber snart Bertil er klar til at tage over.DenSataniskeHest skrev: ↑12. jul 2025, 22:38Fuldstændigt sindsygt man forlængede den kontraktForza skrev: ↑12. jul 2025, 22:05Müller har en lang kontrakt og skal ikke erstattes. Men hvis han skulle, så er Theo ikke løsningen. Han er ikke god nok.Jimmy1 skrev: ↑12. jul 2025, 20:54Theo Sander meldes væk. Ærligt, er han så ikke et langt bedre valg end Müller?