Norlys og Viaplay
Norlys og Viaplay
Jeg er så mega, maxi utrolig træt af at Viaplay har rettighederne til 1. Division og især at de lægger kampene på en kanal, der afskærer alle Norlys-kunder fra at se kampene. Jeg har ellers nydt at betale for alle mine kanaler, selvom det er pisse dyrt er det rart at være fri for pirateri. Men når nu Viaplay gør som de gør er man jo nødt til at finde alternativer. Er der nogen, der har fundet en vej udenom der rent faktisk virker må I meget gerne sende en besked. Det eneste jeg gerne vil se er AaBs udekampe.
Re: Norlys og Viaplay
Jeg kan se at få af kampene bliver sendt på TV-kanalerne. Men hovedparten, udelukkende på Viaplay. Jeg er i samme båd som dig, med den Norlys-pakke som også giver Viaplay.
Jeg har været ved at overveje om det er de ekstra 299,- i måneden værd for et ekstra abonnement.
Ret mig hvis jeg tager fejl, men tror ikke kampene i 1div kan findes på pirattjenester umiddelbart
Jeg har været ved at overveje om det er de ekstra 299,- i måneden værd for et ekstra abonnement.
Ret mig hvis jeg tager fejl, men tror ikke kampene i 1div kan findes på pirattjenester umiddelbart
Jeg havde Norlys, hvor jeg kunne vælge 4 kanaler for 299. Ved siden af havde jeg tv2play (det ville vi have alligevel). Dermed var jeg dækket ind på alle superligakampe og alle Viasats CL og Premier League. Jeg har nu opsagt Norlys og købt viaplay. Jeg havde frygtet at jeg skulle betale 499 for viaplay, men det viste sig at de har en pakke på dansk fodbold, SL, 1. div og pokalen til 299. Jeg betaler altså samme pris nu, men kan ikke længere se CL og PL, men i stedet 1. div og pokalen. Så et ringere produkt, men til samme pris. Det koster 200 ekstra i måneden for at få CL og PL med.Klaus skrev: ↑13. jul 2025, 18:01Jeg er så mega, maxi utrolig træt af at Viaplay har rettighederne til 1. Division og især at de lægger kampene på en kanal, der afskærer alle Norlys-kunder fra at se kampene. Jeg har ellers nydt at betale for alle mine kanaler, selvom det er pisse dyrt er det rart at være fri for pirateri. Men når nu Viaplay gør som de gør er man jo nødt til at finde alternativer. Er der nogen, der har fundet en vej udenom der rent faktisk virker må I meget gerne sende en besked. Det eneste jeg gerne vil se er AaBs udekampe.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
En ting er helt sikkert, når folk betaler for deres vanvittige tv-pakker, så er der intet, der bliver ændret.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Du har en pmKlaus skrev: ↑13. jul 2025, 18:01Jeg er så mega, maxi utrolig træt af at Viaplay har rettighederne til 1. Division og især at de lægger kampene på en kanal, der afskærer alle Norlys-kunder fra at se kampene. Jeg har ellers nydt at betale for alle mine kanaler, selvom det er pisse dyrt er det rart at være fri for pirateri. Men når nu Viaplay gør som de gør er man jo nødt til at finde alternativer. Er der nogen, der har fundet en vej udenom der rent faktisk virker må I meget gerne sende en besked. Det eneste jeg gerne vil se er AaBs udekampe.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Ikke pirat men der er billigere måder der er knap så lovligeJonesgs23 skrev: ↑13. jul 2025, 18:07Jeg kan se at få af kampene bliver sendt på TV-kanalerne. Men hovedparten, udelukkende på Viaplay. Jeg er i samme båd som dig, med den Norlys-pakke som også giver Viaplay.
Kan du fortælle lidt mere, så vi andre ved hvad vi ikke skal gøreDenSataniskeHest skrev: ↑13. jul 2025, 18:56Ikke pirat men der er billigere måder der er knap så lovligeJonesgs23 skrev: ↑13. jul 2025, 18:07Jeg kan se at få af kampene bliver sendt på TV-kanalerne. Men hovedparten, udelukkende på Viaplay. Jeg er i samme båd som dig, med den Norlys-pakke som også giver Viaplay.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nogen der ved om Waoo har 1 div og pokalen med i deres viaplay pakke?
Jeg er helt enig i at priserne er ublu og at Viaplay er pisse træls... men hold nu for filan delingen af pirateri etc. væk fra siden her, så den rent faktisk kan fortsætte med at eksistere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Debatjuntaen
- Administrator

Deling af ulovlige streaming fiduser både i tråd og pm honoreres rundhåndet med karantæne!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Så I læser folks pms?Debatjuntaen skrev: ↑13. jul 2025, 19:34Deling af ulovlige streaming fiduser både i tråd og pm honoreres rundhåndet med karantæne!
Overvej også lige at det er 300kr/md. For 4 kampe. Det sgu dyrt. Jeg gider jo ikke se andre kampe fra Betina ligaen
Tak for det
-
RufusTheDog
- 2. div

Fuck Viaplay og deres geo-blocking 
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
PonySlaystation
- Superliga

I "gamle" dage kunne man omgå Netflix geo blocking med en VPN. Måske er det også muligt med Viaplay.
EDIT: Ifølge en hurtig søgning skulle NordVPN kunne gøre tricket.
Vi er simpelthen ikke blevet valgt som TV kamp i mange runder fremad. Imens har hold som Horsens og Hvidovre op til flere tv kampe i samme periode
„The less you care, the happier you will be.“
Viser Viaplay ikke samtlige kampe i 1. div.?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Klar strategi for at lokke flest muligt AaB seere over på deres overpriced streamingtjeneste i stedet.
Ord kan ikke beskrive hvor meget jeg hader det skodfirma.
Lige præcis - det er så tydeligt hvad planen med det er. Det må betyde jeg kun kan se hjemmekampene; jeg lovede mig selv aldrig at vende tilbage til Viaplay da de igen igen hævede priserne.