Folk husker bare det gode hvor han kunne rede mange situationer pga hans fart nu snakker folk om ham som om han skal komme og være forsvars leder... Folk bliver skuffetAnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Jeg forstår heller ikke fascinationen af ham. De AGF fans jeg snakker med har ikke haft positive ting at sige om ham i sidste sæson. Jeg så også hellere vi brugte pengene andetsteds.DenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 20:26Man skal ikke sprænge banken eller noget for dalagaard, man skulle have taget ham da han kom første gang men nu? Nah kunne man få ham for et symbols beløb og give ham 2 år til en fair løn så måske men manden er 36 snart og er altså ikke hvad han har været.. Tåbelig at bruge penge på ham giver mig minder om da man gik i panik og hentede Helenius, Kasper Jørgensen og thelander, men nu har man jo hentet børstning så måske man kan lave en 3 på stribe igen
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg tror alligevel, der ligger væsentligt mere i forventningerne til ham end fart.DenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 20:35Folk husker bare det gode hvor han kunne rede mange situationer pga hans fart nu snakker folk om ham som om han skal komme og være forsvars leder... Folk bliver skuffetAnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Jeg forstår heller ikke fascinationen af ham. De AGF fans jeg snakker med har ikke haft positive ting at sige om ham i sidste sæson. Jeg så også hellere vi brugte pengene andetsteds.DenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 20:26Man skal ikke sprænge banken eller noget for dalagaard, man skulle have taget ham da han kom første gang men nu? Nah kunne man få ham for et symbols beløb og give ham 2 år til en fair løn så måske men manden er 36 snart og er altså ikke hvad han har været.. Tåbelig at bruge penge på ham giver mig minder om da man gik i panik og hentede Helenius, Kasper Jørgensen og thelander, men nu har man jo hentet børstning så måske man kan lave en 3 på stribe igen
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Han kan da også sparke folk ned.. Folk bliver skuffet han er ikke det folk taler ham op til at være. Var som da børstning kom tilbage og en masse her inde har helt vilde så ser man 2 trænings kampe med ham og straks ser man hvor elendig han er...Funky skrev: ↑15. jul 2025, 20:37Jeg tror alligevel, der ligger væsentligt mere i forventningerne til ham end fart.DenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 20:35Folk husker bare det gode hvor han kunne rede mange situationer pga hans fart nu snakker folk om ham som om han skal komme og være forsvars leder... Folk bliver skuffetAnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Jeg forstår heller ikke fascinationen af ham. De AGF fans jeg snakker med har ikke haft positive ting at sige om ham i sidste sæson. Jeg så også hellere vi brugte pengene andetsteds.DenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 20:26Man skal ikke sprænge banken eller noget for dalagaard, man skulle have taget ham da han kom første gang men nu? Nah kunne man få ham for et symbols beløb og give ham 2 år til en fair løn så måske men manden er 36 snart og er altså ikke hvad han har været.. Tåbelig at bruge penge på ham giver mig minder om da man gik i panik og hentede Helenius, Kasper Jørgensen og thelander, men nu har man jo hentet børstning så måske man kan lave en 3 på stribe igen
Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.Pontoppi skrev: ↑15. jul 2025, 15:51du får alle dine indlæg til at handle om sse… den logiske forklaring kunne også være at vi sigter højere end bare bundskrabet af muligheder….haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 13:25Hvis det passer at SSE22 ikke har planer om at sælge tror jeg at en af grundene kan være, at der ikke er nogle der vil arbejde under dem, hvilket så betyder at vi har meget større udfordringer end vi regnede med. Så er vi ude i at de bare finder en James Gow 2.0. Det er det scenarie jeg ser som det mest realistiske og så bør tyskerne snart indse, at de er problemet og de kun ejer klubben for deres egen skyld - ingen andres.
som vi har set mange gange når vi har jagtet trænere, sportschefer og spillere mm
Så det handler ikke om at vente på den rigtige det handler om at de får nej og at nyansatte er forsigtige.
Når man fyrer wichmann efter 5 kampe med kommentarer om at man er uenig i retningen efter 1 måned ja så er nye folk jo nok forsigtige.
Dalsgaard - AaB og Dalsgaard kan ikke blive enige om løn og varighed, det er der den er begravet
Seydel og Jimenez forsøges afhændet
Der er snart en offensiv spiller på vej ind (hører jeg) måske ikke inden kampen lørdag men snart.
Alt Dalsgaard og AaB ikke kan blive enige om lønnen er jo logik ud fra det Ydesen skriver på Twitter.
Hvilken type offensiv spiller? Angriber? Kant? Erfaren? Ung? Dansk? Udlænding? Du må være noget mere konkret.
Jeg er på ferie og summede blot lige de info op jeg har fået.
Jeg holder ikke øje på X eller andre steder.
Take it or leave it - dit valg.
Men til din info kan jeg da fortælle dig at jeg har hørt at man både er ude efter en 9er og en kant og offensiv spilleren jeg har hørt om nu er en offensiv midt / kant
Jeg synes det er mærkeligt, at folk ligegyldig hvad der bliver fremført som en mulig transfer , ja så dur det ikke , husk nu på at det altså ikke muligt bare og hente det ned fra hylderne vi ønsker, vi vil gerne have en leder til forsvaret , Dalsgård er nok det vi kan overkomme , alternativt er vi ude i og skulle hente fra de lavere divisioner i Danmark, eller som vi har prøvet i 2. Eller 3. Bundesliga, jeg ser helt klart Dalsgaard som en god løsning nu og her i vores situation, Dalsgaard er ingen supermand , der bare løser alle vores kvaler, men han kan bidrage med sin erfaring, være en god støtte for de unge
Han er 36 , men kan sagtens se at han kan spille 2 måske 3 sæsoner hos os , vi skal bygge op helt forfra faktisk, den opbygning ville det være fremragende at have en type som Dalsgaard I truppen
Han er 36 , men kan sagtens se at han kan spille 2 måske 3 sæsoner hos os , vi skal bygge op helt forfra faktisk, den opbygning ville det være fremragende at have en type som Dalsgaard I truppen
Der hjælper ikke meget at han kan bidrage med erfaring, hvis han er over-the-Hill, og det er afgjort de vibes jeg får fra de AGF-fans jeg snakker med. En spiller, der skal kæmpe for at levere på et tilfredsstillende niveau har ikke overskud til at være en leder på banen.nj27 skrev: ↑15. jul 2025, 21:31Jeg synes det er mærkeligt, at folk ligegyldig hvad der bliver fremført som en mulig transfer , ja så dur det ikke , husk nu på at det altså ikke muligt bare og hente det ned fra hylderne vi ønsker, vi vil gerne have en leder til forsvaret , Dalsgård er nok det vi kan overkomme , alternativt er vi ude i og skulle hente fra de lavere divisioner i Danmark, eller som vi har prøvet i 2. Eller 3. Bundesliga, jeg ser helt klart Dalsgaard som en god løsning nu og her i vores situation, Dalsgaard er ingen supermand , der bare løser alle vores kvaler, men han kan bidrage med sin erfaring, være en god støtte for de unge
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Dalsgaard er over the hill. Hvorfor er han alles største transferønske? Giv mig nogle flere uopdagede kvigeklapper wonderkidd.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

3år er du helt væk? Manden er tæt på færdig og før i tiden kunne han rette sine fejl med sin hurtighed det kan han ikke mere. Han er en middel mådig forsvars spiller og nu vil en stor andel af folk tale ham op til ar være den leder og stabile forsvars spiller vi har savnet? Lars Kramer er 10 gange bedre... Fuldstændig børstning om igen hvor en stor del her inde talte ham op ogsånj27 skrev: ↑15. jul 2025, 21:31Jeg synes det er mærkeligt, at folk ligegyldig hvad der bliver fremført som en mulig transfer , ja så dur det ikke , husk nu på at det altså ikke muligt bare og hente det ned fra hylderne vi ønsker, vi vil gerne have en leder til forsvaret , Dalsgård er nok det vi kan overkomme , alternativt er vi ude i og skulle hente fra de lavere divisioner i Danmark, eller som vi har prøvet i 2. Eller 3. Bundesliga, jeg ser helt klart Dalsgaard som en god løsning nu og her i vores situation, Dalsgaard er ingen supermand , der bare løser alle vores kvaler, men han kan bidrage med sin erfaring, være en god støtte for de unge
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Måske vi bare skal parkere Dalsgård her.
Ydesen har under alle omstændigheder meldt den død for nu.
Den der offensive spiller Baresi snakker om lyder da væsentligt mere interessant
Ydesen har under alle omstændigheder meldt den død for nu.
Den der offensive spiller Baresi snakker om lyder da væsentligt mere interessant
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.Pontoppi skrev: ↑15. jul 2025, 15:51du får alle dine indlæg til at handle om sse… den logiske forklaring kunne også være at vi sigter højere end bare bundskrabet af muligheder….haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 13:25Hvis det passer at SSE22 ikke har planer om at sælge tror jeg at en af grundene kan være, at der ikke er nogle der vil arbejde under dem, hvilket så betyder at vi har meget større udfordringer end vi regnede med. Så er vi ude i at de bare finder en James Gow 2.0. Det er det scenarie jeg ser som det mest realistiske og så bør tyskerne snart indse, at de er problemet og de kun ejer klubben for deres egen skyld - ingen andres.
som vi har set mange gange når vi har jagtet trænere, sportschefer og spillere mm
Så det handler ikke om at vente på den rigtige det handler om at de får nej og at nyansatte er forsigtige.
Når man fyrer wichmann efter 5 kampe med kommentarer om at man er uenig i retningen efter 1 måned ja så er nye folk jo nok forsigtige.
Dalsgaard - AaB og Dalsgaard kan ikke blive enige om løn og varighed, det er der den er begravet
Der er snart en offensiv spiller på vej ind (hører jeg) måske ikke inden kampen lørdag men snart.
Alt Dalsgaard og AaB ikke kan blive enige om lønnen er jo logik ud fra det Ydesen skriver på Twitter.
Hvilken type offensiv spiller? Angriber? Kant? Erfaren? Ung? Dansk? Udlænding? Du må være noget mere konkret.
Men til din info kan jeg da fortælle dig at jeg har hørt at man både er ude efter en 9er og en kant og offensiv spilleren jeg har hørt om nu er en offensiv midt / kant
Du vil ikke nævne navn på den, du hører?
For tror vi alle ved, at en kantspiller står øverst på listen, med tanke på at både Ross og Matti er meldt på vej videre.
Du har jo ikke noget tøj på!
Jamen så henter du da bare Lars Kramer , eller en af vores landsholds forsvarer , det ligger sådan at der ikke er en rød øre til at hente den kvalitet du gerne vil have , men når du ikke vil have Dalsgaard, så må vi jo hente er par nulbonner i 2.3 bundesliga , det bliver helt sikkert også skide godtDenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 22:053år er du helt væk? Manden er tæt på færdig og før i tiden kunne han rette sine fejl med sin hurtighed det kan han ikke mere. Han er en middel mådig forsvars spiller og nu vil en stor andel af folk tale ham op til ar være den leder og stabile forsvars spiller vi har savnet? Lars Kramer er 10 gange bedre... Fuldstændig børstning om igen hvor en stor del her inde talte ham op ogsånj27 skrev: ↑15. jul 2025, 21:31Jeg synes det er mærkeligt, at folk ligegyldig hvad der bliver fremført som en mulig transfer , ja så dur det ikke , husk nu på at det altså ikke muligt bare og hente det ned fra hylderne vi ønsker, vi vil gerne have en leder til forsvaret , Dalsgård er nok det vi kan overkomme , alternativt er vi ude i og skulle hente fra de lavere divisioner i Danmark, eller som vi har prøvet i 2. Eller 3. Bundesliga, jeg ser helt klart Dalsgaard som en god løsning nu og her i vores situation, Dalsgaard er ingen supermand , der bare løser alle vores kvaler, men han kan bidrage med sin erfaring, være en god støtte for de unge
Han er 36 , men kan sagtens se at han kan spille 2 måske 3 sæsoner hos os , vi skal bygge op helt forfra faktisk, den opbygning ville det være fremragende at have en type som Dalsgaard I truppen![]()
Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
For tror vi alle ved, at en kantspiller står øverst på listen, med tanke på at både Ross og Matti er meldt på vej videre.
Men er ude og efter en venstre benet offensiv kant spiller - jeg har ikke navnet og ved ikke om det er ham man mener man snart lander.
Jeg ved man har en anden forsvarer på blokken og som man ønsker nu udover Dalsgaard
Ross og Mj - jeg er ikke sikker på de begge ryger men lad os nu se…
Jeg er ikke selv på X eller næsten nogen sociale medier - kører det hele lidt old School :-)
-
Dunkel
- Ynglinge

Det her bliver mit sidste indlæg til den her 'debat', så tråden ikke mister helt fokus.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 22:34Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02
I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
Men er ude og efter en venstre benet offensiv kant spiller - jeg har ikke navnet og ved ikke om det er ham man mener man snart lander.
Jeg ved man har en anden forsvarer på blokken og som man ønsker nu udover Dalsgaard
Jeg er ikke selv på X eller næsten nogen sociale medier - kører det hele lidt old School :-)
Men det du siger giver ingen mening. Du hører om en offensiv spiller på vej ind, men hører alligevel ikke rigtig noget, da du intet navn har og ikke ved, om det er ham man reelt er ved at lande.
Altså, kan du ikke selv høre det?
Det er gisninger og formodninger pakket ind i pænt papir og serveret som en gave.
Hvem er den forsvarer så?
Det her handler hverken om Twitter, Facebook, MySpace eller Lunarstorm. Det handler om, at du - efter min mening - siger en helt masse, men alligevel ikke rigtig noget. Ingen navne og ingen hitrate.
Og nu tier jeg stille - for jeg står gerne ved, at jeg ikke aner, hvem der er på vej ind, ud, til højre eller til venstre.
Man er ude efter en venstre benet offensiv spillerDunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:59Det her bliver mit sidste indlæg til den her 'debat', så tråden ikke mister helt fokus.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 22:34Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15
Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.
Men det du siger giver ingen mening. Du hører om en offensiv spiller på vej ind, men hører alligevel ikke rigtig noget, da du intet navn har og ikke ved, om det er ham man reelt er ved at lande.
Det er gisninger og formodninger pakket ind i pænt papir og serveret som en gave.
Det her handler hverken om Twitter, Facebook, MySpace eller Lunarstorm. Det handler om, at du - efter min mening - siger en helt masse, men alligevel ikke rigtig noget. Ingen navne og ingen hitrate.
Og nu tier jeg stille - for jeg står gerne ved, at jeg ikke aner, hvem der er på vej ind, ud, til højre eller til venstre.
Der bør lande en kant spiller indenfor kort tid. Jeg ved ikke om han er venstrebenet
Om man lander Dalgaard afhænger af løn men man har et emne mere der er ret konkret
I det her tilfælde har jeg ikke navnet på spillerne
Men ovennævnt er det mest konkrete jeg lige nu har.
Engang imellem har jeg nogle ting jeg slet ikke breaker fordi det ikke er muligt.
Men navne er lidt en svær dans pt , hvor mange havde f.eks. ham fra Roskilde og Norge kaldt inden de kom.
Jeg siger det jeg lige har fået at vide at det så ikke er nok til dig - jeg kunne ikke være mere ligeglad
Sov godt
Man skal val ikke kun komme med noget der 100% sikkert for så bliver det godt nok en stille trådDunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:59Det her bliver mit sidste indlæg til den her 'debat', så tråden ikke mister helt fokus.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 22:34Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15
Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.
AaB AaB AaB AaB
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Og dem der brokker sig mest, når et rygte viser sig ikke at bære frugt, er typisk dem, der aldrig selv bidrager med noget. Så ja, det kan blive en meget stille tråd, hvis alt skal verificeres i hoved og...hit666 skrev: ↑15. jul 2025, 23:59Man skal val ikke kun komme med noget der 100% sikkert for så bliver det godt nok en stille trådDunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:59Det her bliver mit sidste indlæg til den her 'debat', så tråden ikke mister helt fokus.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 22:34Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32
Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.
-
Dunkel
- Ynglinge

Nej, det skal man ikke. Men sjovt nok har dem, der har konkrete navne ikke problemer med at nævne dem.hit666 skrev: ↑15. jul 2025, 23:59Man skal val ikke kun komme med noget der 100% sikkert for så bliver det godt nok en stille trådDunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:59Det her bliver mit sidste indlæg til den her 'debat', så tråden ikke mister helt fokus.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 22:34Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 20:32
Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.
Og så tror jeg bare ikke Baresi ved mere end dig og mig.. Har i hvert fald ikke set ham ramme noget som helst.
Jeg kan jo også sige: AaB har været skuffet over Marc Nielsen, og troen på Noel er lav efter flere dårlige og halvdårlige indsatser. Derfor er vi på jagt efter en ny venstreback.
Det bliver det jo nødvendigvis ikke rigtigt af. Og lidt en gratis omgang.
Tråden hedder jo transferønsker. Så den bliver vel aldrig stille. Synes dog godt vi må være lidt kritiske overfor det, der bliver skrevet.
Når rygtet viser sig ikke at bære frugt en eneste gang, så begynder det bare at lugte lidt af at man ikke ved noget. Så skal folk være hjertens velkommen til at synes det er fedt, men forstår sgu godt at folk sætter spørgsmålstegn ved det..Bombommelom skrev: ↑16. jul 2025, 00:21Og dem der brokker sig mest, når et rygte viser sig ikke at bære frugt, er typisk dem, der aldrig selv bidrager med noget. Så ja, det kan blive en meget stille tråd, hvis alt skal verificeres i hoved og...hit666 skrev: ↑15. jul 2025, 23:59Man skal val ikke kun komme med noget der 100% sikkert for så bliver det godt nok en stille trådDunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:59Det her bliver mit sidste indlæg til den her 'debat', så tråden ikke mister helt fokus.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 22:34Jeg er med på at jeg har fået skyld for den manglende 6er en del gange :-)Dunkel skrev: ↑15. jul 2025, 22:11Fair - det bringer bare intet nyt til bordet. Og sammenlagt med alle de transfervinduer du meldte en 6'er/midtbanespiller på vej ind uden noget som helst skete, synes jeg efterhånden taler for sig selv.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 21:10
Så skal du bare være glad for at du ikke skulle betale for det.
-
Alpa Chino
- Superliga

3 dage til første kamp og vi har hverken cheftræner eller sportsdirektør.
Der er noget helt galt i vores klub.
Der er noget helt galt i vores klub.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Du får det til at lyde som om Dalsgaard ikke skal købes fri. Det ville være spild af penge, og der vil max være en sæson i det.nj27 skrev: ↑15. jul 2025, 22:14Jamen så henter du da bare Lars Kramer , eller en af vores landsholds forsvarer , det ligger sådan at der ikke er en rød øre til at hente den kvalitet du gerne vil have , men når du ikke vil have Dalsgaard, så må vi jo hente er par nulbonner i 2.3 bundesliga , det bliver helt sikkert også skide godtDenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 22:053år er du helt væk? Manden er tæt på færdig og før i tiden kunne han rette sine fejl med sin hurtighed det kan han ikke mere. Han er en middel mådig forsvars spiller og nu vil en stor andel af folk tale ham op til ar være den leder og stabile forsvars spiller vi har savnet? Lars Kramer er 10 gange bedre... Fuldstændig børstning om igen hvor en stor del her inde talte ham op ogsånj27 skrev: ↑15. jul 2025, 21:31Jeg synes det er mærkeligt, at folk ligegyldig hvad der bliver fremført som en mulig transfer , ja så dur det ikke , husk nu på at det altså ikke muligt bare og hente det ned fra hylderne vi ønsker, vi vil gerne have en leder til forsvaret , Dalsgård er nok det vi kan overkomme , alternativt er vi ude i og skulle hente fra de lavere divisioner i Danmark, eller som vi har prøvet i 2. Eller 3. Bundesliga, jeg ser helt klart Dalsgaard som en god løsning nu og her i vores situation, Dalsgaard er ingen supermand , der bare løser alle vores kvaler, men han kan bidrage med sin erfaring, være en god støtte for de unge
Han er 36 , men kan sagtens se at han kan spille 2 måske 3 sæsoner hos os , vi skal bygge op helt forfra faktisk, den opbygning ville det være fremragende at have en type som Dalsgaard I truppen![]()