Jeg kunne også godt tænke mig en lønforhøjelse 100% men sker nok ikke
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
AaB AaB AaB AaB
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 16:35Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.
Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det gør han ikke.bedstefar skrev: ↑17. jul 2025, 19:19Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 16:35Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.
Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det gør hanR Rosenberg skrev: ↑17. jul 2025, 19:29Det gør han ikke.bedstefar skrev: ↑17. jul 2025, 19:19Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 16:35Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.
Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 958
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.Kristian skrev: ↑17. jul 2025, 19:40Det gør hanR Rosenberg skrev: ↑17. jul 2025, 19:29Det gør han ikke.bedstefar skrev: ↑17. jul 2025, 19:19Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 16:35Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.
Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg har mistet troen på det projekt. Jeg forventede han var en fin Superligaspiller, men han var jo mega ringe og kan ikke se han skulle blive en profil i 1. Divhaghdk skrev: ↑17. jul 2025, 19:52Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.Kristian skrev: ↑17. jul 2025, 19:40Det gør hanR Rosenberg skrev: ↑17. jul 2025, 19:29Det gør han ikke.bedstefar skrev: ↑17. jul 2025, 19:19Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 16:35Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.
Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
RAUS RAUS SSE!
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 958
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Men alle spillerne var jo ringe sidste sæson pånær nogle enkelte, så det kan ikke rigtig bruges som vægtskål. Al selvtillid var jo fuldstændig forsvundet fra spillerne.Jakobsen skrev: ↑17. jul 2025, 20:02Jeg har mistet troen på det projekt. Jeg forventede han var en fin Superligaspiller, men han var jo mega ringe og kan ikke se han skulle blive en profil i 1. Divhaghdk skrev: ↑17. jul 2025, 19:52Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.Kristian skrev: ↑17. jul 2025, 19:40Det gør hanR Rosenberg skrev: ↑17. jul 2025, 19:29Det gør han ikke.bedstefar skrev: ↑17. jul 2025, 19:19Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 16:35Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.
Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Forhåbentlig kommer der hurtigt nogle sejre og noget opbygget selvtillid. Det er jeg spændt på hvad han kan gøre med.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Kan godt følge dit argument sådan isoleret set, men jeg synes bare ikke vi har set 2-3 spidskompetencer, som jeg ser kan gøre ham til en god kantspiller.haghdk skrev: ↑17. jul 2025, 20:09Men alle spillerne var jo ringe sidste sæson pånær nogle enkelte, så det kan ikke rigtig bruges som vægtskål. Al selvtillid var jo fuldstændig forsvundet fra spillerne.Jakobsen skrev: ↑17. jul 2025, 20:02Jeg har mistet troen på det projekt. Jeg forventede han var en fin Superligaspiller, men han var jo mega ringe og kan ikke se han skulle blive en profil i 1. Div
Forhåbentlig kommer der hurtigt nogle sejre og noget opbygget selvtillid. Det er jeg spændt på hvad han kan gøre med.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
han trækker et hav af frispark - mister sjældent bolden. han er den af vores midtbanespillere der fighter mest.
jeg synes han er undervurderet men havde en skidt sidste halvsæson
hjertet i nord 
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jer er enig i at han er rigtig god til alt der foregår indenfor 1 meter af hans akse. Han vinder virkelig mange dueller, er altid først på bolden, og mister den sjældent når han er under pres, og ja - vinder mange frispark.
Til gengæld har han det dårligste blik for spillet jeg nogensinde har set fra en spiller på det niveau. Jeg kan ikke huske at jeg har set ham slå 1 eneste aflevering der ikke var til nærmeste medspiller, eller som brød kæderne hos modstanderen, eller et sideskifte for den sags skyld. Han er totalt blind for alt der ikke er lige omkring ham.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det må være forklaringen på, at han ikke spiller bolden. I træningskampene har han løbet rundt med bolden indtil han mister den - uden undtagelse.Belwas skrev: ↑17. jul 2025, 20:45Jer er enig i at han er rigtig god til alt der foregår indenfor 1 meter af hans akse. Han vinder virkelig mange dueller, er altid først på bolden, og mister den sjældent når han er under pres, og ja - vinder mange frispark.
Til gengæld har han det dårligste blik for spillet jeg nogensinde har set fra en spiller på det niveau. Jeg kan ikke huske at jeg har set ham slå 1 eneste aflevering der ikke var til nærmeste medspiller, eller som brød kæderne hos modstanderen, eller et sideskifte for den sags skyld. Han er totalt blind for alt der ikke er lige omkring ham.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Indlæg: 97
- Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
- Favoritspiller: Otoa
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Udfordringen med Jasson er vel også, at man ikke rigtigt ved, hvor han er bedst: 8'eren er vel besat, og der skal han i hvert fald skubbe et par andre folk ud fra start 11'eren. Kanten synes jeg han virker til at være for langsom til at spille. Han får sjældent sat sin modstander og kommer bare generelt til for lidt.
Jeg synes han var bedst på 8'eren, da han fik spilletid der, men lige nu synes jeg da klart der er mere idé i at spille Bomholt, Børsten eller Maarup.
Jeg synes han var bedst på 8'eren, da han fik spilletid der, men lige nu synes jeg da klart der er mere idé i at spille Bomholt, Børsten eller Maarup.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Han er i hvert tilfælde ikke nogen kantspillerRolf Engels skrev: ↑17. jul 2025, 23:30Udfordringen med Jasson er vel også, at man ikke rigtigt ved, hvor han er bedst: 8'eren er vel besat, og der skal han i hvert fald skubbe et par andre folk ud fra start 11'eren. Kanten synes jeg han virker til at være for langsom til at spille. Han får sjældent sat sin modstander og kommer bare generelt til for lidt.
Jeg synes han var bedst på 8'eren, da han fik spilletid der, men lige nu synes jeg da klart der er mere idé i at spille Bomholt, Børsten eller Maarup.
Han er vel en CM af en slags - en slags 8er type
Men en stamspillere ser jeg ham aldrig som.
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.
Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Synes da klart at Jasson er bedre end Børsting på 8'eren. Børsting lignede i sine unge år en spiller der havde værktøjerne til at blive en fin felt-til-felt spiller, men har vel aldrig rigtigt spillet der, og nu er det nok efterhånden for sent. Jeg bliver skuffet, hvis Børsting er udset til at være fast mand. Især på midtbanen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Hvilken position spillede Børsting i Vendsyssel?jonas386 skrev: ↑18. jul 2025, 09:37Synes da klart at Jasson er bedre end Børsting på 8'eren. Børsting lignede i sine unge år en spiller der havde værktøjerne til at blive en fin felt-til-felt spiller, men har vel aldrig rigtigt spillet der, og nu er det nok efterhånden for sent. Jeg bliver skuffet, hvis Børsting er udset til at være fast mand. Især på midtbanen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 23:48Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.
Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Prepare to be disappointed, then. Ret sikker på, Børsting vil figurere i de fleste start-11. Jasson har slet ikke spillet samme rolle i opstarten. Som andre skriver, det startede ganske lovende med Jasson, og han var helt sikkert købt til at være en bærende spiller, men det er jo slet ikke den rolle, han har fået erobret. Jeg tror, der er større chance for, at han skifter tilbage til Trumpania, end at han bliver start-11’er.jonas386 skrev: ↑18. jul 2025, 09:37Synes da klart at Jasson er bedre end Børsting på 8'eren. Børsting lignede i sine unge år en spiller der havde værktøjerne til at blive en fin felt-til-felt spiller, men har vel aldrig rigtigt spillet der, og nu er det nok efterhånden for sent. Jeg bliver skuffet, hvis Børsting er udset til at være fast mand. Især på midtbanen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Enig. Han var dælme god i udekampen mod Viborg f.eks. i starten af forrige sæsonKokkefar skrev: ↑18. jul 2025, 10:05Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 23:48Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.
Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ja det var han. Det udmøntede sig også i hans hidtil eneste AaB-mål, trods utallige chancer siden.Martino1 skrev: ↑18. jul 2025, 10:10Enig. Han var dælme god i udekampen mod Viborg f.eks. i starten af forrige sæsonKokkefar skrev: ↑18. jul 2025, 10:05Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 23:48Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.
Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..


