Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af hit666 » 17. jul 2025, 18:12

Bisgaard skrev:
17. jul 2025, 16:30
Vi mangler også en målmand der kan tage med hænder. Müller fylder absolut INTET i feltet og står konsekvent limet til stregen ved indlæg.
Jeg kunne også godt tænke mig en lønforhøjelse 100% men sker nok ikke
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af bedstefar » 17. jul 2025, 19:19

bonanza skrev:
17. jul 2025, 16:35
Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.

Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af R Rosenberg » 17. jul 2025, 19:29

bedstefar skrev:
17. jul 2025, 19:19
bonanza skrev:
17. jul 2025, 16:35
Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.

Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..
Det gør han ikke.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kristian » 17. jul 2025, 19:40

R Rosenberg skrev:
17. jul 2025, 19:29
bedstefar skrev:
17. jul 2025, 19:19
bonanza skrev:
17. jul 2025, 16:35
Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.

Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..
Det gør han ikke.
Det gør han

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af haghdk » 17. jul 2025, 19:52

Kristian skrev:
17. jul 2025, 19:40
R Rosenberg skrev:
17. jul 2025, 19:29
bedstefar skrev:
17. jul 2025, 19:19
bonanza skrev:
17. jul 2025, 16:35
Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.

Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..
Det gør han ikke.
Det gør han
Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Jakobsen » 17. jul 2025, 20:02

haghdk skrev:
17. jul 2025, 19:52
Kristian skrev:
17. jul 2025, 19:40
R Rosenberg skrev:
17. jul 2025, 19:29
bedstefar skrev:
17. jul 2025, 19:19
bonanza skrev:
17. jul 2025, 16:35
Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.

Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..
Det gør han ikke.
Det gør han
Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.
Jeg har mistet troen på det projekt. Jeg forventede han var en fin Superligaspiller, men han var jo mega ringe og kan ikke se han skulle blive en profil i 1. Div
RAUS RAUS SSE!

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af haghdk » 17. jul 2025, 20:09

Jakobsen skrev:
17. jul 2025, 20:02
haghdk skrev:
17. jul 2025, 19:52
Kristian skrev:
17. jul 2025, 19:40
R Rosenberg skrev:
17. jul 2025, 19:29
bedstefar skrev:
17. jul 2025, 19:19
bonanza skrev:
17. jul 2025, 16:35
Vi er fuldtallige på midtbanen nu. Det samme i buret,og på backs. Det der kunne ske er en ny stopper og evt. tilgange til de 3 forreste pladser. Ross, MJ, Møller, Børsting, John, Diagne på kanterne. Seydel, John, Helenius og Skovgaard centralt. Jeg synes vi er tynde på de kanter, men det er ikke sikkert AaB synes vi er det for et salg af Ross, MjJ eller begge to pågår.

Seydel og Mylian er for mig totalt ligegyldige. Vi kan sagtens leve uden dem med nuværende trup. Vi behøver ikke erstatte dem hvis de sælges..
Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..
Det gør han ikke.
Det gør han
Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.
Jeg har mistet troen på det projekt. Jeg forventede han var en fin Superligaspiller, men han var jo mega ringe og kan ikke se han skulle blive en profil i 1. Div
Men alle spillerne var jo ringe sidste sæson pånær nogle enkelte, så det kan ikke rigtig bruges som vægtskål. Al selvtillid var jo fuldstændig forsvundet fra spillerne.

Forhåbentlig kommer der hurtigt nogle sejre og noget opbygget selvtillid. Det er jeg spændt på hvad han kan gøre med.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Jakobsen » 17. jul 2025, 20:27

haghdk skrev:
17. jul 2025, 20:09
Jakobsen skrev:
17. jul 2025, 20:02
haghdk skrev:
17. jul 2025, 19:52
Kristian skrev:
17. jul 2025, 19:40
R Rosenberg skrev:
17. jul 2025, 19:29
bedstefar skrev:
17. jul 2025, 19:19


Glemmer alle vi stadig har Jasson? Jeg håber han slår igennem i år og kan godt se ham få en vigtig rolle på holdet. Det er bare lige hvor han er bedst, kant eller 8er..
Det gør han ikke.
Det gør han
Jeg tror også Jasson slår igennem i år. Tror han bliver rigtig vigtig.
Jeg har mistet troen på det projekt. Jeg forventede han var en fin Superligaspiller, men han var jo mega ringe og kan ikke se han skulle blive en profil i 1. Div
Men alle spillerne var jo ringe sidste sæson pånær nogle enkelte, så det kan ikke rigtig bruges som vægtskål. Al selvtillid var jo fuldstændig forsvundet fra spillerne.

Forhåbentlig kommer der hurtigt nogle sejre og noget opbygget selvtillid. Det er jeg spændt på hvad han kan gøre med.
Kan godt følge dit argument sådan isoleret set, men jeg synes bare ikke vi har set 2-3 spidskompetencer, som jeg ser kan gøre ham til en god kantspiller.
RAUS RAUS SSE!

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Pontoppi » 17. jul 2025, 20:32

Jakobsen skrev:
17. jul 2025, 20:27
Kan godt følge dit argument sådan isoleret set, men jeg synes bare ikke vi har set 2-3 spidskompetencer, som jeg ser kan gøre ham til en god kantspiller.
han trækker et hav af frispark - mister sjældent bolden. han er den af vores midtbanespillere der fighter mest.
jeg synes han er undervurderet men havde en skidt sidste halvsæson
hjertet i nord :aabfan:

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Belwas » 17. jul 2025, 20:45

Pontoppi skrev:
17. jul 2025, 20:32
Jakobsen skrev:
17. jul 2025, 20:27
Kan godt følge dit argument sådan isoleret set, men jeg synes bare ikke vi har set 2-3 spidskompetencer, som jeg ser kan gøre ham til en god kantspiller.
han trækker et hav af frispark - mister sjældent bolden. han er den af vores midtbanespillere der fighter mest.
jeg synes han er undervurderet men havde en skidt sidste halvsæson
Jer er enig i at han er rigtig god til alt der foregår indenfor 1 meter af hans akse. Han vinder virkelig mange dueller, er altid først på bolden, og mister den sjældent når han er under pres, og ja - vinder mange frispark.

Til gengæld har han det dårligste blik for spillet jeg nogensinde har set fra en spiller på det niveau. Jeg kan ikke huske at jeg har set ham slå 1 eneste aflevering der ikke var til nærmeste medspiller, eller som brød kæderne hos modstanderen, eller et sideskifte for den sags skyld. Han er totalt blind for alt der ikke er lige omkring ham.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 17. jul 2025, 22:11

Belwas skrev:
17. jul 2025, 20:45
Pontoppi skrev:
17. jul 2025, 20:32
Jakobsen skrev:
17. jul 2025, 20:27
Kan godt følge dit argument sådan isoleret set, men jeg synes bare ikke vi har set 2-3 spidskompetencer, som jeg ser kan gøre ham til en god kantspiller.
han trækker et hav af frispark - mister sjældent bolden. han er den af vores midtbanespillere der fighter mest.
jeg synes han er undervurderet men havde en skidt sidste halvsæson
Jer er enig i at han er rigtig god til alt der foregår indenfor 1 meter af hans akse. Han vinder virkelig mange dueller, er altid først på bolden, og mister den sjældent når han er under pres, og ja - vinder mange frispark.

Til gengæld har han det dårligste blik for spillet jeg nogensinde har set fra en spiller på det niveau. Jeg kan ikke huske at jeg har set ham slå 1 eneste aflevering der ikke var til nærmeste medspiller, eller som brød kæderne hos modstanderen, eller et sideskifte for den sags skyld. Han er totalt blind for alt der ikke er lige omkring ham.
Det må være forklaringen på, at han ikke spiller bolden. I træningskampene har han løbet rundt med bolden indtil han mister den - uden undtagelse.

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
Favoritspiller: Otoa

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Rolf Engels » 17. jul 2025, 23:30

Udfordringen med Jasson er vel også, at man ikke rigtigt ved, hvor han er bedst: 8'eren er vel besat, og der skal han i hvert fald skubbe et par andre folk ud fra start 11'eren. Kanten synes jeg han virker til at være for langsom til at spille. Han får sjældent sat sin modstander og kommer bare generelt til for lidt.

Jeg synes han var bedst på 8'eren, da han fik spilletid der, men lige nu synes jeg da klart der er mere idé i at spille Bomholt, Børsten eller Maarup.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af baresi » 17. jul 2025, 23:38

Rolf Engels skrev:
17. jul 2025, 23:30
Udfordringen med Jasson er vel også, at man ikke rigtigt ved, hvor han er bedst: 8'eren er vel besat, og der skal han i hvert fald skubbe et par andre folk ud fra start 11'eren. Kanten synes jeg han virker til at være for langsom til at spille. Han får sjældent sat sin modstander og kommer bare generelt til for lidt.

Jeg synes han var bedst på 8'eren, da han fik spilletid der, men lige nu synes jeg da klart der er mere idé i at spille Bomholt, Børsten eller Maarup.
Han er i hvert tilfælde ikke nogen kantspiller
Han er vel en CM af en slags - en slags 8er type
Men en stamspillere ser jeg ham aldrig som.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af bonanza » 17. jul 2025, 23:48

Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.

Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2025, 09:37

Synes da klart at Jasson er bedre end Børsting på 8'eren. Børsting lignede i sine unge år en spiller der havde værktøjerne til at blive en fin felt-til-felt spiller, men har vel aldrig rigtigt spillet der, og nu er det nok efterhånden for sent. Jeg bliver skuffet, hvis Børsting er udset til at være fast mand. Især på midtbanen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8747
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 18. jul 2025, 09:48

jonas386 skrev:
18. jul 2025, 09:37
Synes da klart at Jasson er bedre end Børsting på 8'eren. Børsting lignede i sine unge år en spiller der havde værktøjerne til at blive en fin felt-til-felt spiller, men har vel aldrig rigtigt spillet der, og nu er det nok efterhånden for sent. Jeg bliver skuffet, hvis Børsting er udset til at være fast mand. Især på midtbanen.
Hvilken position spillede Børsting i Vendsyssel?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 18. jul 2025, 10:05

bonanza skrev:
17. jul 2025, 23:48
Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.

Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Funky » 18. jul 2025, 10:08

jonas386 skrev:
18. jul 2025, 09:37
Synes da klart at Jasson er bedre end Børsting på 8'eren. Børsting lignede i sine unge år en spiller der havde værktøjerne til at blive en fin felt-til-felt spiller, men har vel aldrig rigtigt spillet der, og nu er det nok efterhånden for sent. Jeg bliver skuffet, hvis Børsting er udset til at være fast mand. Især på midtbanen.
Prepare to be disappointed, then. Ret sikker på, Børsting vil figurere i de fleste start-11. Jasson har slet ikke spillet samme rolle i opstarten. Som andre skriver, det startede ganske lovende med Jasson, og han var helt sikkert købt til at være en bærende spiller, men det er jo slet ikke den rolle, han har fået erobret. Jeg tror, der er større chance for, at han skifter tilbage til Trumpania, end at han bliver start-11’er.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Martino1 » 18. jul 2025, 10:10

Kokkefar skrev:
18. jul 2025, 10:05
bonanza skrev:
17. jul 2025, 23:48
Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.

Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.
Enig. Han var dælme god i udekampen mod Viborg f.eks. i starten af forrige sæson

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 18. jul 2025, 10:13

Martino1 skrev:
18. jul 2025, 10:10
Kokkefar skrev:
18. jul 2025, 10:05
bonanza skrev:
17. jul 2025, 23:48
Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.

Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.
Enig. Han var dælme god i udekampen mod Viborg f.eks. i starten af forrige sæson
Ja det var han. Det udmøntede sig også i hans hidtil eneste AaB-mål, trods utallige chancer siden.

Besvar