Jeg synes det mest interessante i den meddelelse er at han tilsyneladende skal referere til MTB. Den forrige konstellation var den sportslige chef og den kommercielle chef ligestillede og refererede til bestyrelsen. Nu får MTB samme beføjelse som Bælum havde, så han reelt er direktør og den sportslige ledelse refererer til ham.JacobKoustrup skrev: ↑23. jul 2025, 14:33Så er den officiel
https://aabsport.dk/nyheder/2025/juli/a ... portschef/
Regner med at ansætte en ny cheftræner om “relativ kort tid” - Men nu er alt jo relativt
Ny sportschef
Re: Ny sportschef
Hvis jeg tilsidesætter Tuxen Bolls seneste fejltrin med betting-partnerskab, så virker det betryggende.Belwas skrev: ↑23. jul 2025, 14:50Jeg synes det mest interessante i den meddelelse er at han tilsyneladende skal referere til MTB. Den forrige konstellation var den sportslige chef og den kommercielle chef ligestillede og refererede til bestyrelsen. Nu får MTB samme beføjelse som Bælum havde, så han reelt er direktør og den sportslige ledelse refererer til ham.JacobKoustrup skrev: ↑23. jul 2025, 14:33Så er den officiel
https://aabsport.dk/nyheder/2025/juli/a ... portschef/
Regner med at ansætte en ny cheftræner om “relativ kort tid” - Men nu er alt jo relativt
Jeg må formode, han har en aftale med AaB og BIF om, at han må snakke med AaB om cheftræner før han officielt tiltræder i september.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

John Møller. Et godt bodeganavn.
Tjek lige BIF's chefscouts (vores kommende sportschef) CV I relation til Nagels. Eller Gows for den sags skyld.
Det er noget af et step op - også i forhold til Gaarde.
Tjek lige BIF's chefscouts (vores kommende sportschef) CV I relation til Nagels. Eller Gows for den sags skyld.
Ædruelighedens stemme
og i forhold til lynge…R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
men det var selvfølgelig andre tider….
hjertet i nord 
Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
I øvrigt nævner Nordjyske, at AaB også have Krüger på listen og fra samme hylde som John Møller, og der tegnes et billede af, at AaB i løbet af perioden har afsøgt mulighederne for at få fra lavere hylde, fordi man betragtede folk som Møller/Krüger som uopnåelige.
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
I øvrigt nævner Nordjyske, at AaB også have Krüger på listen og fra samme hylde som John Møller, og der tegnes et billede af, at AaB i løbet af perioden har afsøgt mulighederne for at få fra lavere hylde, fordi man betragtede folk som Møller/Krüger som uopnåelige.
Og det, du refererer fra Stiftstidende, siger jo alt om, hvor langt AaB er kørt agterud som stor klub i DK. Beskæmmende.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

En helt anden tid.Pontoppi skrev: ↑23. jul 2025, 17:11og i forhold til lynge…R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
men det var selvfølgelig andre tider….
Det, der gjorde Lynge eminent i jobbet, var hans personlighed og hermed hans evne til mennesker.
Ædruelighedens stemme
Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Og det, du refererer fra Stiftstidende, siger jo alt om, hvor langt AaB er kørt agterud som stor klub i DK. Beskæmmende.
det ændrer ikke på at AaB var håbløst bagud for sin tid da gaarde fik stillingen….R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:25En helt anden tid.
Det, der gjorde Lynge eminent i jobbet, var hans personlighed og hermed hans evne til mennesker.
alle andre havde brugt år på at bygge netværk og talentafdeling op mens AaB stod stille….
vi kan tale om mesterskaber osv. men alt det som gjorde andre klubber eftertragtet ragede lynge.
f.eks faciliteterne, scouting, netværk
hjertet i nord 
Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Super endelig at have manden på plads. Med den begrænsede viden vi har så synes jeg at han lyder som et godt valg. Det er især positivt at vi får en mand ind der har erfaring med scouting og rekruttering og som samtidig må have et OK netværk. Det eneste der kan bekymre er hvor længe han kunne tænke sig at være i AaB, da han umiddelbart ingen relationer har til byen eller klubben. Vi har brug for kontinuitet på posten, hvis han viser sig at være en succes.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er/var jeg med på, men man må jo bare konstatere, at sådan er det så - og på den baggrund er det stadig ret godt landet af Tuxen Boll og AaB. Om man ville have sagt nej til Krüger for få år siden - det er muligt, at daværende AaB-ledelser, som så ansatte andre folk med mindre erfaring end Krüger, ville. Det er også lidt ligegyldigt. Sagen er, at han sammen med Møller helt sikkert ER på en hylde, AaB af 2025 ikke bare kan pege på og rage til sig.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Super endelig at have manden på plads. Med den begrænsede viden vi har så synes jeg at han lyder som et godt valg. Det er især positivt at vi får en mand ind der har erfaring med scouting og rekruttering og som samtidig må have et OK netværk. Det eneste der kan bekymre er hvor længe han kunne tænke sig at være i AaB, da han umiddelbart ingen relationer har til byen eller klubben.
Krüger havde knap 10 år som sportschef fra Vendyssel, efterfulgt af 4 år som teknisk chef i Vejle, hvor han stoppede i 2021 - siden har han arbejdet som agent (mig bekendt?) Så er det CV vist heller ikke mere uopnåeligt for AaB selv i nuværende forfatning trods alt.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 19:02Det er/var jeg med på, men man må jo bare konstatere, at sådan er det så - og på den baggrund er det stadig ret godt landet af Tuxen Boll og AaB. Om man ville have sagt nej til Krüger for få år siden - det er muligt, at daværende AaB-ledelser, som så ansatte andre folk med mindre erfaring end Krüger, ville. Det er også lidt ligegyldigt. Sagen er, at han sammen med Møller helt sikkert ER på en hylde, AaB af 2025 ikke bare kan pege på og rage til sig.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Super endelig at have manden på plads. Med den begrænsede viden vi har så synes jeg at han lyder som et godt valg. Det er især positivt at vi får en mand ind der har erfaring med scouting og rekruttering og som samtidig må have et OK netværk. Det eneste der kan bekymre er hvor længe han kunne tænke sig at være i AaB, da han umiddelbart ingen relationer har til byen eller klubben.
Inge havde derimod 9 succesfulde år som sportschef i Stabæk hvor klubben udviklede sig meget. Jeg kan i hvert fald ikke se at han på daværende tidspunkt skulle have været med "mindre erfaring", tværtimod.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvis det er Møller der menes her, så må jeg rette dig. Han har været sportschef 3 år i AB, endda i 1. Division.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Super endelig at have manden på plads. Med den begrænsede viden vi har så synes jeg at han lyder som et godt valg. Det er især positivt at vi får en mand ind der har erfaring med scouting og rekruttering og som samtidig må have et OK netværk. Det eneste der kan bekymre er hvor længe han kunne tænke sig at være i AaB, da han umiddelbart ingen relationer har til byen eller klubben. Vi har brug for kontinuitet på posten, hvis han viser sig at være en succes.
Hvis man vil vide lidt mere om John Møller og hans arbejde i Brøndby, så kan jeg anbefale dette medianoafsnit:
https://www.mediano.nu/oversigt/2020/7/ ... m-scouting
https://www.mediano.nu/oversigt/2020/7/ ... m-scouting
Sorry du har ret, det havde jeg ikke set. Synes dog stadig at Inge kom med et bedre CV.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2025, 19:36Hvis det er Møller der menes her, så må jeg rette dig. Han har været sportschef 3 år i AB, endda i 1. Division.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Jeg tænker mere min og Rosenbergs anke går mod Krüger som et uopnåeligt valg
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Inge er den største plattenslager i nyere tid. Der er jo seriøst ingen rød tråd i noget som helst af det han har gjort i AaB. Jeg kender folk der har arbejdet med fodbold data, som har fortalt hvad Inge gjorde for AaBs rygte. Han var den ringeste sportschef vi har haft efter min mening og så gav han os tilmed en kæmpe bredside da han fik seddelen.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 19:24Krüger havde knap 10 år som sportschef fra Vendyssel, efterfulgt af 4 år som teknisk chef i Vejle, hvor han stoppede i 2021 - siden har han arbejdet som agent (mig bekendt?) Så er det CV vist heller ikke mere uopnåeligt for AaB selv i nuværende forfatning trods alt.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 19:02Det er/var jeg med på, men man må jo bare konstatere, at sådan er det så - og på den baggrund er det stadig ret godt landet af Tuxen Boll og AaB. Om man ville have sagt nej til Krüger for få år siden - det er muligt, at daværende AaB-ledelser, som så ansatte andre folk med mindre erfaring end Krüger, ville. Det er også lidt ligegyldigt. Sagen er, at han sammen med Møller helt sikkert ER på en hylde, AaB af 2025 ikke bare kan pege på og rage til sig.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14
Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.
Inge havde derimod 9 succesfulde år som sportschef i Stabæk hvor klubben udviklede sig meget. Jeg kan i hvert fald ikke se at han på daværende tidspunkt skulle have været med "mindre erfaring", tværtimod.
Den rekruttering han lavede var direkte med til at sendes os ned. Jeg vågner stadig om natten, badet i sved ved tanke på Inge der udtaler “Nkada” på kvigeklappersk.
Fair. Jeg så en flue, der kunne kneppes og slog tilHanga skrev: ↑23. jul 2025, 20:24Sorry du har ret, det havde jeg ikke set. Synes dog stadig at Inge kom med et bedre CV.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2025, 19:36Hvis det er Møller der menes her, så må jeg rette dig. Han har været sportschef 3 år i AB, endda i 1. Division.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14
Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.
Jeg tænker mere min og Rosenbergs anke går mod Krüger som et uopnåeligt valg![]()
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Kryger er partner i People In Sport og temmelig succesfuld agent. Nok nærmere det, der gør ham svær, end selve CV’et.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2025, 20:49Fair. Jeg så en flue, der kunne kneppes og slog tilHanga skrev: ↑23. jul 2025, 20:24Sorry du har ret, det havde jeg ikke set. Synes dog stadig at Inge kom med et bedre CV.Kokkefar skrev: ↑23. jul 2025, 19:36Hvis det er Møller der menes her, så må jeg rette dig. Han har været sportschef 3 år i AB, endda i 1. Division.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24
Nej, det tror jeg heller ikke.
Jeg tænker mere min og Rosenbergs anke går mod Krüger som et uopnåeligt valg![]()
![]()
Dengang vi ansatte Gaarde stod valget faktisk mellem ham og Krüger. Så vi har sagt nej til ham før.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 19:02Det er/var jeg med på, men man må jo bare konstatere, at sådan er det så - og på den baggrund er det stadig ret godt landet af Tuxen Boll og AaB. Om man ville have sagt nej til Krüger for få år siden - det er muligt, at daværende AaB-ledelser, som så ansatte andre folk med mindre erfaring end Krüger, ville. Det er også lidt ligegyldigt. Sagen er, at han sammen med Møller helt sikkert ER på en hylde, AaB af 2025 ikke bare kan pege på og rage til sig.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24Nej, det tror jeg heller ikke.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:14Målt på cv, har der så været en bedre sportschef i AaB i nyere tid? Jeg tror det ikke.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:02John Møller. Et godt bodeganavn.
Jeg synes Møller umiddelbart lyder som et spændende valg. Så må vi se ham i aktion.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi diskuterede ikke hvad Inge gjorde for AaB, men om hvordan han så ud på papiret ift. Krüger.bonanza skrev: ↑23. jul 2025, 20:44Inge er den største plattenslager i nyere tid. Der er jo seriøst ingen rød tråd i noget som helst af det han har gjort i AaB. Jeg kender folk der har arbejdet med fodbold data, som har fortalt hvad Inge gjorde for AaBs rygte. Han var den ringeste sportschef vi har haft efter min mening og så gav han os tilmed en kæmpe bredside da han fik seddelen.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 19:24Krüger havde knap 10 år som sportschef fra Vendyssel, efterfulgt af 4 år som teknisk chef i Vejle, hvor han stoppede i 2021 - siden har han arbejdet som agent (mig bekendt?) Så er det CV vist heller ikke mere uopnåeligt for AaB selv i nuværende forfatning trods alt.Funky skrev: ↑23. jul 2025, 19:02Det er/var jeg med på, men man må jo bare konstatere, at sådan er det så - og på den baggrund er det stadig ret godt landet af Tuxen Boll og AaB. Om man ville have sagt nej til Krüger for få år siden - det er muligt, at daværende AaB-ledelser, som så ansatte andre folk med mindre erfaring end Krüger, ville. Det er også lidt ligegyldigt. Sagen er, at han sammen med Møller helt sikkert ER på en hylde, AaB af 2025 ikke bare kan pege på og rage til sig.Hanga skrev: ↑23. jul 2025, 18:54Mon ikke Rosenberg mener, at hvis Jacob Krüger skulle være uopnåelig for AaB, så siger det mere om AaBs jammerlige situation end det gør om Jacob Krüger. Det er jo en mand som vi for få år siden ville have takke pænt nej til. Om han er den bedste i nyere tid? Det synes jeg er svært at svare på, men han har ikke erfaring som sportschef - Jeg synes at Inge på papiret var stærkere må jeg sige. Lad os håbe at Møller ender med at præstere en hel del bedre end Inge...Funky skrev: ↑23. jul 2025, 17:36Tjoh, men man HAR så alligevel slået en kontakt op med Møller, som så har vist sig at kunne bære. Man har dermed ikke ladet sig hæmme overdrevent meget af sin egen analyse. Det synes jeg da er godt arbejde. OG som skrevet, bedste CV for en sportsdirektør i nyere tid. På den måde har AaB været “agterud” længe. Det er i øvrigt OGSÅ en af Nordjyskes pointer, som jeg læser det - at svage kort på den post over en ret lang periode har medvirket til at føre AaB frem til, hvor klubben står nu.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2025, 17:24
Nej, det tror jeg heller ikke.
Den rekruttering han lavede var direkte med til at sendes os ned. Jeg vågner stadig om natten, badet i sved ved tanke på Inge der udtaler “Nkada” på kvigeklappersk.
Jeg er enig i at Inge endte som et forfærdeligt valg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14