Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg har hørt ferierugter i dag om
At vi ret aktivt forsøger at finde en løsning med agf og gyamfi.
Og har snakket med en fra Brøndby der giver ham John Møller et stærkt skulderklap
Hvorimod fans faktisk mener han ikke altid har handlet så stærkt ind.
Men han får gode anbefalinger så ham er jeg spændt på.
Og har snakket med en fra Brøndby der giver ham John Møller et stærkt skulderklap
Gyamfi på leje eller en transfer?baresi skrev: ↑24. jul 2025, 13:50Jeg har hørt ferierugter i dag om
Har hørt flere nævne John Møller som meget ihærdig ift hans scouting og er indehaver af et stort netværk.
Mit eget bud (men står for egen regning)Hanne94 skrev: ↑24. jul 2025, 16:00Gyamfi på leje eller en transfer?baresi skrev: ↑24. jul 2025, 13:50Jeg har hørt ferierugter i dag om
Har hørt flere nævne John Møller som meget ihærdig ift hans scouting og er indehaver af et stort netværk.
At man prøver en leje med købsoption såfremt man rykker op.
Jeg har kun hørt at man viser stor interesse for gyamfi og har startet yderligere dialog op.
Ved ikke mere
Men hørte også at man forventer en midterforsvarer snart - det er selvfølgelig let at sige
Men lad os nu se mon ikke det er en træner der blir præsenteret meget snart
Så røg MJ i følge Ydelsen på X. 
Fint. Tak til MJ, held og lykke i Bodø. Videre.haghdk skrev: ↑24. jul 2025, 18:03https://aabsport.dk/nyheder/2025/juli/a ... odoeglimt/
Så er den officiel
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Generelt håber jeg virkelig kan få noget kvalitet ind på flere pladser.
Tænk sig at vi nu er underdogs mod Hillerød jf. odds, det siger vel lidt om hvor svag vores trup er blevet.
slog vi dem ikke 4-1 i en test kamp?!
utroligt så travlt folk har med at tale vores trup ned… spillere kan jo udvikle sig - det var lynges faste vending..
hjertet i nord 
Jo. Vi slog dem 4-1. Men der var først kvalitetsforskel, da det var reserver mod reserver.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tror nu bare de fleste forholder sig til de faktiske realiteter angående den nuværende trup, både fans og bookmakere. For et par dage siden tabte man til Kolding, selv med en mand i overtal i en halvleg imens man stadig rådede over Jørgensen.
Der skal selvfølgelig forstærkninger ind, ellers er truppen for svag til oprykningspladserne. I øvrigt samme konklusion Tuxen Boll kom ind på i dagens Ripodsten.
Jeg nåede aldrig rigtigt at blive forelsket i Jørgensen - kvaliteterne til trods - der var simpelthen for meget slåen ud med armene og slutningen var ikke så fin.
Men jeg tænker ikke det er tilfældigt, når han som noget af de første fremhæver, at Bodø er en veldrevet klub…
Men jeg tænker ikke det er tilfældigt, når han som noget af de første fremhæver, at Bodø er en veldrevet klub…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg synes faktisk MJ lagde rigtig meget i AaB. Han tog anførerbindet og tog ansvar. Han gik forrest og knoklede for holdet.Kunji skrev: ↑24. jul 2025, 19:05Jeg nåede aldrig rigtigt at blive forelsket i Jørgensen - kvaliteterne til trods - der var simpelthen for meget slåen ud med armene og slutningen var ikke så fin.
Timingen i skiftet er også helt fair. Men det var unødvendigt at smide det anførerbind. Han bidragede til endnu mere virak ved at gøre det. Han skulle nok få det skifte hvis Bodø bød igen. Det endte de så også med at gøre. Så det var helt unødvendigt.
Men det var jo samme opførsel i Esbjerg. Og den del ødelægger lidt for mig i forhold til MJ. Jeg havde især forventet mere af en spiller med anførerbindet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Tipsbladet melder at Nagel flytter hjem til Tyskland nu, og at han allerede har haft sidste dag. Han skulle dog stadig stå til rådighed i resten af vinduet.
Mon det er en indikation af at sportschefen snart tiltræder?
Mon det er en indikation af at sportschefen snart tiltræder?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Så er vores eneste offensive våben solgt, der er heldigvis lang tid til sæsonen starter
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Helt enig.Forza skrev: ↑24. jul 2025, 19:10Jeg synes faktisk MJ lagde rigtig meget i AaB. Han tog anførerbindet og tog ansvar. Han gik forrest og knoklede for holdet.Kunji skrev: ↑24. jul 2025, 19:05Jeg nåede aldrig rigtigt at blive forelsket i Jørgensen - kvaliteterne til trods - der var simpelthen for meget slåen ud med armene og slutningen var ikke så fin.
Timingen i skiftet er også helt fair. Men det var unødvendigt at smide det anførerbind. Han bidragede til endnu mere virak ved at gøre det. Han skulle nok få det skifte hvis Bodø bød igen. Det endte de så også med at gøre. Så det var helt unødvendigt.
Men det var jo samme opførsel i Esbjerg. Og den del ødelægger lidt for mig i forhold til MJ. Jeg havde især forventet mere af en spiller med anførerbindet.
MJ har været en kæmpe succes. Okay, han gik lidt ned med holdet i foråret, og afslutningen er blevet unødvendig uskøn, men i de 1½ år han nåede at være her var han med afstand vores bedste offensive spiller og den største målscorer vi har haft meget længe. Jeg synes han dedikerede sig flot til AaB og virkede fra start investeret i projektet, men han har også godt kunnet se at det projekt er totalt kuldsejlet nu. Men han tog anførerbindet og han var altså en af de mest løbende spillere i superligaen sidste sæson. Ham kæmpede for sagen.
Nøj vores offensiv ser sløj ud nu - der SKAL ske noget markant.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Var der nogen der så Gyamfi for Hobro i den seneste sæson?baresi skrev: ↑24. jul 2025, 16:07Mit eget bud (men står for egen regning)Hanne94 skrev: ↑24. jul 2025, 16:00Gyamfi på leje eller en transfer?baresi skrev: ↑24. jul 2025, 13:50Jeg har hørt ferierugter i dag om
At man prøver en leje med købsoption såfremt man rykker op.
Jeg har kun hørt at man viser stor interesse for gyamfi og har startet yderligere dialog op.
Ved ikke mere
Men hørte også at man forventer en midterforsvarer snart - det er selvfølgelig let at sige
Men lad os nu se mon ikke det er en træner der blir præsenteret meget snart
-
Alpa Chino
- Superliga

Ja, han var ikke god.
Men potentialet er der.
Men potentialet er der.
Godt det sker til allersidst i vinduet, hvor vi er færdige med at handle!