Otksatme, tør nu øjnene. Det er efterhånden så stramt med det der påtagede krænkelse hele tiden. Manden giver dig lidt røg. Kom nu. Videre.Pontoppi skrev: ↑26. jul 2025, 00:36du har nu brugt 3 indlæg på at svine mig til…. sørgelig tilværelse der fortæller lidt om hvorfor det her ikke kan kaldes en debat side. man kan ikke mene noget andet end fler tallet uden at måtte tåle et svinsk modsvar hvor man bliver beskyldt for at være betalt af sse 22….Hovedet skrev: ↑25. jul 2025, 22:16Det er jo heller ikke en seriøs diskussion og skal på ingen måde tages alvorligt. Det ville svare til at skulle argumentere for, at jorden er rund! Og hvis SSE 22 af mere end åbenlyse årsager skulle forsøge at påvirke debatten og finde snart denne snart hine syndebuk for deres groteske ageren i AaB, så ville jeg anbefale foretagendet at investere millionerne fra AaB-honorarerne i kommunikatører på et højere niveau end den bizarre nye bruger herinde, der nu har brugt 75 indlæg på at fortælle om, hvor skrækkeligt alting var i Lyngetiden...
jeg har skrevet at AaB i hele Superligaens historie har haft svært ved økonomi…. hvad det har direkte med lynge at gøre ved jeg ikke??
Ny sportschef
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Ny sportschef
Ædruelighedens stemme