AaB - Hillerød
-
Alpa Chino
- Superliga

Re: AaB - Hillerød
Kæft Olsson er ringe.
Fumler og giver en friløber i første aktion.
Well, det ligner da, at det er Olsson som først kommer til at afgive pladsen til Pudel. Sikke en foræring at give Hillerød.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Selvfølgelig skal man melde ud at holde skal rykke op.R Rosenberg skrev: ↑26. jul 2025, 14:02Shit et lortehold. Der er løbet meget, stærkt forurenet Elb Wasser gennem Limfjorden, siden vi stillede op til 2. kamp i 1. division sidst:
Josip Posavec
Kasper Jørgensen, Lars Kramer, Rasmus Thelander, Jakob Ahlmann
Oliver Ross Malthe Højholt, Melker Widell
Lucas Andersen Nicklas Helenius, Allan Sousa
Men det her hold skal tilføres kvalitet Nu og Her
Offensiven er totalt slagtet og defensiven mangler også en leder
Håbnes - v Møller - Bomholt - bonde osv.
jeg kan leve med at midten er som den er men forsvar og ikke mindst offensiv skal virkelig tilføres spillere
Vi har nogle spillere, der pt ikke kan stå for presset. Det er derfor essentielt med et par tydelige ledere til truppen.Alpa Chino skrev: ↑26. jul 2025, 14:02Kæft Olsson er ringe.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
De første 5 minutter har kun overbevist mig om én ting: Vi får svært bare ved at nå oprykningsslutspillet!
En ny træner og den kommende sportschef har dælme et stykke arbejde foran sig. Der er rigtig meget plads til forbedring i alle kæder.
En ny træner og den kommende sportschef har dælme et stykke arbejde foran sig. Der er rigtig meget plads til forbedring i alle kæder.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det eneste der er lidt utrykt er vores defensive bag vores backs fordi vores center spillere er lidt langsomme. Ellers vil jeg da sige vi er 200% bedre på bolden. Og synes det ser meget lovende ud for fremtiden da det er et HELT nyt hold.
Det er alligevel nok tidligt nok at lave den slags konklusioner pba 5 minutter.
Fint tilbageløb af Børsting på det rum, som naturligt opstår når Marc Nielsen går højt op. Det var bl.a. deres defensive samspil, som haltede lidt i første kamp.
Ej hvor jeg synes, Ross sjusker i det i hver anden aktion.
Enig, vi kan roligt skrue et par konflikttrin op i kampen mod SSE22.
RAUS RAUS SSE!
Enig det er krudt i flere af de unge og de der spændende udraekkeettre skrev: ↑26. jul 2025, 14:10Det eneste der er lidt utrykt er vores defensive bag vores backs fordi vores center spillere er lidt langsomme. Ellers vil jeg da sige vi er 200% bedre på bolden. Og synes det ser meget lovende ud for fremtiden da det er et HELT nyt hold.
Men det her hold er ikke i nærheden af at rykke op.
Det kræver flere kvalitets tilgange for at ligne et top 2 hold
Men dejligt at se de unge - meget hellere det end alt det lort sidste år
KELVIN JOHN!!!
Drop nu lige det snak i kamptråd, bare lige for 90 minutter, og nyd det flotte kontramål, John lige har scoret, DER ser vi hans fart!
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Fra midtbanen og bagud ser vi shaky ud - jeg ser ingen grund til at ændre min første opfattelse af kampen. Men bevares - spiller vi på kontra, så kan vi sætte Kelvin John op til mange mål.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
God analyse af mig selv. Et jinx kan man altid bruge
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Fint mål af John. En eller anden efterspurgte at han var kølig i afslutningerne, og det viste han et fint bud på der.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Kæft der er mange eksperter herinde..
Jeg synes vi ser gode ud. Fin organisation, fin retention. Der er også bedre tempo på boldomgangen idag end mod Kolding. Vi bør spille os op i Superligaen i denne sæson. Alt andet er skuffende.
Jeg synes vi ser gode ud. Fin organisation, fin retention. Der er også bedre tempo på boldomgangen idag end mod Kolding. Vi bør spille os op i Superligaen i denne sæson. Alt andet er skuffende.
ahh vi ser sku ikke gode ud, men heller ikke rædselsfuldt
Hvem lavede aflevering/assist til målet? Det var dælme en lækker bold... Produktionen er for ringe til at jeg kunne se det.
Jeg gad da godt, at dommeren lige læste op på, om det er inden eller uden for det tilladte at sætte to hænder i ryggen på en modstander og skubbe vedkommende omkuld.
Kallesøe er da helt væk i denne kamp, det er forhåbentlig ikke niveauet