AaB - Hillerød
Re: AaB - Hillerød
Klovn - hva fanden skal de buse sån frem på dem…
Man må håbe at Hillerød er fuldstændig lige så dårlige til at udnytte overtallet som vi har forrige lørdag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Fejlen er udelukkende Arnorssons. Det er torske dumt det han laver. Har man 2 centerbacks der ser fornuftige ud sammen, så skal man satme ikke pille for meget ved det. Han er sgu ikke moden nok til at komme ind på en centerback den islænding.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jaaaaaamen....det er godt nok nogle unge spillere...
Olsson er helt væk i dag. Der mangler altså en voksen i den bagkæde, som kan holde styr på dem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Var det røde kort ok, eller ville den være underkendt af VAR?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det ligner, at Makolli er gået tilbage i centerforsvaret, og Børsting ned på HB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Han griber fat i deres angriber ved midterlinjen og hiver ham ned og forhindrer frit løb mod målet.
Den er helt fin.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
raekkeettre
- Allstar

Men ved midterlinjen....eller over midterlinjen...er det ikke sjældent set?
Arnorsson startede rigtig stærkt ud i sidste sæson og lignede vores nye venstre back. Så blev han skadet og har siden været en skygge af sig selv. Vi må håbe at han genfinder hans tidligere niveau
-
Alpa Chino
- Superliga

Muller står på flade fødder ved hvert indlæg.
Ingen presence i feltet.
Ingen presence i feltet.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Fuldstændig korrekt. Han rykker modstanderen ned, som ellers ville have frit løb - og så er det ligegyldigt at det var på Hillerøds banehalvdel. I situationen er det jo at betragte som en oplagt målchance.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
raekkeettre
- Allstar

K. John...bliver SYG vigtig nu!!
Utroligt som de personlige dumheder fortsætter
Godt spørgsmål, han var unægteligt bagerste mand, men det var helt oppe ved midterlinien, så jeg ved ikke, om man ligefrem kan kalde det en oplagt målchance.
Det har dommer Svend sikkert styr på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Tak for svarene. Kan ikke se kampen, men synes godt nok Arnorsson har haft nogle ærgerlige præstationer
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Enig
Kæmpe træner fejl - du roder da ikke rundt med midterforsvaret fordi en HB blir skadet når vi i forvejen er sårbare i midten.
Tåbeligt at sætte arnor ind.
Men naturligvis ikke zincks fejl at han laver sådan en bræler
Men elendigt indskiftet
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvis man stopper en friløber, så fratager man vel modstanderen en oplagt målchance? Så er det vel lige meget, hvor højt man står på banen?raekkeettre skrev: ↑26. jul 2025, 15:10Men ved midterlinjen....eller over midterlinjen...er det ikke sjældent set?
Hader København!