AaB - Hillerød
Re: AaB - Hillerød
På bænken til næste kamp..er du gal en elendig kamp af ham i dag.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det her hold lugtet af et middel 1 div hold.. Det er den triste realitet.
Kameraoperatørerne er godt nok også 1. div... Christ mand
Overraskende at Olsaon tilsyneladende er så uduelig. Store forventninger i FCK, interesse fra Serie A og anfører på ungdomsholdene. Det bliver en lang lang sæson. Jeg er stadig ikke overbevist om, at vi overlever.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Men Olsson er da da første der skal af når der kommer en midtstopper
Kæft han er usikker og hva helvede er det for en spiller k enig aktion
Han har været piv ringe- kæft mand.
Få så den træner ind og få hente de spillere vi mangler
Kæft han er usikker og hva helvede er det for en spiller k enig aktion
Han har været piv ringe- kæft mand.
Få så den træner ind og få hente de spillere vi mangler
Olsson er vist ikke klar til fodbold i den næstbedste liga endnu.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hahahahahq Børsting din legende
frygteligt indlæg
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Meget symptomatisk for AaB. Hvor mange gange scorede modstanderen i overtiden sidste sæson?
Hader København!
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg begynder at forstå hvorfor Olsson var så let at få fra FCK.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Forsat ikke en sejr i en betydende kamp siden marts måned. 
Børsting transferen er åbenlys fan-pleasing, og det er egentlig det allermest bekymrende, når ledelsen ikke længere tror nok på eget projekt. Børsting er på mange måder det ultimative symbol på AaB de sidste 10 år. 200 superligakampe, selvom han vel dårligt havde fået en fjerdedel af det i en anden superligaklub. Simpelthen så skuffende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Hold kæft de er så ringe, det er satme utroligt de ikke kan spille en kamp mod Hillerød uden at få rødt kort, score selvmål og fucke det hele op
Jammerlige socialdemokrater
Jammerlige socialdemokrater
Vi lunter afsted og man må da håbe at de vågner op ellers blir det rigtig grimt for klubben i 1 div.
har så også en af det ringeste målmand der har spillet i dansk fodbold bagved sig og det siger ikke så lidt
AaB AaB AaB AaB
Det er helt vildt. Man vidste bare at det ville gå galt.alithebeast skrev: ↑26. jul 2025, 15:55Meget symptomatisk for AaB. Hvor mange gange scorede modstanderen i overtiden sidste sæson?
Men altså helt ærligt - Vi har ikke en eneste spiller der er for god til 1 div. Folk kan lige så godt indstille sig på at den står på flere sæsoner i divisionerne. Vi skal så bruge tiden klogt og få lavet det totale reset og bygge klogt op igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Mja, centerforsvaret til næste kampe bør jo nok hedde Makolli - Pudel. Makolli var også de bedste af de to i første kamp.
Ærgerligt pointtab, vi havde så rigeligt mulighederne for at lukke kampen til 1-3 forinden. Men særligt Bomholt forspildte altså et par ret gode muligheder.
Kallesøe kunne holdet godt klare sig uden, må man desuden også bare sige. Så kan der grines meget af Børstings teknik, men jeg tror, vi bliver ganske glade for hans versatilitet.
Ærgerligt pointtab, vi havde så rigeligt mulighederne for at lukke kampen til 1-3 forinden. Men særligt Bomholt forspildte altså et par ret gode muligheder.
Kallesøe kunne holdet godt klare sig uden, må man desuden også bare sige. Så kan der grines meget af Børstings teknik, men jeg tror, vi bliver ganske glade for hans versatilitet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."