Det handler vel om at de ikke kan sælge deres aktier til minimum den pris de har købt for, samt at de vil bevise deres værdi som Strategi virksomhed i fodbold branchen, og det mangler de at bevise.Hovedet skrev: ↑26. jul 2025, 22:46Og ikke desto mindre klynger og klæber de sig til klubben som igler! Så hvad fanden er deres formål, for deres produkt er selvsagt forringet mange gange i forhold til det, de overtog - netop som følge af en total mangel på investering i spillertruppen, skønt der er solgt spillere for tæt ved 100 millioner på et trekvart års tid. De havde ikke engang behøvet at anvende så meget som en klink af deres i forvejen beskedne investering i klubben, der i øvrigt ikke foretager sig andet end at figurere som en aktiepost. Jævnsides hermed hiver de systematisk kapital ud af klubben - hvilket måske kan forklare deres fortsatte tilstedeværelse, for de foretager sig absolut intet andet end at tjekke, om den månedlige kapitaltilførsel er tikket ind på kontoen.634 skrev: ↑26. jul 2025, 21:26Det bliver ikke dig, jeg kommer til at lytte til i nogen sammenhænge.R Rosenberg skrev: ↑26. jul 2025, 20:23Klart. For en målmand er jo bare en ligegyldig sprællemand.634 skrev: ↑26. jul 2025, 19:32Vi tabte ikke idag, det er et vundet point, og det er jo blevet tanke gangen henover det seneste års tid.Klaus skrev: ↑26. jul 2025, 16:06Et point er bedre end ingen. Vores hold er ikke på plads, vi mangler i den grad en erfaren centerforsvarer, Dalle er i den grad velkommen. Men det er vel heller ikke overraskende at et så ungt og uerfarent centerforsvar vil koste mål. Især når der heller ikke er kvalitet på målmandsposten og slet ikke når det handler om at gå ud til indlæg. Positivt at vi scorer to mål og at John kommer i gang.... På fredag vil det være 306 dage siden vi sidst vandt en hjemmekamp, men nu skal vi sgu i gang![]()
Jeg tror vi skal lade være med at vende os imod spillerne, (dog ikke hvis opfattelsen kan være ugidelig, dårlig forberedt, ligegyldighed om opgaven) der er ikke råd til de bedre spillere, som også mere søger mod hold i europæiske turneringer.
Vincent M fik kontrakt forlængelse efter en periode hvor Pudel/Kramer spillede stærkt midterforsvar og kommer Pudel/Makolli til det samme bliver målmanden også stærkere.
Kan du ikke bare lade være med at kloge dig på den ene ting, keepers, da du åbenlyst har absolut nul viden eller forståelse om denne position.
Desuden kunne tyskerne sagtens rejse den kapital. Det handler ikke om, at der ikke er råd, men om at man ikke vil spytte i kassen.
Tyskerne vil ikke investere yderligere i en opfattelse af at det ikke er en investering som betaler sig tilbage, og det er jeg enig i. De tyske investorer har jo ingen tilknytning til Aalborg og Nordjylland, så selvfølgelig vil de have deres investering hjem igen, det er jo den måde alle tænker på
Jeg tør slet ikke at tænke over, hvad de stigende personaleomkostninger måtte dække over - for det er fandeme ikke spillertruppen, der bidrager til det.
Er det sikkert at der sendes penge til Hamborg hver måned, selvom al ledelses arbejde er placeret på Hornevej, mon ikke det er ophørende