Trænerjagt
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Re: Trænerjagt
Nu kan Nagel jo også tage hjem med ro i sindet efter at have solgt nærmest alle de AaB spillere der havde nogen form for salgsværdi. Med hensyn til tilgange har han til gengæld tilført AaB nul af værdi.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Jeg har tidligere udtalt at Kelvin John ikke er så dårlig som folk herinde gerne vil gøre ham til. Jeg tror han går en stor sæson I møde og det er en vi kan komme til at hive mange penge hjem på. Tidligere har jeg udtalt at det var helt hjernedødt at lade wessam gå så tidligt, men igen blev jeg haglet ned herinde da manden ikke havde viljen til professionel fodbold. Kasper Høgh er lige blevet valgt på plads 98 ud af de bedste 100 fodboldspillere i sæson 24/25 af Marca. Nkada har lavet 17 kasser i 2 division i Frankrig. Det er altså ikke nødvendigvis altid spillerne der ikke slår igennem I AaB der er noget galt med.. Jeg er ikke et stort fodbold orakel og jeg troede også at prica og ementa ville slå igennem, men det er alligevel vildt så mange herinde der afskriver vores spillere så hurtigt..Balken skrev: ↑28. jul 2025, 00:05Nogle gange søger jeg på “Aalborg BK” på X, for at se om nogle skriver rygter om os.
Jeg er så lige faldet over to posts der er 7 timer gammelt fra to forskellige som skriver at Wolves er ude efter Kelvin John.
Det er 100% en kæmpe and, men den skal deles alligevel![]()
At wolves måske har kigget på John, er ikke underligt, han har fart og med de rigtige spillere omkring sig og trygge rammer kan han blive rigtig god.
-
PonySlaystation
- Superliga

Så fik man sin 4-3-3 mandPonySlaystation skrev: ↑28. jul 2025, 10:57https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... heftraener
Ifølge bold.dk bliver det Steffen Højer
Det bliver godt!baresi skrev: ↑28. jul 2025, 11:03Så fik man sin 4-3-3 mandPonySlaystation skrev: ↑28. jul 2025, 10:57https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... heftraener
-
Munken83
- 2. div

- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Vel en højere hylde end vi havde forventetPonySlaystation skrev: ↑28. jul 2025, 10:57https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... heftraener
Meget sympatisk type i de podcast jeg har hørt med ham. Talenterfaring, fokus på den stil og tilgang AaB gerne vil, og med erfaring fra AaB, så han kender mentaliteten og hvad der vægtes højt i AaB.
Han har selvfølgelig ikke meget erfaring som klubtræner og Viborg har også valgt ham fra - men jeg er umiddelbart ret positiv.
Han har selvfølgelig ikke meget erfaring som klubtræner og Viborg har også valgt ham fra - men jeg er umiddelbart ret positiv.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Steffen Højer. Jeg synes sgu det virker lovende - ham har jeg satme set sparke mange hjørnespark på det gamle Aalborg stadion
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Søren Frederiksen (altså evigglad) overværer træningen i dag, men kan ikke se Steffen Højer:)
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
man burde næsten tænke " er søren F der så her Højer der også" haha
Søren F som assistent, så kommer der satme fokus på offensiven og pølseboden
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Så kan han lige facetime sønnike og høre ham hvad fanden i helvede han laver i Kroatien.
Bare en tanke, nu når evigglad overværer træningen at han bliver ny asistent træner for Steffen højere i stedet for Zink , som så ryger tilbage til ,var det ikke omkring u19 han var?
De tre forgående U21-landsholdstrænere er gået til Brøndby, FCM og Brøndby, direkte fra landstræner jobbet (Capellas kort i Barca). Jeg kender ikke meget til Højer som træner, men set i det lys er det en høj hylde vi er landet på.Munken83 skrev: ↑28. jul 2025, 11:09Vel en højere hylde end vi havde forventetPonySlaystation skrev: ↑28. jul 2025, 10:57https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... heftraener
Enig
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Cassidy styrer træningen
Zinck gik ind
The games you play
Make people say
Make people say
Zinck har man lige givet en 3-årig kontrakt som assistent, så jeg tror han er det sikre kort som assistent.
Søren F har jeg en stor forkærlighed for. Faktisk er han min yndlings AaB’er igennem tiden. That man can do no wrong.
------------------------------------------------
man kan håbe at steffen højer har et ønske om at få Søren F med som assistent - det kunne da være fedt, og enig han kan intet gøre forkert, det er jo manden med de 1000 jubelscener
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg