Trænerjagt
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Trænerjagt
Så kan vi endelig lukke denne tråd. Officielt nu. 3 års kontrakt.
Ædruelighedens stemme
Giv ham lige 5 kampe inden vi lukker tråden, det er trods alt AaB....R Rosenberg skrev: ↑29. jul 2025, 07:36Så kan vi endelig lukke denne tråd. Officielt nu. 3 års kontrakt.
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Ha ha ja han var satme et stort skur og 4/5 år ældre end os andre skulle det vise sig. Fanme svær at dække op som drenge spiller når han løb rundt havde skægstubbe og 2 hoveder større. Året efter blev han dørmand i gadenR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:41Jeg husker primært én ting derfra: Oliver på efter sigende 12 år, der var 2,5 meter høj og ca. en meter over skuldrene.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 18:19Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end JackR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:16Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.![]()
![]()
Swing Like God's Own Dick
Der kan vist kun kaldes et scoop at AaB er i stand til at hente træneren der lige har stået i spidsen for U21 landsholdet , han må have haft mange andre gode muligheder i indboxen
-
R Rosenberg
- Allstar

Ah ja. Højer RAUS!RicoBR02 skrev: ↑29. jul 2025, 07:37Giv ham lige 5 kampe inden vi lukker tråden, det er trods alt AaB....R Rosenberg skrev: ↑29. jul 2025, 07:36Så kan vi endelig lukke denne tråd. Officielt nu. 3 års kontrakt.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Voldsom bette jævnaldrende knægt.Rockafellar skrev: ↑29. jul 2025, 07:52Ha ha ja han var satme et stort skur og 4/5 år ældre end os andre skulle det vise sig. Fanme svær at dække op som drenge spiller når han løb rundt havde skægstubbe og 2 hoveder større. Året efter blev han dørmand i gadenR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:41Jeg husker primært én ting derfra: Oliver på efter sigende 12 år, der var 2,5 meter høj og ca. en meter over skuldrene.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 18:19Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end JackR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:16Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.![]()
![]()
![]()
Ædruelighedens stemme
Genial kommentarRicoBR02 skrev: ↑29. jul 2025, 07:37Giv ham lige 5 kampe inden vi lukker tråden, det er trods alt AaB....R Rosenberg skrev: ↑29. jul 2025, 07:36Så kan vi endelig lukke denne tråd. Officielt nu. 3 års kontrakt.
Det ligner en ganske fin løsning. Nu skal der hentes mindst et par rigtig dygtige spillere, og altså ikke bare gennemsnitlige 1. divisionsspillere, hvis AaB skal spille med om oprykning.
ja altså det man henter fra nu af bør være direkte start 11er materiale og som skal passe ind i en 4-3-3 så vi mangler da hurtigt som min 1 centerforsvarer 2 udfordrende kanter og 1 9er
Jeg tror ikke på vi henter en 9'er. Hvis Kelvin John skal spille der har vi både ham, Helenius og Skovgaard. Det er 3 spillere til 1 plads, og hvis man gerne vil give spilletid til Skovgaard i denne sæson, så skal vi ikke være flere.
Enig i de øvrige. Særlig stopperen er enormt vigtig.
den betragtning kan du have ret i , men skovgaard har forståeligt nok stadig kun vist sig som et talent og en der skal have lidt tid engang imellem, helenius i min verden starter hvis han virkelig er fit for fight, men han er bare meget skadet, så jeg tror sagtens man kan være ude efter en 9er, for det efterlader lidt kelvin john alene, og han har trods gode præstationer jo ikke nødvendigvis lige have en masse kampe hvor han har vist at han er manden der bliver AaBs goalgetter.Belwas skrev: ↑29. jul 2025, 09:53Jeg tror ikke på vi henter en 9'er. Hvis Kelvin John skal spille der har vi både ham, Helenius og Skovgaard. Det er 3 spillere til 1 plads, og hvis man gerne vil give spilletid til Skovgaard i denne sæson, så skal vi ikke være flere.
Enig i de øvrige. Særlig stopperen er enormt vigtig.
Dog enig i at midterforsvarer og kantspillere klart er første prioriteter - midtbanen lever jeg fint med
Av av ..
Vi mister ifølge Ydesen Theis Larsen til Viborg - så vi skal på jagt efter en ny U19 træner
Vi mister ifølge Ydesen Theis Larsen til Viborg - så vi skal på jagt efter en ny U19 træner
AaB - nu, i morgen & altid! 
Ingen er uundværlig - men det lyder da godt nok træls.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Enig ..
men kunne have være rart der kun skulle hentes nye trænere ind til første holdet
U19 holdet har desværre været ramt af en del udskiftning de senere år
AaB - nu, i morgen & altid! 
Jeg havde håbet på at han skulle være transitionstræner. Der er godt nok også ret ofte udskiftning på den u-19 trænerpost.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

Viborg er i gang med at fylde hullerne efter afgang af cheftræner (solgt til AGF) og assistent (solgt til Burnley) og forfremmelse af assistent til cheftræner.
Spørgsmålet er blot om vi kunne have tilbudt Theis en tilsvarende mulighed som 2. assistent for 1. holdet ?
Super at vi nu har sportsdirektør og trænerteamet på plads. Det har været tiltrængt.
Jeg bider mærke i Højers kommentar om målet for sæsonen. Han siger selvfølgelig at oprykning er målet, men det er sagt på en måde hvor man også nu selv lader til at indse, at det kan komme til at tage flere sæsoner at få bygget AaB op igen. Det er den rigtige udmelding og holdning, også selvom flere sæsoner i 1 div gør at vi mister indkomst på den korte bane. Vi skal virkelig alle mand bakke op om at klubben nu skal tænkte langsigtet i alt der foretages.
Jeg bider mærke i Højers kommentar om målet for sæsonen. Han siger selvfølgelig at oprykning er målet, men det er sagt på en måde hvor man også nu selv lader til at indse, at det kan komme til at tage flere sæsoner at få bygget AaB op igen. Det er den rigtige udmelding og holdning, også selvom flere sæsoner i 1 div gør at vi mister indkomst på den korte bane. Vi skal virkelig alle mand bakke op om at klubben nu skal tænkte langsigtet i alt der foretages.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der er i hvert fald en tydelig forventningsafstemning i udmeldingen.
For to år siden skreg vi alle på, at der skal bygges et holdbart hold og klub op. På en eller anden måde er det der, vi faktisk er nu. Med et i bedste fald talentfuld kuld, en anden ydmyghed over for opgaven og noget, der ligner konturerne af en plan.
For to år siden skreg vi alle på, at der skal bygges et holdbart hold og klub op. På en eller anden måde er det der, vi faktisk er nu. Med et i bedste fald talentfuld kuld, en anden ydmyghed over for opgaven og noget, der ligner konturerne af en plan.