AaB - Hobro
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB - Hobro
Hvor kan man se den i Kbh? Er i lettere panik….
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
AaB er favorit.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mon ikke der er genvalg. Måske Tcacenco istedet for Kallesøe, hvis han er småskadet.
Tror John passer godt ind Højere verdensbillede.
- FlæskeFrank
- KongGulerod
- Landshold

Håber virkelig tcacenco får chancenFlæskeFrank skrev: ↑1. aug 2025, 13:03Mon ikke der er genvalg. Måske Tcacenco istedet for Kallesøe, hvis han er småskadet.
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Müller
Tcacenco, Makolli, Pudel, Nielsen
Børsting, Håpnes, Bomholt
Møller, John, Ross
Der MÅ ligge 3 point og vente.
Tcacenco, Makolli, Pudel, Nielsen
Møller, John, Ross
Der MÅ ligge 3 point og vente.
Du har jo ikke noget tøj på!
-
Rispapirskongen
- Miniput

- Favoritspiller: Melker Widell
Lidt et longshot, men nogen der ved om de viser den et sted i Odense?
Ifølge træningen i tirsdags kunne en startopstilling godt se således ud
Müller
Makolli, Olsson, Pudel, Nielsen
Møller, John, Ross
Müller
Makolli, Olsson, Pudel, Nielsen
Møller, John, Ross
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
-
R Rosenberg
- Allstar

Vil der være en markering af Birgitte Cassebaums jubilæum inden kampstart?
Ædruelighedens stemme
Det ville i hvert fald være en fin gestus.R Rosenberg skrev: ↑1. aug 2025, 13:48Vil der være en markering af Birgitte Cassebaums jubilæum inden kampstart?
Er desværre ikke på fb, men er stjernen ikke lavet om til noget gastro halløj? Anyhow, hvis der er en der ved noget ville jeg sætte pris på et tip.KongGulerod skrev: ↑1. aug 2025, 13:09Har du prøvet at spørge på FB-gruppen, hvor folk ser kampen henne? Vi plejede at mødes på Café Stjernen, da jeg boede i Kbh, men den er vist lukket.
Boulevardcaféen på Vesterbro er stamsted for en flok AaB’ere. De plejer at vise alle AaB-kampe.Dr.Jones skrev: ↑1. aug 2025, 14:14Er desværre ikke på fb, men er stjernen ikke lavet om til noget gastro halløj? Anyhow, hvis der er en der ved noget ville jeg sætte pris på et tip.KongGulerod skrev: ↑1. aug 2025, 13:09Har du prøvet at spørge på FB-gruppen, hvor folk ser kampen henne? Vi plejede at mødes på Café Stjernen, da jeg boede i Kbh, men den er vist lukket.![]()
Sønder Boulevard 76, Kbh V.
Müller
Makolli - Olsson - Pudel - Nielsen
Håpnes
Bomholt - Børsting
Møller - John - Ross
Tror vi vinder i aften, og mon ikke der er flere spillere, som vil vise sig godt frem for vores nye træner og sportschef. En spiller som Ross SKAL vise noget i aften. Han har jo knap udviklet sig i 2 år, men har efterhånden en del erfaring.
Makolli - Olsson - Pudel - Nielsen
Håpnes
Bomholt - Børsting
Møller - John - Ross
Tror vi vinder i aften, og mon ikke der er flere spillere, som vil vise sig godt frem for vores nye træner og sportschef. En spiller som Ross SKAL vise noget i aften. Han har jo knap udviklet sig i 2 år, men har efterhånden en del erfaring.
Spillede Kallesø ikke med under den øvrige træning?
Hvis man vælger at spille Makolli ude af position og samtidig giver genvalg til Olsson i midterforsvaret, så mener jeg vi er der hvor der også skal kigges efter et andet alternativ til den hb end Tcacenco. Olsson kostede begge mål i Hillerød og forærede en friløber i starten af kampen. Det må simpelthen ikke give genvalg!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Synes Makolli har set fremragende ud på højre dør de gange han har været derude.Sønderhof skrev: ↑1. aug 2025, 14:28Spillede Kallesø ikke med under den øvrige træning?
Hvis man vælger at spille Makolli ude af position og samtidig giver genvalg til Olsson i midterforsvaret, så mener jeg vi er der hvor der også skal kigges efter et andet alternativ til den hb end Tcacenco. Olsson kostede begge mål i Hillerød og forærede en friløber i starten af kampen. Det må simpelthen ikke give genvalg!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Vi vil til sæsonens tredje kamp stå med et endnu svagere hold end det, der rykkede ned.
Vi mangler Kramer, Kasper Jørgensen,Andreas Bruus, Kasper Davidsen og Matthias Jørgensen fra sidste års historisk ringe idealopstilling. I bedste fald er Håpnes en erstatning for Davidsen og Kallesøe for Kasper Jørgensen. Heril kommer Helenius ude nok engang. Vi har unge talenter, men intet hold.
Kan vi hive en uafgjort hjem vil det være stort, nu hvor vi stiller det ringeste AaB-hold siden 1982
Vi mangler Kramer, Kasper Jørgensen,Andreas Bruus, Kasper Davidsen og Matthias Jørgensen fra sidste års historisk ringe idealopstilling. I bedste fald er Håpnes en erstatning for Davidsen og Kallesøe for Kasper Jørgensen. Heril kommer Helenius ude nok engang. Vi har unge talenter, men intet hold.
Kan vi hive en uafgjort hjem vil det være stort, nu hvor vi stiller det ringeste AaB-hold siden 1982
Vi kan hurtigt blive enige om, at holdet trænger til fortstærkninger - og de er forhåbentlig på vej. Men der er vel intet mærkeligt i, at en 1. divisionstrup er svagere end en superligatrup? En nedrykning gør det ikke nemmere at holde på de bedste spillere.Remark skrev: ↑1. aug 2025, 16:00Vi vil til sæsonens tredje kamp stå med et endnu svagere hold end det, der rykkede ned.