Jeg tror også kun det fordi Kallesøe er skadet, men nej det var ikke godt sidst. Mildt sagtjens fup skrev: ↑1. aug 2025, 18:17Fatter ikke at Olsson får genvalg. Hvis det er et spørgsmål om rutine, så er Tcacenco da ikke så langt bag ham og Makolli, så det havde da været langt mere sikkert (i min optik) at stille med Makolli som makker til Pudel, og så sætte Tcacenco ind som afløser for Kallesøe.
AaB - Hobro
Re: AaB - Hobro
Det fungerede ikke for mig på Rhodos til kampen mod KoldingAlbertE skrev: ↑1. aug 2025, 18:27Du har helt ret, slog det lige opKongGulerod skrev: ↑1. aug 2025, 18:17Man skal bare streame det via mobilnettet, mener jeg. Såfremt man har et dansk mobilabonnement. Det er jeg 99% sikker på.AlbertE skrev: ↑1. aug 2025, 18:04Det kan du ikke medmindre du bruger en VPN, du skal være på en dansk eller anden skandinavisk adresse så vidt jeg husker.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. aug 2025, 17:52Kommer lige med en Forza de røde fra Grækenland.
Steffen Højer lander en stensikker 5-1 sejr og vi får alle tankerne tilbage til de glade 90er. Den er stensikker.
ps. Man kan kun se den vedhjælp af Viasat DK pakke ikke, og ved nogle om det virker udenlands inden jeg kaster penge efter det lortefirma - igen.
Kom så de røde - gad fandme godt være på stadion.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Blessing in disguise.le Cid skrev: ↑1. aug 2025, 18:33Det fungerede ikke for mig på Rhodos til kampen mod KoldingAlbertE skrev: ↑1. aug 2025, 18:27Du har helt ret, slog det lige opKongGulerod skrev: ↑1. aug 2025, 18:17Man skal bare streame det via mobilnettet, mener jeg. Såfremt man har et dansk mobilabonnement. Det er jeg 99% sikker på.AlbertE skrev: ↑1. aug 2025, 18:04Det kan du ikke medmindre du bruger en VPN, du skal være på en dansk eller anden skandinavisk adresse så vidt jeg husker.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. aug 2025, 17:52Kommer lige med en Forza de røde fra Grækenland.
Steffen Højer lander en stensikker 5-1 sejr og vi får alle tankerne tilbage til de glade 90er. Den er stensikker.
ps. Man kan kun se den vedhjælp af Viasat DK pakke ikke, og ved nogle om det virker udenlands inden jeg kaster penge efter det lortefirma - igen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godt at have førerhunden tilbage i forsvaret, vi må håbe det kan tilføje bare lidt stabilitet dernede.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tcacenco og Olsson har begge to seniorkampe på CV'et, så man kan ikke tale om rutine forskeljens fup skrev: ↑1. aug 2025, 18:17Fatter ikke at Olsson får genvalg. Hvis det er et spørgsmål om rutine, så er Tcacenco da ikke så langt bag ham og Makolli, så det havde da været langt mere sikkert (i min optik) at stille med Makolli som makker til Pudel, og så sætte Tcacenco ind som afløser for Kallesøe.
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Virker fra Grækenland med Viaplay DK fodbold ved brug af DK mobilnet. Hvis andre er i samme situation, skulle virke i alle EU lande.
God Kamp!
God Kamp!
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

Hobro er godt nok også strippet for profiler, så lad os nu få en sejr 
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
De har da en af Klitten´brødreneAaB_Fan_since1995 skrev: ↑1. aug 2025, 19:01Hobro er godt nok også strippet for profiler, så lad os nu få en sejr![]()
-
RufusTheDog
- 2. div

Beklager for OT, men burde det ikke være muligt at se kampen med et Viaplay Total abonnement??
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Kan man få en melding fra stadion? Koger det?
Og så kan jeg åbenbart ikke se kampen alligvel
Jeg kunne se kampen mod Hillerød - blev den vist på en anden kanal?
Jeg kunne se kampen mod Hillerød - blev den vist på en anden kanal?
Jeg har også et af de dumme spørgsmål. Kan man følge kampen i radioen? I så fald hvilken radiokanal? Magter ikke Viaplay.
http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 Wheeeezzzz
John er startet fint. Valdemar Møller har desværre kikset lidt på teknikken i et par situationer. Der er god ro omkring Pudel, som allerede også har leveret en signatur-pasning fladt frem i banen, som Møller burde have fået mere ud af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det er bare for let
Muller står forstenet og forsvaret sover
Det var tredje mål på en uge, der kan tilskrives Olsson.
man skal være logget på viaplay på hjemmenetværket på den enhed man vil vise det fra 1 gang hver 31 dag før du kan gøre det.le Cid skrev: ↑1. aug 2025, 18:33Det fungerede ikke for mig på Rhodos til kampen mod KoldingAlbertE skrev: ↑1. aug 2025, 18:27Du har helt ret, slog det lige opKongGulerod skrev: ↑1. aug 2025, 18:17Man skal bare streame det via mobilnettet, mener jeg. Såfremt man har et dansk mobilabonnement. Det er jeg 99% sikker på.AlbertE skrev: ↑1. aug 2025, 18:04Det kan du ikke medmindre du bruger en VPN, du skal være på en dansk eller anden skandinavisk adresse så vidt jeg husker.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. aug 2025, 17:52Kommer lige med en Forza de røde fra Grækenland.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop nu det Müller-had, det var altså en kombi af Olsson, som ikke er placeret rigtigt, og (jeg tror) Bomholt, som ikke investerer i at forhindre et indlæg.DenSataniskeHest skrev: ↑1. aug 2025, 19:18Det er bare for let
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
I må simpelthen skrive nogle fler detaljer for os, som bor 130 km. fra stadion, og som ikke har kampen i TV-pakken til 900 kroner!