AaB - Hobro
Re: AaB - Hobro
Har aldrig oplevet så dårligt et hold.
Alt er galt
Og den her 4-3-3 er jo helt væk.
Vi spiller bredt og smider en høj bold i feltet til kelvin John.
V Møller ikke til stede fordi han ikke fungerer på højre kant
Ross ikke til stede
Kelvin har ikke noget at løbe med .
Som om vi bare VIL spille et spil som der ikke er spillere til. Fordi. I er AaB.
Der er ingen ledere på holdet - ingen går forrest. Ingen hanker op i hinanden
Så længe Sse er her så er vi i fare for 2. Div med det hold her
Selvtilliden og kvaliteten er helt væk.
Vi har ikke skabt en chance mod Hobro som ikke har scoret endnu i 1. Div
Man er tom for ord men uden større investeringer så rykker man ud
Alt er galt
Og den her 4-3-3 er jo helt væk.
Vi spiller bredt og smider en høj bold i feltet til kelvin John.
V Møller ikke til stede fordi han ikke fungerer på højre kant
Ross ikke til stede
Kelvin har ikke noget at løbe med .
Som om vi bare VIL spille et spil som der ikke er spillere til. Fordi. I er AaB.
Der er ingen ledere på holdet - ingen går forrest. Ingen hanker op i hinanden
Så længe Sse er her så er vi i fare for 2. Div med det hold her
Selvtilliden og kvaliteten er helt væk.
Vi har ikke skabt en chance mod Hobro som ikke har scoret endnu i 1. Div
Man er tom for ord men uden større investeringer så rykker man ud
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
og det gjorde folk før dem også - AaB har været dårligt ledet i så mange år
vi havde aldrig haft de satans tyskere hvis ikke andre havde fejlet
hjertet i nord 
Faktum er at vi er på vej ned i 2. div og dermed en større katastrofe en 20 mio i underskud. Dengang kæmpede vi om europa. Vi har solgt for op mod 100 mio og kører stadig med underskud, satme flotPontoppi skrev: ↑1. aug 2025, 19:55det havde vi nok også haft råd til hvis andre ikke havde brugt 20 30 mio mere end vi havde råd til hver sæsonwhite splash skrev: ↑1. aug 2025, 19:42Tænker sagtens man ville kunne tiltrække en masse profiler, hvis bare man gad at betale for dem.
fakta er at vi har haft alt for dyre trupper i mange år ifht hvad indtægter berettiger til
Et ringeste AaB hold i min tid som fodboldfan. Det nuværende hold kan hurtigt komme i nedrykningsfare.
Defensivt kan alle hold, selv et amputeret Hobro mandskab, snakke med os.
Offensivt er vi helt handicappet. Ingen of kanter, ingen med kompetencer. Faktisk er John den eneste med spidskompetencer. På trods af han var milevidt fra sidste sæsons katastrofe hold.
Vi har solgt alle evner fra holdet. De må punge ud i en fart. Gerne Gyamfi asap.
Defensivt kan alle hold, selv et amputeret Hobro mandskab, snakke med os.
Offensivt er vi helt handicappet. Ingen of kanter, ingen med kompetencer. Faktisk er John den eneste med spidskompetencer. På trods af han var milevidt fra sidste sæsons katastrofe hold.
Vi har solgt alle evner fra holdet. De må punge ud i en fart. Gerne Gyamfi asap.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Begrænset hvad Højer kan flytte på et par dage. Men det er en trup der skal bruge et par forstærkninger.
Men derudover er det ikke særligt overraskende, vi mangler selvtillid og ligger ud med 2 af de sværere udebaner i 1. Div, skifter træner lige før den her kamp. Hobro gjorde det samme mod os da vi sidst var i 1. Div de lever for de her lokalkampe, hvor de kan stå lavt
Vi skal have nogle sejre for at få det vendt
Og selvfølgelig får Bomholt et slag, så vi har intet at skyde med fra 10eren
Men derudover er det ikke særligt overraskende, vi mangler selvtillid og ligger ud med 2 af de sværere udebaner i 1. Div, skifter træner lige før den her kamp. Hobro gjorde det samme mod os da vi sidst var i 1. Div de lever for de her lokalkampe, hvor de kan stå lavt
Vi skal have nogle sejre for at få det vendt
Og selvfølgelig får Bomholt et slag, så vi har intet at skyde med fra 10eren
Det her Hobro hold er ét af de dårligste hold jeg har set live på Aalborg stadion. AaB har næsten været dårligere og er bagud 1-0.
Det er simpelthen også unfair, at Hobro skifter træner lige før kampen, således at deres spillere lige vil det endnu mere.. 
I guder hvor bliver AaBs kultur og moral udstillet for 6-7 sæson I træk..
Det er jo rent Manchester United det her.. Om end på lavere niveau, men giver stadigvæk fornemmelsen af, at alvoren aldrig er gået op for folk ude på Hornevej..
Patient er død, og er gået i forrådnelse, men man lader ham ligge, og undres over at rådenskaben breder sig..
I guder hvor bliver AaBs kultur og moral udstillet for 6-7 sæson I træk..
Det er jo rent Manchester United det her.. Om end på lavere niveau, men giver stadigvæk fornemmelsen af, at alvoren aldrig er gået op for folk ude på Hornevej..
Patient er død, og er gået i forrådnelse, men man lader ham ligge, og undres over at rådenskaben breder sig..
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi vinder ikke noget med Müller, Olsson og Ross på holdet.
Og sg’ også i forhold til, hvad man så fik for pengene. Lykkeriddere og glasben. Se fx Lucas Andersen i forhold til lønnen over alle de år. Og uheld. 3 - 4 år med misset Europa i sidste runde / play-off kostede helt utroligt dyrt. Viborg mfl, der flok pladserne, ligger nu langt foran os. Vi havde simpelthen ikke råd til at tabe de kampe så mange år i træk.Pontoppi skrev: ↑1. aug 2025, 19:55det havde vi nok også haft råd til hvis andre ikke havde brugt 20 30 mio mere end vi havde råd til hver sæsonwhite splash skrev: ↑1. aug 2025, 19:42Tænker sagtens man ville kunne tiltrække en masse profiler, hvis bare man gad at betale for dem.
fakta er at vi har haft alt for dyre trupper i mange år ifht hvad indtægter berettiger til
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi har solgt for 100 mio i år. Hvor er pengene?
Købet af Helenius var simpelthen også vanvittigt!!Mephisto2 skrev: ↑1. aug 2025, 20:02Og sg’ også i forhold til, hvad man så fik for pengene. Lykkeriddere og glasben. Se fx Lucas Andersen i forhold til lønnen over alle de år. Og uheld. 3 - 4 år med misset Europa i sidste runde / play-off kostede helt utroligt dyrt. Viborg mfl, der flok pladserne, ligger nu langt foran os. Vi havde simpelthen ikke råd til at tabe de kampe så mange år i træk.Pontoppi skrev: ↑1. aug 2025, 19:55det havde vi nok også haft råd til hvis andre ikke havde brugt 20 30 mio mere end vi havde råd til hver sæsonwhite splash skrev: ↑1. aug 2025, 19:42Tænker sagtens man ville kunne tiltrække en masse profiler, hvis bare man gad at betale for dem.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Olsson har vel fået den ringeste start på karrieren i AaB siden Clemens Zwijnenberg.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Hvem der bare havde KP, Blåbjerg og MC lige nu.
Jasson med et godt hug udefra, lige over. Fornuftig afslutning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Eller Klitten brødrene.
Eller ham den svenske midtbanespiller.
Oliver Driblekongen Ross
Kæææft Oli sejler. Hvordan er han blevet så ringe teknisk?
Enig en tur i 2 div er så dyr at brænde 20 mio af på spillere her og nu virker billigtSapiens skrev: ↑1. aug 2025, 19:57Faktum er at vi er på vej ned i 2. div og dermed en større katastrofe en 20 mio i underskud. Dengang kæmpede vi om europa. Vi har solgt for op mod 100 mio og kører stadig med underskud, satme flotPontoppi skrev: ↑1. aug 2025, 19:55det havde vi nok også haft råd til hvis andre ikke havde brugt 20 30 mio mere end vi havde råd til hver sæsonwhite splash skrev: ↑1. aug 2025, 19:42Tænker sagtens man ville kunne tiltrække en masse profiler, hvis bare man gad at betale for dem.