Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Må stemme i her, Tuxen er undtagelsen til reglen om at råbe Raus.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Helt enig her! Havde MTB ikke været her, så tror jeg vi enten havde heddet Hamburg FC Aalborg eller så var der sat træplader på vinduerne på Hornevej mens ukrudt og resten af naturen tog Børge Bach Huset tilbage.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Da han udtalte at de havde tilført rutine og erfaring til de unge med signingen af Børsting, der gik det op for mig at han ikke aner hvad han laver.
Hvad er hans baggrund for at stå for den sportslige afdeling i en professionel fodboldklub?
Da han udtalte at de havde tilført rutine og erfaring til de unge med signingen af Børsting, der gik det op for mig at han ikke aner hvad han laver.
Hvad er hans baggrund for at stå for den sportslige afdeling i en professionel fodboldklub?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej, jeg deler langt hen ad vejen dit synspunkt. Måske det er et udslag af, at det hele har været så røv-elendigt, og så skal der ikke ret meget til at imponere. Det er lidt som med en signing af Børsting.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Jeg synes, han virker sympatisk. Men hvad han har gjort for klubben som vikar for sportachefen, vil jeg også gerne lige vente med at fælde dom over, for udover Håpnes, er det jo ikke signings, der vælter én bagover. Og på hans primær felt, er der jo også pænt meget arbejde forude, hvis vi skal have nogle flere kroner i kassen, som ikke kommer fra transfers.
Og så er vi helt på linje med turen ned til tribunen. Der skal jakkesæt bare generelt holde sig væk - medmindre det er træneren, der er i jakkesæt.
Ædruelighedens stemme
Tuxen har vel ageret sportschef fordi man havde fyret en eller anden bøhlas fra Leverpål som ikke magtede jobbet. Tuxen tog midlertidigt over, da der ikke var andre - mens der var kaos. Han har derefter stået for at hente Møller og Højer. Jeg tror (uden at være 100%) at vi kan takke Tuxen for at der er ved at danna sig en trekløver uden om tyskerne.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 21:30Nej, jeg deler langt hen ad vejen dit synspunkt. Måske det er et udslag af, at det hele har været så røv-elendigt, og så skal der ikke ret meget til at imponere. Det er lidt som med en signing af Børsting.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Jeg synes, han virker sympatisk. Men hvad han har gjort for klubben som vikar for sportachefen, vil jeg også gerne lige vente med at fælde dom over, for udover Håpnes, er det jo ikke signings, der vælter én bagover. Og på hans primær felt, er der jo også pænt meget arbejde forude, hvis vi skal have nogle flere kroner i kassen, som ikke kommer fra transfers.
Og så er vi helt på linje med turen ned til tribunen. Der skal jakkesæt bare generelt holde sig væk - medmindre det er træneren, der er i jakkesæt.
Hans baggrund er lig 0, men har forsøgt at tage en rolle på sig i en situation, hvor det var nødvendigt af ham.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Men han kunne være løbet skrigende bort, da han alene mand stod tilbage på perronen. Synes han fortjener cadeau for det arbejde, han har lavet med de seneste ansættelser og den ro der trods alt, er ved at være.
I forhold til den udtalelse du henviser til, så har han selvfølgelig ikke været alene om, at komme frem til, hvad han skal sige i medierne omkring signings. Det kan man så se på, som man vil.
Jeg synes virkelig det er skamfuldt, at nedgøre den indsats manden har gjort i AaB den seneste tid. Jeg forstår slet ikke, du ser sådan på det.
Men vi behøver skam heller ikke være enig.
- Kasper
- Allstar

Han løber sgu ikke skrigende bort med hans fyrstelige løn.Kristian skrev: ↑5. aug 2025, 21:43Hans baggrund er lig 0, men har forsøgt at tage en rolle på sig i en situation, hvor det var nødvendigt af ham.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Men han kunne være løbet skrigende bort, da han alene mand stod tilbage på perronen. Synes han fortjener cadeau for det arbejde, han har lavet med de seneste ansættelser og den ro der trods alt, er ved at være.
I forhold til den udtalelse du henviser til, så har han selvfølgelig ikke været alene om, at komme frem til, hvad han skal sige i medierne omkring signings. Det kan man så se på, som man vil.
Jeg synes virkelig det er skamfuldt, at nedgøre den indsats manden har gjort i AaB den seneste tid. Jeg forstår slet ikke, du ser sådan på det.
Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan du kan skrive den ro der er ved at være om AaB.
Der er fuld panik. Holdet er fuldstændig blottet for rygrad, fordi der ikke er hentet ind og ham der skal hente spillerne kommer først når vinduet er lukket.
Den alvorlige situation klubben og holdet befinder sig i, bliver for mig at se undervurderet på det groveste og det kan få alvorlige konsekvenser.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Tuxen - Møller - Højer er ikke ro, der er stadig kaos. Men der er tændt et håb om at de tre kan gøre noget sammen, hvis ikke tyskerne smadrer videre.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 22:05Han løber sgu ikke skrigende bort med hans fyrstelige løn.Kristian skrev: ↑5. aug 2025, 21:43Hans baggrund er lig 0, men har forsøgt at tage en rolle på sig i en situation, hvor det var nødvendigt af ham.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan du kan skrive den ro der er ved at være om AaB.
Der er fuld panik. Holdet er fuldstændig blottet for rygrad, fordi der ikke er hentet ind og ham der skal hente spillerne kommer først når vinduet er lukket.
Den alvorlige situation klubben og holdet befinder sig i, bliver for mig at se undervurderet på det groveste og det kan få alvorlige konsekvenser.
- Kasper
- Allstar

Mit håb er totalt slukket.Dr.Jones skrev: ↑5. aug 2025, 22:20Tuxen - Møller - Højer er ikke ro, der er stadig kaos. Men der er tændt et håb om at de tre kan gøre noget sammen, hvis ikke tyskerne smadrer videre.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 22:05Han løber sgu ikke skrigende bort med hans fyrstelige løn.Kristian skrev: ↑5. aug 2025, 21:43Hans baggrund er lig 0, men har forsøgt at tage en rolle på sig i en situation, hvor det var nødvendigt af ham.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Sidst vi var nede mente de fleste at vi skulle lave en "Silkeborg" og opbygge en fornuftig spillestil.
Højer er kommet ind og snakker om possesion, men pengene på f.eks. midtbanen er allerede spildt på Børsting og Maarup, der ikke står for den fodbold.
Det er for mig at se fuldstændig håbløst hvad der foregår og intet kommer i den "rigtige" rækkefølge.
Sportschef - træner - spillere
Jeg synes der har været tydelige signaler fra træningskampene og de 3 første turneringskampe, at holdet er helt ude at skide. Der mangler rygrad og ledere der kan tage ejerskab over kampen. Cornelius Olsson er for mig at se den eneste der har evnerne til det, men det er på ingen måde holdbart at det skal være en knejt med hans første senior kampe.
Hvis ikke der sker noget drastisk snarest så tror jeg godt vi kan vinke farvel til den oprykning og jeg er oprigtigt bange for hvad mange flere nederlag kan gøre ved vores unge gutter. Jeg mener ikke det er urealistisk, at vi kan ende i 2. Division
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo jo, og der er fint nok - nu må vi jo se, hvad de to kan. Som sagt, så er jeg heller ikke overbevist om noget som helst endnu. Og da slet ikke truppen, som mangler 4-6 spillere for overhovedet at kunne drømme om oprykning. Børsting og Maarup og deslige er i hvert fald ikke det, der rykker os op.Dr.Jones skrev: ↑5. aug 2025, 21:42Tuxen har vel ageret sportschef fordi man havde fyret en eller anden bøhlas fra Leverpål som ikke magtede jobbet. Tuxen tog midlertidigt over, da der ikke var andre - mens der var kaos. Han har derefter stået for at hente Møller og Højer. Jeg tror (uden at være 100%) at vi kan takke Tuxen for at der er ved at danna sig en trekløver uden om tyskerne.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 21:30Nej, jeg deler langt hen ad vejen dit synspunkt. Måske det er et udslag af, at det hele har været så røv-elendigt, og så skal der ikke ret meget til at imponere. Det er lidt som med en signing af Børsting.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Desuden er der jo ikke nogen, der ved, om tyskerne har skillet nikke til de to ansættelser.
Ædruelighedens stemme
Den løn MTB får er på ingen måde fyrstelig for en direktørstilling i en virksomhed med den størrelse og omsætning som AaB har, slet ikke når man tænker på den offentlige opmærksomhed der er ift. andre virksomheder af tilsvarende størrelse.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 22:05Han løber sgu ikke skrigende bort med hans fyrstelige løn.Kristian skrev: ↑5. aug 2025, 21:43Hans baggrund er lig 0, men har forsøgt at tage en rolle på sig i en situation, hvor det var nødvendigt af ham.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er en fortolkning, at det ikke siger noget. At være hårdtarbejdende er en kvalitet, det var bl.a. en af de kvaliteter som folk elskede ved Melker Widell. AaB skal have spillere på banen der viser at de giver sig 100% i kampene, fordi det har en positiv effekt på alle andre spillere omkring dem. Den indsats Børsting yder, kan være med til at sætte standarden for den indsats man som AaB spiller skal yde i kampene. Børsting er ikke den mest tekniske spiller, eller den med det bedste overblik i truppen, det tror jeg alle vil give dig ret i, men ingen af delen er et krav. De bedste skal spille, og spiller Børsting bedre end sine direkte konkurrenter (Jasson og Jimenez for at være meget specifik), jamen så skal han starte over dem. Det er tydeligvis tilfældet i øjeblikket. Det kan godt være han ikke afdribler en mand og sender den i kassen, men han skal nok få tacklet sig igennem til et indlæg eller en chance på et tidspunkt. Boldtab har Håpnes også, og der er det op til kollegaerne at forhindre det bliver farligt, når Børsting mister den så er Håpnes og Bomholt klar og vice versa. Den slags skal ikke undervurderes, for ingen løfter klubben alene uanset talent, transferpris eller spidskompetence. Hårdt arbejde er en kæmpe grundsten.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 12:13Hvornår opnår vi enighed om, at den der "arbejder hårdt" ikke nødvendigvis siger noget som helst. Det var akkurat sammen mantra, man skulle høre på sidst, han var i klubben.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
Han leverer en stor arbejdsindsats og er super alsidig. Det forstår jeg virkelig ikke hvordan folk kan hade på.
Jeg ville til hver en tid klone Børsting og ophæve med Jasson eller Jimenez, hvis det var muligt.
Nu siger du Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe. Jeg mener han bl.a. har kostet et mål?
AaB har i de 3 kampe opnået 2 af 9 mulige point mod gennemsnitlige førstedivisionshold. Er det så positivt, hvis Børsting har været en af de bedre? Eller fortæller det mere om, hvor forfærdeligt truppen som helhed har præsteret?
Ja, Børsting har alle dage arbejdet hårdt. Det gør ham bare stadig ikke til en god fodboldspiller. Heller ikke i 1. division.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hårdt arbejde er en ufatteligt vigtig ting. Hvis man kan spille fodbold også. Det kan Børsting ikke. Og at være bedre end to af tyskernes nulboner siger jo altså ikke alverden.bonanza skrev: ↑6. aug 2025, 13:57Det er en fortolkning, at det ikke siger noget. At være hårdtarbejdende er en kvalitet, det var bl.a. en af de kvaliteter som folk elskede ved Melker Widell. AaB skal have spillere på banen der viser at de giver sig 100% i kampene, fordi det har en positiv effekt på alle andre spillere omkring dem. Den indsats Børsting yder, kan være med til at sætte standarden for den indsats man som AaB spiller skal yde i kampene. Børsting er ikke den mest tekniske spiller, eller den med det bedste overblik i truppen, det tror jeg alle vil give dig ret i, men ingen af delen er et krav. De bedste skal spille, og spiller Børsting bedre end sine direkte konkurrenter (Jasson og Jimenez for at være meget specifik), jamen så skal han starte over dem. Det er tydeligvis tilfældet i øjeblikket. Det kan godt være han ikke afdribler en mand og sender den i kassen, men han skal nok få tacklet sig igennem til et indlæg eller en chance på et tidspunkt. Boldtab har Håpnes også, og der er det op til kollegaerne at forhindre det bliver farligt, når Børsting mister den så er Håpnes og Bomholt klar og vice versa. Den slags skal ikke undervurderes, for ingen løfter klubben alene uanset talent, transferpris eller spidskompetence. Hårdt arbejde er en kæmpe grundsten.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 12:13Hvornår opnår vi enighed om, at den der "arbejder hårdt" ikke nødvendigvis siger noget som helst. Det var akkurat sammen mantra, man skulle høre på sidst, han var i klubben.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
Han leverer en stor arbejdsindsats og er super alsidig. Det forstår jeg virkelig ikke hvordan folk kan hade på.
Jeg ville til hver en tid klone Børsting og ophæve med Jasson eller Jimenez, hvis det var muligt.
Nu siger du Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe. Jeg mener han bl.a. har kostet et mål?
AaB har i de 3 kampe opnået 2 af 9 mulige point mod gennemsnitlige førstedivisionshold. Er det så positivt, hvis Børsting har været en af de bedre? Eller fortæller det mere om, hvor forfærdeligt truppen som helhed har præsteret?
Ja, Børsting har alle dage arbejdet hårdt. Det gør ham bare stadig ikke til en god fodboldspiller. Heller ikke i 1. division.
Ædruelighedens stemme
- bonanza
- Landshold

Han er administrerende direktør. Hans baggrund for at stå for den sportslige afdeling er udelukkende at der ikke har været en sportsdirektør ansat. Det er en interim løsning.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Folk er begejstrede for Tuxen Boll, fordi han på trods af de sportslige resultater har flyttet ting på sponsor siden. Der er en bedre og mere jordnær dialog med interessenter generelt i klubben, efter han er kommet til ansvaret som administrerende direktør. Derudover har han modigt grebet og holdt fast i de ekstremt kritiske tøjler, og spearheaded en mere lokalforankret daglig administration. Der er blevet lukket huller i truppen, på en fornuftig måde og ansat en sportsdirektør og en træner der på papiret og i kraft af deres CV er reelle overscoringer. Det er over hvad man kan tillade sig at forvente det han har præsteret, med ekstremt ringe forudsætninger.
Det er tåbeligt at påstå at han går rundt og høster hyldest for ansættelsen af Steffen Højer. Tuxen Boll plejer de vigtigste interessenter og gør det med ærlighed og så meget åbenhed han kan i et A/S. Det må vi sætte pris på, at der i det mindste er noget i AaBs ledelse, hvis man ser bort fra ejerne, der er gennemsigtigt.
Skal man kritisere Tuxen Boll, så må man satme kunne finde nogle bedre argumenter end dine.
- bonanza
- Landshold

Jeg er fuldstændig uenig med dig. Børsting alene rykker ikke noget, men det ville det heller ikke gøre hvis AaB havde signed Youssoufa Moukoku for 40 millioner. Det er trodsalt en holdsport, og det er den del der ikke fungere godt nok i øjeblikket, det er ikke end til individuelle færdigheder. Det starter med indsatsen og indstillingen, hvis den er korrekt kan det komme til at se bedre ud.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 14:08Hårdt arbejde er en ufatteligt vigtig ting. Hvis man kan spille fodbold også. Det kan Børsting ikke. Og at være bedre end to af tyskernes nulboner siger jo altså ikke alverden.bonanza skrev: ↑6. aug 2025, 13:57Det er en fortolkning, at det ikke siger noget. At være hårdtarbejdende er en kvalitet, det var bl.a. en af de kvaliteter som folk elskede ved Melker Widell. AaB skal have spillere på banen der viser at de giver sig 100% i kampene, fordi det har en positiv effekt på alle andre spillere omkring dem. Den indsats Børsting yder, kan være med til at sætte standarden for den indsats man som AaB spiller skal yde i kampene. Børsting er ikke den mest tekniske spiller, eller den med det bedste overblik i truppen, det tror jeg alle vil give dig ret i, men ingen af delen er et krav. De bedste skal spille, og spiller Børsting bedre end sine direkte konkurrenter (Jasson og Jimenez for at være meget specifik), jamen så skal han starte over dem. Det er tydeligvis tilfældet i øjeblikket. Det kan godt være han ikke afdribler en mand og sender den i kassen, men han skal nok få tacklet sig igennem til et indlæg eller en chance på et tidspunkt. Boldtab har Håpnes også, og der er det op til kollegaerne at forhindre det bliver farligt, når Børsting mister den så er Håpnes og Bomholt klar og vice versa. Den slags skal ikke undervurderes, for ingen løfter klubben alene uanset talent, transferpris eller spidskompetence. Hårdt arbejde er en kæmpe grundsten.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 12:13Hvornår opnår vi enighed om, at den der "arbejder hårdt" ikke nødvendigvis siger noget som helst. Det var akkurat sammen mantra, man skulle høre på sidst, han var i klubben.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 08:54Børsting har været en af de bedre spillere i de første 3 kampe.
- Kasper
- Allstar

Så må han ansætte en mand der har forstand på det sportslige.bonanza skrev: ↑6. aug 2025, 14:10Han er administrerende direktør. Hans baggrund for at stå for den sportslige afdeling er udelukkende at der ikke har været en sportsdirektør ansat. Det er en interim løsning.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Folk er begejstrede for Tuxen Boll, fordi han på trods af de sportslige resultater har flyttet ting på sponsor siden. Der er en bedre og mere jordnær dialog med interessenter generelt i klubben, efter han er kommet til ansvaret som administrerende direktør. Derudover har han modigt grebet og holdt fast i de ekstremt kritiske tøjler, og spearheaded en mere lokalforankret daglig administration. Der er blevet lukket huller i truppen, på en fornuftig måde og ansat en sportsdirektør og en træner der på papiret og i kraft af deres CV er reelle overscoringer. Det er over hvad man kan tillade sig at forvente det han har præsteret, med ekstremt ringe forudsætninger.
Det er tåbeligt at påstå at han går rundt og høster hyldest for ansættelsen af Steffen Højer. Tuxen Boll plejer de vigtigste interessenter og gør det med ærlighed og så meget åbenhed han kan i et A/S. Det må vi sætte pris på, at der i det mindste er noget i AaBs ledelse, hvis man ser bort fra ejerne, der er gennemsigtigt.
Skal man kritisere Tuxen Boll, så må man satme kunne finde nogle bedre argumenter end dine.
Hans arbejde hidtil med at få sportschef, træner og hold på plads er dumpet fuldstændig.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ikke hvis fodboldevnerne ikke er der. Så kan man have nok så meget indsats og indstilling. Ja, man kunne hyre mig, hvis lønnen ikke var så ringe - det ville være garant for indsats og indstilling.bonanza skrev: ↑6. aug 2025, 14:15Jeg er fuldstændig uenig med dig. Børsting alene rykker ikke noget, men det ville det heller ikke gøre hvis AaB havde signed Youssoufa Moukoku for 40 millioner. Det er trodsalt en holdsport, og det er den del der ikke fungere godt nok i øjeblikket, det er ikke end til individuelle færdigheder. Det starter med indsatsen og indstillingen, hvis den er korrekt kan det komme til at se bedre ud.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 14:08Hårdt arbejde er en ufatteligt vigtig ting. Hvis man kan spille fodbold også. Det kan Børsting ikke. Og at være bedre end to af tyskernes nulboner siger jo altså ikke alverden.bonanza skrev: ↑6. aug 2025, 13:57Det er en fortolkning, at det ikke siger noget. At være hårdtarbejdende er en kvalitet, det var bl.a. en af de kvaliteter som folk elskede ved Melker Widell. AaB skal have spillere på banen der viser at de giver sig 100% i kampene, fordi det har en positiv effekt på alle andre spillere omkring dem. Den indsats Børsting yder, kan være med til at sætte standarden for den indsats man som AaB spiller skal yde i kampene. Børsting er ikke den mest tekniske spiller, eller den med det bedste overblik i truppen, det tror jeg alle vil give dig ret i, men ingen af delen er et krav. De bedste skal spille, og spiller Børsting bedre end sine direkte konkurrenter (Jasson og Jimenez for at være meget specifik), jamen så skal han starte over dem. Det er tydeligvis tilfældet i øjeblikket. Det kan godt være han ikke afdribler en mand og sender den i kassen, men han skal nok få tacklet sig igennem til et indlæg eller en chance på et tidspunkt. Boldtab har Håpnes også, og der er det op til kollegaerne at forhindre det bliver farligt, når Børsting mister den så er Håpnes og Bomholt klar og vice versa. Den slags skal ikke undervurderes, for ingen løfter klubben alene uanset talent, transferpris eller spidskompetence. Hårdt arbejde er en kæmpe grundsten.R Rosenberg skrev: ↑5. aug 2025, 12:13Hvornår opnår vi enighed om, at den der "arbejder hårdt" ikke nødvendigvis siger noget som helst. Det var akkurat sammen mantra, man skulle høre på sidst, han var i klubben.bonanza skrev: ↑5. aug 2025, 11:53Hvilket mål mener du han har kostet? Han har kostet et straffespark der blev brændt, i kombination med Marc Nielsen. Udover det har han arbejdet hårdt, dækket centermid og højreback og kanten. Vi har brug for Børsting.Patmand skrev: ↑5. aug 2025, 11:05
Jeg hader hverken Børsting eller andre spillere.
Ædruelighedens stemme
Hvad mener du? Det er jo lige præcis det han har gjort, i ansættelsen af John Møller. Og lige præcis derfor træneren først blev ansæt bagefter, da sportschef/Møller skulle godkende. Hvorfor det dumpet? Alle medier, alle eksperter og de fleste brugere herinde synes da at det er folk de forventede ville ende på en højere hylde end AaB er pt.Kasper skrev: ↑6. aug 2025, 14:19Så må han ansætte en mand der har forstand på det sportslige.bonanza skrev: ↑6. aug 2025, 14:10Han er administrerende direktør. Hans baggrund for at stå for den sportslige afdeling er udelukkende at der ikke har været en sportsdirektør ansat. Det er en interim løsning.Kasper skrev: ↑5. aug 2025, 21:20Jeg forstår ikke hvorfor I er så imponeret af ham.
Hans arbejde hidtil med at få sportschef, træner og hold på plads er dumpet fuldstændig.
Det eneste jeg synes man kan kritisere er at det tog så lang tid ift. sæsonstarten, men hvis man er nødt til at vælge mellem noget godt og noget hurtigt, så tager vi da helst noget godt.
Børsting er formentlig en af de første på holdkortet. Han tilfører så meget af det, de unge spillere ikke har, og nej, det er ikke bare “arbejde hårdt”, det er også at vide, hvordan man KLOGT arbejder hårdt, anvender fysik, og så har han vist, han kan flyttes rundt på banen i løbet af kampene og løse opgaver på betryggende vis. Det er hagen op og brystet frem i situationer, hvor yngre spillere ofte kommer til at rende rundt og glo ned i græsset. Supervigtig spiller for os. Såfremt vi rykker op tror jeg såmænd også, han vil være at finde i start-11 ganske ofte. At man ikke vil anerkende hans kvaliteter selv efter hans succes i Norge, ja okay, så lad da være at kalde det “had”, men et eller andet er der da på spil som handler om mere end mandens kompetencer.
Endnu mere uforståelig for mig er kritikken af Tuxen Boll. Det er da en mærkelig tilgang til en mand, som så vidt jeg kan se har de rigtige intentioner, nogle kompetencer som har været med til at rykke Viborg milevidt foran os, og som nu har en nøglerolle i at redde AaB. Jeg synes bestemt, TB er velkommen på stadion, han skal for min skyld bare gå hele banen rundt og hilse de fremmødte fans velkommen.
I øvrigt starter TB vel hverken på banen eller bænken.
Mon ikke, Højer stiller med et hold meget lig det, som startede sidst. Jeg har ikke hørt, at Helenius skulle være klar til at starte inde, så jeg tør højst håbe på, at han får lidt spilletid til sidst, når John har brændt krudtet (og forhåbentlig banen) af.
Endnu mere uforståelig for mig er kritikken af Tuxen Boll. Det er da en mærkelig tilgang til en mand, som så vidt jeg kan se har de rigtige intentioner, nogle kompetencer som har været med til at rykke Viborg milevidt foran os, og som nu har en nøglerolle i at redde AaB. Jeg synes bestemt, TB er velkommen på stadion, han skal for min skyld bare gå hele banen rundt og hilse de fremmødte fans velkommen.
I øvrigt starter TB vel hverken på banen eller bænken.
Mon ikke, Højer stiller med et hold meget lig det, som startede sidst. Jeg har ikke hørt, at Helenius skulle være klar til at starte inde, så jeg tør højst håbe på, at han får lidt spilletid til sidst, når John har brændt krudtet (og forhåbentlig banen) af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."