Han er bare lidt træls
Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Jeg gad godt se os i en 4-4-2. Kelvin og ny stor stærk targetman vil være ret frækt.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:25Komplet enig.bedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:07Flere spillere er fejlplaceret, vi har ikke holdet til 4-3-3.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:05V Møller er fejlplaceret - han blir aldrig kant - måske 10er bag en angriber men han er jo klassisk 8er.bedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:01Skal vi ikke se Bomholt noget mere i vores opspil? Gider han ikke eller hvad sker der? Jeg ser ham som vores nye stjerne, nye Widell. Han har kvaliteterne, men det fungerer tydeligvis ikke for ham derinde.
Holdet som hold er ikke bedre
End ikke i denne kamp kan Ross vise niveau
Bomholt - hmm han er jo ikke afgørende og kan ikke løfte det alene
Vi mangler da min 4 til start 11eren som min.
Den her kamp skal vindes
Men kusk ville stadig kunne bidrage med klogt og chanceskabende spil
Og her har man fejlet strategisk ved ikke at hente spillere til det system
Dette gjorde man heller ikke i sidste sæson
-
R Rosenberg
- Allstar

Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:20Måske skulle du pudse kontaktlinserne - det var da en klasse redning i første halvleg.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:17Jeg har kun set, da han greb en bold samt en fin pligt-redning i 1. halvleg.
Godt sparket ind af Bomse.
Du kan bare synes, det er en fantomredning, det er helt fint med mig.
Ædruelighedens stemme
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg synes nu også det var klasseR Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:20Måske skulle du pudse kontaktlinserne - det var da en klasse redning i første halvleg.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:17Jeg har kun set, da han greb en bold samt en fin pligt-redning i 1. halvleg.
Hold kæft hun sejler.
-
R Rosenberg
- Allstar

Fino.AlbertE skrev: ↑6. aug 2025, 20:33Jeg synes nu også det var klasseR Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:20Måske skulle du pudse kontaktlinserne - det var da en klasse redning i første halvleg.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:17
Jeg har kun set, da han greb en bold samt en fin pligt-redning i 1. halvleg.
Ædruelighedens stemme
Samme her.AlbertE skrev: ↑6. aug 2025, 20:33Jeg synes nu også det var klasseR Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:20Måske skulle du pudse kontaktlinserne - det var da en klasse redning i første halvleg.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:17
Jeg savner stadig ikke VAR, og jeg ved ikke, om dommer-teamet egentlig gør det så dårligt. De får lov at gå til den, og det kommer sådant set også Pudel til gode overfor Steffensen. At Bomholt blev losset ned kunne de dog godt have fanget.
Uha, det var da næsten svært for Steffensen ikke at score på den dér! Hvad er det lige, der går galt i forsvaret i den aktion?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der er godt nok store forventninger til vores målmand, hvis en redning på et frit skud betragtes som pligt.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:20Måske skulle du pudse kontaktlinserne - det var da en klasse redning i første halvleg.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:17Jeg har kun set, da han greb en bold samt en fin pligt-redning i 1. halvleg.
Jeg gad godt se Skovgaard få nogle minutter i sådan en kamp.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg synes faktisk, det er befriende, at hun ikke giver de der svage straffespark. Og jeg havde også lidt svært ved at se noget fris på Bomholt før, men kan være kontaktlinserne, der skal pudses. Hvis man kan det.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Selvfølgelig. Han er hentet til at skulle spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:35Der er godt nok store forventninger til vores målmand, hvis en redning på et frit skud betragtes som pligt.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:20Måske skulle du pudse kontaktlinserne - det var da en klasse redning i første halvleg.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:17
Det har du så ikke. Fair nok.
Ædruelighedens stemme
Jo, selvfølgelig har jeg det, men ikke urealistiske forventninger som du tilsyneladende har. Fair nok.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:37Selvfølgelig. Han er hentet til at skulle spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:35Der er godt nok store forventninger til vores målmand, hvis en redning på et frit skud betragtes som pligt.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.
VI får i hvert tilfælde ikke brugt de styrker vi har og den her 4-3-3 er mere med til at udstille os vores svagheder netop at vi ikke har nogen udfordrende kanterbedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:29Jeg gad godt se os i en 4-4-2. Kelvin og ny stor stærk targetman vil være ret frækt.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:25Komplet enig.bedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:07Flere spillere er fejlplaceret, vi har ikke holdet til 4-3-3.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:05V Møller er fejlplaceret - han blir aldrig kant - måske 10er bag en angriber men han er jo klassisk 8er.
Den her kamp skal vindes
Vi spiller også meget med indlæg men indlæg til hvem? Kelvin John er faktisk god til mange ting men boksspiller blir han aldrig.
Men kunne også gå I en 4-2-3-1
Børsting - håpnes
som 2 6er
Bomholt - v.møller - kelvin John
Bomholt og kelvin med mere kant aktivitet og så en venstre benet på højre kant og modsat med kelvin samt Møller som 10er
Helenius som tagget man
Denne syns jeger mere balance i
Og vores hold mangler balance
MEN 4-3-3 er defineret i klubben og indført også af Sse og den skal spilles
Og så må man handle derefter - vi mangler midterforsvarer og kanter begge sider samt en 9er
Det er ikke på spillertyper ift 4-3-3 at rekruttering har fejlet. Det er på kvalitet.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:41VI får i hvert tilfælde ikke brugt de styrker vi har og den her 4-3-3 er mere med til at udstille os vores svagheder netop at vi ikke har nogen udfordrende kanterbedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:29Jeg gad godt se os i en 4-4-2. Kelvin og ny stor stærk targetman vil være ret frækt.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:25Komplet enig.bedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:07Flere spillere er fejlplaceret, vi har ikke holdet til 4-3-3.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:05V Møller er fejlplaceret - han blir aldrig kant - måske 10er bag en angriber men han er jo klassisk 8er.
Den her kamp skal vindes
Vi spiller også meget med indlæg men indlæg til hvem? Kelvin John er faktisk god til mange ting men boksspiller blir han aldrig.
Men kunne også gå I en 4-2-3-1
Børsting - håpnes
som 2 6er
Bomholt - v.møller - kelvin John
Bomholt og kelvin med mere kant aktivitet og så en venstre benet på højre kant og modsat med kelvin samt Møller som 10er
Helenius som tagget man
Denne syns jeger mere balance i
Og vores hold mangler balance
MEN 4-3-3 er defineret i klubben og indført også af Sse og den skal spilles
Og så må man handle derefter - vi mangler midterforsvarer og kanter begge sider samt en 9er
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det synes jeg jo så ikke. Redningen var fin, som jeg skrev.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:40Jo, selvfølgelig har jeg det, men ikke urealistiske forventninger som du tilsyneladende har. Fair nok.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:37Selvfølgelig. Han er hentet til at skulle spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:35Der er godt nok store forventninger til vores målmand, hvis en redning på et frit skud betragtes som pligt.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:31Ved at kalde det en pligtredning indikerer jeg, at det er en redning, som ikke bør anskues som noget ekstraordinært for en spiller, der er hentet til at spille superliga.AnyFellow skrev: ↑6. aug 2025, 20:27Ved at kalde det en pligtredning indikerer du, at det nærmest havde været et drop, hvis den ikke var blevet reddet.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:23
Jeg mener, at det er en redning, man kan forvente af en målmand, der har spillet superliga. Men ja, fin redning. Som jeg også skriver.
Og så kan du vist ikke koge mere suppe på den forventningshøne.
Ædruelighedens stemme
-
Dongdongwh0
- 2. div

Kæmpe rødt til Steffensen for at give markolli en skalde
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg tror hun har glemt linserne hjemme.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 20:36Jeg synes faktisk, det er befriende, at hun ikke giver de der svage straffespark. Og jeg havde også lidt svært ved at se noget fris på Bomholt før, men kan være kontaktlinserne, der skal pudses. Hvis man kan det.
Hader København!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Hvad fanden laver den dommer? Tag det dommerkort fra hende. Det er skandaløst det der. Makolli ligner en der venter på parkeringspladsen.
Okay, jeg trækker min ros af dommer-teamet tilbage. Det er satme til dumpekarakter at lade ham slippe afsted med det!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: