Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Talentløs lille amatør. Kæft hun er elendig. Hvis hun var født som mand havde hun ikke dømt denne kamp.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Kvindelige dommere skal ikke dømme herrefodbold. Den er ikke længere.
Det er sgudda ikke dem der sætter dommer på kampen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja det er generelt lavt niveau
Ahhh det er jeg ikke helt enig iBelwas skrev: ↑6. aug 2025, 20:43Det er ikke på spillertyper ift 4-3-3 at rekruttering har fejlet. Det er på kvalitet.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:41VI får i hvert tilfælde ikke brugt de styrker vi har og den her 4-3-3 er mere med til at udstille os vores svagheder netop at vi ikke har nogen udfordrende kanterbedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:29Jeg gad godt se os i en 4-4-2. Kelvin og ny stor stærk targetman vil være ret frækt.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:25Komplet enig.bedstefar skrev: ↑6. aug 2025, 20:07Flere spillere er fejlplaceret, vi har ikke holdet til 4-3-3.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 20:05
V Møller er fejlplaceret - han blir aldrig kant - måske 10er bag en angriber men han er jo klassisk 8er.
Holdet som hold er ikke bedre
End ikke i denne kamp kan Ross vise niveau
Bomholt - hmm han er jo ikke afgørende og kan ikke løfte det alene
Vi mangler da min 4 til start 11eren som min.
Den her kamp skal vindes
Men kusk ville stadig kunne bidrage med klogt og chanceskabende spil
Og her har man fejlet strategisk ved ikke at hente spillere til det system
Dette gjorde man heller ikke i sidste sæson
Vi spiller også meget med indlæg men indlæg til hvem? Kelvin John er faktisk god til mange ting men boksspiller blir han aldrig.
Men kunne også gå I en 4-2-3-1
Børsting - håpnes
som 2 6er
Bomholt - v.møller - kelvin John
Bomholt og kelvin med mere kant aktivitet og så en venstre benet på højre kant og modsat med kelvin samt Møller som 10er
Helenius som tagget man
Denne syns jeger mere balance i
Og vores hold mangler balance
MEN 4-3-3 er defineret i klubben og indført også af Sse og den skal spilles
Og så må man handle derefter - vi mangler midterforsvarer og kanter begge sider samt en 9er
Vi har i superligaen ikke haft en 6er eller en venstrebenet kantspiller som kan spille højrekanten
Vi har brugt Mathias j på højre kant og så har Ross fået massiv tid på kant og 9er
Vi har heller ikke haft en 9er
Vi har heller ikke haft en venstre back - der blev anvendt en højre benet
Ah, det passer nu ikke helt. Jeg ved ikke, om oplevelsen er anderledes på TV, men jeg har da oplevet en lang række hyldestsange til SSE 22 i løbet af kampen. Og jeg er helt sikker på, at opbakningen til SSE 22 når rekordhøjder i dette øjeblik
Det er da overhovedet ikke ligegyldigt med dommeren, så meget som hun har klodset i den de sidste 10. Overser et direkte rødt på Steffensen, dømmer pludseligt et straffe hun ikke har dømt hele kampen.
-
Dongdongwh0
- 2. div

DBU er woke. De elsker det lort.
------------------------------------------------
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
7,5 minuts overtid i en kamp uden VAR, hjertestop eller andet gejl... Jeg håber ikke der er ligeløn for dommere under DBU.
Hader København!
AaB kan nu simpelthen ikke engang vinde over et hold fra 2. div i en betydende kamp.
Skal man grine eller græde
Skal man grine eller græde
Straffesparket er naturligvis hårdt dømt men vi er simpelthen grotesk ringe til at forsvare en føring. Det er så enormt tydeligt at holdet går fuldstændig i stå og at man er så bange for at smide føringen, man stopper helt med at spille og gå efter den anden scoring. Vi inviterer til tilfældigheder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- MF issehoved
- 2. div

Jeg tør slet ikke tænke på, hvor enormt vi kan fucke det op hvis den går i straffe.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Selvfølgelig gør vi det. Men det er altså svært at bevare ro og overblik, når modstanderen må slå en til blods.Hanga skrev: ↑6. aug 2025, 20:56Straffesparket er naturligvis hårdt dømt men vi er simpelthen grotesk ringe til at forsvare en føring. Det er så enormt tydeligt at holdet går fuldstændig i stå og at man er så bange for at smide føringen, man stopper helt med at spille og gå efter den anden scoring. Vi inviterer til tilfældigheder.
Hader København!
De to sidstnævnte muligheder havde i det mindste været lidt sjove at se på.MF issehoved skrev: ↑6. aug 2025, 20:57Ikke et spørgsmål om dommer.
Men derimod et spørgsmål om trup sammensætning
De har fejlet big-time alt for længe. Jeg vil skide på om dommeren er kvinde, isbjørn eller en fugl
Det jeg mener er, hvis vores hold havde bare nogenlunde kvalitet, var vi aldrig kommet i problemer mod det her vendsyssel hold, som i øvrigt også er hamrende ringe. Føj hvor har SSE syltet hele truppen, det er skræmmende
Det er så vildt, at han slipper afsted med det.alithebeast skrev: ↑6. aug 2025, 20:58Selvfølgelig gør vi det. Men det er altså svært at bevare ro og overblik, når modstanderen må slå en til blods.Hanga skrev: ↑6. aug 2025, 20:56Straffesparket er naturligvis hårdt dømt men vi er simpelthen grotesk ringe til at forsvare en føring. Det er så enormt tydeligt at holdet går fuldstændig i stå og at man er så bange for at smide føringen, man stopper helt med at spille og gå efter den anden scoring. Vi inviterer til tilfældigheder.
Stop nu med det tuderi over dommeren! Så bliver det sku ikke pinligere!
Holdet har spillet helt horribelt imod en ringe modstander.
Det er sku lidt som frygtet med Højer. Samme DBU taktik som Wieghorst, med at spille den rundt og rundt uden nogen plan.
Vi bliver sku for nemme at spille imod med det lorte DBU koncept.
Holdet har spillet helt horribelt imod en ringe modstander.
Det er sku lidt som frygtet med Højer. Samme DBU taktik som Wieghorst, med at spille den rundt og rundt uden nogen plan.
Vi bliver sku for nemme at spille imod med det lorte DBU koncept.
- MF issehoved
- 2. div

AaB - er på vej ned... HELT NED