Pokalkamp Vendsyssel - AaB
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
DJ John to the rescue
Jeg holder kæft
Og ja, i har helt ret! Han har knoklet i dag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Sådan John
Haha...
Og så har John alt heldet...
Flot kæmpet.. Meget dårlig slutprodukt, men fortjent med lidt held..
Og så har John alt heldet...
Flot kæmpet.. Meget dårlig slutprodukt, men fortjent med lidt held..
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det var dejligt, der lige var nogen der kunne kritisere Kelvin John. Det er The Commentator's Curse med omvendt fortegn 
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Ah, se nu bare der. Strategien virker! Der er intet at bekymre sig forMephisto2 skrev: ↑6. aug 2025, 21:18Alt i AaB er “planer” og “målsætninger”. Det er jeg holdt op med at gå op i.Funky skrev: ↑6. aug 2025, 21:12Det er så også det, der er det erklærede mål for transfervinduet. Kom nu lige.Mephisto2 skrev: ↑6. aug 2025, 21:10Man kunne jo - bare rent teoretisk- prøve at have spillere, som kunne spille fodbold OG er over gymnasiealderen.
John og Clemmensen kommer til at huske hinanden fra denne kamp, uanset hvordan den ender.
Ej, dommeren er KOMPLET væk. Der bliver hevet tydeligt i armen på Bomholt i et fremløb. Hun er HELT tæt på. Intet. Ingen reaktion.
Ej, dommeren er KOMPLET væk. Der bliver hevet tydeligt i armen på Bomholt i et fremløb. Hun er HELT tæt på. Intet. Ingen reaktion.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Giv kelvin den venstre kant når Helenius er klar. Og så find en venstre benet til den højre kant.
Vi kan sagtens bruge hans fart på kanten
Kæft han knokler på i løbet af en kamp.
Vi kan sagtens bruge hans fart på kanten
Kæft han knokler på i løbet af en kamp.
-
R Rosenberg
- Allstar

Undskyld i øvrigt for denne. Heat of the moment, men under niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Altså, det vil være typisk AaB lige nu hvis Hjørring udligner igen
Han så ud som om han var færdig for idag, men så dukker han lige op og sparker den fint ind. Synes også han har gjort det han kan i dag, der ikke megen hjælp i det offensive.. men i det mindste scorer han
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg synes, hun var helt okay indtil ca 10 minutter før tid. Prisværdigt, at hun ikke dømte de der billige straffe til AaB.
Men så holdt den heller ikke længere.
Ædruelighedens stemme
Nøj en linje hun har lagt.
Dårlig dommer hun udstiller godt nok sig selv helt vildt i aften, håber det er sidste gang vi skal se på hende i den her sammenhæng.