Remark skrev: ↑8. aug 2025, 09:26
Nu vi er i gang med historieskrivningen:
Jeg mener den gamle ledelse med Fristrup og den dubiøse bestyrelse med navne som Mads-Peter Veilby og Anders Bjørnstrup, Helgstrands wing-man og en ringe ledelse med Bælum og Inge André står bag den første nedrykning. SSE22 har næppe anbefalet købene af Helenius, Thelander og Kasper Jørgensen, som blev finansieret af lån. Men måske de havde fat i Nico Mantl?
At samme bestyrelse så også anbefalede SSE, siger ligesom alt. Men at give SSE skylden for to nedrykninger, er alt andet lige historieforfalskning udfra de tilgængelige kilder
Men det gør den da. De var jo elendige. Og en bestyrelse anført af bonderøven Niels David Nielsen, der faldt helt på halen over sweet talk fra Hitzlsperger og "kloge ord" fra Peters, formodentlig akkompagneret af Bælum og hans opportunisme. Han havde næppe forudset, at han ville ryge på skafottet som én af de første.
Nedrykningen i 23 skyldtes da mestendels den flok narrehatte, og det var jo også derfor, at så mange af os hilste SSE22 velkomne med åbne arme.
Jeg opponerer blot mod, at tysken skal frikendes for det femtedårligste regnskab i klubbens historie (23), når nu de også året efter præsterede det fjerdestørste (24). Begge kun overgået at vanvidsperioden med Søndergaard ved roret for 14-16 år siden.
Så er det bare, at jeg har svært ved at få øje på, at alt var lort før, når det reelt kun var mere lort under den treårige periode 9-11. Og dengang spillede vi i det mindste superliga og snuppede et mesterskab og en pokaltitel 3 år efter. Det gør vi næppe om 3 år.