Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Re: Sports excellence 22

Indlæg af DenSataniskeHest » 8. aug 2025, 16:41

R Rosenberg skrev:
8. aug 2025, 16:32
AaBager skrev:
8. aug 2025, 14:40
FlæskeFrank skrev:
8. aug 2025, 12:39
Jeg har ikke sarte ører, men træt af de hysteriske capslock indlæg om, at alt er lort.
@AaBager kan du finde et af dine tidligere indlæg, hvor du angiveligt var negativ om SSE indtoget. Du må have rigelig at tage af...
Nej, men du velkommen til at se mine indlæg igennem, så tror jeg du bliver bekræftet i, at hvad jeg påstår er sandt.

Så vil jeg samtidig gå alle andres indlæg igennem, for at få bekræftet din påstand, at den generelle holdning var positiv over for SSE.

Vi kan skrives ved igen, når vi hver især er færdige.
Jeg tror nogle relativt få var pænt skeptiske, mens de fleste var meget optimistiske, herunder undertegnede.
Det var nok, indtil vi begyndte at se, hvad det var for spillere, de hentede, så gik det lige så stille over. Og som kom alt det andet lort oveni.

Optimismen var for mange, tror jeg, fordi man netop var ved at brække sig over, at de klub bare blev kørt elendigt år efter år. Man troede virkelig, at nu sker der noget. Og man var sikker på, at det i hvert fald ikke kunne blive værre. Men det kunne det så...
Og jeg troede alle havde lært af Esbjerg

Pontoppi
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 8. aug 2025, 16:49

Dongdongwh0 skrev:
8. aug 2025, 11:38
Pontoppi er som ny bruger med 200 indlæg på en måned jo blevet sendt herind af ledelsen for at tale SSE22's sag. Det er et beskidt trick men vores egen fangruppering bruger jo også hvad de har af diverse skyts. Det handler om narrativet.

Inden folk spørger "Tror du selv på at en ledelse vil gøre dette"... Ja det er set utallige gange før, specielt på aktieinvestor fora'er.. og behøver jeg nævne Brøndby's Oscar?
lige som man troede bunden var nået med brugere der dedikere hele indlæg til at svine min stavning og grammatik til…. :thumbsdown:

besættelsen af at jagte alle der ikke banker løs på sse er dissideret ulækker.

hvad blev der af at respekterer andres ret til en anden holdning?
hjertet i nord :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 8. aug 2025, 17:53

DenSataniskeHest skrev:
8. aug 2025, 16:41
AaBager skrev:
FlæskeFrank skrev:
Jeg har ikke sarte ører, men træt af de hysteriske capslock indlæg om, at alt er lort.
@AaBager kan du finde et af dine tidligere indlæg, hvor du angiveligt var negativ om SSE indtoget. Du må have rigelig at tage af...
Nej, men du velkommen til at se mine indlæg igennem, så tror jeg du bliver bekræftet i, at hvad jeg påstår er sandt.

Så vil jeg samtidig gå alle andres indlæg igennem, for at få bekræftet din påstand, at den generelle holdning var positiv over for SSE.

Jeg var posetiv fordi der gik rygter om 150-200m da det kom frem det var små penge så røg det meste af mit håb men satsede på de havde styr på deres know how som der blev snakket om, det havde de så heller ikke.. Men det hjælper ikke at få dem ud hvis det bare bliver de samme ide løse ejere som før..
De 'samme ideløse ejere som før' kunne dog i det mindste prale af at spille superliga, og at have været det eneste af to hold, der havde spillet superliga uafbrudt, siden turneringens begyndelse.

At de ikke var gode NOK, er en helt anden sag. Men de trumfer dog stadig SSE22 på alle parametre, herunder økonomi og sportslige resultater.
Ædruelighedens stemme

Bombommelom
2. div
2. div
Favoritspiller: Kosten

Indlæg af Bombommelom » 8. aug 2025, 19:02

MF issehoved skrev:
8. aug 2025, 18:49
Pontoppi skrev:
8. aug 2025, 16:49
Dongdongwh0 skrev:
Pontoppi er som ny bruger med 200 indlæg på en måned jo blevet sendt herind af ledelsen for at tale SSE22's sag. Det er et beskidt trick men vores egen fangruppering bruger jo også hvad de har af diverse skyts. Det handler om narrativet.

Inden folk spørger "Tror du selv på at en ledelse vil gøre dette"... Ja det er set utallige gange før, specielt på aktieinvestor fora'er.. og behøver jeg nævne Brøndby's Oscar?
lige som man troede bunden var nået med brugere der dedikere hele indlæg til at svine min stavning og grammatik til…. :thumbsdown:

Så godt der var en der skrev du var lig med en anden profil - og det indrømmer du nu. StærkT
Nu er det bestemt ikke for at forsvare SSE's "Fanboy No. 1", men jeg kan altså ikke se, at han skulle have indrømmet noget som helst.

DenGamleMand
1. div
1. div

Indlæg af DenGamleMand » 8. aug 2025, 20:00

Niveauet herinden er efterhånden lavere end det AaB leverer på banen.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold

Indlæg af emenike » 8. aug 2025, 20:20

DenGamleMand skrev:
8. aug 2025, 20:00
Niveauet herinden er efterhånden lavere end det AaB leverer på banen.
Vi fans trænger sgu bare snart til nogle sejre og positive AaB oplevelser. Det kan jo mærkes i kroppen, i byen og i debatten, at alle dårligdommene og frustrationerne bare bliver ved med at tiltage i takt med at skuffelserne fortsætter på og udenfor banen.

Det er snart et helt kalenderår siden at jeg som sæsonkortholder har været vidne til en hjemmebanesejr, det kan altså bare mærkes helt nede i maven og gør mig oprigtigt trist.

Vi skal se nogle signaler og handling fra ledelsen om at villigheden og ambitionerne reelt ER til stede, noget der ellers har været en total mangelvare mens SSE har haft nøglerne. Jeg er positiv stemt (omend det godt nok tog lang tid) over Højer og Møller der kommer til, men truppen har ikke set de tilføjelser der indgyder særlig mange forhåbninger endnu.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 8. aug 2025, 20:34

Det er åbenbart svært at forstå for en række brugere, så den kommer lige som sidste advarsel inden der ryger potentielle advarsler eller mere afsted.

Vi vil ikke se anklager, insinuation eller spekulationer omkring andre brugerprofiler herinde, ejheller om de skulle være nuværende eller tidligere AaB-ansatte.

Samtidig skal vi også henstille til ikke at rende rundt i samtlige tråde herinde og lave nærmest identiske indlæg omkring en specifik holdning man har. Der forventes det at man holder sig til de respektive tråde, og/eller byder ind med noget nyt.

/Juntaen

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 8. aug 2025, 20:47

MF issehoved skrev:
Pontoppi skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Så godt der var en der skrev du var lig med en anden profil - og det indrømmer du nu. StærkT

Skulle vi ikke lige hæve niveauet lidt tak..godt nok har du ikke mange indlæg bag dig herinde, men den debatstil her er ikke værdig. Advarsler er givet, så ret nu bare ind og opfør jer ordentligt herinde.

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 8. aug 2025, 21:16

MF issehoved skrev:
Pontoppi skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Tag nu det der debatniveau tilbage til folkeskolen. Det er så trættende…

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 8. aug 2025, 23:00

AaBager skrev:
8. aug 2025, 10:00
le Cid skrev:
8. aug 2025, 09:49
AaBager skrev:
8. aug 2025, 08:41
Heldigvis var vi nogen der så katastrofen komme og talte imod SSEprojektet fra dag 1.
Det var virkelig heldigt - hvad skulle vi eller have gjort nu?
Et lille tip til fremme af god debatskik: læs hvad jeg svarer på, i stedet for et hive et citat ud af kontekst.
Jeg har bare meget let ved at kaste lidt op i munden over folk, der har behov for at sige "heldigvis vidste jeg bedre".
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar

Indlæg af DenSataniskeHest » 9. aug 2025, 10:04

R Rosenberg skrev:
8. aug 2025, 17:53
DenSataniskeHest skrev:
8. aug 2025, 16:41
AaBager skrev:
FlæskeFrank skrev:

Jeg var posetiv fordi der gik rygter om 150-200m da det kom frem det var små penge så røg det meste af mit håb men satsede på de havde styr på deres know how som der blev snakket om, det havde de så heller ikke.. Men det hjælper ikke at få dem ud hvis det bare bliver de samme ide løse ejere som før..
De 'samme ideløse ejere som før' kunne dog i det mindste prale af at spille superliga, og at have været det eneste af to hold, der havde spillet superliga uafbrudt, siden turneringens begyndelse.

At de ikke var gode NOK, er en helt anden sag. Men de trumfer dog stadig SSE22 på alle parametre, herunder økonomi og sportslige resultater.
Korrekt men da vi ansatte Inge og slog store planer op omkring akademi osv men man havde brug for mere kapital gad ingen betale mere. Det satte en kæmpe bremse i de planer man havde ansat Inge på. Det glemmer mange her inde, ingen lokale ville holde AaB kørende.. Økonomisk.. Men jeg er da bestemt ikke imponeret af sse22 og jeg er skuffet af deres fodbold faglighed er så dårlig

Pontoppi
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 9. aug 2025, 10:20

DenSataniskeHest skrev:
9. aug 2025, 10:04
Det glemmer mange her inde, ingen lokale ville holde AaB kørende.. Økonomisk..
transfer lånet på de 15 mio (som alle regner ind som del af 60 mio kr. sse gik ind med) er i øvrigt givet af de nye lokale investorer sse havde med ifølge regnskabet….

de penge lokale investorer ikke ville lægge tidligere blev derfor kun aktiveret fordi der kom nyt ejer skab.
det siger lidt om at troværdigheden var helt i bund hos den gamle bestyrelse :thumbsdown:

de lokale investorer rumstere nok også stadig i baggrunden ifht opkøb
kan man da håbe….
men det lader godt nok til at der er mange modsatinteresser når man også tænker på klaphatten saabye - jens R.-gruppen osv
hjertet i nord :aabfan:

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar

Indlæg af DenSataniskeHest » 9. aug 2025, 11:18

Pontoppi skrev:
9. aug 2025, 10:20
DenSataniskeHest skrev:
transfer lånet på de 15 mio (som alle regner ind som del af 60 mio kr. sse gik ind med) er i øvrigt givet af de nye lokale investorer sse havde med ifølge regnskabet….

de penge lokale investorer ikke ville lægge tidligere blev derfor kun aktiveret fordi der kom nyt ejer skab.
det siger lidt om at troværdigheden var helt i bund hos den gamle bestyrelse :thumbsdown:

kan man da håbe….
men det lader godt nok til at der er mange modsatinteresser når man også tænker på klaphatten saabye - jens R.-gruppen osv
Jeg hørte for nogle mdr siden at man stadig snakkede med nogle lokale om at købe klubben tilbage, men har intet hørt i måneder, så tror den del er død.. Der er ingen lokale investore der har lyt til at bruge de penge der skal, for at klubben kan blive en top klub hurtigt, og ingen har lysten til at tage det lange seje træk.. selv torr jeg dog at rykker AaB ikke op i første forsøg igen, så står den på endnu mere besparelse og så skal man nok nærmere kæmpe om ikke at rykke ned i 2 div...

Raptorr
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af Raptorr » 9. aug 2025, 12:47

DenSataniskeHest skrev:
9. aug 2025, 11:18
Pontoppi skrev:
DenSataniskeHest skrev:

kan man da håbe….
Jeg hørte for nogle mdr siden at man stadig snakkede med nogle lokale om at købe klubben tilbage, men har intet hørt i måneder, så tror den del er død.. Der er ingen lokale investore der har lyt til at bruge de penge der skal, for at klubben kan blive en top klub hurtigt, og ingen har lysten til at tage det lange seje træk.. selv torr jeg dog at rykker AaB ikke op i første forsøg igen, så står den på endnu mere besparelse og så skal man nok nærmere kæmpe om ikke at rykke ned i 2 div...
Det afgørende for mig bliver den resterende del af transfervinduet, altså om vi får tilstrækkelig kvalitet ind. Jeg er forsigtig optimist, men det skyldes ene og alene, at jeg tror bestyrelsen må have "givet løfter" om forstærkning af truppen i en eller anden grad for at få Møller og Højer ind. Men jeg er blevet skuffet før, så lad os se. Så venter jeg gerne med ejeskabsdelen, da der ikke ser ud til at være oplagte alternativer nu.

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 9. aug 2025, 12:50

DenSataniskeHest skrev:
9. aug 2025, 11:18
Pontoppi skrev:
DenSataniskeHest skrev:

kan man da håbe….
Jeg spurgte på livebloggen i kampen mod Vendsyssel og den skulle ikke være død - altså der er stadig noget i gang, men det sker hverken i morgen eller på torsdag.

RufusTheDog
2. div
2. div

Indlæg af RufusTheDog » 9. aug 2025, 15:11

Numsebums skrev:
8. aug 2025, 07:11
Set på tegnsætning og formulering
Så er pontoppi og tegner en og samme person.🤢
Man kan godt set der er mange nye brugere herinde.
Tegner er et kendt ansigt og respekteret af alle, han sidder helt sikkert ikke og gemmer sig bag en falsk profil.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 9. aug 2025, 15:59

RufusTheDog skrev:
9. aug 2025, 15:11
Numsebums skrev:
8. aug 2025, 07:11
Set på tegnsætning og formulering
Så er pontoppi og tegner en og samme person.🤢
Man kan godt set der er mange nye brugere herinde.
Tegner er et kendt ansigt og respekteret af alle, han sidder helt sikkert ikke og gemmer sig bag en falsk profil.
Det ville være tvivlsomt - og næppe heller verdens største fan af tyskernes arbejde.
Ædruelighedens stemme

AaBager
1. div
1. div
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af AaBager » 10. aug 2025, 09:39

le Cid skrev:
8. aug 2025, 23:00
AaBager skrev:
8. aug 2025, 10:00
le Cid skrev:
8. aug 2025, 09:49
AaBager skrev:
8. aug 2025, 08:41
Heldigvis var vi nogen der så katastrofen komme og talte imod SSEprojektet fra dag 1.
Det var virkelig heldigt - hvad skulle vi eller have gjort nu?
Et lille tip til fremme af god debatskik: læs hvad jeg svarer på, i stedet for et hive et citat ud af kontekst.
Jeg har bare meget let ved at kaste lidt op i munden over folk, der har behov for at sige "heldigvis vidste jeg bedre".
...og jeg kaster op, når jeg debatterer med folk der hiver et citat ud af kontekst, uden at forholde sig til den helhed, citatetet stammer fra.
Legaliser pyro!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 10. aug 2025, 15:51

Mediano har lavet et nyt afsnit i dere betalingskanal om SSE.

Er der nogen der har hørt det som kan berette om de kommer med noget nyt?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

2009aLYH
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Jens Jessen

Indlæg af 2009aLYH » 10. aug 2025, 16:31

Forza skrev:
10. aug 2025, 15:51
Mediano har lavet et nyt afsnit i dere betalingskanal om SSE.

Er der nogen der har hørt det som kan berette om de kommer med noget nyt?
Jeg siger det sædvanlige vrøvl

Besvar