HB Køge - AaB den 10. august
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Vi mangler seriøst en venstreback med fart. Marc Nielsen bliver aldrig god nok. Desværre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
AlbertE skrev: ↑10. aug 2025, 16:14De er der jeg kan godt hører dem, men der nok noget med placering af mikrofoner og fans osv mindes også det ofte var ringe sidst vi var nede i 1 div. det nok bare sådan det er hernede på 2 klasse vi bliver jo ikke engang vist i TV.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑10. aug 2025, 16:12Lyden er ihvertfald speciel. Det samme kan man sige om de "tribuner" man kan se. Hvad er det med alle de papkasser bag AaB's mål ser sygt rodet ud?
PohlErDenNyeAugo skrev: ↑10. aug 2025, 16:12Lyden er ihvertfald speciel. Det samme kan man sige om de "tribuner" man kan se. Hvad er det med alle de papkasser bag AaB's mål ser sygt rodet ud?
Ser ud som at de er ved at sætte sæder op, og det er nok de kasser, som de kommer i..
Dem gad folkene sgu ikke lige sætte væk i fredags, da de gik på weekend.. De skal jo bruge dem igen i morgen
Satme et trist syn hahaDalbjerg skrev: ↑10. aug 2025, 16:16PohlErDenNyeAugo skrev: ↑10. aug 2025, 16:12Lyden er ihvertfald speciel. Det samme kan man sige om de "tribuner" man kan se. Hvad er det med alle de papkasser bag AaB's mål ser sygt rodet ud?
Ser ud som at de er ved at sætte sæder op, og det er nok de kasser, som de kommer i..
Dem gad folkene sgu ikke lige sætte væk i fredags, da de gik på weekend.. De skal jo bruge dem igen i morgen![]()
Du er jo reelt ikke uenig..martinaalborg skrev: ↑10. aug 2025, 16:13
UENIG!..
Pohl var i en klasse for sig.... håbløs fodboldspiller.
Kevin skal nok slå igennem i år
Men du tror bare i længden, at John udvikler sig til mere end at være en Pohl..
Men jeg håber da, at du får ret..
Jeg synes bestemt heller ikke han skal afskrives.. Han har farten og næsen..
Men slutproduktet skal puttes på..
Horribel fodboldkamp indtil videre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Müller med nogle gode redninger ind til videre 
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Pohl var også skades ramt. Synd det aldrig blev til mere for ham, han havde da bestemt nogle spidskompetencer.Dalbjerg skrev: ↑10. aug 2025, 16:18Du er jo reelt ikke uenig..martinaalborg skrev: ↑10. aug 2025, 16:13
UENIG!..
Pohl var i en klasse for sig.... håbløs fodboldspiller.
Kevin skal nok slå igennem i år
Men du tror bare i længden, at John udvikler sig til mere end at være en Pohl..
Men jeg håber da, at du får ret..
Jeg synes bestemt heller ikke han skal afskrives.. Han har farten og næsen..
Men slutproduktet skal puttes på..
Kan ikke se lige så mange spidskompetencer hos John. Håber dog det bliver godt med ham.
Vigtig redning af müller
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det er fuldstændig forfærdeligt at se på. Der skal et mindre mirakel til, hvis vi skal rende med de tre.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
AaB-afsnittet er proppet. Men der er ikke capo på - og stemningen er halvdårlig, også fordi en del fans er trætte af et stort “SSE22 raus”-flag, der blokerer en del for udsynet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er helt vildt, hvor lang tid det tager at lave er godt hold, men hvor hurtigt man kan skabe et virkelig ringe.
Ædruelighedens stemme
Historisk ringeR Rosenberg skrev: ↑10. aug 2025, 16:27Det er helt vildt, hvor lang tid det tager at lave er godt hold, men hvor hurtigt man kan skabe et virkelig ringe.
Ligner igen igen at vi spiller helt uden plan, men måske det bare er fordi holdet ikke er bedre.
Jeg bliver aldrig fan af John som spidsangriber.
Jeg bliver aldrig fan af John som spidsangriber.
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Vi har godt nok set skidt ud. Heldigt vi ikke er bagud. Forsvaret ser skrøbeligt ud, nervøs hvergang de tæt på feltet. Omvendt kommer vi slet ikke op til deres felt.
Jo vist, men jeg synes nu, at AaB har arbejdet på det sidste i adskillige år.R Rosenberg skrev: ↑10. aug 2025, 16:27Det er helt vildt, hvor lang tid det tager at lave er godt hold, men hvor hurtigt man kan skabe et virkelig ringe.
Det er en lige så trist kamp som rammerne.AlbertE skrev: ↑10. aug 2025, 16:28Historisk ringeR Rosenberg skrev: ↑10. aug 2025, 16:27Det er helt vildt, hvor lang tid det tager at lave er godt hold, men hvor hurtigt man kan skabe et virkelig ringe.
Er vi i undertal?
HB Køge er lige så dårlige på bolden, men man sidder klart med fornemmelsen, at de er tættere på et mål. Og vi overlader bare alt initiativ pt.
Det kommer til at tage mange millioner eller flere sæsoner med kontinuitet, før vi bliver et fodboldhold igen.