Hvis det er på den hylde vi har hentet ind fra indtil videre, så er det bedre at lade væreRaptorr skrev: ↑10. aug 2025, 16:44Måske er jeg naiv, men jeg tror, at to (eller bedre tre) kvalitetsspillere kan gøre en stor forskel for holdet.
HB Køge - AaB den 10. august
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HB Køge - AaB den 10. august
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
det har været dyrt med filosofien om at fortsætte forbrug og budgetterer med 30 mio kr fugle på taget…. så løber man tør for penge
jeg så gerne at AaB havde holdt lavere spiller budget over tid de sidste 10-15 år og så med knap så stor udsving
af en eller anden grund er fodbold klubber altid bange for at fortælle sandheden om at det kræver langt sejt træk at udvikle sig
også økonomisk
der er ingen nemme genveje i den her verden
nå hold den så lige i 2 halvleg
hjertet i nord 
Tydeligt at målet gav spillerne lidt luft. Forhåbentlig kan vi lige prikke den ind en gang mere så man i en slutfase af kampen ikke skal stå nede og parere igen, det har vi ikke gode erfaringer med.
Ærgerligt Møller brænder den store chance til sidst.
John er den nye Mbappe.
Ærgerligt Møller brænder den store chance til sidst.
John er den nye Mbappe.
Godt mål af John på et fremragende indlæg af Marc Nielsen.
Derudover er det jo ufatteligt vi er foran, vi spiller simpelthen pivringe og jeg ser ingen fremgang i spillestil eller noget der bare ligner. Jeg er klar over det er det samme dårlige hold, men HB Køge spiller jo fint fodbold med på papiret et noget ringere hold.
Derudover er det jo ufatteligt vi er foran, vi spiller simpelthen pivringe og jeg ser ingen fremgang i spillestil eller noget der bare ligner. Jeg er klar over det er det samme dårlige hold, men HB Køge spiller jo fint fodbold med på papiret et noget ringere hold.
Kan vi prøve at holde en kamptråd uden at snakke om spillerbudgetter over de seneste 15 år?Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 16:50det har været dyrt med filosofien om at fortsætte forbrug og budgetterer med 30 mio kr fugle på taget…. så løber man tør for penge
jeg så gerne at AaB havde holdt lavere spiller budget over tid de sidste 10-15 år og så med knap så stor udsving
af en eller anden grund er fodbold klubber altid bange for at fortælle sandheden om at det kræver langt sejt træk at udvikle sig
også økonomisk
En rigtig vigtig føring. Vi har ikke været bedst de første 30 minutter, men vi kom efter det i sidste tredjedel af halvlegen. Det vil nok betegnes som en ufortjent føring fordelt på spil og chancer.
Sidder og læser, at mange vil have Marc N af vejen, men i starten af kampen lavede han jo også et super godt indlæg, som desværre forvaltedes ringe. I samme ombæring skriver nogle at John også er ringe. Så assisterer den ene til den anden, og vi går til pause foran. Noget jeg ikke husker vi har været i en kamp i lang tid. Har vi måske.
Fint vi er foran, og kan tanke selvtillid, nu skal vi bare forvalte det godt. Kan vi ikke godt lade være med at tale mega meget ned om de spillere som vi har? vores trup er måske 17 mand stor nu, hvis man ser bort fra u19.spillere, som træner med mv. Vi har behov for noget med høj kvalitet, som Højer taler om, og som så understøtter Tuxen Boll fornyeligt i Ripodsten - Vi kan jo ikke rigtigt sidde og bitche over eksisterende spillermateriale, når John faktisk har været hæderlig i de sidste 2-3 kampe, mens Marc N selvfølgelig er svingende, så har han altså lige leveret en assist. Og ja defensivt er der plads til forbedringer, men vi har satme ikke mange at erstatte ham med f.eks.
Sidder og læser, at mange vil have Marc N af vejen, men i starten af kampen lavede han jo også et super godt indlæg, som desværre forvaltedes ringe. I samme ombæring skriver nogle at John også er ringe. Så assisterer den ene til den anden, og vi går til pause foran. Noget jeg ikke husker vi har været i en kamp i lang tid. Har vi måske.
Fint vi er foran, og kan tanke selvtillid, nu skal vi bare forvalte det godt. Kan vi ikke godt lade være med at tale mega meget ned om de spillere som vi har? vores trup er måske 17 mand stor nu, hvis man ser bort fra u19.spillere, som træner med mv. Vi har behov for noget med høj kvalitet, som Højer taler om, og som så understøtter Tuxen Boll fornyeligt i Ripodsten - Vi kan jo ikke rigtigt sidde og bitche over eksisterende spillermateriale, når John faktisk har været hæderlig i de sidste 2-3 kampe, mens Marc N selvfølgelig er svingende, så har han altså lige leveret en assist. Og ja defensivt er der plads til forbedringer, men vi har satme ikke mange at erstatte ham med f.eks.
Enig. Jeg tror jeg skimmede 200 indlæg af Pontoppi, hvor de fleste handler om fortiden. Jeg fatter ikke den agenda.emenike skrev: ↑10. aug 2025, 16:53Kan vi prøve at holde en kamptråd uden at snakke om spillerbudgetter over de seneste 15 år?Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 16:50det har været dyrt med filosofien om at fortsætte forbrug og budgetterer med 30 mio kr fugle på taget…. så løber man tør for penge
også økonomisk
Han må gerne lave en Bassogog og brænde banen af til Africa Cup of Nations i dec/jan.Bombommelom skrev: ↑10. aug 2025, 16:44John er AaB's klart vigtigste spiller i øjeblikket. Hvis han bare fik bedre service, ville han måske kunne brænde ligaen af.
Det lyder til at man endnu engang ikke går glip af meget der er værd at se på, når man er uden Viaplay.
Det positive er naturligvis at vi fører trods de mange beskeder om elendigt spil. Nu håber jeg bare at vi lukker kampen så vi ikke skal ud i det nervepirrende til sidst som plejer at gå galt.
Det positive er naturligvis at vi fører trods de mange beskeder om elendigt spil. Nu håber jeg bare at vi lukker kampen så vi ikke skal ud i det nervepirrende til sidst som plejer at gå galt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Svært at være imponeret over vores præstation. Men hatten af for Kelvin John. Vel en af de eneste med spidskompetencer. Mange har været efter Marc Nielsen, men han har alligevel indledt sæsonen med mål og assists.
Håber virkelig på en ekstra kasse oppe foran - for ellers tror jeg ikke den holder hjem.
Håber virkelig på en ekstra kasse oppe foran - for ellers tror jeg ikke den holder hjem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ja, nu skal de "bare" lære ham at dække op, for han har en lækker venstre fod.Forza skrev: ↑10. aug 2025, 16:59Svært at være imponeret over vores præstation. Men hatten af for Kelvin John. Vel en af de eneste med spidskompetencer. Mange har været efter Marc Nielsen, men han har alligevel indledt sæsonen med mål og assists.
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
For guds skyld nej. Hvis han bliver solgt er holdet helt drænet for offensivt talent, og vi ved udmærket, at selv et kæmpe salg ikke vil udløse andet end håndører i transferbudget, så AaB vil døje med at finde en egnet afløser. (Og nej, det er ikke hverken Lynges, Gaardes, Bælums eller andre fra fortidens skyld. Klubben har det ejerskab og den ledelse, som den nu engang har, og den har ansvaret for de tåbelige beslutninger der træffes i forhold til truppens sammensætning.)Raptorr skrev: ↑10. aug 2025, 16:55Han må gerne lave en Bassogog og brænde banen af til Africa Cup of Nations i dec/jan.Bombommelom skrev: ↑10. aug 2025, 16:44John er AaB's klart vigtigste spiller i øjeblikket. Hvis han bare fik bedre service, ville han måske kunne brænde ligaen af.
Bare nu ikke Vincent Müller bliver påvirket af alt larmen fra de 40 mennesker bag hans mål. En ren heksekeddel sammenlignet med papkasserne.
-
Alpa Chino
- Superliga

Har Müller nogensinde grebet et hjørnespark?
Altså hvad vil vi? Stå lavt? I så fald er vi virkelige dårlige til det, de spiller uden om os så nemt som ingenting.
Nej du går sku ikke glip af noget der er kønt og se på, det er ikke en særlig seværdig fodboldkamp..Hanga skrev: ↑10. aug 2025, 16:57Det lyder til at man endnu engang ikke går glip af meget der er værd at se på, når man er uden Viaplay.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg savner struktur og organisation og en plan..
og.. og..
og.. og..
-
Dongdongwh0
- 2. div

Det brænder på..