HB Køge - AaB den 10. august
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Synd den ikke lige gik ind det Helenius hovedstød!
-
Alpa Chino
- Superliga

Vildt tilbageløb af Håpnes
Mja, jeg ville foretrække Håpnes på den plads, man har rykket Bomholt ned på, til at begynde med.
Derudover må man bare regne med, at uanset table of justice og alt muligt, så får alle modstandere lige 10% mere mod os.
Helenius har allerede tydeligt vist, hvordan han kan blive et boost af vores offensiv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
0,67 - 1,76 siger xg….
hb Køge skabte mange chancer i første hjemmekamp og var 10 mand meget længe i anden….
et meget ungt hold men bestemt et af de ringere i rækken
hjertet i nord 
Så der sku rød billet til brøndby svinet haha

-
R Rosenberg
- Allstar

Så røg Mike Jensen ud på direkte rødt. Tak for det, han har også været træls for os.
God tackling af Fisse Mike.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Så vildere ud end det egentlig var
Jeg tror stadig vi skal score igen. Vi kan stadig ikke forsvare en skid hjem.
Han springer ind med begge ben, fødderne ikke nede ved jorden - men heller ikke med knopperne forrest.
Det kan vist ikke gå galt nu. Det er meget tiltrængt med en sejr og 3 point.
Haha nu troller du.
Personligt var det nu jeg spillede uafgjort på liveodds hvis jeg havde en bruger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dongdongwh0
- 2. div

Er vi der hvor Marc N er man of the match ?
Man kan sige til hans forsvar at han er kastebold ift hvor han spiller JassonMartino1 skrev: ↑10. aug 2025, 17:32Synes ellers du plejer at tale Jasson op. Men ellers jeg enig omkring Håpnes og Bomholtinho.baresi skrev: ↑10. aug 2025, 17:29Han er piv ring mand - han jernet rundt men udenfor og mister e t hav af bolde
Men det jo holdets kvalitet pr. Der mangler bare kvalitet specielt til den her formation
Vi har lige præcis ingen kanter
I øvrigt er jeg ikke helt fan af at man har byttet håpnes og Bomholt så Bomholt er fast 6er og håpnes 8er.
Forstår godt ham er super bold sikker Bomholt
Men vibrator brug for håpnes arbejdsiver på den 6er og Bomholts kreative hjerne på 8eren.
Men shit vi mangler kanter
Til gengæld syns jeg makolli stille og roligt viser liget potentiale
Jeg har ikke afskrevet Jasson endnu under den rette ledelse er han en fin 1.div spiller tror jeg.
Jeg er med på at Maarup spiller fordi han skal give noget fysik på Marc N indlæg fra venstre, men jeg synes de skal prøve Diagne derude snart og så Bonde ind i stedet for Jasson.
Men hans omgang med bolden er for ringe
Han arbejdsiver fejler aldrig noget
Altså Maarup er indskifter enig. Diagne kunne man godt teste på den højre kant men hans bundniveau er heller iiiw for godt. Men man kunne fint prøve
Men Helenius som 9er og kelvin som venstre kant kunne jeg sagtens se
-
Alpa Chino
- Superliga