Låst bruger?

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Sille2
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 11. aug 2025, 15:57
Favoritspiller: Nummer Ib

Låst bruger?

Indlæg af Sille2 » 11. aug 2025, 16:00

Hej

Aner ikke hvordan jeg kan løse det, men min originale bruger herinde er umuligt at få låst op. Jeg kan ikke huske koden og kan ikke få den gendannet, der kommer simpelthen ikke nogen gendannelsesmail, har kigget overalt. Og ja det er den rigtige mailadresse jeg giver.

Hvad dælen gør man så?

Min gamle bruger var Sille, og den vil jeg da helst bruge.

Hjææælp

Sille2
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 11. aug 2025, 15:57
Favoritspiller: Nummer Ib

Re: Låst bruger?

Indlæg af Sille2 » 19. aug 2025, 15:31

Er der ingen teknisk hjælp at hente herinde? :thumbsdown:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12536
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Låst bruger?

Indlæg af jonas386 » 19. aug 2025, 16:48

Nu testede jeg det lige selv, og man får rigtigt nok ikke nogen mail. Prøvede både forskellige browsers og incognito og to forskelige enheder.

Har du evt. en gammel telefon liggende et sted hvor du har været logget ind? Så kan du gå ind i "manage passwords" (i hvert fald på chrome), og derefter se dine gemte passwords og brugerprofiler.

Google påstår i øvrigt at admin kan ændre brugeres kodeord, men når jeg lige googler rundt ligner det, at det har været et problem for phpBB boards i noget tid at brugere har udfordringer med at nulstille kodeord.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sille2
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 11. aug 2025, 15:57
Favoritspiller: Nummer Ib

Re: Låst bruger?

Indlæg af Sille2 » 19. aug 2025, 20:50

jonas386 skrev:
19. aug 2025, 16:48
Nu testede jeg det lige selv, og man får rigtigt nok ikke nogen mail. Prøvede både forskellige browsers og incognito og to forskelige enheder.

Har du evt. en gammel telefon liggende et sted hvor du har været logget ind? Så kan du gå ind i "manage passwords" (i hvert fald på chrome), og derefter se dine gemte passwords og brugerprofiler.

Google påstår i øvrigt at admin kan ændre brugeres kodeord, men når jeg lige googler rundt ligner det, at det har været et problem for phpBB boards i noget tid at brugere har udfordringer med at nulstille kodeord.
Tak Jonas. Nææ har ikke nogen gammel mobil i gemmerne. Må håbe på et mirakel, havde også kun den gamle profil i 20 år 😅

Besvar