HB Køge - AaB den 10. august
- YentotreKaffe
- 2. div

Re: HB Køge - AaB den 10. august
Rigtigt fint fra flere i dag.
Synes Helenius sad lidt ekstra tid efter slutfløjtet, håber sgu han er 100%. Han var vores klart bedste i foråret og spiller med hjertet
Synes Helenius sad lidt ekstra tid efter slutfløjtet, håber sgu han er 100%. Han var vores klart bedste i foråret og spiller med hjertet
Han nåede at vise, hvad han kan bidrage med. Han må meget gerne blive helt klar hurtigt.YentotreKaffe skrev: ↑10. aug 2025, 19:49Rigtigt fint fra flere i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det giver en ekstra dimension til vores offensiv, at vi ikke udelukkende skal leve af Johns hurtighedFunky skrev: ↑10. aug 2025, 19:53Han nåede at vise, hvad han kan bidrage med. Han må meget gerne blive helt klar hurtigt.YentotreKaffe skrev: ↑10. aug 2025, 19:49Rigtigt fint fra flere i dag.
Helenius fik bare trådt støvlen af.
Men han skal bygges roligt op. Så måske 20-25 minutter mod Horsens vil være næste skrkdt
Men han skal bygges roligt op. Så måske 20-25 minutter mod Horsens vil være næste skrkdt
Jeg har tvivlet på Helenius, men fedt at han var klar til minutter i dag. Håber han fortsætter i det spor.Funky skrev: ↑10. aug 2025, 19:53Han nåede at vise, hvad han kan bidrage med. Han må meget gerne blive helt klar hurtigt.YentotreKaffe skrev: ↑10. aug 2025, 19:49Rigtigt fint fra flere i dag.
PræcisKasper skrev: ↑10. aug 2025, 18:51Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
Og så skal man huske på at det ikke er i øjeblikket man kan forvente at han skal være kampafgørende ift mål og assistance
For han er jo pt rykket ned som 6er og håpnes som 8er.
Så hans rolle er jo ikke så fri og han anvendes jo som
6er for at skabe ro i opbygningen og for at vi ikke skal miste så mange bolde .. men så ham hellere på 8eren og så
Lade håpnes skralde igennem på den 6er.
Mine observationer fra langsiden på Capelli:
Det er tydeligt hvad de andre hold (i hvert fald Køge, men syntes det har været et gennemgående tema i denne sæson) vil mod os;
- i det åbne spil skal bolden slås dybt ned i vores venstre forsvarsside. Marc Nielsen bliver gang på gang overspillet. Jeg er ikke fodboldkyndig nok til at kunne se hvorfor, men problemet er tydeligt for en hver.
- Ved dødbolde skal alle spillere samle sig inde ved Müller og bolden skal så tæt på ham som muligt. Buus og Co bliver simpelthen nødt til at finde en løsning på hvordan han kan gøre mere ved de bolde - det er en for simpel måde at kunne skabe ekstremt farlige situationer.
I forhold til spillerne så var der de første 65 minutter markant flere minusser end plusser og derefter vender det så til det modsatte.
Et godt eksempel er igen Marc Nielsen. Hold op hvor han sejler de første 65, men til gengæld er han så utroligt afgørende da vi begynder at hænge sammen offensivt.
Børsting smider simpelthen for mange nemme bolde. Timing og teknik virker i visse situationer helt off.
Makolli overraskede mig ekstremt positivt. Sammen med Håpnes så er han én af de få som ikke virker ramt på selvtilliden. Han er rolig i boldomgang og forsvarsspil og lader sig meget sjældent stresse.
Jeg syntes det er ekstremt tydeligt hvor hårdt ramt vores hold er mentalt og det er kun en stribe med gode resultater som over tid kan få noget selvtillid tilbage. Indtil da, så må vi leve med at vi, mildest talt, ikke kan sætte tre afleveringer sammen på modstanderens banehalvdel og at det ofte ender med lange bolde fra Müller efter vi har spillet på tværs en fire-fem gange i forsvarskæden.
Lige præcis derfor er det også ufattelig vigtigt at vi får Helenius tilbage i den fase som vi befinder os i. Han er den eneste som kan tage i mod bolden med ryggen mod mål og fordele den videre...
Det er tydeligt hvad de andre hold (i hvert fald Køge, men syntes det har været et gennemgående tema i denne sæson) vil mod os;
- i det åbne spil skal bolden slås dybt ned i vores venstre forsvarsside. Marc Nielsen bliver gang på gang overspillet. Jeg er ikke fodboldkyndig nok til at kunne se hvorfor, men problemet er tydeligt for en hver.
- Ved dødbolde skal alle spillere samle sig inde ved Müller og bolden skal så tæt på ham som muligt. Buus og Co bliver simpelthen nødt til at finde en løsning på hvordan han kan gøre mere ved de bolde - det er en for simpel måde at kunne skabe ekstremt farlige situationer.
I forhold til spillerne så var der de første 65 minutter markant flere minusser end plusser og derefter vender det så til det modsatte.
Et godt eksempel er igen Marc Nielsen. Hold op hvor han sejler de første 65, men til gengæld er han så utroligt afgørende da vi begynder at hænge sammen offensivt.
Børsting smider simpelthen for mange nemme bolde. Timing og teknik virker i visse situationer helt off.
Makolli overraskede mig ekstremt positivt. Sammen med Håpnes så er han én af de få som ikke virker ramt på selvtilliden. Han er rolig i boldomgang og forsvarsspil og lader sig meget sjældent stresse.
Jeg syntes det er ekstremt tydeligt hvor hårdt ramt vores hold er mentalt og det er kun en stribe med gode resultater som over tid kan få noget selvtillid tilbage. Indtil da, så må vi leve med at vi, mildest talt, ikke kan sætte tre afleveringer sammen på modstanderens banehalvdel og at det ofte ender med lange bolde fra Müller efter vi har spillet på tværs en fire-fem gange i forsvarskæden.
Lige præcis derfor er det også ufattelig vigtigt at vi får Helenius tilbage i den fase som vi befinder os i. Han er den eneste som kan tage i mod bolden med ryggen mod mål og fordele den videre...
Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
Legaliser pyro!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.AaBager skrev: ↑11. aug 2025, 15:20Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
Han endte med 1 point og en målscore på 6-12 på trods af det mest jammerlige pindsvinefodbold nogensinde. Mandens pointsnit som AaB-træner endte på 0,2(!) - Bruce Rioch havde et snit på 0,8 og Pehrsson på 1,22, hvis man er ringere end Rioch og fik over et point mindre i snit end Pehrsson, så burde man næsten selv have set, at man manglede kompetencer.
Hader København!
Uden at skulle tale Wichmann op til Messias-status, så var det sandt for dyden også et smadret hold, som han overtog. De to andre havde et laaaangt bedre udgangspunkt!alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.AaBager skrev: ↑11. aug 2025, 15:20Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
Han endte med 1 point og en målscore på 6-12 på trods af det mest jammerlige pindsvinefodbold nogensinde. Mandens pointsnit som AaB-træner endte på 0,2(!) - Bruce Rioch havde et snit på 0,8 og Pehrsson på 1,22, hvis man er ringere end Rioch og fik over et point mindre i snit end Pehrsson, så burde man næsten selv have set, at man manglede kompetencer.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.AaBager skrev: ↑11. aug 2025, 15:20Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
Legaliser pyro!
Man skal hente mere end 0,2 point pr. kamp for at overleve. De 3 point vi trods alt lavede i de sidste 10 kampe, var bedre end Wichmanns snit. Hans præstation var utilgiveligt ringe, og der ligger intet andet end håb til grund for at tro han kunne levere redningen, hvis bare han havde flere kampe. De fem kampe var mere end rigeligt til at sikre overlevelse, men det kræver selvfølgelig mere end et enkelt point i fem forsøg imod rækkens fem ringeste hold.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.AaBager skrev: ↑11. aug 2025, 15:20Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.AaBager skrev: ↑11. aug 2025, 15:20Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
Ædruelighedens stemme
Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.AaBager skrev: ↑11. aug 2025, 15:20Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
I øvrigt, så virker det for mig at se lettere vanvittigt at være så (på mange punkter med rette) kritisk over for trupsammensætningen, snakke om aldi-skrald, lejesvende og discount, og samtidig tro nedrykningen kunne være undgået, hvis bare vi havde haft divisionstræneren der præsterede lige præcis 0 sejre i lidt længere tid. Men det er nok mellemregningerne jeg misser her.
Chancen for overlevelse var formentlig større hvis vi havde beholdt Menno og at spillerne ikke begyndte at køre deres eget show inde på banen, frem for at følge trænerens anvisninger
Ha ha, du forstår at lave sjov.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:12Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.
I øvrigt, så virker det for mig at se lettere vanvittigt at være så (på mange punkter med rette) kritisk over for trupsammensætningen, snakke om aldi-skrald, lejesvende og discount, og samtidig tro nedrykningen kunne være undgået, hvis bare vi havde haft divisionstræneren der præsterede lige præcis 0 sejre i lidt længere tid. Men det er nok mellemregningerne jeg misser her.
Chancen for overlevelse var formentlig større hvis vi havde beholdt Menno og at spillerne ikke begyndte at køre deres eget show inde på banen, frem for at følge trænerens anvisninger
Legaliser pyro!
-
R Rosenberg
- Allstar

Mellemregningerne = et elendigt hold og en trup, der er mentalt, totalt kollapset på alle parametre. Det er en umulig opgave på 5 kampe. Og det ved du sikkert også godt.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:12Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.
Ædruelighedens stemme
Er det ikke det du selv gør, når du påstår Wichmann ville have sikret overlevelse? Hvorfor er dine (ubegrundende) antagelser bedre end mine?AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 10:29Ha ha, du forstår at lave sjov.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:12Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.
Chancen for overlevelse var formentlig større hvis vi havde beholdt Menno og at spillerne ikke begyndte at køre deres eget show inde på banen, frem for at følge trænerens anvisningerDit lange skriv og %udregninger, får det til at virke til at du seriøst mener, at man kan vurdere en træners niveau på de få kampe han fik AaB, fremfor hans andre meritter.
Hvis Wichmann, der ikke ligefrem er nogen Guardiola, Klopp eller Ancelotti, var forskellen på overlevelse eller det som flere har beskrevet som "nedrykning med et brag", så var truppen vist heller ikke værre end det bliver fremstillet. Jeg synes ikke helt man både kan påstå at truppen var alt alt alt for dårlig til superligafodbold, samtidig med at et trænernavn som Kristoffer Wichmann kunne/burde sikre overlevelse. Med Mennos pointsnit var vi btw. også superligahold i dag, ligesom vi stadig var over stregen da Wichmandemand overtog tøjlerne.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:31Mellemregningerne = et elendigt hold og en trup, der er mentalt, totalt kollapset på alle parametre. Det er en umulig opgave på 5 kampe. Og det ved du sikkert også godt.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:12Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg har ikke sagt, at vi ville overleve. Jeg siger blot, at nogle glemmer mellemregningerne, når de bedømmer Wichmann. Og din afsluttende name calling siger nok, at det handler om andet end de 5 kampe.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:36Hvis Wichmann, der ikke ligefrem er nogen Guardiola, Klopp eller Ancelotti, var forskellen på overlevelse eller det som flere har beskrevet som "nedrykning med et brag", så var truppen vist heller ikke værre end det bliver fremstillet. Jeg synes ikke helt man både kan påstå at truppen var alt alt alt for dårlig til superligafodbold, samtidig med at et trænernavn som Kristoffer Wichmann kunne/burde sikre overlevelse. Med Mennos pointsnit var vi btw. også superligahold i dag, ligesom vi stadig var over stregen da Wichmandemand overtog tøjlerne.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:31Mellemregningerne = et elendigt hold og en trup, der er mentalt, totalt kollapset på alle parametre. Det er en umulig opgave på 5 kampe. Og det ved du sikkert også godt.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:12Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.AaBager skrev: ↑12. aug 2025, 09:39Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.alithebeast skrev: ↑11. aug 2025, 19:57
Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.
Ædruelighedens stemme
Men det påstår AaBager, og du bakker ham op, og skriver at folk der er uenige bare ikke forstår mellemregningerne. Der er intet der tyder på Wichmann kunne have sikret overlevelse, hvis han bare var kommet til tidligere, og jeg forstår simpelthen ikke begejstringen for en mand der valgte at benytte Kasper Jørgensen i midterforsvaret, og vedblev at gøre det, selv efter at have set konsekvenserne af valget. Det er simpelthen ikke en skarp fodboldhjerne der kommer frem til den konklusion.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:45Jeg har ikke sagt, at vi ville overleve. Jeg siger blot, at nogle glemmer mellemregningerne, når de bedømmer Wichmann. Og din afsluttende name calling siger nok, at det handler om andet end de 5 kampe.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:36Hvis Wichmann, der ikke ligefrem er nogen Guardiola, Klopp eller Ancelotti, var forskellen på overlevelse eller det som flere har beskrevet som "nedrykning med et brag", så var truppen vist heller ikke værre end det bliver fremstillet. Jeg synes ikke helt man både kan påstå at truppen var alt alt alt for dårlig til superligafodbold, samtidig med at et trænernavn som Kristoffer Wichmann kunne/burde sikre overlevelse. Med Mennos pointsnit var vi btw. også superligahold i dag, ligesom vi stadig var over stregen da Wichmandemand overtog tøjlerne.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:31Mellemregningerne = et elendigt hold og en trup, der er mentalt, totalt kollapset på alle parametre. Det er en umulig opgave på 5 kampe. Og det ved du sikkert også godt.jonas386 skrev: ↑12. aug 2025, 10:12Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.R Rosenberg skrev: ↑12. aug 2025, 10:00Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.