Jeg er ikke kommet i skøjtehallen siden dagene i Samsøgade.
Jeg stod helt af da man lavede Aalborg pirates og det er egentlig også mit indtryk, at mange andre gjorde?
I går hoppede jeg så på vognen i tv og så kampen mod Rødovre og jeg var seriøst ved at tabe kæben!!
HVAD SKER DER LIGE DERUDE!!!!???
Hvor pokker skete skiftet fra øl lugtende og højt råbende mænd i samsøgade til klappølseklappende-håndboldpublikums-pigekor ????
Da jeg kom i hallen i Samsøgade var der nærmest ikke en kvinde på tribunen og der blev råbt, drukket og sunget til den store guldmedalje!
Det jeg var vidne til i går var simpelthen så tåkrummende pinligt at høre og se på
Nu må nogen hjælpe mig.
Er det seriøst et pigekor, som står og laver stemning derude nu ??
Det lyder jo helt vanvittig håndbold agtigt (på den virkelig klamme måde)
Er der nogen herinde fra, som kommer derud og som venligst vil fortælle mig, at den stemning i går (Før målene) er en engangsforestilling.
Er stadig rystet!!


