Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. aug 2025, 19:24

R Rosenberg skrev:
12. aug 2025, 18:26
Pontoppi skrev:
12. aug 2025, 18:24
bonanza skrev:
12. aug 2025, 18:14
Random finske journalister og en tilfældig forældet græsk artikel er vel det fjerneste fra en konklusion man kan komme.
mtv svarer til sveriges TV4…. det er et meget stort medie med rettigheder til det meste international fodbold i finland !!

og radioen dækker så vidt jeg kan læse asteras meget tæt….

så det er ikke mere random end Tipsbladet
Svarer til ANR i gamle dage. Samme by.
Kan vi så ikke hente Hans Peter Rytter!!!
- FlæskeFrank

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 12. aug 2025, 19:47

Dongdongwh0 skrev:
12. aug 2025, 18:02
Pontoppi skrev:
12. aug 2025, 17:13
Dongdongwh0 skrev:
12. aug 2025, 16:56
Dalsgaard har lige spillet 90 flotte minutter I parken og tager hjem med en 3-2 sejr.

At folk ikke mener at han ville kunne hjælpe os i 1. Div er fanme absurd.
så så du vist ikke kampen

her et uddrag fra en fast AGF skribent på bold.dk:

“Forsvaret havde store problemer med de letbenede københavnere. Tingager blev snydt flere gange og laver nogle ukarakteristiske fejl. Med fare for at det skal lyde som en hetz, er det helt vildt at se, hvor meget Dalsgaard sejler rundt. Han var reelt holdt op med at forsvare i de sidste 30 min. Nu er resultaterne og præstationerne blevet bedre, så jeg tror ikke, at JP skifter, men det er mig stadig en gåde, at vi tilsyneladende ikke kan stille med noget bedre på den højrestopperposition.”

han forærede Randers udligningen til 1-1 og kampen efter forære han helt uprovokeret FCM en kæmpe chance ved at sløse på baglinjen i en helt ufarlig situation.

han har været et katastrofe det meste af dette år og er altså 36 og ingen wæhler
Vi. Spiller. 1. Division.
Og du mener det skal vi blive ved med? Selv i 1 div vil han være i provlemer når vi møder toppen. At hente ham er mere ambition løst end at hente Børsting

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 12. aug 2025, 20:01

Med de 3 rygter der er fremme så er det alle 3 spillere der vil forstærke AaB betydeligt. Der er dog ingen tvivl om hvem jeg helst ser.

1. Ross
Såfremt han er motiveret for at vende tilbage, og det skal jo ikke bare være for et års tid. Det har desværre jeg mine tvivl om. Men såfremt han er, så er han klart det bedste valg efter min mening.
En spiller med tydelige lederegenskaber og en type der skyder brystet frem. Han er bestemt ikke uden sine fejl men vi er nød til at se på hvor vi er nu ift. dengang han forlod os, ligesom han kan have lagt lidt på sit niveau. God alder.
Det der kan tale imod er især hans evner på bolden.

2. Ivanov
Naturligvis den spiller vi ved mindst om, men med 39 landskampe for Finland har han et vist niveau. Når jeg foretrækker ham fremfor Dalsgaard er det dels at han er naturlig midterforsvarer, men nok især hans alder. Ham bør der være flere gode sæsoner i endnu.

3. Dalsgaard
Selvom han ikke er naturlig midterforsvarer, især ikke i en 4 back kæde, så vil Dalsgaard naturligvis være en forstærkning. Vil komme med stor erfaring og jeg ser det som positivt at han kender AaB indgående. Jeg føler bare at det er en postgang eller to for sent, og han vil være en meget kortsigtet løsning, hvor jeg virkelig gerne ser langvarige løsninger. Fint hvis han kan hjælpe med at spille os op igen, men vi har brug for en længerevarende kontinuitet.

Personligt tror jeg det ender med noget helt fjerde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 12. aug 2025, 20:07

Hanga skrev:
12. aug 2025, 20:01
Med de 3 rygter der er fremme så er det alle 3 spillere der vil forstærke AaB betydeligt. Der er dog ingen tvivl om hvem jeg helst ser.

1. Ross
Såfremt han er motiveret for at vende tilbage, og det skal jo ikke bare være for et års tid. Det har desværre jeg mine tvivl om. Men såfremt han er, så er han klart det bedste valg efter min mening.
En spiller med tydelige lederegenskaber og en type der skyder brystet frem. Han er bestemt ikke uden sine fejl men vi er nød til at se på hvor vi er nu ift. dengang han forlod os, ligesom han kan have lagt lidt på sit niveau. God alder.

2. Ivanov
Naturligvis den spiller vi ved mindst om, men med 39 landskampe for Finland har han et vist niveau. Når jeg foretrækker ham fremfor Dalsgaard er det dels at han er naturlig midterforsvarer, men nok især hans alder. Ham bør der være flere gode sæsoner i endnu.

3. Dalsgaard
Selvom han ikke er naturlig midterforsvarer, især ikke i en 4 back kæde, så vil Dalsgaard naturligvis være en forstærkning. Vil komme med stor erfaring og jeg ser det som positivt at han kender AaB indgående. Jeg føler bare at det er en postgang eller to for sent, og han vil være en meget kortsigtet løsning, hvor jeg virkelig gerne ser langvarige løsninger. Fint hvis han kan hjælpe med at spille os op igen, men vi har brug for en længerevarende kontinuitet.

Ross tror jeg 0% påser realistisk - ift hvad han selv ønsker
Så længe Ivanov ikke er signet af de grækere tror jeg den er mulig. Tipsbladet plejer ikke at komme med total løse rygter så mon ikke der er lidt om det..
Dalsgaard og AaB har været (i dette vindue) og er givetvis stadig i dialog

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 12. aug 2025, 20:09

DenSataniskeHest skrev:
12. aug 2025, 19:47
Og du mener det skal vi blive ved med? Selv i 1 div vil han være i provlemer når vi møder toppen. At hente ham er mere ambition løst end at hente Børsting
At hente Dalsgaard vil være noget af det mest skuffende i mine øjne. Det kan godt være, at det ville være please nogle fans, men det er ihvertilfald ikke fremadskuende.

For det første er han 36 år og fylder 37 inden næste sæson, Derfor kan vi ikke forvente, at vi kan bruge ham som primærstøtte i næste sæson. Især ikke i SL. Så skal vi nok allerede næste sæson finde en afløser samtidig han selvfølgelig ikke skifter til os på 1 årig kontrakt. Så vi skal tilbyde ham minimum 2 år, hvis skiftet skal give mening for ham.

Hvordan skal vi spille med ham? Er han ikke mest center eller højreback i et tremandsforsvar? Det spiller vi ikke med og det skal vi ikke fremadrettet. Det er en af de præmisser, som vi bare er nød til at acceptere. Personligt synes jeg stadig 4-4-2 er det rigtige, men det er ikke gået op for AaB endnu...
- FlæskeFrank

nj27
1. div
1. div

Indlæg af nj27 » 12. aug 2025, 20:51

Nu det jo altså ikke for 10-15 år siden ,hvor de fleste var færdige på topplan, når de havde passeret de 30, idag er det slet ikke unormalt at man snildt kan spille til man er sidst i 30erne , så dalsgård kan sagtens klare 2,3 sæsoner mere , hvis ellers motivationen er til stede , det nok snarere der bekymringen skal ligge end alderen

martinaalborg
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af martinaalborg » 12. aug 2025, 21:25

Jeg synes Dalsgaards vil være den gode løsning - så vi kan få stabiliseret forsvaret og få alle de unge spændende forsvarsspillere spillet ind på holdet...

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 12. aug 2025, 22:18

baresi skrev:
12. aug 2025, 20:07
Hanga skrev:
12. aug 2025, 20:01

1. Ross

2. Ivanov

3. Dalsgaard

Ross tror jeg 0% påser realistisk - ift hvad han selv ønsker
Så længe Ivanov ikke er signet af de grækere tror jeg den er mulig. Tipsbladet plejer ikke at komme med total løse rygter så mon ikke der er lidt om det..
Dalsgaard og AaB har været (i dette vindue) og er givetvis stadig i dialog
Jeg går ud fra at Ivanov gerne vil fortsætte på landsholdet, så hvis han reelt overvejede AaB, må man formode han har vendt den med Friis. Hvis Friis ellers har fulgt bare lidt med i AaB, så vil han vel vende tomlen nedad (men jeg kender ikke meget til niveauet på det finske landshold.)

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 13. aug 2025, 07:09

------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Jimmy1
2. div
2. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Indlæg af Jimmy1 » 13. aug 2025, 07:49

Forza skrev:
13. aug 2025, 07:09
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... eb/5687427

Nyt om jagten på transfers.
Godt nok en ligegyldig artikel. Intet nyt. Vi skal vente og se.

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 13. aug 2025, 07:52

Jimmy1 skrev:
13. aug 2025, 07:49
Forza skrev:
13. aug 2025, 07:09
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... eb/5687427

Nyt om jagten på transfers.
Godt nok en ligegyldig artikel. Intet nyt. Vi skal vente og se.
Jep! Har selv abonnement, men at gøre den artikel til en betalingsartikel er nok lige at presse den en tand for meget. Dog nævner de ikke noget om, at Ivanov skulle have skrevet under med noget i Grækenland.

Jimmy1
2. div
2. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Indlæg af Jimmy1 » 13. aug 2025, 08:32

Julius Eskesen lige præsenteret i Dundee United. Har altid synes han kunne noget på den offensive del af banen, dygtig mellemrums spiller og kun 26 år. Havde håbet man kunne bruge ham.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 13. aug 2025, 08:38

Jimmy1 skrev:
13. aug 2025, 08:32
Julius Eskesen lige præsenteret i Dundee United. Har altid synes han kunne noget på den offensive del af banen, dygtig mellemrums spiller og kun 26 år. Havde håbet man kunne bruge ham.
Jeg håber inderligt at man har spottet rigtigt med de signings man forsøger sig på og ikke bliver skuffet fordi de fravælger AaB for ellers er vi satme fucket.
jeg har desværre ingen rygter selv lige pt, men forsøger at skaffe dem ugentligt, har nu stadig et par gode kontakter men der er ikke meget på rygtebørsen.

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 13. aug 2025, 08:51

AaB AaB AaB AaB

Alpa Chino
Superliga
Superliga

Indlæg af Alpa Chino » 13. aug 2025, 08:54

Hent Andreas Maxsø.
Hans kontrakt udløber til vinter.

Dongdongwh0
2. div
2. div

Indlæg af Dongdongwh0 » 13. aug 2025, 09:02

DenSataniskeHest skrev:
Dongdongwh0 skrev:
Pontoppi skrev:
Dongdongwh0 skrev:
Dalsgaard har lige spillet 90 flotte minutter I parken og tager hjem med en 3-2 sejr.

“Forsvaret havde store problemer med de letbenede københavnere. Tingager blev snydt flere gange og laver nogle ukarakteristiske fejl. Med fare for at det skal lyde som en hetz, er det helt vildt at se, hvor meget Dalsgaard sejler rundt. Han var reelt holdt op med at forsvare i de sidste 30 min. Nu er resultaterne og præstationerne blevet bedre, så jeg tror ikke, at JP skifter, men det er mig stadig en gåde, at vi tilsyneladende ikke kan stille med noget bedre på den højrestopperposition.”

han forærede Randers udligningen til 1-1 og kampen efter forære han helt uprovokeret FCM en kæmpe chance ved at sløse på baglinjen i en helt ufarlig situation.

han har været et katastrofe det meste af dette år og er altså 36 og ingen wæhler
Ok her må vi så bare være hamrende uenig. Jeg er af den klare overbevisning at Dalsgaard på en 1-årig ville være en forstærkning til vores trup.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 13. aug 2025, 09:13

Alpa Chino skrev:
13. aug 2025, 08:54
Hent Andreas Maxsø.
Hans kontrakt udløber til vinter.
Han er kæmpe profil derovre. Spillede fuld tid i samtlige kampe i MLS sidste år. Han får 10 millioner om året i løn. Der er større chance for vi henter Mæhle hjem end Maxsø

Rolf Engels
2. div
2. div
Favoritspiller: Otoa

Indlæg af Rolf Engels » 13. aug 2025, 09:35

baresi skrev:
13. aug 2025, 08:38
Jimmy1 skrev:
13. aug 2025, 08:32
Jeg håber inderligt at man har spottet rigtigt med de signings man forsøger sig på og ikke bliver skuffet fordi de fravælger AaB for ellers er vi satme fucket.
jeg har desværre ingen rygter selv lige pt, men forsøger at skaffe dem ugentligt, har nu stadig et par gode kontakter men der er ikke meget på rygtebørsen.
Det er også min frygt, at de sidste emner, vi står tilbage med, fravælger AaB, og så står vi med en lange næse...

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 13. aug 2025, 09:40

Dongdongwh0 skrev:
13. aug 2025, 09:02
DenSataniskeHest skrev:
Dongdongwh0 skrev:
Pontoppi skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Ok her må vi så bare være hamrende uenig. Jeg er af den klare overbevisning at Dalsgaard på en 1-årig ville være en forstærkning til vores trup.
Jaja, det er AaB også enig i. Men knasten mellem parterne står og falder på kontraktlængden, hvor Dalsgaard af gode grunde selvfølgelig går efter en længere kontrakt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dongdongwh0
2. div
2. div

Indlæg af Dongdongwh0 » 13. aug 2025, 09:48

Forza skrev:
13. aug 2025, 09:40
Dongdongwh0 skrev:
13. aug 2025, 09:02
DenSataniskeHest skrev:
Dongdongwh0 skrev:
Pontoppi skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Jaja, det er AaB også enig i. Men knasten mellem parterne står og falder på kontraktlængden, hvor Dalsgaard af gode grunde selvfølgelig går efter en længere kontrakt.
Lad os se, hvis han er så ringe som folk herinde mener så må AGF vel hente en stopper ind sidst i vinduet. Så kan det være Dalsgaard kan overtales.

Besvar