Der er jo heller ingen slagsbrødre på AaB's hold. Makolli måske, men hans position gør, at han ikke skal være det. Ellers nul.
AaB - Horsens den 15. august
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB - Horsens den 15. august
Ædruelighedens stemme
I den her situation er han på vej den anden vej og bolden bliver afrettet, og så kommer det til at se dumt ud, men som sagt han kan ikke forudsige en bold bliver afrettet.Sigge skrev: ↑15. aug 2025, 19:57Syntes bare at han tit laver den med at stå forstenet. Det ser bare specielt dumt ud på langskud. Må undskylde hvis jeg ser noget forkert her
-
R Rosenberg
- Allstar

Det hedder crowd pleasing. For det kan næppe være pga evner som fodboldspiller. De var der ikke sidst, og de er der satme heller ikke nu.Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
Og tænk hvad en Villads Rasmussen kunne have bidraget med…suk.
Jeg har intet imod Børsting, Kallesøe osv de skal bare ikke være faste startere.
Nu smider jeg røven direkte i klaskehøjde med der skulle kvitteres med en fyreseddel til Tuxen Boll, magen til makværk.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er et ret typisk David Nielsen hold, de kunne vel have fået 4 gule kort med en anden dommer. Horsens presspil har vi det svært ved her i 1. Lidt heldigt mål de får, men de har haft et par halve forsøg mere end os.
Men vi har ikke fået skabt noget udover de sidste 10, hvor vi var tæt på. Vi skal have Nicklas ind her i 2., for det bliver for meget duelspil på deres præmisser det her.
Steffen skal have tid til at coache holdet, men han skal også have lidt ekstra at skyde med offensivt.
Men vi har ikke fået skabt noget udover de sidste 10, hvor vi var tæt på. Vi skal have Nicklas ind her i 2., for det bliver for meget duelspil på deres præmisser det her.
Steffen skal have tid til at coache holdet, men han skal også have lidt ekstra at skyde med offensivt.
Det giver fint mening med en "ægte" AaB'er i truppen, og det er vel næppe Tuxen, der har givet ham bindet!Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
Jeg har intet imod Børsting, Kallesøe osv de skal bare ikke være faste startere.
Nu smider jeg røven direkte i klaskehøjde med der skulle kvitteres med en fyreseddel til Tuxen Boll, magen til makværk.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvem har så? Assistenttræneren?le Cid skrev: ↑15. aug 2025, 20:03Det giver fint mening med en "ægte" AaB'er i truppen, og det er vel næppe Tuxen, der har givet ham bindet!Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg synes, at John oppe foran lavet et kæmpearbejde og ligner en spiller med selvtillid (forståeligt). Jeg synes også, at der er en periode på 15-20 minutter, hvor Horsens nok har bolden, men ikke kommer nogle vegne med den - vores defensiv står fint. Vi kan så ikke kapitalisere på, når vi får fat i bolden, og det er bla Ross’ langsomme boldomgang, som er forklaringen - men dog ikke hele, Møller laver også nogle urutinerede fejl, Børsting er ikke bedst i sådan en fase. Man kan spørge, om vi får nok ud af Bomholt og Håpnes, men at de hver især er solide spillere er jeg ikke i tvivl om. Endeligt synes jeg, Pudel og Makolli fungerer helt okay, de har fundet hinanden, og det er også en af Kallesøes bedre kampe defensivt set. Desværre opstår der stadig for store rum i vores venstre forsvarsside, og ja, derude ligger Ross, men Marc N har også sine placeringsvanskeligheder i nogle tilfælde.Sapiens skrev: ↑15. aug 2025, 19:57Altså jeg må ærligt sige jeg slet ikke forstår det der, hvori ser du det positive i den her halveg? En masse gode muligheder for at fange dem på kontraer, jeg ser det slet ikke. Men måske er jeg også helt fodboldblind, jeg kan bare slet ikke se noget positivt i det hold her.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:47Dommeren er godt nok helt væk. Patrick Olsen kunne vel stå og grine ham lige op i fjæset uden at få et kort at se. Helt som forudsagt er han godt i gang med at tabe kampen. Hvis det ender i røde kort er det hans ansvar.
Angående Horsens’ vældig fortjente føring, arh. Jojo, Müller skal faktisk diske op med en god redning eller to på et par af deres skud, men selve målet opstår i en situation hvor der er ingen fare på færde, det er bare pisseuheldigt med den afretning. Så har de altså heller ikke været bedre. Vi har bare forspildt en masse gode muligheder for at fange dem på kontraer.
At alt er elendigt, nej, det synes jeg ikke, jeg har set ringere fra dette holde i nogle af de foregående kampe, hvor vi mødte ringere modstandere end i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes også det giver mening med ham i truppen, og det er nok ikke Tuxen der bestemmer hvem der skal være anfører, men i nuværende situation og mangel på bedre synes jeg det er en god løsning. Kunne godt se børsting ryge på bænken når vi får noget kvalitet ind på holdet forhåbentligt og han er en god bredde spiller der kan dække mange pladser.le Cid skrev: ↑15. aug 2025, 20:03Det giver fint mening med en "ægte" AaB'er i truppen, og det er vel næppe Tuxen, der har givet ham bindet!Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Simpelthen for åndssvagt, når klubben samtidig ikke vil bruge de penge det kræves for at hente de profiler holdet og klubben har brug for.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:02Det hedder crowd pleasing. For det kan næppe være pga evner som fodboldspiller. De var der ikke sidst, og de er der satme heller ikke nu.Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Klar Horsens- dominans og fortjent føring. Men de sidste godt ti minutter fik AaB lagt et pænt pres og kom frem til en god mulighed ved John. Så der er stadig muligheder. Især hvis dommeren giver lidt flere kort til de kontante Horsens-spillere.
-
Alpa Chino
- Superliga

Ross modtager en bold med masser af plads til at udfordre. Men han træder på bolden, vender sig om, og spiller den tilbage til Håpnes.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er, fordi knowhow!Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:06Simpelthen for åndssvagt, når klubben samtidig ikke vil bruge de penge det kræves for at hente de profiler holdet og klubben har brug for.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:02Det hedder crowd pleasing. For det kan næppe være pga evner som fodboldspiller. De var der ikke sidst, og de er der satme heller ikke nu.Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
Ædruelighedens stemme
Det er jo sådan nogle situationer, som er med til at tegne en kamp. til sammenligning fik Horsens lige skruet et par angreb sammen, hvor de kunne ramme hinanden med 1.gangs afleveringer.Alpa Chino skrev: ↑15. aug 2025, 20:08Ross modtager en bold med masser af plads til at udfordre. Men han træder på bolden, vender sig om, og spiller den tilbage til Håpnes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Fair nok, det kan godt være jeg er for sort-seer. Jeg synes dælme det er deprimerende vi er nået hertil.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:04Jeg synes, at John oppe foran lavet et kæmpearbejde og ligner en spiller med selvtillid (forståeligt). Jeg synes også, at der er en periode på 15-20 minutter, hvor Horsens nok har bolden, men ikke kommer nogle vegne med den - vores defensiv står fint. Vi kan så ikke kapitalisere på, når vi får fat i bolden, og det er bla Ross’ langsomme boldomgang, som er forklaringen - men dog ikke hele, Møller laver også nogle urutinerede fejl, Børsting er ikke bedst i sådan en fase. Man kan spørge, om vi får nok ud af Bomholt og Håpnes, men at de hver især er solide spillere er jeg ikke i tvivl om. Endeligt synes jeg, Pudel og Makolli fungerer helt okay, de har fundet hinanden, og det er også en af Kallesøes bedre kampe defensivt set. Desværre opstår der stadig for store rum i vores venstre forsvarsside, og ja, derude ligger Ross, men Marc N har også sine placeringsvanskeligheder i nogle tilfælde.Sapiens skrev: ↑15. aug 2025, 19:57Altså jeg må ærligt sige jeg slet ikke forstår det der, hvori ser du det positive i den her halveg? En masse gode muligheder for at fange dem på kontraer, jeg ser det slet ikke. Men måske er jeg også helt fodboldblind, jeg kan bare slet ikke se noget positivt i det hold her.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:47Dommeren er godt nok helt væk. Patrick Olsen kunne vel stå og grine ham lige op i fjæset uden at få et kort at se. Helt som forudsagt er han godt i gang med at tabe kampen. Hvis det ender i røde kort er det hans ansvar.
Angående Horsens’ vældig fortjente føring, arh. Jojo, Müller skal faktisk diske op med en god redning eller to på et par af deres skud, men selve målet opstår i en situation hvor der er ingen fare på færde, det er bare pisseuheldigt med den afretning. Så har de altså heller ikke været bedre. Vi har bare forspildt en masse gode muligheder for at fange dem på kontraer.
At alt er elendigt, nej, det synes jeg ikke, jeg har set ringere fra dette holde i nogle af de foregående kampe, hvor vi mødte ringere modstandere end i dag.
Steffen Højer?Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:04Hvem har så? Assistenttræneren?le Cid skrev: ↑15. aug 2025, 20:03Det giver fint mening med en "ægte" AaB'er i truppen, og det er vel næppe Tuxen, der har givet ham bindet!Kasper skrev: ↑15. aug 2025, 20:00Børsting er herlig, men det er fuldstændig til grin at han render rundt med anførerbindet i AaB.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 19:55Jeg bliver akut deprimeret over at tænke over at bare er minimalt indkøbsbudget kunne vi hapse Max Nielsen i Hobro istedet for Kallesøe som jeg endnu ikke har set noget til i denne halvleg.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Har vi egentligt budgetteret med retur til Superligaen?
-
R Rosenberg
- Allstar

'Toppen af 1. division", hedder budgettering vist. Hvad det så betyder.
Ædruelighedens stemme