Ja det tænkte jeg nemlig også.
AaB - Horsens den 15. august
Re: AaB - Horsens den 15. august
Jeg er da heller ikke tilfreds med tingenes tilstand, men nu er vi altså hér, og der bliver arbejdet på at finde vejen frem. Det ser jeg ingen grund til at snakke i sort, når nu der faktisk er nuancer og udvikling på nogle punkter.Sapiens skrev: ↑15. aug 2025, 20:10Fair nok, det kan godt være jeg er for sort-seer. Jeg synes dælme det er deprimerende vi er nået hertil.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:04Jeg synes, at John oppe foran lavet et kæmpearbejde og ligner en spiller med selvtillid (forståeligt). Jeg synes også, at der er en periode på 15-20 minutter, hvor Horsens nok har bolden, men ikke kommer nogle vegne med den - vores defensiv står fint. Vi kan så ikke kapitalisere på, når vi får fat i bolden, og det er bla Ross’ langsomme boldomgang, som er forklaringen - men dog ikke hele, Møller laver også nogle urutinerede fejl, Børsting er ikke bedst i sådan en fase. Man kan spørge, om vi får nok ud af Bomholt og Håpnes, men at de hver især er solide spillere er jeg ikke i tvivl om. Endeligt synes jeg, Pudel og Makolli fungerer helt okay, de har fundet hinanden, og det er også en af Kallesøes bedre kampe defensivt set. Desværre opstår der stadig for store rum i vores venstre forsvarsside, og ja, derude ligger Ross, men Marc N har også sine placeringsvanskeligheder i nogle tilfælde.Sapiens skrev: ↑15. aug 2025, 19:57Altså jeg må ærligt sige jeg slet ikke forstår det der, hvori ser du det positive i den her halveg? En masse gode muligheder for at fange dem på kontraer, jeg ser det slet ikke. Men måske er jeg også helt fodboldblind, jeg kan bare slet ikke se noget positivt i det hold her.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:47Dommeren er godt nok helt væk. Patrick Olsen kunne vel stå og grine ham lige op i fjæset uden at få et kort at se. Helt som forudsagt er han godt i gang med at tabe kampen. Hvis det ender i røde kort er det hans ansvar.
Angående Horsens’ vældig fortjente føring, arh. Jojo, Müller skal faktisk diske op med en god redning eller to på et par af deres skud, men selve målet opstår i en situation hvor der er ingen fare på færde, det er bare pisseuheldigt med den afretning. Så har de altså heller ikke været bedre. Vi har bare forspildt en masse gode muligheder for at fange dem på kontraer.
At alt er elendigt, nej, det synes jeg ikke, jeg har set ringere fra dette holde i nogle af de foregående kampe, hvor vi mødte ringere modstandere end i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der skal nok komme noget ind, men på AaB-classic manér skal vi vente til 23.59 i transfervinduet!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Spiller vi 4-3-3? Jeg synes virkelig ikke den formation gavner hverken i vores opspil, eller omvendt den defensive struktur.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det er vel først relevant for næste regnskabsår?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
RufusTheDog
- 2. div

Kom så Helle.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Ross og Børsting ud for Helenius og Maarup.
Der her kan komme til at lyde dumt, men har Müller ikke næsten samme farve på som "den gule fare"? Seriøst spørgsmål fra en farveblind idiot 
Han er i neon-grønt.
Begge er neon i mine øjne. Godt jeg ikke er linjedommer
Hahaha, dommeren kunne så lige klare at stange gult ud - til Steffen Højer! 
Jo jo det er jeg klar over. Det var mere for at vide om ledelsen fortsætter deres naive tilgang med at sælge alt af kvalitet, hente billigt discount og så forvente at der sker mirakler. Som jo har været deres stil indtil videre.
-
R Rosenberg
- Allstar

Mærkelig dommer. Horsens får lov at flæske igennem konstant. Gult kort til Højer på bænken.
Ædruelighedens stemme
-
Longtimefan
- Drenge

- Favoritspiller: Nr. Ib
Marc Nielsen har jo ubeskrivelig dårlig teknik. Faktisk tilmed dårlige end Ross… 
Det er faktisk et problem en gang imellem. Thomas Delaney havde på et tidspunkt svært ved at kende venner fra fjender i en landskamp mod Irland. Jeg havde samme problemer på TV