AaB - Horsens den 15. august
Re: AaB - Horsens den 15. august
Men savner satme også en der lige skralder en Horsens spiller ned.
Vi lØber bare omkring men laver aldrig frispark. Flå nu en ned altså
Vi lØber bare omkring men laver aldrig frispark. Flå nu en ned altså
Sidste gang vi var i 1. division og spillede på hjemmebane, var det spil til et mål, en kamp vi kunne have vundet 6-0.
Nu står vi her.. Tak til SSE.. Hvad er målsætningen i 2025? Er det top 10 i Superligaen?
Nu står vi her.. Tak til SSE.. Hvad er målsætningen i 2025? Er det top 10 i Superligaen?
-
R Rosenberg
- Allstar

Og jeg gætter på, at det havde han ikke.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Præcis. Håpnes slap også én ved 0-1 målet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Funky min gode ven, Horsens har ikke tur i den please.. Vi er jo bare pivelendige altså..
- MF issehoved
- 2. div

Kan kun finde en ting at sige. DANKE SSE22
Når man kan finde spillere fra bund 6 i 1.div som ville forstærke os ret markant så står det grelt til. Prøv at forestille sig for fem år siden at man drømte om indkøb af spillere fra Hobro, B93, Kolding osv. Suk...
Det bliver så minimum 327 dage uden en hjemmesejr.
vi har solgt for en masse penge men alle dem der kunne spille fodbold er væk
AaB AaB AaB AaB
Chok.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:30Og jeg gætter på, at det havde han ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

-
R Rosenberg
- Allstar

Hvorfor? Børsting har aldrig været typen, der laver den slags. Hvorfor skulle han pludselig begynde på det.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:31Chok.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:30Og jeg gætter på, at det havde han ikke.
Ædruelighedens stemme
Det her er sørgeligt
Vi har jo aldrig bolden og skaber intet.
Elendighed på bolden.
Glem alt om oprykning. Det skal jo mere end 3 spillere til det her.
Vi har jo aldrig bolden og skaber intet.
Elendighed på bolden.
Glem alt om oprykning. Det skal jo mere end 3 spillere til det her.
Skal man grine eller græde
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det minder mig lidt om kampene mod Midtjylland, dengang vi trods alt var gode nok til at spille mod dem. Drenge mod mænd.
Ikke fordi Horsens er imponerende. Men alligevel meget bedre end os. Det virker til at vi kunne spille i timevis uden at score.
Helt i bund har jeg Pudel, Nielsen, Ross.
Ikke fordi Horsens er imponerende. Men alligevel meget bedre end os. Det virker til at vi kunne spille i timevis uden at score.
Helt i bund har jeg Pudel, Nielsen, Ross.
Arh, der er sgu en grad af ping-pong over det mål også. Men fair nok, de lykkes med det, vi ikke kunne i flere omgange i 1.halvleg, fordi vi ikke opsøgte den slags muligheder lige så meget.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Puha hvor skal man starte...Hvor er det bare tydeligt at hverken Ross eller Marc Nielsen har noget at gøre i en startopstilling. Det er simpelthen ikke nok at Marc Nielsen engang imellem laver et par gode indlæg når hans bolde frem i banen ofte går til modstanderen. Hvordan f..... kan vores scout have anbefalet ham som en forstærkning...og så er nok ved at være der, hvor jeg tror en forstærkning på målmandsposten vil kunne skabe noget mere ro på den skrøbelige defensiv...en Andreas Hansen type..
Der er så lang vej lige nu...jeg går op og ligger mig..
Der er så lang vej lige nu...jeg går op og ligger mig..
det bliver så bare i 2. division
AaB AaB AaB AaB
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Der skal godt nok hentes nogle spillere de næste 14 dage, hvis dette hold skal ende i top 6.
Der er ingen der tager ansvar/lederskab på banen, og det virker som om der ingen plan er.....
Der er ingen der tager ansvar/lederskab på banen, og det virker som om der ingen plan er.....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy