Halamadrid skrev: ↑16. aug 2025, 08:36
Gamling skrev: ↑16. aug 2025, 08:19
Halamadrid skrev: ↑16. aug 2025, 07:49
Forza skrev: ↑16. aug 2025, 07:45
Halamadrid skrev: ↑16. aug 2025, 07:23
Sapiens skrev: ↑15. aug 2025, 21:09
Jeg savner så mange svar fra SSE. Hvad er det i vil med klubben, vil i investere i projektet, eller bare blive ved at sulte det til døde. De dræber jo langsomt vores elskede klub, man bliver jo nærmest helt ked af det.
Stil jer op og meld ud hvad I vil, invester eller sælg.
Nu fungerer verden sådan at det er bestyrelsen der sætter retningen. Danskerne i bestyrelsen har flertallet, så de kan gøre som de vil - der har SSE faktisk ingen indflydelse. Er ejerne ikke enige i regningen- så kan de kræve en ekstraordinær generalforsamling og vælte bestyrelsen - punktum. Så SSE ER DEFACTO SAT UDEN FOR INDFLYDELSE. Det er bestyrelsen der bestemmer hvad der skal bruges af ressourcer - IKKE SSE.
SSE har været lort - ja, men det er ikke dem der bestemmer mere i dagligdagen - det er direktionen med opbakning fra bestyrelsen. Den er ikke længere. Det er ikke SSE der sælger og køber spillere, det er AaB og på mandat fra bestyrelsen.
Det der sker pt. er meget mere simpelt. AaB er en tabersag for lige meget hvad der sker fra nu af og fremad - så bliver det ikke godt nok. Der skal ca. 200 mio. Til for at bevæge os fremad - men jeg ser INGEN der er villige til at smide den omgang penge I AaB når de samtidig ved at lige meget hvad så bliver det ikke nok for fans osv...
Men SSE er i overtal i bestyrelsen. Så ja, hvis du stiller det op som danskere vs tyskere, så er danskerne i overtal. Men mon ikke SSE medlemmerne bliver nødt til at stemme ens om beslutninger.
Jeg tror slet ikke man skal være i tvivl om at SSE stadig har en finger med i alle beslutninger. Og samtidig nægter de at kaste en krone i klubben, i modsætning til alle andre ejere i de større klubber. Derfor skal vi tjene millioner for at få lov at bruge en krone.
Danskerne er i overtal - stemmer de ens - så er SSE udenfor indflydelse. Derfor er den vigtigste brik her Formanden - og som jeg kender til ham - så er han altså ikke en brik. Men det er ham der skal have de kritiske spørgsmål - det er ham der skal stå på mål for det hele. Derfor må han stemme som han finder rigtigt.
Det ville det fleste gøre som erhvervspersonligheder.
Ja for vi har jo virkelig set meget til Jens Rasmussens hånddukke siden han tiltrådte - Not!
Det her understreger netop pointen. Jens Hånddukke - Wtf!
Hvem vil smide 200 mio kroner for at få AaB tilbage til toppen når risikoen for at blive svinet til bagefter er 100% Ingen! Det her er bare øretævernes holdeplads.
Det er jo derfor ingen vil røre AaB med en ildtang.
Der er masser af mennesker med penge - men du smider dig selv direkte i klaskehøjde hvis du gør det - derfor er der INGEN der vil købe SSE ud lige nu - det kan kun ende galt.
Så det største problem er at jeg simpelthen ikke tror på at nogen vil købe pt. Med al den turbulens. Og netop Derfor er det Jens der skal steppe op og lade bestyrelsen gøre sit arbejde.
Der er sgu ingen, der har været i klaskehøjde i denne klub, udover SSE22 - og så måske lige Søndergaard for 15 år siden. Uanset hvor meget lort, man har lavet. Det har aldrig været øretævernes holdeplads. Tyskerne har fået den sjældne nordjyske vrede frem, fordi de med åbne øjne har stået og pisset fans og interessenter lige lukt ned i munden - og er fortsat med det.
Hvis du driver denne klub ordentligt, med respekt for kulturen og historien, og hvis du er ydmyg over for, at du står med en fodboldklub, som for mange er ren kærlighed, fællesskab og største tidssluger, er overbærenheden stor og tålmodigheden lang blandt fans af netop denne klub. Det vidner al historie om. Her gjorde tysken regning uden vært.
Så nej, det handler ikke om, at ingen vil. Den køber jeg ikke. Det handler nærmere om, at ingen vil betale tyskernes pris - eller ikke kan se fidusen i at eje en fodboldklub, der akut har brug for en kvat milliard for at komme på fode igen.