Måske. Lad os nu se. Ikke at jeg tror han kommer retur.Hanga skrev: ↑21. aug 2025, 20:05Men alligevel så brændt at han har udelukket en retur. At han træner med får vi ikke meget ud afMartino1 skrev: ↑21. aug 2025, 20:05Men alligevel ikke mere brændt end han åbenbart træner med.Hanga skrev: ↑21. aug 2025, 19:46Hvis Lucas kunne overtales til en ny omgang i AaB er det en no brainer. Han har et topniveau vi umiddelbart får svært ved at finde i vores nuværende situation, og en spiller vi kun ville kunne komme i nærheden af pga. relationen. Fuldstændig ligesom vores forsøg på Mathias Ross.
Jeg er helt enig i at det var det rigtige at sige farvel på det tidspunkt vi gjorde - for Lucas var gået helt i stå i AaB og trængte alt andet lige til nye udfordringer. Men hvis han kunne motiveres til en retur så tror jeg på at vi måske kunne forløse ham lidt igen. Han havde helt tydeligt godt af at komme ind et sted hvor forventningerne til ham var mindre. I AaB har vi nu fået Højer der gerne vil spille mere tålmodigt og varme bolden mere, det passer langt bedre til Lucas end til den mere fysisk og direkte stil som vi ville før.
Desværre virker det jo til at broen er brændt.![]()
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
The force is still strong with him!jonas386 skrev: ↑21. aug 2025, 14:35Men han fungerede jo heller ikke under Lars Friis eller Hamren. Cifuentes brugte ham heller ikke super meget i de kampe han havde ham til rådighed, men det kan selvfølgelig forklares med skadesoverlap og ind/ud af genoptræning. Hiljemark var ikke træner siden 2020.bonanza skrev: ↑21. aug 2025, 14:27Så er det godt jeg har set en masse QPR kampe i sidste sæson og forrige. Du skal finde nogle bedre argumenter end at han ikke så god ud som balance spiller, i et konservativt Hiljemark system, for en klub på vej ind i en dyb krise og med en halv stab og et ejerskab der prøvede ihærdigt at få ham til at smutte.jonas386 skrev: ↑21. aug 2025, 14:22Hvis man ikke har set ham spille for AaB siden pokalfinalen I 20', så kan du da helt sikkert have en pointe.bonanza skrev: ↑21. aug 2025, 14:21Der er ingen tvivl om at Lucas Andersen kan hjælpe AaB. Han har kvalitet på bolden, hvilket ingen i den nuværende trup udpræget har vist indtil videre i denne sæson. Måske Bomholt og Valdemar Møller har potentiale og er typer der har kvalitet på bolden, men det ville hjælpe dem ekstremt meget hvis de kunne læne sig mere op af en spiller som Lucas Andersen.
Det er fint nogle brugere mener at han ikke har niveau til 1. division, men så er man jo helt helt væk fra vinduet. Man bør overveje om den slags takes overhovedet har niveau til det her forum.
Jeg ville klappe i mine hænder hvis vi skriver med Lucas, vi skal til at have nogle spillere ind nu, hvis det her ikke skal gå helt i dammen.
Men okay, hvis forklaringen er at holdet ikke fungerede, at medspillerne ikke kunne få det til at køre og at Lucas (blandt andre) led under det forkerte system, hvad er argumentet så for at det skulle fungere nu? Er det medspillerne der er bedre? Systemet der passer bedre til hans stil? Noget tredje?
Er førsteberøringerne tilbage på niveau? Overblikket? Kraften tilbage i afleveringer og afslutninger?
Lucas har stadig et par jedi moves i sig, og er muligvis vores eneste chance for at drive Bernhard Peters ud af AaB.
The final battle at Hornevej is about to take place. Evil must not prevail!

-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Så måske én af dem på vej ind, eller nævner han ikke navn?DarkHorse9000 skrev: ↑21. aug 2025, 21:34Inde på X linket han til artiklen om interessen for Hermannsson og Onugkha.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Hermannsson skal være den mest realistiske af de to, skrev han tidligere i dag. Teaseren der refereres til er ikke blevet uddybet.andrii skrev: ↑21. aug 2025, 21:37Så måske én af dem på vej ind, eller nævner han ikke navn?DarkHorse9000 skrev: ↑21. aug 2025, 21:34Inde på X linket han til artiklen om interessen for Hermannsson og Onugkha.
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Tror ikke Lucas gider tilbage pt. Kan dog ikke forstå at flere er af den holdning han ikke vil kunne forstærke os. Ser i de kampe vi spiller ?
Tænker nogle gange jeg kunne finde en spillere i et opgør mellem Gug og Chang i serie 2 der kunne.
Tænker nogle gange jeg kunne finde en spillere i et opgør mellem Gug og Chang i serie 2 der kunne.
- KongGulerod
- Landshold

Er godt nok spændt på vores kommende transfer(s), da de bliver altafgørende for resten af sæsonen. MTB har skruet forventningerne gevaldigt op med sine udtalelser, men på den anden side er vi jo stort set kun blevet mere og mere uattraktive for hver dag der er gået. Ansættelsen af Møller og Højer må dog trække lidt op…
Problemet med Lucas er vel mest hvad tilstand han kan være i og niveauet der til dels er ubekendt.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑21. aug 2025, 22:42Tror ikke Lucas gider tilbage pt. Kan dog ikke forstå at flere er af den holdning han ikke vil kunne forstærke os. Ser i de kampe vi spiller ?
Jeg synes ikke Lucas's sidste tid var imponerende, men som jeg også har skrevet i et andet indlæg var der også mange dårlige faktorer. Anførerollen som jeg aldrig syntes han var god i og måske gjorde ham for stor i klubben, det at blive rushet ind efter en lang og svær skade som også tager lang tid at komme tilbage i topform efter comebacket og så "Die SSE metode" til sidst. Jeg kan nok godt være bange for om Lucas er for "injury prone" eller om vi vil få for lidt ud af ham uden ordentlige medspillere foran fordi han har mistet eksplosiviteten til at gøre noget selv.
Dog tænker jeg også, at hans championshipmeritter stadig indikerer han vil være vores bedste offensive spiller, men vi skal væres os bevidste hvad vi får og ikke får (hvis han kommer) og indrette det derefter.
Og så kan jeg også bare mærke, at selvom at jeg var godt træt af Lucas og alle vores andre erfarne spillere der fejlede i nedrykning #1 så er der stadig en plads til lucas i mit AaB hjerte, som ønsker at se ham komme hjem og blive en succes. I øvrigt bliver han jo 31 så på den led er det måske ikke fordi der er så mange spændende eventyr tilbage i udlandet.
RAUS RAUS SSE!
Bliver Lucas en mulighed skal han bare signes, han ville være guld værd på det her hold..
Brann har angiveligt budt 11 mio. kr. for Brumado.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... pa-brumado
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Der kan vi ikke være med. Håber dog at vinduet holder sit nuværende tempo, så AaB kan ligge og lure i røven af nogle transferdominoeffekter. Så voldsomt som der bliver handlet, så skal der nok være flere og flere muligheder for AaB.Sauer skrev: ↑21. aug 2025, 23:31Brann har angiveligt budt 11 mio. kr. for Brumado.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Enig, har det på præcis samme måde
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Lægetjek imorgen, offensivspiller 
Farzams forudsigelse var om en forsvarsprofil indenfor en uge var Mathias Ross, som han viste at AaB gik efter. Men det gik jo så ikke desværre
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Er det ikke lidt usædvanligt på en lørdag?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi kan godt være med. Vi har 86 mio kr. Men så er der jo ikke penge til Hamborg-drengene.bonanza skrev: ↑22. aug 2025, 07:41Der kan vi ikke være med. Håber dog at vinduet holder sit nuværende tempo, så AaB kan ligge og lure i røven af nogle transferdominoeffekter. Så voldsomt som der bliver handlet, så skal der nok være flere og flere muligheder for AaB.Sauer skrev: ↑21. aug 2025, 23:31Brann har angiveligt budt 11 mio. kr. for Brumado.
-
R Rosenberg
- Allstar

En eller anden på Twædder skriver om en ny kant på vej fra Australien.
Ædruelighedens stemme