Baand skrev: ↑22. aug 2025, 11:04
Bugatti1 skrev: ↑22. aug 2025, 08:46
Et forsøg:
Múller
Kallesøe, Makolli, Olsson, Arnarson eller Marc?
V. Møller, Bonde/Børsting, Håpnes
Kelvin, Helenius, Bertram S/Maarup?
Jeg tror at vi skal prøve at have Arnòrsson ud på venstre back i stedet for Marc Nielsen. Defensivt synes jeg Marc har været noget ustabil, men han har nu et god indlægsfod
Jeg kan simpelthen ikke huske, hvornår Arnosson sidst spillede en god kamp. Kan til gengæld huske flere katastrofer. Talentet er der sikkert, men niveauet er for lavt. Også til 1.division. Marc Nielsen har sine begrænsninger og hjerneblødninger, men også et par fordele. Så ham vil jeg starte med.
Min 11'er:
Müller
Kalle - Makolli - Olsson - Nielsen
Bomholt - Håpnes - Børsting
John - Helenius - Ross
Vores bænk er ekstremt svag. Neestrup snakker om slutopstilling, og der er vi altså for dårlige. Kun Møller jeg reelt tror kan komme ind og potentielt gøre en forskel. Skovgård virker det ikke til at Højer har stor tiltro til. Diagne viser intet. Bonde er et stort talent, men kan ikke vende en kamp.
Det samme med Tcacenco og Maarup har jeg stadig ikke fundet ud af, hvad han egentlig kan. Jasson har sine momenter, men det bliver aldrig til noget. Håber han kan finde et andet sted at spille.
Jeg håber vi kan få en sejr hjem. Der var fine elementer i kampen mod EFB, men kvaliteten mangler i det sidste. Måske det kan komme i dag. Hvis Bomholt er skadet, mister jeg troen på en sejr. Hvis Helenius ikke kan spille, vil jeg erstatte ham med Møller og rokere John ind i midten.