Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Lææææækkert.
Hurtige fusser og god alder
Hurtige fusser og god alder
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Flot cv må man sige!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
De skal åbenbart hedde Kornelius i år 
Det lyder som en rigtigt god transfer uden, at jeg kender det store til ham.
Det lyder som en rigtigt god transfer uden, at jeg kender det store til ham.
RAUS RAUS SSE!
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Hvis det er det niveau, vi jagter, så forstår jeg, det har taget sin tid.
Flot transfer på papiret. Håber som ind i helvede, han kan få det til at fungere for os.
Flot transfer på papiret. Håber som ind i helvede, han kan få det til at fungere for os.
Du har jo ikke noget tøj på!
Er der nogen, der kender noget til den nye Kornelius?
Hans wiki-side skriver, at han er midtbanespiller. Farzam kalder ham angriber. Og ifølge transfermarkt er han både center forward og kantspiller.
Hans wiki-side skriver, at han er midtbanespiller. Farzam kalder ham angriber. Og ifølge transfermarkt er han både center forward og kantspiller.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Ifølge Transfermakt spillede han mest højre midt/højre wing her i foråret.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det lyder helt perfekt. Kender ham ikke, men CV´et er da ikke helt skidt vores situation taget i betragtning.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Så Lucas, nu har du fået en fornuftig legekammerat. Underskriv no en bette konnie.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Flot navn at få ind, specielt i vores nuværende situation, god alder, god erfaring og massere af fart, det er lige præcis hvad vores hold skriger på.
Gerne et par forstærkninger mere af den kaliber, så begynder det at ligne noget.
Gerne et par forstærkninger mere af den kaliber, så begynder det at ligne noget.
Ja. Få lige gaflet Max Nielsen i Hobro så vi kan få noget speed på kanten. Han skal sgu godt spille MJ rollen på den kant og være back up til backen også. Afsted med nogle penge til Lars Justesen.
Max Nielsen giver mig syge Mæhle-vibes. Desværre tror jeg ikke han er passer perfekt ind i vores system.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Kornelius Hansen virker til at være et voldsomt godt køb. Har selvsagt aldrig set ham spille, men hvis han kommer med en vis portion erfaring, fart og kvalitet, er det lige præcis det som AaB har brug for. At han kan dække alle tre positioner i front (som Mathias Jørgensen) er en stor bonus.
Lad os håbe han er i kampform.
Lad os håbe han er i kampform.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hermannsson, som Stiften gik med rygtet med, ville være perfekt. En erfaren, barsk islænding, der kunne lede bagkæde og være mentor for Makolli.
Det er lige præcis den slags, vi har brug for.
Kornelius Hansen lyder også som en solid tilgang, vores situation taget i betragtning.
Kornelius Hansen lyder også som en solid tilgang, vores situation taget i betragtning.
Ædruelighedens stemme
Meget spændende med ham Nordmanden, hvis beskrivelserne af ham taler sandt, kan det kun blive godt!
Jeg har tænkt præcis det samme...altså Mæhle sammenligningen. Hmmm han er mere udtalt wingback men han kan sagtens spille kant og give os meget tiltrængt speed og evne til at komme til baglinien.Jimmy1 skrev: ↑22. aug 2025, 12:24Max Nielsen giver mig syge Mæhle-vibes. Desværre tror jeg ikke han er passer perfekt ind i vores system.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Lad os bare få begge Hansen brødrene ind, og Hermansson. Så begynder det at ligne noget. 4-5 spillere mindst.
Er helt enig .R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 12:36Hermannsson, som Stiften gik med rygtet med, ville være perfekt. En erfaren, barsk islænding, der kunne lede bagkæde og være mentor for Makolli.
Jeg har lige forhørt mig om ham hos et par i netværket den ene siger han er tæt på at lande den anden er endnu usikker på om han kommer.. hmm den skal jeg lige grave mere i.
Ja, den anden ser da også umiddelbart interessant ud. Og så vidt jeg kan læse mig til er de begge hurtigere. Derudover er de fra Larvik så måske det kan spille positivt ind, at man let kan besøge dem derhjemme fordi der er hurtig adgang til Larvik line.
RAUS RAUS SSE!