Vi er jyder: Det var OK!
AaB - Hvidovre 22.08.2025
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Har lige genset den, og synes faktisk godt man kan ane helenius får snittet den mod målHanga skrev: ↑22. aug 2025, 20:43For mig at se afslører jubelscenen klart at det er Helenius der scorer. Se hvordan Ross søger ham og tiljubler ham.
https://bold.dk/fodbold/play/653850
Uha, dejligt med en sikker sejr langt om længe![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Dem har jeg også sparker mange af nede på changs baner 
I Danmark har vi ikke kun en rafle-liga.. Vi har også en rafle-division..
Flot sejr, som burde være endnu større. Meget flot præstation af kampens dommer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg kalder den nu, jeg er alligevel dårlig til at oddse, men vi taber ikke en hjemmekamp de næste 12 måneder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Set værre.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Rigtig flot mål af Skovgaard
krøllet ind, håber det hjælper lidt næste gang han står i samme situation. Perfekt situation hvor de unge kan gå ind og få spilletid uden det hrle er himmel eller helvede. Midt i en kaotisk opstart
Men vigtige 3 point og godt med flere mål
Men vigtige 3 point og godt med flere mål
-
PonySlaystation
- Superliga

Hold da op. Nå, jamen så ryger faklerne og høtyven tilbage i skuret for en stund.
Baseret på kamptrådens beskedne længde, vurderer jeg, at vi vandt overbevisende
Enig i Arnorsson er bedre defensivt, men der kommer ikke så meget offensivt, vel nærmest modsat af Marc N.
Jeg synes stadig vi har et problem med den venstreback, men kan Arnorsson finde det niveau han havde lige før skaden, så er dækket.
Anyways!
Pisse fedt med bedste kamp i 200 år eller sådan noget, udover 6-7 minutter i 1. Halveg sad vi fuldstændig på det, forrygende offensive kombinationer i perioder.
Hva faen sker der?
Må indrømme jeg havde afskrevet Helenius lidt, men for pokker han kan blive vigtig for os, han er stadig klasse! Og Bomholt .. wauw
Vamos!!!
Det er sateme længe siden, at jeg har vundet penge på AaB på Oddset. Ikke desto mindre skete det i dag, da jeg i et tilsyneladende lettere anfald af hybris satsede på AaB som holdet bag kampens tredje mål! Nåede beklageligvis ikke at spille på nummer 4 
Altså ham Makolli.
Jeg er sgu fan.
Ham er der godt nok potantiale i.
Lynhurtig, selvsikker, god på bolden, kan bestemt
Giv ham
Hermansson ved sin side så får vi et af de bedre midter stopper par vi har haft i årevis
Jeg er sgu fan.
Ham er der godt nok potantiale i.
Lynhurtig, selvsikker, god på bolden, kan bestemt
Giv ham
Hermansson ved sin side så får vi et af de bedre midter stopper par vi har haft i årevis
Ja, det ville være ret ærgerligt at bænke Makolli igen nu.
John gør det altså også glimrende igen i dag. Han har en afslutning, han burde have sendt i mål, men hold op hvor han ligger og laver rigtig mange gode ting. Ham kunne Hvidovre ikke styre.
Virkelig glad for at se at der er krummer i de unge drenge. God god sejr, der er virkelig god for selvtilliden. Nu må vi håbe at der også kommer nogle gode transfers ind.
Ja - men der står altså også HELENIUS med kæmpe-fede typer hen over den sejr. Scorer til 1-0 på det, der ellers kunne være et vildskud fordi mål fra Ross. Sænker stensikkert straffesparket og lukker kampen ved 2-0. Uden ham på de to aktioner kunne det have udviklet sig ret anderledes.