Det kan vi ikke blive ueninge om - så i bagklogskabens klare lys, fik Højer ret. Jeg ville dog personligt selv spille folk, hvor de er bedst, og hvis 32'eren er god nok til at være med i truppen, så er han vel også god nok til at spille?Funky skrev: ↑22. aug 2025, 21:32Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.le Cid skrev: ↑22. aug 2025, 21:28Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 21:21#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
AaB - Hvidovre 22.08.2025
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Måske er han tættere på, når der er blevet puttet noget mere erfaring ind i centerforsvaret.le Cid skrev: ↑23. aug 2025, 08:45Det kan vi ikke blive ueninge om - så i bagklogskabens klare lys, fik Højer ret. Jeg ville dog personligt selv spille folk, hvor de er bedst, og hvis 32'eren er god nok til at være med i truppen, så er han vel også god nok til at spille?Funky skrev: ↑22. aug 2025, 21:32Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.le Cid skrev: ↑22. aug 2025, 21:28Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 21:21#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvorfor vil du spille spilleren hvor han personligt er bedst fremfor at spille spilleren hvor han gør mest gavn for holdet.le Cid skrev: ↑23. aug 2025, 08:45Det kan vi ikke blive ueninge om - så i bagklogskabens klare lys, fik Højer ret. Jeg ville dog personligt selv spille folk, hvor de er bedst, og hvis 32'eren er god nok til at være med i truppen, så er han vel også god nok til at spille?Funky skrev: ↑22. aug 2025, 21:32Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.le Cid skrev: ↑22. aug 2025, 21:28Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 21:21#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
At Højer vælger Børsting på den back er fordi han tænker som det sidste og det er det han er ansat til.
Børsting eller Müller ligger lunt i svinget.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ross er ikke en hadespiller. Han skal bare videre for at udvikle sig og forhåbentlig nå det niveau, han er blevet spået til. Han er gået i stå i AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
-
R Rosenberg
- Allstar

Dejligt med 3 point i går
vi spiller som et hold i går som slås for hinanden men jeg syntes at forsvaret mangler en rutineret hjælp, mange gange virkede vi meget usikker, det kunne være ham islænding som der var rygtet hertil, da makoli ikke kan klare det hele selv, ved godt conelius er ung og skal lære men han lave en del fejl som heldigvis blev stoppet af medspillere så lad os nu få et par stykker mere med rutine 

AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Jeg synes også folk er alt for hårde der. Ung spiller der skal vænne sig til seniorfodbold samtidig med han kommer ind på et hold, som bare ikke rigtigt har fungeret og manglet selvtillid og hans makker er Makolli der heller ikke har stor erfaring eller er nogen styrmand. Jeg synes klart først Olsson skal vurderes om en sæson eller to, hvor han for alvor er blevet integreret seniorspiller og forhåbentlig har spillet i et velfungerende forsvar.Gentleman Finn skrev: ↑22. aug 2025, 20:00Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
RAUS RAUS SSE!
"Viborg, det er en håndbold klub"
The good old days, i dag er det lige omvendt
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Du kan være helt sikker på, at der ikke sidder nogen fra AaB og taster live scores i AaB appen. De får/køber stensikkert deres data fra en eller anden live score tjeneste ude i verden. TV billederne er lidt utaknemlig, men jeg synes at de bekræfter det var Helenius der retter den af. Kan dog godt se, hvorfor TV/livescore kan tage fejl.
RAUS RAUS SSE!
Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:40"Viborg, det er en håndbold klub"
The good old days, i dag er det lige omvendt![]()
![]()
Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutereKlaus skrev: ↑23. aug 2025, 11:45Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:40"Viborg, det er en håndbold klub"
![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ikke efter i går. Champions League venter tydeligvis lige om hjørnet...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:48Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutereKlaus skrev: ↑23. aug 2025, 11:45Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:40"Viborg, det er en håndbold klub"
![]()
![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Men det er stadig håndbold. Et bøvet spil med en uhyggelig bøvet stemning.Klaus skrev: ↑23. aug 2025, 11:49Ikke efter i går. Champions League venter tydeligvis lige om hjørnet...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:48Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutereKlaus skrev: ↑23. aug 2025, 11:45Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:40"Viborg, det er en håndbold klub"
![]()
![]()
Ædruelighedens stemme
På Stadion og på TV synes jeg det var og er tydeligt at Helenius scorer. Ross afleverer hellere og bedre end selv at score, den 10 tal på ryggen har ikke hjulpet ham.Jakobsen skrev: ↑23. aug 2025, 11:41Du kan være helt sikker på, at der ikke sidder nogen fra AaB og taster live scores i AaB appen. De får/køber stensikkert deres data fra en eller anden live score tjeneste ude i verden. TV billederne er lidt utaknemlig, men jeg synes at de bekræfter det var Helenius der retter den af. Kan dog godt se, hvorfor TV/livescore kan tage fejl.
Er det almindeligt at man ikke kan sende indlæg under kampen på Stadion ? jeg forsøgte men fik en besked om min IP adresse er banned.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Det er dedikation i verdensklasse.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑22. aug 2025, 23:52Og så kan man være vidne til legendariske scenariorBombommelom skrev: ↑22. aug 2025, 23:21Ja, det er nærmest som om, at de har et prisleje, der afspejler rækken de spiller i...![]()
https://www.youtube.com/watch?v=13xCdol ... pperligaen
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Han spiller allerede brandgodt nu, så hvorfor skal man vente en eller to sæsoner? Ja der bliver lavet nogle fejl, men vi skal ikke rate spillere, særligt ikke unge på antallet af fejl. Af en 19 årig er det sygt imponerende at være så duelstærk, og i øvrigt så er han rigtig god til at dirigere positioner omkring sig.Jakobsen skrev: ↑23. aug 2025, 11:34Jeg synes også folk er alt for hårde der. Ung spiller der skal vænne sig til seniorfodbold samtidig med han kommer ind på et hold, som bare ikke rigtigt har fungeret og manglet selvtillid og hans makker er Makolli der heller ikke har stor erfaring eller er nogen styrmand. Jeg synes klart først Olsson skal vurderes om en sæson eller to, hvor han for alvor er blevet integreret seniorspiller og forhåbentlig har spillet i et velfungerende forsvar.Gentleman Finn skrev: ↑22. aug 2025, 20:00Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
Olsson skal nok blive rigtig god, og han skal selvfølgelig have spilletid, men han skal ikke være i start 11, hvis vi mener det seriøst med at rykke op denne sæson, så har vi brug for en mere rutineret spiller ved siden af Makolli.bonanza skrev: ↑23. aug 2025, 12:28Han spiller allerede brandgodt nu, så hvorfor skal man vente en eller to sæsoner? Ja der bliver lavet nogle fejl, men vi skal ikke rate spillere, særligt ikke unge på antallet af fejl. Af en 19 årig er det sygt imponerende at være så duelstærk, og i øvrigt så er han rigtig god til at dirigere positioner omkring sig.Jakobsen skrev: ↑23. aug 2025, 11:34Jeg synes også folk er alt for hårde der. Ung spiller der skal vænne sig til seniorfodbold samtidig med han kommer ind på et hold, som bare ikke rigtigt har fungeret og manglet selvtillid og hans makker er Makolli der heller ikke har stor erfaring eller er nogen styrmand. Jeg synes klart først Olsson skal vurderes om en sæson eller to, hvor han for alvor er blevet integreret seniorspiller og forhåbentlig har spillet i et velfungerende forsvar.Gentleman Finn skrev: ↑22. aug 2025, 20:00Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Særligt håndboldstemningen ER bøvet, men efter næsten et år uden sejr på hjemmebane er det også som om, at nogle har glemt, at AaB jo rent faktisk er en del af underholdningsindustrien og ikke et sponsorbarn i Afrika.R Rosenberg skrev: ↑23. aug 2025, 11:53Men det er stadig håndbold. Et bøvet spil med en uhyggelig bøvet stemning.Klaus skrev: ↑23. aug 2025, 11:49Ikke efter i går. Champions League venter tydeligvis lige om hjørnet...Hanga skrev: ↑23. aug 2025, 11:48Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutereKlaus skrev: ↑23. aug 2025, 11:45Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...![]()
Det er nærmest ‘haram’ at sige, men når produktet har været SÅ ringe over SÅ lang tid, og mange har muligheden for at se kampen “gratis” på et i forvejen betalt TV-abonnement, er det vel ikke underligt, at tilskuertallet er faldende.