AaB - Hvidovre 22.08.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af le Cid » 23. aug 2025, 08:45

Funky skrev:
22. aug 2025, 21:32
le Cid skrev:
22. aug 2025, 21:28
Buzz Killington skrev:
22. aug 2025, 21:21
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 20:05
le Cid skrev:
22. aug 2025, 20:04
Funky skrev:
22. aug 2025, 20:02
Kallesøe ud med ondt i ryggen, øv. Børsting overtager på backen.
Når man nu har en "rigtig" højre back på bænken, skulle man så ikke have sat ham ind? Eller er det bare på Bruce Rioch-manér, han sidder på bænken?
Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
#IkkeEnHetz
Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.
Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.
Det kan vi ikke blive ueninge om - så i bagklogskabens klare lys, fik Højer ret. Jeg ville dog personligt selv spille folk, hvor de er bedst, og hvis 32'eren er god nok til at være med i truppen, så er han vel også god nok til at spille?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Funky » 23. aug 2025, 08:50

le Cid skrev:
23. aug 2025, 08:45
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:32
le Cid skrev:
22. aug 2025, 21:28
Buzz Killington skrev:
22. aug 2025, 21:21
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 20:05
le Cid skrev:
22. aug 2025, 20:04

Når man nu har en "rigtig" højre back på bænken, skulle man så ikke have sat ham ind? Eller er det bare på Bruce Rioch-manér, han sidder på bænken?
Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
#IkkeEnHetz
Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.
Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.
Det kan vi ikke blive ueninge om - så i bagklogskabens klare lys, fik Højer ret. Jeg ville dog personligt selv spille folk, hvor de er bedst, og hvis 32'eren er god nok til at være med i truppen, så er han vel også god nok til at spille?
Måske er han tættere på, når der er blevet puttet noget mere erfaring ind i centerforsvaret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Laumag
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. jan 2025, 08:34
Favoritspiller: Ib simonsen

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Laumag » 23. aug 2025, 09:02

le Cid skrev:
23. aug 2025, 08:45
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:32
le Cid skrev:
22. aug 2025, 21:28
Buzz Killington skrev:
22. aug 2025, 21:21
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 20:05
le Cid skrev:
22. aug 2025, 20:04

Når man nu har en "rigtig" højre back på bænken, skulle man så ikke have sat ham ind? Eller er det bare på Bruce Rioch-manér, han sidder på bænken?
Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
#IkkeEnHetz
Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.
Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.
Det kan vi ikke blive ueninge om - så i bagklogskabens klare lys, fik Højer ret. Jeg ville dog personligt selv spille folk, hvor de er bedst, og hvis 32'eren er god nok til at være med i truppen, så er han vel også god nok til at spille?
Hvorfor vil du spille spilleren hvor han personligt er bedst fremfor at spille spilleren hvor han gør mest gavn for holdet.
At Højer vælger Børsting på den back er fordi han tænker som det sidste og det er det han er ansat til.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Kunji » 23. aug 2025, 09:06

AaBager skrev:
23. aug 2025, 08:23
Hvem mon overtager rollen som debatsidens hadespiller #1, hvis Ross bliver solgt?
Børsting eller Müller ligger lunt i svinget.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Funky » 23. aug 2025, 09:14

Kunji skrev:
23. aug 2025, 09:06
AaBager skrev:
23. aug 2025, 08:23
Hvem mon overtager rollen som debatsidens hadespiller #1, hvis Ross bliver solgt?
Børsting eller Müller ligger lunt i svinget.
Ross er ikke en hadespiller. Han skal bare videre for at udvikle sig og forhåbentlig nå det niveau, han er blevet spået til. Han er gået i stå i AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 779
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Nitten » 23. aug 2025, 09:30

Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af R Rosenberg » 23. aug 2025, 09:34

Nitten skrev:
23. aug 2025, 09:30
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Ja, det er vanærende.
Ædruelighedens stemme

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 379
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Bundgaard » 23. aug 2025, 10:10

Dejligt med 3 point i går 😎 vi spiller som et hold i går som slås for hinanden men jeg syntes at forsvaret mangler en rutineret hjælp, mange gange virkede vi meget usikker, det kunne være ham islænding som der var rygtet hertil, da makoli ikke kan klare det hele selv, ved godt conelius er ung og skal lære men han lave en del fejl som heldigvis blev stoppet af medspillere så lad os nu få et par stykker mere med rutine ❤️🤍
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Jakobsen » 23. aug 2025, 11:34

Gentleman Finn skrev:
22. aug 2025, 20:00
Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
Jeg synes også folk er alt for hårde der. Ung spiller der skal vænne sig til seniorfodbold samtidig med han kommer ind på et hold, som bare ikke rigtigt har fungeret og manglet selvtillid og hans makker er Makolli der heller ikke har stor erfaring eller er nogen styrmand. Jeg synes klart først Olsson skal vurderes om en sæson eller to, hvor han for alvor er blevet integreret seniorspiller og forhåbentlig har spillet i et velfungerende forsvar.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Hanga » 23. aug 2025, 11:40

R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 09:34
Nitten skrev:
23. aug 2025, 09:30
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Ja, det er vanærende.
"Viborg, det er en håndbold klub"

The good old days, i dag er det lige omvendt :@ :thumbsdown:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Jakobsen » 23. aug 2025, 11:41

AlbertE skrev:
22. aug 2025, 20:42
le Cid skrev:
22. aug 2025, 20:40
Både kommentator og de livescore-sites, som jeg kender, siger stadig, at Ross scorede første mål.
AaB's egen app siger også Ross scorer første mål. jeg har kun set den en gang, og der ligner det for mig os at det er ross der scorer
Du kan være helt sikker på, at der ikke sidder nogen fra AaB og taster live scores i AaB appen. De får/køber stensikkert deres data fra en eller anden live score tjeneste ude i verden. TV billederne er lidt utaknemlig, men jeg synes at de bekræfter det var Helenius der retter den af. Kan dog godt se, hvorfor TV/livescore kan tage fejl.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Klaus » 23. aug 2025, 11:45

Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:40
R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 09:34
Nitten skrev:
23. aug 2025, 09:30
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Ja, det er vanærende.
"Viborg, det er en håndbold klub"

The good old days, i dag er det lige omvendt :@ :thumbsdown:
Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Hanga » 23. aug 2025, 11:48

Klaus skrev:
23. aug 2025, 11:45
Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:40
R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 09:34
Nitten skrev:
23. aug 2025, 09:30
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Ja, det er vanærende.
"Viborg, det er en håndbold klub"

The good old days, i dag er det lige omvendt :@ :thumbsdown:
Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...
Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutere :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Klaus » 23. aug 2025, 11:49

Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:48
Klaus skrev:
23. aug 2025, 11:45
Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:40
R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 09:34
Nitten skrev:
23. aug 2025, 09:30
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Ja, det er vanærende.
"Viborg, det er en håndbold klub"

The good old days, i dag er det lige omvendt :@ :thumbsdown:
Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...
Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutere :P
Ikke efter i går. Champions League venter tydeligvis lige om hjørnet...

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af R Rosenberg » 23. aug 2025, 11:53

Klaus skrev:
23. aug 2025, 11:49
Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:48
Klaus skrev:
23. aug 2025, 11:45
Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:40
R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 09:34
Nitten skrev:
23. aug 2025, 09:30
Fantastisk kamp
Lad os håbe det får flere folk på stadion igen
4300 til fodbold i går 5300 til håndbold ????
Ja, det er vanærende.
"Viborg, det er en håndbold klub"

The good old days, i dag er det lige omvendt :@ :thumbsdown:
Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...
Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutere :P
Ikke efter i går. Champions League venter tydeligvis lige om hjørnet...
Men det er stadig håndbold. Et bøvet spil med en uhyggelig bøvet stemning.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af 634 » 23. aug 2025, 11:59

Jakobsen skrev:
23. aug 2025, 11:41
AlbertE skrev:
22. aug 2025, 20:42
le Cid skrev:
22. aug 2025, 20:40
Både kommentator og de livescore-sites, som jeg kender, siger stadig, at Ross scorede første mål.
AaB's egen app siger også Ross scorer første mål. jeg har kun set den en gang, og der ligner det for mig os at det er ross der scorer
Du kan være helt sikker på, at der ikke sidder nogen fra AaB og taster live scores i AaB appen. De får/køber stensikkert deres data fra en eller anden live score tjeneste ude i verden. TV billederne er lidt utaknemlig, men jeg synes at de bekræfter det var Helenius der retter den af. Kan dog godt se, hvorfor TV/livescore kan tage fejl.
På Stadion og på TV synes jeg det var og er tydeligt at Helenius scorer. Ross afleverer hellere og bedre end selv at score, den 10 tal på ryggen har ikke hjulpet ham.
Er det almindeligt at man ikke kan sende indlæg under kampen på Stadion ? jeg forsøgte men fik en besked om min IP adresse er banned.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Bombommelom
2. div
2. div
Indlæg: 151
Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
Favoritspiller: Kosten

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Bombommelom » 23. aug 2025, 12:11

PohlErDenNyeAugo skrev:
22. aug 2025, 23:52
Bombommelom skrev:
22. aug 2025, 23:21
doukas skrev:
22. aug 2025, 23:19
Er der nogen, der planlægger en away imod Aarhus Fremad næste fredag? :D

70 kroner for voksne, børn under 18 er gratis. Det er sgu priser, der er til at forstå.
Ja, det er nærmest som om, at de har et prisleje, der afspejler rækken de spiller i... ;)
Og så kan man være vidne til legendariske scenarior
https://www.youtube.com/watch?v=13xCdol ... pperligaen
Det er dedikation i verdensklasse. :thumbsup:

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af bonanza » 23. aug 2025, 12:28

Jakobsen skrev:
23. aug 2025, 11:34
Gentleman Finn skrev:
22. aug 2025, 20:00
Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
Jeg synes også folk er alt for hårde der. Ung spiller der skal vænne sig til seniorfodbold samtidig med han kommer ind på et hold, som bare ikke rigtigt har fungeret og manglet selvtillid og hans makker er Makolli der heller ikke har stor erfaring eller er nogen styrmand. Jeg synes klart først Olsson skal vurderes om en sæson eller to, hvor han for alvor er blevet integreret seniorspiller og forhåbentlig har spillet i et velfungerende forsvar.
Han spiller allerede brandgodt nu, så hvorfor skal man vente en eller to sæsoner? Ja der bliver lavet nogle fejl, men vi skal ikke rate spillere, særligt ikke unge på antallet af fejl. Af en 19 årig er det sygt imponerende at være så duelstærk, og i øvrigt så er han rigtig god til at dirigere positioner omkring sig.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af troelsh » 23. aug 2025, 12:46

bonanza skrev:
23. aug 2025, 12:28
Jakobsen skrev:
23. aug 2025, 11:34
Gentleman Finn skrev:
22. aug 2025, 20:00
Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
Jeg synes også folk er alt for hårde der. Ung spiller der skal vænne sig til seniorfodbold samtidig med han kommer ind på et hold, som bare ikke rigtigt har fungeret og manglet selvtillid og hans makker er Makolli der heller ikke har stor erfaring eller er nogen styrmand. Jeg synes klart først Olsson skal vurderes om en sæson eller to, hvor han for alvor er blevet integreret seniorspiller og forhåbentlig har spillet i et velfungerende forsvar.
Han spiller allerede brandgodt nu, så hvorfor skal man vente en eller to sæsoner? Ja der bliver lavet nogle fejl, men vi skal ikke rate spillere, særligt ikke unge på antallet af fejl. Af en 19 årig er det sygt imponerende at være så duelstærk, og i øvrigt så er han rigtig god til at dirigere positioner omkring sig.
Olsson skal nok blive rigtig god, og han skal selvfølgelig have spilletid, men han skal ikke være i start 11, hvis vi mener det seriøst med at rykke op denne sæson, så har vi brug for en mere rutineret spiller ved siden af Makolli.

AaBWanKenobi
2. div
2. div
Indlæg: 222
Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af AaBWanKenobi » 23. aug 2025, 14:01

R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 11:53
Klaus skrev:
23. aug 2025, 11:49
Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:48
Klaus skrev:
23. aug 2025, 11:45
Hanga skrev:
23. aug 2025, 11:40
R Rosenberg skrev:
23. aug 2025, 09:34


Ja, det er vanærende.
"Viborg, det er en håndbold klub"

The good old days, i dag er det lige omvendt :@ :thumbsdown:
Arrrrr. Vi har ikke vundet en hjemmekamp i 327 dage. Håndbold møder en af Europas mest attraktive modstandere. Læg dertil at Queen Machine med statsgaranti trækker en del fodbold tilskuere... Og var der ikke også koncert i Karolinelund??? Jeg synes faktisk det er imponerende at vi var mere end 4000...
Jamen det er jeg sådan set ikke uenig i, men at Aalborg i øjeblikket har langt mere succes med håndbold end med fodbold behøver vi vel ikke diskutere :P
Ikke efter i går. Champions League venter tydeligvis lige om hjørnet...
Men det er stadig håndbold. Et bøvet spil med en uhyggelig bøvet stemning.
Særligt håndboldstemningen ER bøvet, men efter næsten et år uden sejr på hjemmebane er det også som om, at nogle har glemt, at AaB jo rent faktisk er en del af underholdningsindustrien og ikke et sponsorbarn i Afrika.
Det er nærmest ‘haram’ at sige, men når produktet har været SÅ ringe over SÅ lang tid, og mange har muligheden for at se kampen “gratis” på et i forvejen betalt TV-abonnement, er det vel ikke underligt, at tilskuertallet er faldende.

Besvar