Nogen som har hørt mere ift Lucas Haren. De klip og stats jeg har set indtil videre, gør ham ekstremt spændende synes jeg. Ham håber jeg virkelig på. Der var en herinde, som havde set i livechatten, at AaB havde lagt bud på ham, men han var for dyr - kan I være lidt mere konkrete på, hvad der præcis har stået. For hans agent, som er fra Frederikshavn området, har fortalt at han ikke skulle være særlig dyr, da han har udløb nu her til årsskiftet? Altså som i at han skulle være meget billigDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 20:18De tre vil jeg godt tilslut mig på ønskelisten.Kristian skrev: ↑23. aug 2025, 19:55Det vil være voldsomtR Rosenberg skrev: ↑23. aug 2025, 18:07HermannssonDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 17:48En lille rygte service.
Midtstoppere
Hjörtur Hermannsson
Benjamin Tiedemann
Central midt
Markus André Kaasa
Lucas Andersen(måske 10’er)
Angriber
Lucas Haren
German Onugkha
Nogle glemt? - og hvad håber I på?
Lucas
Russer
Jeg blev faktisk glad, da så rygtet om Markus André Kaasa. Ikke at jeg kender ham, men en spiller fra subtoppen i Norge. Massere kampe i eliteserien og en del europæiske. Lille væver type, der kan spille i små rum og kommer med i boksen. Langt fra fast mand i Molde, men har tidligere været det og er i sin bedste fodboldalder. Det virker gennemtænkt.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Nordjyske skrev bare han var for dyr. Det kan jo være hans personlige forhold, der er for dyre. Derudover er det en lidt fluffy definition af værdi at diskutere ud fra - hvad der ikke er dyrt i hans agents øjne kan jo sagtens være for dyrt ifht. AaBs vurdering af hans værdi.Hanne94 skrev: ↑23. aug 2025, 22:23Nogen som har hørt mere ift Lucas Haren. De klip og stats jeg har set indtil videre, gør ham ekstremt spændende synes jeg. Ham håber jeg virkelig på. Der var en herinde, som havde set i livechatten, at AaB havde lagt bud på ham, men han var for dyr - kan I være lidt mere konkrete på, hvad der præcis har stået. For hans agent, som er fra Frederikshavn området, har fortalt at han ikke skulle være særlig dyr, da han har udløb nu her til årsskiftet? Altså som i at han skulle være meget billigDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 20:18De tre vil jeg godt tilslut mig på ønskelisten.Kristian skrev: ↑23. aug 2025, 19:55Det vil være voldsomtR Rosenberg skrev: ↑23. aug 2025, 18:07HermannssonDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 17:48En lille rygte service.
Midtstoppere
Hjörtur Hermannsson
Benjamin Tiedemann
Central midt
Markus André Kaasa
Angriber
Lucas Haren
German Onugkha
Lucas
Russer
Jeg blev faktisk glad, da så rygtet om Markus André Kaasa. Ikke at jeg kender ham, men en spiller fra subtoppen i Norge. Massere kampe i eliteserien og en del europæiske. Lille væver type, der kan spille i små rum og kommer med i boksen. Langt fra fast mand i Molde, men har tidligere været det og er i sin bedste fodboldalder. Det virker gennemtænkt.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Mathias Jørgensen var også længe for dyr eller AaB gav sig på prisen. Det kan jo være enderne når sammen inden d. 1 september.Kokkefar skrev: ↑23. aug 2025, 22:27Nordjyske skrev bare han var for dyr. Det kan jo være hans personlige forhold, der er for dyre. Derudover er det en lidt fluffy definition af værdi at diskutere ud fra - hvad der ikke er dyrt i hans agents øjne kan jo sagtens være for dyrt ifht. AaBs vurdering af hans værdi.Hanne94 skrev: ↑23. aug 2025, 22:23Nogen som har hørt mere ift Lucas Haren. De klip og stats jeg har set indtil videre, gør ham ekstremt spændende synes jeg. Ham håber jeg virkelig på. Der var en herinde, som havde set i livechatten, at AaB havde lagt bud på ham, men han var for dyr - kan I være lidt mere konkrete på, hvad der præcis har stået. For hans agent, som er fra Frederikshavn området, har fortalt at han ikke skulle være særlig dyr, da han har udløb nu her til årsskiftet? Altså som i at han skulle være meget billigDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 20:18De tre vil jeg godt tilslut mig på ønskelisten.Kristian skrev: ↑23. aug 2025, 19:55Det vil være voldsomtR Rosenberg skrev: ↑23. aug 2025, 18:07HermannssonDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 17:48En lille rygte service.
Midtstoppere
Hjörtur Hermannsson
Benjamin Tiedemann
Central midt
Markus André Kaasa
Angriber
Lucas Haren
German Onugkha
Lucas
Russer
Der er jeg egentlig heller ikke så bange for, at MTB er rimeligt dreven. Det indikerer alt historisk i hvert fald so far. Det var SSE vel sådan set også i nogle henseender omend de forfaldt til at være dumstædige, men MJ transferen var klog.DarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 22:38Mathias Jørgensen var også længe for dyr eller gav sig på prisen. Det kan jo være enderne når sammen inden d. 1 september.Kokkefar skrev: ↑23. aug 2025, 22:27Nordjyske skrev bare han var for dyr. Det kan jo være hans personlige forhold, der er for dyre. Derudover er det en lidt fluffy definition af værdi at diskutere ud fra - hvad der ikke er dyrt i hans agents øjne kan jo sagtens være for dyrt ifht. AaBs vurdering af hans værdi.Hanne94 skrev: ↑23. aug 2025, 22:23Nogen som har hørt mere ift Lucas Haren. De klip og stats jeg har set indtil videre, gør ham ekstremt spændende synes jeg. Ham håber jeg virkelig på. Der var en herinde, som havde set i livechatten, at AaB havde lagt bud på ham, men han var for dyr - kan I være lidt mere konkrete på, hvad der præcis har stået. For hans agent, som er fra Frederikshavn området, har fortalt at han ikke skulle være særlig dyr, da han har udløb nu her til årsskiftet? Altså som i at han skulle være meget billigDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 20:18De tre vil jeg godt tilslut mig på ønskelisten.
Det er i hvert fald gudskelov ikke en Safranko case, hvor vi sender en trainee vi havde hentet på CBS (Hej hej Gaarde) ned at forhandle transfer med den lokale mafia for at få fucking Safranko til Aalborg.
RAUS RAUS SSE!
Kristoffer Hansen er begyndt at følge AaB på instagram
-
DarkHorse9000
- Landshold

Han kan selvfølgelig være dyr i lønkroners forstand også og ikke transfer. Jeg håber bare vi signer ham. Han ser virkelig vild ud.Jakobsen skrev: ↑23. aug 2025, 22:49Der er jeg egentlig heller ikke så bange for, at MTB er rimeligt dreven. Det indikerer alt historisk i hvert fald so far. Det var SSE vel sådan set også i nogle henseender omend de forfaldt til at være dumstædige, men MJ transferen var klog.DarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 22:38Mathias Jørgensen var også længe for dyr eller gav sig på prisen. Det kan jo være enderne når sammen inden d. 1 september.Kokkefar skrev: ↑23. aug 2025, 22:27Nordjyske skrev bare han var for dyr. Det kan jo være hans personlige forhold, der er for dyre. Derudover er det en lidt fluffy definition af værdi at diskutere ud fra - hvad der ikke er dyrt i hans agents øjne kan jo sagtens være for dyrt ifht. AaBs vurdering af hans værdi.Hanne94 skrev: ↑23. aug 2025, 22:23Nogen som har hørt mere ift Lucas Haren. De klip og stats jeg har set indtil videre, gør ham ekstremt spændende synes jeg. Ham håber jeg virkelig på. Der var en herinde, som havde set i livechatten, at AaB havde lagt bud på ham, men han var for dyr - kan I være lidt mere konkrete på, hvad der præcis har stået. For hans agent, som er fra Frederikshavn området, har fortalt at han ikke skulle være særlig dyr, da han har udløb nu her til årsskiftet? Altså som i at han skulle være meget billigDarkHorse9000 skrev: ↑23. aug 2025, 20:18De tre vil jeg godt tilslut mig på ønskelisten.
Det er i hvert fald gudskelov ikke en Safranko case, hvor vi sender en trainee vi havde hentet på CBS (Hej hej Gaarde) ned at forhandle transfer med den lokale mafia for at få fucking Safranko til Aalborg.
det overvejede jeg godt var årsagen, men han følger ingen af brorens tidligere klubber. Ligeså begyndte han at følge klubben før sin bror. Dette er blot et håb for vi signer ham også
-
DarkHorse9000
- Landshold

Jeg deler håbetbjensen skrev: ↑23. aug 2025, 23:54det overvejede jeg godt var årsagen, men han følger ingen af brorens tidligere klubber. Ligeså begyndte han at følge klubben før sin bror. Dette er blot et håb for vi signer ham også
Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Ha! Jeg tænkte ret meget det samme, da jeg så det sædvanlige, tomme interview før.Funky skrev: ↑24. aug 2025, 09:06Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Ikke så meget snak.
Ædruelighedens stemme
Det var satanedme jordens kedeligste interviewFunky skrev: ↑24. aug 2025, 09:06Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Som altid de mest lamme spørgsmål
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Hvis man sammenholder det med at han havde en solotræning fredag, så vidner det om en ekstremt målrettet mand der er kommet for at gøre en forskel med det samme. Jeg elsker alt ved det, og kan vi få et par stykker mere af den her kaliber, samtidig med at vi bygger på præstationen mod Hvidovre, jamen så kan vi forholdsvist hurtigt komme tilbage i kampen om oprykningen.Funky skrev: ↑24. aug 2025, 09:06Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Fingers crossed, men jeg kan kun være positiv over den udvikling der er sket hele vejen rundt siden vi fik ny formand og siden Steffen Højer ankom. Det virker som om, selvom vi har ventet på der skulle ske noget og lidt et par nederlag, at det bliver taget ekstremt seriøst og at der bliver udøvet dygtigt, jordnært og realistisk arbejde målrettet mod den målsætning der er meldt ud. Det fundament vi er ved at lave nu, tror jeg 100 gange mere på end det vi lavede sidste sommer, ifht. at komme op i superligaen og blive der.
R Rosenberg skrev: ↑24. aug 2025, 09:23Ha! Jeg tænkte ret meget det samme, da jeg så det sædvanlige, tomme interview før.Funky skrev: ↑24. aug 2025, 09:06Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Ikke så meget snak.

Jasirdetbar.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
R Rosenberg
- Allstar

Hunnar procent.Funky skrev: ↑24. aug 2025, 09:37R Rosenberg skrev: ↑24. aug 2025, 09:23Ha! Jeg tænkte ret meget det samme, da jeg så det sædvanlige, tomme interview før.Funky skrev: ↑24. aug 2025, 09:06Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Ikke så meget snak.
Jasirdetbar.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Tænk, hvis Jens Rasmussen og et par andre så også lige købte tyskerne ud og smed 250 mio i klubben oveni. Halleluja!bonanza skrev: ↑24. aug 2025, 09:33Hvis man sammenholder det med at han havde en solotræning fredag, så vidner det om en ekstremt målrettet mand der er kommet for at gøre en forskel med det samme. Jeg elsker alt ved det, og kan vi få et par stykker mere af den her kaliber, samtidig med at vi bygger på præstationen mod Hvidovre, jamen så kan vi forholdsvist hurtigt komme tilbage i kampen om oprykningen.Funky skrev: ↑24. aug 2025, 09:06Ham den nye nordmand ligner godt nok en stone-cold no-nonsense type i det obligatoriske velkomst-interview. Ikke den store mimik, meningsløse spørgsmål får meningsløse svar, alt emmer af, at han egentlig ikke gider den slags udenoms pjat. Han er ikke kommet her for at danse.
Fingers crossed, men jeg kan kun være positiv over den udvikling der er sket hele vejen rundt siden vi fik ny formand og siden Steffen Højer ankom. Det virker som om, selvom vi har ventet på der skulle ske noget og lidt et par nederlag, at det bliver taget ekstremt seriøst og at der bliver udøvet dygtigt, jordnært og realistisk arbejde målrettet mod den målsætning der er meldt ud. Det fundament vi er ved at lave nu, tror jeg 100 gange mere på end det vi lavede sidste sommer, ifht. at komme op i superligaen og blive der.
Ædruelighedens stemme
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Til asc's35 års jubilæum kom der høje herrer forbi med gaver, fine gaver + en ny spiller. Lovede der var flere gaver på vej 

Lyder spændende! Hvem var de høje herrer? Hvad var gaverne og blev der sagt noget konkret ift. spiller?tommas jensen skrev: ↑24. aug 2025, 10:02Til asc's35 års jubilæum kom der høje herrer forbi med gaver, fine gaver + en ny spiller. Lovede der var flere gaver på vej![]()
https://www.instagram.com/reel/DLFRjtUq ... _copy_link
Her er lidt klip med vores nye Normann. Man kan som bekendt klippe sig til meget, men jeg synes alligevel det ser lovende ud. Det ligner lige, hvad vi mangler på en kant.
Her er lidt klip med vores nye Normann. Man kan som bekendt klippe sig til meget, men jeg synes alligevel det ser lovende ud. Det ligner lige, hvad vi mangler på en kant.
Han er da yderst spændendeKokkefar skrev: ↑24. aug 2025, 13:10https://www.instagram.com/reel/DLFRjtUq ... _copy_link
Fedt med en direkte til start 11eren.
Ligner Ross på bænken (eller salg)