Argh, dueller er hele fundamentet, uden dem får du slet ikke lov at vise, hvad du kan med bolden.bonanza skrev: ↑26. aug 2025, 17:56Vinder Lucas og Bomholt for få dueller? Kan du bakke det op med noget som helst grundlag? Fodbold, handler mest af alt om det du kan når du har bolden. Der ville AaB kunne noget mere med både Lucas og Bomholt.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 17:21Lucas som anfører ville være definitionen af tonedøvt og et eksempel på, at man INTET har lært af den første nedrykning. Alt det pis med at vise, hvem der bestemmer, skulle nødigt skærme for den omtanke, der forhåbentlig lægges i både transfers og anførervalg...baresi skrev: ↑26. aug 2025, 17:11Denne overskrift ville være en drøm.
3 dobbelt komne i AaB
Køber onugha og hermansson fri og signer Lucas Andersen på en fri transfer og gør ham til anfører.
Så tror jeg man vidste at Sse ikke har bukserne på. Hehe
Man har lov til at drømme
1 uge tilbage - lets go
(Har ikke kunne få noget info på ham hermansson btw)
Hvis Lucas skal lykkes, skal der være andre til at tage ledelsesansvaret på banen, så han rent faktisk kan spille frigjort. En midtbane med ham og Bomholt centralt vinder alt for få dueller i øvrigt - fodbold handler om mere, end det man kan, når man har bolden.
Håber vi får en oprydder til midtbanen og centerforsvaret + en 9'er eller målfarlig kant - det ser jeg som need to have.
Lucas går i kategorien nice to have - synes en centerforsvarer nummer 2 har højere prioritet.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Er der ikke en der har hørt noget på vandrørene på Horne vej om der er flere spillere på vej ind eller ud
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Jeg har hørt at man arbejder intenst på et par spillere... men kilden er såmænd blot artiklerne der har været.
Det er så længe siden at nogen har kunnet berette om noget konkret, og når der endeligt berettes om noget, er det på en måde hvor man ikke kan blive hængt op på noget... Pånær... var det Fidel ?... der dagen før normandens præsentation kunne berette om en offensiv tilgang fra vores nordliga naboer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja den var stærk fra FidelHanga skrev: ↑26. aug 2025, 20:17Jeg har hørt at man arbejder intenst på et par spillere... men kilden er såmænd blot artiklerne der har været.
Det er så længe siden at nogen har kunnet berette om noget konkret, og når der endeligt berettes om noget, er det på en måde hvor man ikke kan blive hængt op på noget... Pånær... var det Fidel ?... der dagen før normandens præsentation kunne berette om en offensiv tilgang fra vores nordliga naboer.
Ingen ved noget før den er nærmest sikker. Der kommer intet ud fra ledelsesgangen medmindre klubben har en fårhåndsaftale. Sådan har det været siden sse kom til. Det styres benhårdt derude lige nu. Jeg kender flere med daglig gang i klubben og der bliver nærmest fnist af dem når de prøver at få noget info..Hanga skrev: ↑26. aug 2025, 20:17Jeg har hørt at man arbejder intenst på et par spillere... men kilden er såmænd blot artiklerne der har været.
Jeg startede med at tage rygter med et stærkt gran salt længe inden SSE22 kom tilRicoBR02 skrev: ↑26. aug 2025, 21:01Ingen ved noget før den er nærmest sikker. Der kommer intet ud fra ledelsesgangen medmindre klubben har en fårhåndsaftale. Sådan har det været siden sse kom til. Det styres benhårdt derude lige nu. Jeg kender flere med daglig gang i klubben og der bliver nærmest fnist af dem når de prøver at få noget info..Hanga skrev: ↑26. aug 2025, 20:17Jeg har hørt at man arbejder intenst på et par spillere... men kilden er såmænd blot artiklerne der har været.
Det var ikke en anklage, jeg trækker bare altid på smilebåndet, når nogen herinde efterspørger rygter... for det har gud hjælpe mig ikke været værd at lytte til længe... og hvis nogen endelig ved noget og har lyst til at fortælle det, skal de nok dukke op, som Fidel senest
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det var der ingen der betvivlede. Jeg læste bare en påstand om at de to spillere vinder for få dueller. Er der nogle statistikker der kan bakke det op, eller er det bare noget man siger fordi man synes det er sådan? Hvis det er der vi er så synes jeg Bomholt vandt mange dueller mod Hvidovre.Brizzie1885 skrev: ↑26. aug 2025, 19:09Argh, dueller er hele fundamentet, uden dem får du slet ikke lov at vise, hvad du kan med bolden.bonanza skrev: ↑26. aug 2025, 17:56Vinder Lucas og Bomholt for få dueller? Kan du bakke det op med noget som helst grundlag? Fodbold, handler mest af alt om det du kan når du har bolden. Der ville AaB kunne noget mere med både Lucas og Bomholt.AaB-Jones skrev: ↑26. aug 2025, 17:21Lucas som anfører ville være definitionen af tonedøvt og et eksempel på, at man INTET har lært af den første nedrykning. Alt det pis med at vise, hvem der bestemmer, skulle nødigt skærme for den omtanke, der forhåbentlig lægges i både transfers og anførervalg...baresi skrev: ↑26. aug 2025, 17:11Denne overskrift ville være en drøm.
3 dobbelt komne i AaB
Køber onugha og hermansson fri og signer Lucas Andersen på en fri transfer og gør ham til anfører.
Så tror jeg man vidste at Sse ikke har bukserne på. Hehe
Man har lov til at drømme
1 uge tilbage - lets go
(Har ikke kunne få noget info på ham hermansson btw)
Hvis Lucas skal lykkes, skal der være andre til at tage ledelsesansvaret på banen, så han rent faktisk kan spille frigjort. En midtbane med ham og Bomholt centralt vinder alt for få dueller i øvrigt - fodbold handler om mere, end det man kan, når man har bolden.
Håber vi får en oprydder til midtbanen og centerforsvaret + en 9'er eller målfarlig kant - det ser jeg som need to have.
Lucas går i kategorien nice to have - synes en centerforsvarer nummer 2 har højere prioritet.
-
9400Happiness
- Miniput

Hej med jer.
Jeg er ny herinde. I hvert fald som aktiv.
Har læst med i rigtig mange år, og har tit haft noget på hjertet. Både at deltage i debatten med jer andre, men også fordi jeg nogle gange har haft noget af den viden vi alle sammen stræber efter disse dage.
Har også trykket F5 mange gange i dag som i andre.
Jeg hørte en sige til Hobro kampen at Tuxen Boll forventede 5 nye spillere.
Det var som sagt til Hobro kampen, og så vidt jeg lige er orienteret, så er det kun Kornelius Normann som er kommet siden.
Men 4 endnu er sku optimistisk, men nu siger jeg blot hvad jeg hørte.
Derudover jeg har igen i dag hørt, at Benjamin Tiedemann har været et emne. Mener også en anden herinde tidligere har nævnt ham.
Vil ikke hænges op på det, da jeg blot har hørt det fra en som kender en af dem som har sin daglige gang derude.
Nu har I da fået lidt.
Glæder mig til at være en aktiv del af debatten i stedet for blot at være fluen på væggen.
God aften
Har læst med i rigtig mange år, og har tit haft noget på hjertet. Både at deltage i debatten med jer andre, men også fordi jeg nogle gange har haft noget af den viden vi alle sammen stræber efter disse dage.
Jeg hørte en sige til Hobro kampen at Tuxen Boll forventede 5 nye spillere.
Det var som sagt til Hobro kampen, og så vidt jeg lige er orienteret, så er det kun Kornelius Normann som er kommet siden.
Derudover jeg har igen i dag hørt, at Benjamin Tiedemann har været et emne. Mener også en anden herinde tidligere har nævnt ham.
Vil ikke hænges op på det, da jeg blot har hørt det fra en som kender en af dem som har sin daglige gang derude.
Nu har I da fået lidt.
Glæder mig til at være en aktiv del af debatten i stedet for blot at være fluen på væggen.
God aften
Hejsa og velkommen. Tak for rygterne.9400Happiness skrev: ↑26. aug 2025, 21:33Hej med jer.
Jeg hørte til Hobro kampen Tuxen Boll sige til et par erhvervsfolk jeg var med, at han forventede 5 nye spillere.
Nu har I da fået lidt.
God aften
Jeg kunne forestille mig, at man nok er nede på mindre end 4 yderligere spillere nu, fordi Makolli gør det bedre end forventet. Men så lad os sige 3 spillere mere: 1 centerforsvarer, 1 kant...1 angriber?
Jeg ville samtidig forvente, at 1-2 spillere forlader klubben. Ross er nævnt flere gange. Jassons fine kamp sidst kan måske desværre også være et udslag af, at han virkelig gerne ville vise sig frem for en ny klub? Ellers er der jo Seydel, men det er vel helt usandsynligt, at nogen skulle hente ham nu, hvor han er skadet igen. Måske man kan aftale en kontraktophævelse?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
9400Happiness
- Miniput

Mange tak.Funky skrev: ↑26. aug 2025, 21:40Hejsa og velkommen. Tak for rygterne.9400Happiness skrev: ↑26. aug 2025, 21:33Hej med jer.
Jeg hørte til Hobro kampen Tuxen Boll sige til et par erhvervsfolk jeg var med, at han forventede 5 nye spillere.
Nu har I da fået lidt.
God aften
Jeg kunne forestille mig, at man nok er nede på mindre end 4 yderligere spillere nu, fordi Makolli gør det bedre end forventet. Men så lad os sige 3 spillere mere: 1 centerforsvarer, 1 kant...1 angriber?
Jeg ville samtidig forvente, at 1-2 spillere forlader klubben. Ross er nævnt flere gange. Jassons fine kamp sidst kan måske desværre også være et udslag af, at han virkelig gerne ville vise sig frem for en ny klub? Ellers er der jo Seydel, men det er vel helt usandsynligt, at nogen skulle hente ham nu, hvor han er skadet igen. Måske man kan aftale en kontraktophævelse?
Jeg er helt enig med dig. Både hvad angår Makolli, hvorfor jeg kun tror vi henter én stopper.
Henter vi én, så har vi tre som er til rådighed. Skulle vi få brug for en yderligere grundet skader og/eller karantæner, så er Noél jo en mulighed selvom det ikke har set godt ud derinde længe for ham. Så er Marc Nielsen jo så muligheden til Vb plus Børsting har haft nogle gode minutter på backen, og kan vel vise sig at være den nye PK.
Derudover tror jeg også på en cm, som både vil kunne spille med Häpnes eller i stedet for Häpnes. Altså en som både kan dække en 8’er og 6’er.
Til sidst tror jeg på endnu en kant.
Noget jeg glemte at skrive er, at jeg altså også er ret sikker på Ross bliver solgt.
Hent Lucas, Rinne, Normanns bror til den modsatte kant og en chef til forsvaret, Tiedemann måske.
Sælg Ross og få ophævet med Seydel.
Så er oprykningen hjemme.
Sælg Ross og få ophævet med Seydel.
Så er oprykningen hjemme.
i hvert tilfælde så er OPRYDNINGEN hjemme hehe, og jeg vil give dig ret i at man kæmper med om oprykning hvis det lykkes indenfor 1 uge
De trækker den som "lovet" godt nok helt til månedsafslutningen ude på Hornevej...
Puha det er spændende hvad de formår at hente! 
Lige et spørgsmål.
Kornelius kom fra Almere City.
Er det ikke der ham Thom Haye også var på kontrakt sidst ?
Var de holdkammerater dernede ? Eller er det på to forskellige tidspunkter de har været der ?
Kornelius kom fra Almere City.
Er det ikke der ham Thom Haye også var på kontrakt sidst ?
Var de holdkammerater dernede ? Eller er det på to forskellige tidspunkter de har været der ?
Min F5 knap ligner efterhånden et numsehul.
Var lige inde og tjekke, jo de spillede sammen sidste sæson.
Så Konelius må da hellere end gerne lokke hans gamle holdkammerat herop :-)
-
R Rosenberg
- Allstar

Og helt til juleaften endda, hvis det bliver kontraktfri spillere.
Ædruelighedens stemme
Normann lyder spændende, men der skal saftsusme noget proven quality ind, inden jeg tør kigge op ad i tabellen. Hvis ikke, tror jeg vi er spillet under gulvbrædderne juleaften.R Rosenberg skrev: ↑27. aug 2025, 11:02Og helt til juleaften endda, hvis det bliver kontraktfri spillere.