Det er og kan blive realistisk - tror ikke på 2 nye folk kan gøre en forskel, desværre
Århus Fremad - AaB (29-08-2025)
- MF issehoved
- 2. div

Re: Århus Fremad - AaB (29-08-2025)
2. Division
Det er og kan blive realistisk - tror ikke på 2 nye folk kan gøre en forskel, desværre
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
I Tyskland har de Schalke 04 - Vi har AaB 0-5, og spørgsmålet er om det stopper dér.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi laver en Esbjerg og ryger i 2. division hvis ikke snart der sker noget med klubben .
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
R Rosenberg
- Allstar

Hold OP hvor ser alle AaB-spillere TUNGE ud, og det har gjort det fra første minut!!! Hvad helvede er der galt, de må sgudda træne helt forkert derude, eller får de blyplader i skoene, eller hvad f… sker der??
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nej den må Esbjerg jo have da de rykkede ned to år i streg ..
Men vi er da tæt på
Kan man vinde noget ved at besvare det spørgsmål?
- Buzz Killington
- Allstar

Altså, sæsonen er ikke ovre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg er til dels enig. Jeg kan dog sagtens se perspektiv i vores to nye nordmænd - men resten er jeg meget skeptisk omkring allerede nu.Kasper skrev: ↑29. aug 2025, 19:27Den måde hele det her vindue er blevet grebet an på skriger af amatørMartino1 skrev: ↑29. aug 2025, 19:25Men et eller andet sted hvad fanden er perspektivet så i at hente en spiller som Børsting som vi allerede har kasseret en gang? Han er en herlig og likeable karakter men jo ikke dygtig nok.
Og så har jeg sagt det før men når der er adskillige spillere hernede fra Hobro som ville gå direkte ind i start 11 på AaBs hold, ja så er niveauet simpelthen bare for lavt.
Vi slog Hvidovre, men jeg vil også påstå at de sammen med Middelfart er bund 2 i ligaen.
- MF issehoved
- 2. div

- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Kender ikke Kornelius endnu. Håpnes er en god spiller, men er han virkelig den 6'er vi har brug for? Især med tanke på de andre pølrøve der er hentet ind.Martino1 skrev: ↑29. aug 2025, 19:33Jeg er til dels enig. Jeg kan dog sagtens se perspektiv i vores to nye nordmænd - men resten er jeg meget skeptisk omkring allerede nu.Kasper skrev: ↑29. aug 2025, 19:27Den måde hele det her vindue er blevet grebet an på skriger af amatørMartino1 skrev: ↑29. aug 2025, 19:25Men et eller andet sted hvad fanden er perspektivet så i at hente en spiller som Børsting som vi allerede har kasseret en gang? Han er en herlig og likeable karakter men jo ikke dygtig nok.
Og så har jeg sagt det før men når der er adskillige spillere hernede fra Hobro som ville gå direkte ind i start 11 på AaBs hold, ja så er niveauet simpelthen bare for lavt.
Vi slog Hvidovre, men jeg vil også påstå at de sammen med Middelfart er bund 2 i ligaen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Det er letter at sige sån herFunky skrev: ↑29. aug 2025, 19:28Kallesøe skal satame se at blive klar i en helvedes fart.
Tuxen Boll og co. skal seriøst overveje, om Marc Nielsen og Arnorsson er gode nok til at være 1.valg på venstre back.
Der skal hentes en centerforsvarer og en centermidt. Folk som skriger hovederne af deres hold hvis man går ud og leverer så ringe.
5-0 nu. Opløsning. Ikke opløsningstendenser. Opløsning.
Hvis man vil spille 4-3-3 og det SKAL man , og man vil gerne spille med højre kanter der ikke hjælper så meget hjemad. Jamen så duer hverken Marc m eller arnorsson
De har hverken fart eller forsvars mæssigt kvaliteter
De er helt væk.
Men syns man har taklet det her vindue alt for nonchalant ved hele tiden at sige man leder efter kvalitet
Altså det kunne man da have hentet i hele vinduet HVIS spillerne ville til
Klubben og hvis man ville betale
Der er jo ikke kun kvalitets spillere på mandag og jeg får satme svært ved at se hvem man vil tiltrække
Fyr aftens profferne fra Fremad gør os til grin
Jeg er helt enig. Jeg synes i øvrigt, hans indsats i sidste kamp blev rost lige rigeligt meget. Jeg tror ikke på ham længere.MF issehoved skrev: ↑29. aug 2025, 19:34Jasson shinede I én kamp. Det gjorde Pavol Safranko også i en enkelt kamp
Enig - 1 god kamp sidste år mod ViborgMF issehoved skrev: ↑29. aug 2025, 19:34Jasson shinede I én kamp. Det gjorde Pavol Safranko også i en enkelt kamp
1 god kamp i år mod Hvidovre
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Nej, bestemt ikke. Den er lang og kommer til at føles endnu længere...Buzz Killington skrev: ↑29. aug 2025, 19:33Altså, sæsonen er ikke ovre.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jasson virker ikke til stede generelt den her sæson.
Men jeg forstår i øvrigt ikke det her med at man konstant skal lave nye happenings imod tyskerne, tror i selv på det virker. Det fjerner fokus fra kampen. Gør det dog med bannere men i hjælper sgu ingen ved at kaste tennisbolde og fyre romerlys af.
Steffen får nok at se til i pausen, han får hele træningsuger, noget han ikke har haft siden han kom til, hvor der har været kamp hver 4. Dag i gennemsnit. Men vi mangler meget for at kunne snakke om at rykke op. Vi mangler også stadig et par forstærkninger, men også en taktik der sidder på rygraden af spillerne
Men jeg forstår i øvrigt ikke det her med at man konstant skal lave nye happenings imod tyskerne, tror i selv på det virker. Det fjerner fokus fra kampen. Gør det dog med bannere men i hjælper sgu ingen ved at kaste tennisbolde og fyre romerlys af.
Steffen får nok at se til i pausen, han får hele træningsuger, noget han ikke har haft siden han kom til, hvor der har været kamp hver 4. Dag i gennemsnit. Men vi mangler meget for at kunne snakke om at rykke op. Vi mangler også stadig et par forstærkninger, men også en taktik der sidder på rygraden af spillerne
-
PonySlaystation
- Superliga

Nu tager vi dem!
- Buzz Killington
- Allstar